Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (2) - (архив)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
COUNTACH написа:dido0o``` написа:the_dentist написа:Така е цената е бая височка, ама работата е там, че търся нещо до 150 коня и запазено, което се оказа доста трудна задача, но дано накрая поне чакането си заслужава. Някой случайно да е гледал това купе
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details , тъй като съм от Пловдив и ако има някой, който да сподели нещо ще съм му благодарен, а и четох, че този двигател (143 hp) е доста добър и икономичен спрямо останалите.
Поредната кадърно написана обява .. 318 2.0CiПък да не говорим за блокажа на диференциала.
Тая я гледах преди около четери месица, цената и беше 11000 боядисвана е цялостно ито доста зле, волана и лаисните на таблото също са зле боядисани, мотора беше загрял претрисаше и при подаване на газ доста се зачудваше
- Margina Petrow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39 530d remapped; e36 318TDS
- Мечтае да кара: Всичко с буквата М :))
- Детайли за колата: Bmw e39 530d manual remapped, exhaust system, Pipercross air filter
Bmw e36 318TDS M41D17 manual remapped
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
някой да е гледал тази случайно?
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

- ociata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: София/Враца
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Здравейте,
Надявам се тук е правилното място да си излея душата. От 5 години карам опел(имах вектра а, после б) и сега съм решил да мина на бмв. Вчера продадох колата и вече се оглеждам. Спрял съм се на 320д преди фейса(поради финансови причини). И двете ми вектри бяха бензинови(115 и 136 коня съответно) и вървяха прилично. Но главно амбициран от на приятел е36-цата, която е ТДС с чип и нейния вървеж реших да мина на дизел. Та както разбирате до сега не съм имал кола със задно, не съм имал бмв и даже не съм имал дизел. Та ето какво разбрах досега(ако бъркам някъде ме поправете):
- мотора е с верига
- преди фейслифта няма проблем с вихровите клапи и сериозните ремонти след тяхната повреда
- мотора не е комън-рейл
- стойката на амортисьора отзад има голяма вероятност да се откъсне и да трябва да се заварява
Това което не ми е ясно и искам да попитам:
- всички е46 ли имат ASC
- веригата обслужва ли се по някакъв начин
- мотора 4 цилиндров ли е
- окачването като на ауди ли е с капсулованите за носача шарнири
- има ли нещо, на което специално да обърна внимание като гледам?
Предполагам че много пъти е отговаряно на подобни въпроси, но темата е 90+ страници, отдлено има още една архивна от 160 страници и няма как да ги прочета двете за да намеря отговорите.
Поздрави
Надявам се тук е правилното място да си излея душата. От 5 години карам опел(имах вектра а, после б) и сега съм решил да мина на бмв. Вчера продадох колата и вече се оглеждам. Спрял съм се на 320д преди фейса(поради финансови причини). И двете ми вектри бяха бензинови(115 и 136 коня съответно) и вървяха прилично. Но главно амбициран от на приятел е36-цата, която е ТДС с чип и нейния вървеж реших да мина на дизел. Та както разбирате до сега не съм имал кола със задно, не съм имал бмв и даже не съм имал дизел. Та ето какво разбрах досега(ако бъркам някъде ме поправете):
- мотора е с верига
- преди фейслифта няма проблем с вихровите клапи и сериозните ремонти след тяхната повреда
- мотора не е комън-рейл
- стойката на амортисьора отзад има голяма вероятност да се откъсне и да трябва да се заварява
Това което не ми е ясно и искам да попитам:
- всички е46 ли имат ASC
- веригата обслужва ли се по някакъв начин
- мотора 4 цилиндров ли е
- окачването като на ауди ли е с капсулованите за носача шарнири
- има ли нещо, на което специално да обърна внимание като гледам?
Предполагам че много пъти е отговаряно на подобни въпроси, но темата е 90+ страници, отдлено има още една архивна от 160 страници и няма как да ги прочета двете за да намеря отговорите.
Поздрави

- Zidankata
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 31.10.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320Ci '01
- Мечтае да кара: BMW E46 M3 CSL
- Детайли за колата: M54B22 170hp/210 Nm at 3500 rpm
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Zidankata написа:Здравейте колеги какво мислите за тази кола http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Някакво мнение за тази кола .
- ka4i
- ентусиаст
-
- Мнения: 1080
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
ka4i написа:Думата "УНИКАТ" ми е любима
уникално постна е ... няма подлакътник



You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
1-во за 9 хиляди наистина постна 318-ка преди фейса, никога нема да дам
2-ро смо погледни смешната сервизна книжка
Т'ва някой полуидиот е писал последното
Поне да бяха написали всичко където трябва да е, мани че няма печат
А и поне да бяха драснали, че е сменяно маслото през по-малък пробег - предния път най-вероятно наистина е сменяно на 80хил, тея драснали че пак е сменно след 26хил 

2-ро смо погледни смешната сервизна книжка





Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Bavarcho написа: тея драснали че пак е сменно след 26хил
и 2 години по-късно ...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
волана сигурно е сменян,октомври 2002ра мисля че трябва да е след фейса.
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
ociata написа:Здравейте,
Надявам се тук е правилното място да си излея душата. От 5 години карам опел(имах вектра а, после б) и сега съм решил да мина на бмв. Вчера продадох колата и вече се оглеждам. Спрял съм се на 320д преди фейса(поради финансови причини). И двете ми вектри бяха бензинови(115 и 136 коня съответно) и вървяха прилично. Но главно амбициран от на приятел е36-цата, която е ТДС с
Това което не ми е ясно и искам да попитам:
- всички е46 ли имат ASC
- веригата обслужва ли се по някакъв начин
- мотора 4 цилиндров ли е
- окачването като на ауди ли е с капсулованите за носача шарнири
:
Колега ако до сега си карал бензинова вектра не бързай с дизел bmw....

1. Всички Е46 са с АСЦ някой са и с ДСЦ след фейса повечето !

2. веригата след 250 000км също се притяга или сменя !
3. да 4 цилиндъра е май

4. шарнирите са капсуловани и се сменя целият носач или се рециклира!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
320д е 4-ри цилиндъра,преди след и т.н са с 4!
Това за веригата не го знам,може...да всички преди фейслифт са с АСЦ има дори и с ДСЦ Но са рядкост.
Шарнирите се рециклират и при добра работа карат доста км.
Дали дизела е твоята кола сам трябва да прецениш,да върви идея повече ,но за сметка на поддръжката..
Вярно теми много,но и преди фейс имат доста слаби места..както ти каза въпрос на финанси и лични предпочитания
Това за веригата не го знам,може...да всички преди фейслифт са с АСЦ има дори и с ДСЦ Но са рядкост.
Шарнирите се рециклират и при добра работа карат доста км.
Дали дизела е твоята кола сам трябва да прецениш,да върви идея повече ,но за сметка на поддръжката..
Вярно теми много,но и преди фейс имат доста слаби места..както ти каза въпрос на финанси и лични предпочитания
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
ronito1983 написа:Колеги имa li фейс лифт с 118 к.с. 2001 година?
Не

- eee
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 9.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: На дядо си каруцата
- Мечтае да кара: щар по щар
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Здравейте.Искам само да си кажа,че не разбирам много и ще Ви помоля да не ми се смеете ако напиша някоя глупост. ;d
Така.Харесах си едно бмв,ето го и него : http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... LSO_EXPORT
Забелязах,че е много ниско.В описанието пише,че има пружини H&R(не съм сиг,но си мисля,че и те имат роля в това)Та въпросът ми е как ще може да се повдигне малко? Съжелявам за малоумния въпрос,но ще съм благодарен,ако някой ми даде съвет.
Така.Харесах си едно бмв,ето го и него : http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... LSO_EXPORT
Забелязах,че е много ниско.В описанието пише,че има пружини H&R(не съм сиг,но си мисля,че и те имат роля в това)Та въпросът ми е как ще може да се повдигне малко? Съжелявам за малоумния въпрос,но ще съм благодарен,ако някой ми даде съвет.
- ociata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: София/Враца
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Днес огледах няколко е46 и въпреки че всички бяха кенефи ми направи впечатление следното:
1. Климатика е по-слаб от вектра б и много по-слаб от на голф(съизмерим с ланча капа например)
2. Джамбазите са пълни олигофрени
3. Най-важното - като че ли очаквах повече от вървежа на колата. Тръгва да върви около 1600-1700 оборота и се разтегля много приятно до 3000 оборота. Може и да се бъркам но на 3000 оборота не трябва ли вече да е в силата си и да дръпне още повече, защото ми се стори че както дърпа при 2500 така дърпа и при 3500 да речем. Вярно че съм карал само бензин до сега и това може да ми е вградено изкривяване, но все пак
Един колега ми спомена за проблем в "авансатора на помпата" - възможно ли е описаните симптоми да са от този авансатор? Лошото е че карах както трябва само един екземпляр и не мога съвсем да преценя
Съжалявам че последното ми мнение е много общо... Надявам се все пак да намеря какво търся и да се включа и аз към вашия клуб
1. Климатика е по-слаб от вектра б и много по-слаб от на голф(съизмерим с ланча капа например)
2. Джамбазите са пълни олигофрени

3. Най-важното - като че ли очаквах повече от вървежа на колата. Тръгва да върви около 1600-1700 оборота и се разтегля много приятно до 3000 оборота. Може и да се бъркам но на 3000 оборота не трябва ли вече да е в силата си и да дръпне още повече, защото ми се стори че както дърпа при 2500 така дърпа и при 3500 да речем. Вярно че съм карал само бензин до сега и това може да ми е вградено изкривяване, но все пак

Съжалявам че последното ми мнение е много общо... Надявам се все пак да намеря какво търся и да се включа и аз към вашия клуб

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани