Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
Jordana написа:Износването в леглата на лагерите и в оста където лагеруват е необратимо
колега, имаш ли представа за конкретният модел турбина и колко лагери има вътре?
Jordana написа:Emooo написа:Стана ми интересно - колко струва едно турбо за е60 525 или 530 ако не е от официалния дилър (тоест без гаранция)?
това дето се коментира в темата е около 1000 лв
тази цена ми се струва доста ниска за чисто нова турбина... проверявал ли си някъде? аз съм проверявал и цената е доста нагоре, затова реших да рециклирам

Jordana написа:На тая турбина картриджа или лагерното тяло с лопатките струва около 500 лв чисто ново в ибей. Та ми е интересно какъв ремонт трябва да е извършен та да струва повече .
това да не ти е лего, колега? купуваш от ebay, разглобяваш, сглобяваш и газ

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
@ndro написа:Jordana написа:Износването в леглата на лагерите и в оста където лагеруват е необратимо
колега, имаш ли представа за конкретният модел турбина и колко лагери има вътре?Jordana написа:Emooo написа:Стана ми интересно - колко струва едно турбо за е60 525 или 530 ако не е от официалния дилър (тоест без гаранция)?
това дето се коментира в темата е около 1000 лв
тази цена ми се струва доста ниска за чисто нова турбина... проверявал ли си някъде? аз съм проверявал и цената е доста нагоре, затова реших да рециклирам
Jordana написа:На тая турбина картриджа или лагерното тяло с лопатките струва около 500 лв чисто ново в ибей. Та ми е интересно какъв ремонт трябва да е извършен та да струва повече .
това да не ти е лего, колега? купуваш от ebay, разглобяваш, сглобяваш и газ
Като ти гледам коментара ясно накъде те избиваи тука направо ме хвана в крачка.Всеки сам си решава къде да си налива парите а и никъде не съм писал че човека се е прекарал или нещо подобно.Като не искате коментари по темата заключете я и няма никой да ви разваля рахатлъка.Само че има хора които след време пак ще имат тоя проблем редно е да се знае какви са вариантите за решаването му.И повярвай ми за тея неща имам повече опит отколкото предполагаш и не повтарям като папагал какво ми е казал майстора щото неговата задача е да прибира паричките .
П.П. На долната картинка ясно се вижда че е най обикновена втулкова турбина с един опорен и един общ двоен лагер.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
Emooo написа:Стана ми интересно - колко струва едно турбо за е60 525 или 530 ако не е от официалния дилър (тоест без гаранция)?
Питаш в реал турбо и при другите дават между 6 мес и 1 год и е около 1300-1500лв


- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
Jordana написа:И повярвай ми за тея неща имам повече опит отколкото предполагаш и не повтарям като папагал какво ми е казал майстора щото неговата задача е да прибира паричките .
П.П. На долната картинка ясно се вижда че е най обикновена втулкова турбина с един опорен и един общ двоен лагер.
Аз си признавам, че нямам никакъв опит с рециклиране на турбини и тази е първата, която правя и поради това се доверявам на майсторите ("и повтарям като папагал") каквото ми кажат. Но когато трима различни майстори казват едно и също и искат сходни пари за процедурата може пък и да са прави?
Не знам твоя опит колко е по-голям отколкото предполагаме, ама ремонтния комплект за турбината, която си дал в сайта, който си дал струва точно $1000!!!

http://www.byxaviar.com/ProductList.aspx?ID=154
Явно, качеството си идва с цена....
Иво
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
Аз я качих като илюстрация на частите в китта и не съм му гледал цената но сега и аз съм втрещен
.Явно са някакви откачалки тия щото това не е реална цена.Това е още едно доказателство че има цени от ...до и е според клиента.Точно това най много го мразя в БГ като те видят с някоя по хубава и нова кола да те натоварят отгоре доволно щот си баровец.Пак ти казвам в тая турбина има две лагерчета и два маслени сегметна които са важни и се сменят плюс баланса като цялото това нещо не кой знае колко.Но както и да е..важното е поне да си е свършил работата твоя човек както трябва 


Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- sawion
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
цената в сайта не е реалната. разсъкайте останалите продукти и вижте, че цената дори на гарнитурки или о-пръстени също е 1000$.
в и-бей цената на нова тяхна турбина за субару импреза е 800$ с доставката до БГ, така че ребиилд кита едва ли е над 300$. само трябва регистрация в сайта и запитване за $
в и-бей цената на нова тяхна турбина за субару импреза е 800$ с доставката до БГ, така че ребиилд кита едва ли е над 300$. само трябва регистрация в сайта и запитване за $

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
сега гледам ,че мойте турбини са BORGWARNER , а не Garett . По-скъпи ли са им частите или няма разлика ?
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
Jordana написа:Аз я качих като илюстрация на частите в китта и не съм му гледал цената но сега и аз съм втрещен.Явно са някакви откачалки тия щото това не е реална цена.Това е още едно доказателство че има цени от ...до и е според клиента.Точно това най много го мразя в БГ като те видят с някоя по хубава и нова кола да те натоварят отгоре доволно щот си баровец.Пак ти казвам в тая турбина има две лагерчета и два маслени сегметна които са важни и се сменят плюс баланса като цялото това нещо не кой знае колко.Но както и да е..важното е поне да си е свършил работата твоя човек както трябва

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
Целия картридж чисто нов демек остава само да си сглобите двата охлюва излиза на цената на въпросното рециклиране ( около 300 паунда ) .Ремонтния комплект струва около 60 паунда франко Англето и в крайна сметка рециклирането в БГ е една идея по-скъпо от това в Западна Европа и с почти 100% печалба и не е за парите ами такова рециклиране далеч няма да изкара 100хил. километра . Ясно е , че турбините са консуматив ама бива тука малко да понамалят цените на най-елементарното сменяне на няколко и без това износващи се части и съмнително почистване . Взех участие в темата по-напред защото съм чувал не е едно оплакване от такъв рециклаж ,макар че и аз съм с две ръце за него , дано да е сполучливо поне докато клиента има вътрешното усещане ,че не е прецакан. Успех.
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
Jordana написа:в тая турбина има две лагерчета и два маслени сегметна които са важни и се сменят плюс баланса като цялото това нещо не кой знае колко
vladobate написа:демек остава само да си сглобите двата охлюва
бре големи разбирачи имало тук. да съм знаел, че трябва само да си "сглобя двата охльова" (нещо като лего), нямаше да ги давам тия пари на тия майстори-мошеници, а турбината се демонтира, разглобява, сглобява, балансира и монтира с поглед за две секунди нали?

Jordana написа:Само че има хора които след време пак ще имат тоя проблем редно е да се знае какви са вариантите за решаването му.И повярвай ми за тея неща имам повече опит отколкото предполагаш...
не виждам да си споделил конкретни по-евтини варианти за решаването на проблема, освен че споменаваш, че имаш голям опит...

Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
Ей колега ти си бил голям заядливко. Пускаш тема със супер полезната информация, че си дал да ти рециклират турбината, браво. Много лесно пускаш думички като "разбирачи" ами поне бъди точен с терминологията защото нито това е пълно рециклиране нито е пълен ремонтен комплект все пак това е технически форум . И що си не заключваш темите след първото мнение да е ясно кой пее в хора . Да си чешем клавиатурите защото не искаш да приемеш или обориш друго вероятно също полезно мнение не е разумно занимание със сигурност.
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
vladobate написа:Ей колега ти си бил голям заядливко...Много лесно пускаш думички като "разбирачи" ами поне бъди точен с терминологията защото нито това е пълно рециклиране нито е пълен ремонтен комплект все пак това е технически форум... Да си чешем клавиатурите защото не искаш да приемеш или обориш друго вероятно също полезно мнение не е разумно занимание със сигурност.
колега, сигурен съм, че разбираш повече от мен, обаче... нищо заядливо няма в постовете ми.
1. напиши нещо конструктивно и разбираемо
2. поправи ме, ако съм сбъркал с терминологията
3. напиши кое е пълен ремонтен комплект, според теб
4. напиши нещо техническо и полезно, което да помогне на хората, които имат такъв проблем
не виждам нищо полезно в постовете ти до този момент, освен някакви хаотични твърдения за "тънки моменти", "колко съм се набутал" и "да си сглобя двата охльова"...
ти колко охльова си сглобил през живота си?
що не се хванете двамата с колегата Jordana, който явно те конкурира със знания и опит, и да обясните кратко, точно и ясно за какво става дума и как да си балансираме турбината след като си сменим охльовите?
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
Колегите, пледиращи за по-ниски цени според мен не отчитат достатъчно добре труда и сложността на балансирането.
Всички знаем, че перките се въртят с няколко десетки хиляди оборота в минута на микрони от корпуса на охлюва - при тези условия всяка грешка при монтажа би била фатална.
Според мен, освен майсторлък за качествения ремонт се изисква и прецизна и предполагам скъпа апаратура за настройката.
Сигурно, това са и факторите, поради които толкова малко хора предлагат тази услуга у нас при наличието на сравнително евтини ремонтни комплекти из Интернет.
Темата на Андро е полезна не само с факта, че е дал турбината си за рециклиране, но е описал как се е държала колата и конкретния агрегат преди и след ремонта, което е важно.
Също предполагам, че той, както и аз ще напишем пак тук ако на някой от нас се окаже неуспешен ремонта и колко км е издържал - стискайте палци да не се случи скоро
Всички знаем, че перките се въртят с няколко десетки хиляди оборота в минута на микрони от корпуса на охлюва - при тези условия всяка грешка при монтажа би била фатална.
Според мен, освен майсторлък за качествения ремонт се изисква и прецизна и предполагам скъпа апаратура за настройката.
Сигурно, това са и факторите, поради които толкова малко хора предлагат тази услуга у нас при наличието на сравнително евтини ремонтни комплекти из Интернет.
Темата на Андро е полезна не само с факта, че е дал турбината си за рециклиране, но е описал как се е държала колата и конкретния агрегат преди и след ремонта, което е важно.
Също предполагам, че той, както и аз ще напишем пак тук ако на някой от нас се окаже неуспешен ремонта и колко км е издържал - стискайте палци да не се случи скоро

- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
А в момента съм с ново CHRA на турбината, чисто ново купено от Ибея и ми излезе 600 лева с доставка. Това CHRA е централ хаузинг ротари асембъл, демек средната част с лопатките. Сглобяването наистина си е като лего свалят се охлювите и управлението на геометрията и се сблобява пак. Странното е, че тази част която я продава само един човек от английския Ибей струваше 209 даунда и аз се уредих последен на тази цена. Сега цената е 609 паунда. Все пак новото си е доста по-добре от рециклиране. Поне при мен така беше удачния варинат, защото при положение, че близо до мен няма сервиз за турбини, където да си я занесеш на място и да ти кажат как са нещата, и трябва да я пращаш по куриер и после ти казват, че нещо били правили и като нищо може да те качат на черешата.
Един ремонтен коплект найстина струва евтино, от 30 до 50 паунда за 530Д, но проблема къде ще направиш баланса си остава. Това е бизнес с рециклирането и всеки иска да работи с максимално висока печалба, до толкова колкото може да му позволи клиентелата.
И за износването на оста на лопатките, то е минимално ама найстина минимално, поради това, че лагерната втулка се прави най-често от фосфорен бронз, който е доста по-мек от оста.
Нека всеки сам си решава по какъв начин ще си прави турбината, въз основа на мненията тука, и да се знаят вариантите, а не да се ръфаме ама по този начин е най-добре и си се набутал, че си избрал другия.
Един ремонтен коплект найстина струва евтино, от 30 до 50 паунда за 530Д, но проблема къде ще направиш баланса си остава. Това е бизнес с рециклирането и всеки иска да работи с максимално висока печалба, до толкова колкото може да му позволи клиентелата.
И за износването на оста на лопатките, то е минимално ама найстина минимално, поради това, че лагерната втулка се прави най-често от фосфорен бронз, който е доста по-мек от оста.
Нека всеки сам си решава по какъв начин ще си прави турбината, въз основа на мненията тука, и да се знаят вариантите, а не да се ръфаме ама по този начин е най-добре и си се набутал, че си избрал другия.
Re: Рециклиране турбина BMW E60 525d (M57TUD25)
значи компресорното колело може да се смени сравнително лесно и след това не се изисква баланс и калибриране, така ли?
друг е въпросът дали е необходимо да се сменя, защото на мен ми казаха ясно, че не е необходимо.
друг е въпросът дали е необходимо да се сменя, защото на мен ми казаха ясно, че не е необходимо.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани