КО ПАК СТАНА ВЕ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
75 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
b2 написа::yes:
я да те разпитам аз щом си по-напред![]()
1. кви темп датчици ползва - оригиналните на БМВ-то ли? Вярно ли показваха? Как ги приспособи?
2. ламбада закачи ли към МС-а? Щото мойта кола заводски е без, и направо се чудя дали да дам 100тина лева за нова нероубенд от магазина или да търся уаидбенд с контролер на примоция нещоЩото доколкото разбирам нероубенда ще ми е от почти нулева полза...
3. МС-а сам ли си го сглобява?
1.Температурните датчици не съм ги закачал(щот не вярвах въобще, че ще запали), шунтирах ги с по един резистор, ама мисля да ползвам оригиналните от БМВ - то
2.Ламдата я закачих (Голяма врътка до кат отановя кой крак за кво е) и я захраних от МС с 5 волта щот ме беше страх да не я изгоря, и работи перфектно, а каква е не знам
3.Да сам го сглобявах, то няма нищо сложно в същност !!!
Не съм се ровил до подробности щот не мислех, че схема дадена в нета би могла да работи, ама все пак ми беше любопитно да проверя, а ся кат вече запали почвам по подробно, така че може да си помагаме

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Показанията на термодатчиците се коригират с програмата "EasyTherm",защото Мегаскуирта е направен да работи оригинално с американски датчици.
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Да се похваля - стана по-лесно отколкото очаквах, запалихме я вчера с мегаскуирта - от първия опит и запали от 1/4 оборот
fuel-only

fuel-only
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Брао, честито! Като я подкараш и не е бета версия докарай я да я видиме/чуеме/пробваме 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Аз обаче с IS - ката ударих на камък, нали е бездистрибуторна и ся умувам от къде да взема сигнал за оборотите!!! Иначе с 316 - ката и аз нямах никакав проблем 

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
ge_a написа:Аз обаче с IS - ката ударих на камък, нали е бездистрибуторна и ся умувам от къде да взема сигнал за оборотите!!! Иначе с 316 - ката и аз нямах никакав проблем
Виж в АутоДата има схеми на компютърния блок и там трябва да е написано коя жица за какво е - мисля че там има за оборотите


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
lowdriver написа:Без да зная какъв тип сигнал изисква МС-а се сещам за две места - датчика за определяне на оборотите
на коляновия вал (разположен отпред на двигателя,работещ с "timing wheel") и датчика за определяне
на ГМТ - на разпределителния вал. И двата са индуктивни.
Това е така!!! Ама и двата се ползват от ЕКУ-то и имам опасения че ако закача нещо в паралел може да обърка работата, на запалването!Но щях да пробвам въпреки всичко, ама не знам на кои кабели излиза сигнала от тези датчици, защото те самите са доста добре капселовани и с екранирани кабели(В смисил до кат влязат в общата инсталация)! Мислех си да открия кой кабел е за оборотомера в таблото и от там да си взема сигнала!

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
mitak_o написа:евала за МС , аз имам газов инжекцион без компютър мое него го занимая някои ден , зема се захода до вас комши ...ge_a написа: ...
Няма проблем

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


ge_a написа:lowdriver написа:...
Това е така!!! Ама и двата се ползват от ЕКУ-то и имам опасения че ако закача нещо в паралел може да обърка работата, на запалването!Но щях да пробвам въпреки всичко, ама не знам на кои кабели излиза сигнала от тези датчици, защото те самите са доста добре капселовани и с екранирани кабели(В смисил до кат влязат в общата инсталация)! Мислех си да открия кой кабел е за оборотомера в таблото и от там да си взема сигнала!
Така, така...ма в горното мнение имам грешка..

разпределителния вал, не е индуктивен, а работи на принципа на Хол. Което ще рече, че вероятно е
по-целесъобразно да се използва неговия сигнал, тъй като не се влияе толкова от оборотите.
За притисненията ти относно взимането на сигнал от тези датчици - имам познат, който взе сигнал от датчика
за определяне на оборотите на коляновия вал и това определено не повлия както на работата на двигателя,
така и на самото управление (двигателя беше М40 с Мотроник 1.3).

Driver's Racing Team
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
lowdriver написа:ge_a написа:lowdriver написа:...
Това е така!!! Ама и двата се ползват от ЕКУ-то и имам опасения че ако закача нещо в паралел може да обърка работата, на запалването!Но щях да пробвам въпреки всичко, ама не знам на кои кабели излиза сигнала от тези датчици, защото те самите са доста добре капселовани и с екранирани кабели(В смисил до кат влязат в общата инсталация)! Мислех си да открия кой кабел е за оборотомера в таблото и от там да си взема сигнала!
Така, така...ма в горното мнение имам грешка..Датчика за определяне на ГМТ, разположен на
разпределителния вал, не е индуктивен, а работи на принципа на Хол. Което ще рече, че вероятно е
по-целесъобразно да се използва неговия сигнал, тъй като не се влияе толкова от оборотите.
За притисненията ти относно взимането на сигнал от тези датчици - имам познат, който взе сигнал от датчика
за определяне на оборотите на коляновия вал и това определено не повлия както на работата на двигателя,
така и на самото управление (двигателя беше М40 с Мотроник 1.3).
Значи сега само ми остава да установя на кои жици влизат въпросните датчици. Кофити, че тия дни нямам достатъчно свободно време, а и да му се не види, за М42 в Е30 има много малко инфо или аз поне не сам си намерил, ако някой има схема на инсталацията ще ми помогне много !!
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Малко снимки и клипчета от последния уикенд..
(с моите страхотни настройки - на ухо
)
TPS изпадна случайно бош от няква си кола ама стана перфектно...
+
=
http://borislavboyanov.data.bg/MOV00475.MPG
http://borislavboyanov.data.bg/MOV00476.MPG
(с моите страхотни настройки - на ухо

TPS изпадна случайно бош от няква си кола ама стана перфектно...
+
=
http://borislavboyanov.data.bg/MOV00475.MPG
http://borislavboyanov.data.bg/MOV00476.MPG
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
75 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани