турбо проект
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- bavreca_94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: девин
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i compact
- Мечтае да кара: BMW F-03
- Детайли за колата: всичко възможно
турбо проект
Привет на всички ентусиасти , имам едно питане надявам се да получа и добри одзиви и какви ще бъдат плюсовете и минусите. Имам една турбинка от 325тдс на око е в добро състояние но се питам може ли да я сложа на м52б20 , смисал проблем ли е това че е от дизелова кола
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: турбо проект
Всичко може по принцип
Въпроса е кой ще ти даде съвети ако си го правиш сам, тъй като в нашия форум няма човек, който да се е захващал да турбинира М52 (поне аз не съм чувал/чел
). В Европа и САЩ го правят (разгледай и в техните форуми), но тук малко бедничко
Твърденията са, че М52 "не ставал" за тази работа, заради по-слабите си биели, алуминиев блок и т.н. Очаквай мнения от сорта на "сложи си B28 и не се занимавай с глупости" 





Re: турбо проект
Така е, слагай Б28 и не се занимавай с глупости... хаххахаха
По темата. Колега наистина тука инфото за такъв ъпгрейд е малък, тъй като всеобщото мнение, е че заради тоя алуминиев блок, никой не турбинира точно тоя мотор. В Сащ същата модификация на мотора е с чугунен блок заради техните горива, били по наситени на сяра или нещо от сорта, та зат'ва се наемат и турбинират. Наскоро имаше един колега в тоя раздел, който на такъв мотор М52Б20, беше резнал валове от Тдс, 135мм биели, смукател от М50 и по-освободена генерация и беше постигнал добър ефект. bavar4o.70 е ника на колегата, намери му темата и виж

По темата. Колега наистина тука инфото за такъв ъпгрейд е малък, тъй като всеобщото мнение, е че заради тоя алуминиев блок, никой не турбинира точно тоя мотор. В Сащ същата модификация на мотора е с чугунен блок заради техните горива, били по наситени на сяра или нещо от сорта, та зат'ва се наемат и турбинират. Наскоро имаше един колега в тоя раздел, който на такъв мотор М52Б20, беше резнал валове от Тдс, 135мм биели, смукател от М50 и по-освободена генерация и беше постигнал добър ефект. bavar4o.70 е ника на колегата, намери му темата и виж

Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
- bavreca_94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: девин
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i compact
- Мечтае да кара: BMW F-03
- Детайли за колата: всичко възможно
Re: турбо проект
имам и едно м43б16 първо се чудех за него даже ми се иска много повече него да го направя не ме интересува за двигатела просто ми се занимава и ми се иска да се пробвам
Re: турбо проект
Направо прави него! М43 го дават като доста корав мотор, с турбинка ще е осичка. Аз имам приятел който е същия мотор и той в момента е в изчакване... и ще го почва и той 

Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: турбо проект
Колега ако ти се занимава с м43б16 мога да ти кажа че си струва,аз съм се занимавал и от личен опит мога да кажа че върви доста прилично за 16-ска и доста повече от двайска.Ако имаш интерес влез в силов тунинг и ще ми видиш темата,има и снимки,но там всички колеги ме оплюха,аз обаче въпреки това си карах колата без грижи и не счупих мотора
Ако турбото ти ще ти стои в мазата ми пиши



Ако турбото ти ще ти стои в мазата ми пиши


- bavreca_94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: девин
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i compact
- Мечтае да кара: BMW F-03
- Детайли за колата: всичко възможно
Re: турбо проект
ето такива отговори обичам направо ще започвам м43 -то имам само турбо от 325тдс значи ше стане .. аз съм на 17 години и ентусиазма ми е доста голям и благодаря за мненията
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: турбо проект
То ,че ще стане ще стане на ниско налягане нищо му няма на кекавото м52 , нищо че е кекаво ... Въпроса е друг с какво ще управляваш смесите ? електроника някаква и каква ? Или на газ ще го караш ?
I'm slowly drifting


- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: турбо проект
Аве стига с тея електроники ве.
На 0.6 има поне 3 правени коли дето засрамват 2.5ци. И то дори без кулери.
От тази на Деян припадат 2.5 комън рейл дизелите на е39.
Ако ще го караш на газ единственото което трябва да помислиш е турбо изпарител.
Специално за м43 0.6 е добре. Ако мислиш за повече електрониката ще е най-малкият ти проблем
ПП. Аз съм следващия във филма
На 0.6 има поне 3 правени коли дето засрамват 2.5ци. И то дори без кулери.
От тази на Деян припадат 2.5 комън рейл дизелите на е39.
Ако ще го караш на газ единственото което трябва да помислиш е турбо изпарител.
Специално за м43 0.6 е добре. Ако мислиш за повече електрониката ще е най-малкият ти проблем

ПП. Аз съм следващия във филма



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: турбо проект
Добре на бензин с оригиналната електроника без мап на 0.6 ще остане доволен 

I'm slowly drifting


- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: турбо проект
DirtySouth написа:Добре на бензин с оригиналната електроника без мап на 0.6 ще остане доволен
И тва е вярно. Ся обаче ми кажи кой дето има м43 и се готви за турбо проект до 1000 лв с втора ръка части ще кара на бензин

Автора да каже на кво смята да я кара. Също и да спомене ако е газ - обикновенна ли е или инжекция. Мисля, че ще улесни отговарящите на питанията му



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: турбо проект
Ами тя една мега не излиза по-скъпо от газов инжекцион , но ако кара с обикновен изпарител пак си е пари към 200 лева са тея по-големите 

I'm slowly drifting


- bavreca_94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: девин
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i compact
- Мечтае да кара: BMW F-03
- Детайли за колата: всичко възможно
Re: турбо проект
значи компота има обикновенна газова имам кулер и турбо от 2.5 тдс за начало ще я пробвам така с оригиналната електроника след това ще се преработва и ъпгрейдва каквото се наложи
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: турбо проект
По-добре си купи нов голям изпарител турбо или си го преправи за турбо ,че с обикикновенна газова трябва да пълниш газ през турбини , кулери турбо пътища и не е добре ,а и ако гръмне кулера заминава , а може и турбото , по-добре ако я караш с обикновенна газ както е сега не слагай кулер 

I'm slowly drifting


- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: турбо проект
А, още по-бюджетния вариант е да преправиш твоя изпарител. Не знам какъв ще е резултата, но четох нещо по темата.
Аз лично не бих си го причинил
http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... b9bff70c7d
Аз лично не бих си го причинил

нормален изпарител може да се направи да работи на кола с турбина. За целта трябва да се затвори капакът зад мембраната на втората степен, за да може с един щуцер и едно маркуче да се свърже вече затвореното пространство зад мембраната с въздуховода след турбокомпресора или евентуално след интеркулера. Тогава вече изпарителят работи от разликата в двете налягания - след турбото и в смесителната плочка, където има ускорение на потока и съответно малко по-ниско налягане.
http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... b9bff70c7d


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани