Дъжд вали, град бие.... а Дилян Пенчев...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
500 лв,работещ на колаvld написа:Явор написа:ама климата си е , Арно , нящо
![]()
Имаш ли още на примоция

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
Явор написа:ама климата си е , Арно , нящо
ма айде да направиме нещо за моя, 4е да сменим оная дивотийка дето не ми включва перката

- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
Дилян Пенчев написа:vld написа:Дилян Пенчев написа:Е... с един прецизен датчик с тясна хистерезисна крива който включва на 91 градуса и изключва на 89 няма да има резни температурни разлики
![]()
Камене те и М-поверите са БМВ-та ,пък и се предполага че се карат доста по екстремно,а те са с ел перки![]()
Това имах в предвид с прецизен датчик можеби ще стане перфектно.
Има и друг недостатък на виското,че като изгасиш мотора то спира,а ел перката може да се направи да спре след като охлади.
Ама в същност това охлаждане след загасяне на мотора не върши никаква работа защото тогава водата не циркулира... предимството е че при повтроно запалаване след малко време тръгва охладена вода в мотора... което не е много голямо предимство (говорим за резките температурни промени)
ми хубаво де, ама като не върши работа, кой датчик казва на перката да спре да върти като охлади?

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
vld написа:ми същия датчик на 89 примерно прави верига на 91 я прекъсва
а къде е той? в двигателя или р радиатора?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани