КО ПАК СТАНА ВЕ

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 01 Юни 2006, 18:42

b2 написа::yes:


я да те разпитам аз щом си по-напред :lol:

1. кви темп датчици ползва - оригиналните на БМВ-то ли? Вярно ли показваха? Как ги приспособи?

2. ламбада закачи ли към МС-а? Щото мойта кола заводски е без, и направо се чудя дали да дам 100тина лева за нова нероубенд от магазина или да търся уаидбенд с контролер на примоция нещо :) Щото доколкото разбирам нероубенда ще ми е от почти нулева полза...

3. МС-а сам ли си го сглобява?


1.Температурните датчици не съм ги закачал(щот не вярвах въобще, че ще запали), шунтирах ги с по един резистор, ама мисля да ползвам оригиналните от БМВ - то

2.Ламдата я закачих (Голяма врътка до кат отановя кой крак за кво е) и я захраних от МС с 5 волта щот ме беше страх да не я изгоря, и работи перфектно, а каква е не знам

3.Да сам го сглобявах, то няма нищо сложно в същност !!!

Не съм се ровил до подробности щот не мислех, че схема дадена в нета би могла да работи, ама все пак ми беше любопитно да проверя, а ся кат вече запали почвам по подробно, така че може да си помагаме :D
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 02 Юни 2006, 8:18

Показанията на термодатчиците се коригират с програмата "EasyTherm",защото Мегаскуирта е направен да работи оригинално с американски датчици.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 26 Юни 2006, 11:10

Да се похваля - стана по-лесно отколкото очаквах, запалихме я вчера с мегаскуирта - от първия опит и запали от 1/4 оборот :mhihi:

fuel-only
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 26 Юни 2006, 11:49

Брао, честито! Като я подкараш и не е бета версия докарай я да я видиме/чуеме/пробваме :D
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 27 Юни 2006, 10:06

Аз обаче с IS - ката ударих на камък, нали е бездистрибуторна и ся умувам от къде да взема сигнал за оборотите!!! Иначе с 316 - ката и аз нямах никакав проблем :winky:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 27 Юни 2006, 10:24

ge_a написа:Аз обаче с IS - ката ударих на камък, нали е бездистрибуторна и ся умувам от къде да взема сигнал за оборотите!!! Иначе с 316 - ката и аз нямах никакав проблем :winky:

Виж в АутоДата има схеми на компютърния блок и там трябва да е написано коя жица за какво е - мисля че там има за оборотите :idea:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 27 Юни 2006, 11:09

Без да зная какъв тип сигнал изисква МС-а се сещам за две места - датчика за определяне на оборотите
на коляновия вал (разположен отпред на двигателя,работещ с "timing wheel") и датчика за определяне
на ГМТ - на разпределителния вал. И двата са индуктивни.
Изображение
Driver's Racing Team

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 27 Юни 2006, 11:43

lowdriver написа:Без да зная какъв тип сигнал изисква МС-а се сещам за две места - датчика за определяне на оборотите
на коляновия вал (разположен отпред на двигателя,работещ с "timing wheel") и датчика за определяне
на ГМТ - на разпределителния вал. И двата са индуктивни.


Това е така!!! Ама и двата се ползват от ЕКУ-то и имам опасения че ако закача нещо в паралел може да обърка работата, на запалването!Но щях да пробвам въпреки всичко, ама не знам на кои кабели излиза сигнала от тези датчици, защото те самите са доста добре капселовани и с екранирани кабели(В смисил до кат влязат в общата инсталация)! Мислех си да открия кой кабел е за оборотомера в таблото и от там да си взема сигнала! :dunno:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 27 Юни 2006, 17:44

ge_a написа: ...
евала за МС , аз имам газов инжекцион без компютър мое него го занимая някои ден , зема се захода до вас комши ... :D
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 27 Юни 2006, 17:54

mitak_o написа:
ge_a написа: ...
евала за МС , аз имам газов инжекцион без компютър мое него го занимая някои ден , зема се захода до вас комши ... :D


Няма проблем :winky:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 28 Юни 2006, 15:23

ge_a написа:
lowdriver написа:...


Това е така!!! Ама и двата се ползват от ЕКУ-то и имам опасения че ако закача нещо в паралел може да обърка работата, на запалването!Но щях да пробвам въпреки всичко, ама не знам на кои кабели излиза сигнала от тези датчици, защото те самите са доста добре капселовани и с екранирани кабели(В смисил до кат влязат в общата инсталация)! Мислех си да открия кой кабел е за оборотомера в таблото и от там да си взема сигнала! :dunno:

Така, така...ма в горното мнение имам грешка.. :uups: Датчика за определяне на ГМТ, разположен на
разпределителния вал, не е индуктивен, а работи на принципа на Хол. Което ще рече, че вероятно е
по-целесъобразно да се използва неговия сигнал, тъй като не се влияе толкова от оборотите.
За притисненията ти относно взимането на сигнал от тези датчици - имам познат, който взе сигнал от датчика
за определяне на оборотите на коляновия вал и това определено не повлия както на работата на двигателя,
така и на самото управление (двигателя беше М40 с Мотроник 1.3).
Изображение
Driver's Racing Team

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 29 Юни 2006, 0:59

lowdriver написа:
ge_a написа:
lowdriver написа:...


Това е така!!! Ама и двата се ползват от ЕКУ-то и имам опасения че ако закача нещо в паралел може да обърка работата, на запалването!Но щях да пробвам въпреки всичко, ама не знам на кои кабели излиза сигнала от тези датчици, защото те самите са доста добре капселовани и с екранирани кабели(В смисил до кат влязат в общата инсталация)! Мислех си да открия кой кабел е за оборотомера в таблото и от там да си взема сигнала! :dunno:

Така, така...ма в горното мнение имам грешка.. :uups: Датчика за определяне на ГМТ, разположен на
разпределителния вал, не е индуктивен, а работи на принципа на Хол. Което ще рече, че вероятно е
по-целесъобразно да се използва неговия сигнал, тъй като не се влияе толкова от оборотите.
За притисненията ти относно взимането на сигнал от тези датчици - имам познат, който взе сигнал от датчика
за определяне на оборотите на коляновия вал и това определено не повлия както на работата на двигателя,
така и на самото управление (двигателя беше М40 с Мотроник 1.3).


Значи сега само ми остава да установя на кои жици влизат въпросните датчици. Кофити, че тия дни нямам достатъчно свободно време, а и да му се не види, за М42 в Е30 има много малко инфо или аз поне не сам си намерил, ако някой има схема на инсталацията ще ми помогне много !!
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 30 Юни 2006, 15:21

в аутодата нали има на кой пин на ЕCU-то какво е вързано...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 14 Юли 2006, 17:22

Малко снимки и клипчета от последния уикенд..
(с моите страхотни настройки - на ухо :mhihi:)

TPS изпадна случайно бош от няква си кола ама стана перфектно...

Изображение
+
Изображение
=
Изображение

http://borislavboyanov.data.bg/MOV00475.MPG
http://borislavboyanov.data.bg/MOV00476.MPG
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 14 Юли 2006, 20:19

На мен тоя потенциометър ми се струва че е от Опел Вектра.

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook