Софтуер

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: Софтуер

Мнение от marto853. » 03 Юни 2012, 9:24

И аз съм с две букси и двете работят,но тази вътре не можеше маи да се чете мотора или нещо друго. :mhihi:
новият ми номер: 0877787835

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Софтуер

Мнение от NikVanov » 03 Юни 2012, 10:22

Това имам в предвид- да работи значи да работи, не да чете едно и да не чете друго.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 994
Регистриран на: 3.05.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 245

Re: Софтуер

Мнение от dido0o``` » 03 Юни 2012, 11:17

NikVanov написа:До dido0o```- с вътрешната букса с коя програма се свързваш/ Разпознава ли ти автоматично колата? Досега мисля. че битуваше мнение, че ако има двете букси, работи само външната? Разбира се, еднакви коли няма.

По принцип гледам основно с Инпа да работя, защото действа доста бързо. ДИС-а има много менюта и през всяко ми зарежда по 10-15-20секунди. Та през ИНПА не знам как се пуска да се разпонава автоматично. Първо цъкам F3 ако не се лъжа за Е46 после избирам Engine и после MS4.. (for M52 new). Та като вляза през кръглата букса мога да чета грешки, но като дам на живи данни ми дава нещо error в скрипта... това при запален мотор. Ако съм само на контакт няма проблем. Ако съм на контакт и запаля пак дава грешка и ме изхвърля в по предишно меню. Питах ги от склада защо така става не можаха да ми отговорят. Даже бях качвал снимки в тази тема (доста по назад). Решението го намерих като включа кабела към вътрешната букса. Чете живи данни на двигателя без проблеми, но пък не мога да влизам в останалите модули.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 25.03.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 520i
Мечтае да кара: BMW 520i
Детайли за колата: 2.2i
185HP(Remap)
09.2002

Re: Софтуер

Мнение от trezeg00l » 03 Юни 2012, 21:02

dido0o``` написа:
trezeg00l написа:Проблема е че си закупих "Интерфейс (кабел) BMW OBD - USB порт" с който не мога да се вържа към никои от модулите, но може да чете данни(online) от двигателя.(с INPA)
колата е 320CI M54

С колко букси си колега и към коя букса се свързваш? На моята кола 05/2000г имам две букси. През кръглата букса се свързвам за четене на грешки и кодиране, а през буксата до педалите се свързвам за живи данни от двигателя.


Здравей,
Стоян от склада ми каза същото и утре като се върна ще проверя дали има кръгла букса при двигателя(уж гледах, но явно нищо не съм видял :( ) Ако изнамеря такава ще трябва да поръчам и преходник. Ще пиша като има някаква развръзка. Благодаря ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 25.03.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 520i
Мечтае да кара: BMW 520i
Детайли за колата: 2.2i
185HP(Remap)
09.2002

Re: Софтуер

Мнение от trezeg00l » 05 Юни 2012, 12:13

trezeg00l написа:
dido0o``` написа:
trezeg00l написа:Проблема е че си закупих "Интерфейс (кабел) BMW OBD - USB порт" с който не мога да се вържа към никои от модулите, но може да чете данни(online) от двигателя.(с INPA)
колата е 320CI M54

С колко букси си колега и към коя букса се свързваш? На моята кола 05/2000г имам две букси. През кръглата букса се свързвам за четене на грешки и кодиране, а през буксата до педалите се свързвам за живи данни от двигателя.


Здравей,
Стоян от склада ми каза същото и утре като се върна ще проверя дали има кръгла букса при двигателя(уж гледах, но явно нищо не съм видял :( ) Ако изнамеря такава ще трябва да поръчам и преходник. Ще пиша като има някаква развръзка. Благодаря ;)


Оказа се че нямам втора(кръгла) букса, а разполагам само с тази в купето(ако не са завряли кръглата на друго място).
Писах на Стоян от склада и чакам отговор, а същевременно ситуацията е същата - живи данни - има, а връзка с модулите - йок :banghead:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Софтуер

Мнение от NikVanov » 05 Юни 2012, 18:13

Колега, стига си се мъчил, свържи се с Dimitroff, щом си от София.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 4.07.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i , 143hp
Детайли за колата: е46

Re: Софтуер

Мнение от jonybravo_bg » 06 Юни 2012, 17:48

NikVanov написа:CAR MEMORY OPTIONS

1. Anti Theft System (DWA) (Алармена система)
- Interior sensor (вътрешен датчик) - активен; може да се деактивира.
- Tilt Alarm Sensor (датчик за накланяне, разместване)- активен; може да се деактивира.
- Начини за активиране – дистанционно; от ключалките и дистанционното
- Сигнализиране – 1.Деактивиране (визуално) – когато е активно се потвърждава от кратко мигане на мигачите;
2. Деактивиране (звуково) – когато е активно се потвърждава с кратко изсвирване на клаксона;
3. Активиране (визуално) - когато е активно се потвърждава от кратко мигане на мигачите;
4. Активиране (звуково) - когато е активно се потвърждава с кратко изсвирване на клаксона;
5. Активиране след затваряне на врата/капак (визуално) - когато е активно се потвърждава от кратко мигане на мигачите след затваряне на врата/капака;
6. Активиране след затваряне на врата/капак (звуково) - когато е активно се потвърждава от кратко изсвирване на клаксона след затваряне на врата/капака;
7. Сигнализиране без наличие на алармена система – не активно – ако се активира, заключването и отключването на колата се потвърждават от кратко мигане на мигачите (при това GM-модулът ще генерира код „07 грешка в алармената система”, но няма да предизвика никакви бъдещи проблеми, просто е процедура за сигурност).


Каква е причината да нямам всички тези функции. Примен се появяват само 1 с подфункциите, 3 и 5? Най-вече ми липсва 7 от където се деактивира алармата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Софтуер

Мнение от NikVanov » 06 Юни 2012, 19:31

Ами софтуерът е различен при различни модели и години, а и не винаги всички опции са налице в конкретната кола, макар че ги пише в DIS.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 19.09.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW 216i Gran Tourer 109hp, 05.2019
Мечтае да кара: Only BMW

Re: Софтуер

Мнение от sttekata » 07 Юни 2012, 18:08

И аз съм само с 1 функция като теб колега... не го мисли. Днес си я активирах даже като ползвам само вътрешната букса, а кръгла нямам.
Опитах се да си калибрирам датчика нещо уж правих ама дали успях не зная. Важното е , че изчистих грешките и вече ламите дсц+! се махнаха :driving:

Имай в предвид, че ако искаш повече инфо се свържи с Dimitroff, той ще ти помогне...

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 29.01.2012

Re: Софтуер

Мнение от Terrak » 09 Юни 2012, 8:31

Здравейте искам да си взема кабелче за диагностика за лично ползване и се спрях на BMW INPA Ediabas. Искам да попитам програмата тръгва ли на Windows 7 64-bit защото карсофт 6.5 ми пише че не неможе. И другия ми въпрос - Това ли е всичко от което се нуждая за да я подкарам на е39? http://programatoribg.com/bmw-inpa/index.htm ? Може който желае да ми отговори на ЛС за да не спамим форума с мойте проблеми. Мерси предварително. :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 19.09.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW 216i Gran Tourer 109hp, 05.2019
Мечтае да кара: Only BMW

Re: Софтуер

Мнение от sttekata » 12 Юни 2012, 13:05

Според мен ще ти върши супер работа и този кабел - http://sklad66.com/cms/BMW-OBD-INPA-GT1-DIS-USB.html

А за кръгла букса можеш да си вземеш и този преход - http://sklad66.com/cms/Prehodnik-OBD-F- ... 20pin.html

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 16.07.2011
Местоположение: Пещера
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d Sport '04
Мечтае да кара: 14 етажна панелка

Re: Софтуер

Мнение от aqa_boy » 15 Юни 2012, 15:26

Колеги, малко напътствия ми трябват
Взех си кабелче от склад66, даже на място ми иснталираха инпа-та и драйвера.
При инпа ми засича battery и ignition, но като дам F3 и след това DDE 5 for N47 new и ми дава нещо от рода на possible malfunction.
Със 320d 2004 година съм.
Иначе му давам read error codes и намира грешки в релето на свещите.
другия проблем е, че в DIS ми дава грешката 200.159 като ида на Diagnostics.

Някакви насоки и съвети?

P.S.
Пускам имиджа на ДИС чрез vmware Workstation 8.0.1 , не знам дали от тука може да идва проблема :banghead:
И съм с Windows 7
Последна промяна aqa_boy на 15 Юни 2012, 15:38, променена общо 1 път
От гъзария се умира!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Софтуер

Мнение от Gqbriel » 15 Юни 2012, 15:38

aqa_boy написа:Колеги, малко напътствия ми трябват
Взех си кабелче от склад66, даже на място ми иснталираха инпа-та и драйвера.
При инпа ми засича battery и ignition, но като дам F3 и след това DDE 5 for N47 new и ми дава нещо от рода на possible malfunction.
Със 320d 2004 година съм.
Иначе му давам read error codes и намира грешки в релето на свещите.
другия проблем е, че в DIS ми дава грешката 200.159 като ида на Diagnostics.

Някакви насоки и съвети?

P.S.
Пускам имиджа на ДИС чрез vmware Workstation 8.0.1 , не знам дали от тука може да идва проблема :banghead:


Мотора ти е М47 new не Н47 ,и като избере6 М47 New си я дава грешката биеш ок и всичко си е наред можеш да гледаш квото искаш с ИНПА.За ДИС отиди пак при тях,че и аз имам този проблем и не мога да намеря решение ,да вземат да кажат от какво се получава най-накрая след като предлагат софт-а ако имаш възможност :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 16.07.2011
Местоположение: Пещера
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d Sport '04
Мечтае да кара: 14 етажна панелка

Re: Софтуер

Мнение от aqa_boy » 15 Юни 2012, 15:55

Gqbriel написа:
aqa_boy написа:Колеги, малко напътствия ми трябват
Взех си кабелче от склад66, даже на място ми иснталираха инпа-та и драйвера.
При инпа ми засича battery и ignition, но като дам F3 и след това DDE 5 for N47 new и ми дава нещо от рода на possible malfunction.
Със 320d 2004 година съм.
Иначе му давам read error codes и намира грешки в релето на свещите.
другия проблем е, че в DIS ми дава грешката 200.159 като ида на Diagnostics.

Някакви насоки и съвети?

P.S.
Пускам имиджа на ДИС чрез vmware Workstation 8.0.1 , не знам дали от тука може да идва проблема :banghead:


Мотора ти е М47 new не Н47 ,и като избере6 М47 New си я дава грешката биеш ок и всичко си е наред можеш да гледаш квото искаш с ИНПА.За ДИС отиди пак при тях,че и аз имам този проблем и не мога да намеря решение ,да вземат да кажат от какво се получава най-накрая след като предлагат софт-а ако имаш възможност :yes:


Моя е грешката, в бързината съм сбъркал (то даже майче няма N47 в опциите на INPA).
За DIS-а им звънях току що и ми казаха, че до колкото могат те да ми помогнат трябва да си направя 20 GB дял и да си сложа XP.
А ти, колега, намерил ли си някаква заобикалка с проблема със Win7?
От гъзария се умира!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Софтуер

Мнение от Gqbriel » 15 Юни 2012, 16:39

aqa_boy написа:
Gqbriel написа:
aqa_boy написа:Колеги, малко напътствия ми трябват
Взех си кабелче от склад66, даже на място ми иснталираха инпа-та и драйвера.
При инпа ми засича battery и ignition, но като дам F3 и след това DDE 5 for N47 new и ми дава нещо от рода на possible malfunction.
Със 320d 2004 година съм.
Иначе му давам read error codes и намира грешки в релето на свещите.
другия проблем е, че в DIS ми дава грешката 200.159 като ида на Diagnostics.

Някакви насоки и съвети?

P.S.
Пускам имиджа на ДИС чрез vmware Workstation 8.0.1 , не знам дали от тука може да идва проблема :banghead:


Мотора ти е М47 new не Н47 ,и като избере6 М47 New си я дава грешката биеш ок и всичко си е наред можеш да гледаш квото искаш с ИНПА.За ДИС отиди пак при тях,че и аз имам този проблем и не мога да намеря решение ,да вземат да кажат от какво се получава най-накрая след като предлагат софт-а ако имаш възможност :yes:


Моя е грешката, в бързината съм сбъркал (то даже майче няма N47 в опциите на INPA).
За DIS-а им звънях току що и ми казаха, че до колкото могат те да ми помогнат трябва да си направя 20 GB дял и да си сложа XP.
А ти, колега, намерил ли си някаква заобикалка с проблема със Win7?


Не :banghead:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook