Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
Дано не ми изтрият темата модераторите
Знам че е дъфкана много тази тема,ама не знам вече какво да правя писна ми от гаражни маистори. Колата ми не пали като загрее естествено
Закарах я при един уж най-добрия дизелджия (в едно село до Радомир) закачи я на компютъра и каза че и е даден много аванс 11градуса при положение че трябва да е 3градуса и по това установи че е от помпения елемент (нов струвал 790лв по негови думи) викам добре а втора употреба вика става ама няма гаранция... Занесох му цяла помпа от Е34 свалена от работещо такова!! Викам от тая ще стане ли елемента,вика да,викам му ще я направиш ли,вика стига да е здрав елемента,викам добре колко ще струва? 250лв качване сваляне настройване не ГНП всичко,вика добре,оставих му я и след 2 дни му звъним викам какво става,вика готово е,викам сега пали ли като загрее всичко точно ли е?Той да,идвай да си я вземеш,отидех и пак го питам пали ли всичко точно ли е,той да,ама не е добре и тоя елемент наблъскал съм я с гориво колкото може ми вика,ама пали.. И найстина палеше,докато не се прибрах в нас изгасих я запалих я пак,запали,обаче изчаках 10-20мин пробвах да запали,и пак не иска
Обадих му се на тоя вика докарай я да я погледнем,закарах му я пак мърда нещо плочката,обаче пак същата работа
Само ми взе 250лв ей така за нищо
Питах го възможно ли е да е от веригата той вика че не е възможно
Звънях на друг майстор,той ми вика може да е от веригата ама малко вроятно може да е някъв температурен датчик,ама да му я закарам да я видят че така по телефона не става.
Къде да я карам вече не знам,на всеки ъгъла вече гаражни маистори дето само взимат парите на хората
Кажете вие колеги какво да правя къде при кой да я карам?

Знам че е дъфкана много тази тема,ама не знам вече какво да правя писна ми от гаражни маистори. Колата ми не пали като загрее естествено






Къде да я карам вече не знам,на всеки ъгъла вече гаражни маистори дето само взимат парите на хората

- espressto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 11.12.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d, E39 540i
Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
Като за начало пиши от къде си за да те насочим 

- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
От Кюстендил съм,ама обаче понеже ми писна вече съм съгласен ако трябва и на другия край на България да я закарам та да ми я оправят
На който и майстор да се обадя,всеки ми казва различно нещо 



- espressto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 11.12.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d, E39 540i
Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
memberlist.php?mode=viewprofile&u=6194 Свържи се с него той ще те насочи около теб кой може да ти помогне или при него в София 

- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
От стартер или акумулатор също може да е проблема.
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
Акомулатора не е,стартера го правих преди 1 месец.... Като загрее и не иска да запали като охладя ГНП-то с вода и запали 

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
Тоя проблем съм го оправял на 2 коли едната моята ( старата Lancia Kappa) другата на един приятел ( Fiat Marea ) и все си е датчик колянов вал.
- espressto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 11.12.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d, E39 540i
Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
Тоя майстор дали въобще е правил нещо по помпата ти?
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
Това с помпата се прави за да се компенсира разтегнатата верига. Така че насочи се към веригата и от там нататък реглаж на помпата. И ето един форумен тдс-овец



- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
проблема ти е в веригата щом се оправя с местене на помпата,то на тоя мотор му се развалят няколко неща след 200 000км веригите се поразтягат е едното от тях.....Пресиян ще ти свърши работа има си някой тънксти тдс-а и той ги знае 

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
Аз ще се намеся в темата с няколко коментара.
1. Помпата (ГНП) от Е34 е различна от тази на Е39, както и компютрите са им различни и не са взаимозаменяеми. Това трябва да е показателно колко е майстор този дето е пипал колата. Ако питаш мен изобщо не ти е сменял помпата.
2. Това с разтегнатите вериги витае във форума, но ако беше вярно, то моята кола не би трябвало да пали през последните 4 години, защото "майсторите" и поставиха тази диагноза още през 2008 година.
3. Проблема с топлия старт на М51 мотора е липсата на добра диагностика. При този мотор е много важа електрониката, която отчита температурата на въздуха и горивото. Електрониката може и да работи, но датчиците могат да имат отклонения от параметрите, а това се установява доста трудно и е еобходимо да се направи диагностика на колата в различни условия като се започне от напълно студен двигател до напълно загрял. Живите данни също са от значение.
Последното, което искам да отбележа, е че колкото и деа съм обикалял съ, установил, че всеки си има някакви наблюдения и разбирания, но не съм срещал накой, който да успее да провери всико по колата, свързано с горивната апаратура.
1. Помпата (ГНП) от Е34 е различна от тази на Е39, както и компютрите са им различни и не са взаимозаменяеми. Това трябва да е показателно колко е майстор този дето е пипал колата. Ако питаш мен изобщо не ти е сменял помпата.
2. Това с разтегнатите вериги витае във форума, но ако беше вярно, то моята кола не би трябвало да пали през последните 4 години, защото "майсторите" и поставиха тази диагноза още през 2008 година.
3. Проблема с топлия старт на М51 мотора е липсата на добра диагностика. При този мотор е много важа електрониката, която отчита температурата на въздуха и горивото. Електрониката може и да работи, но датчиците могат да имат отклонения от параметрите, а това се установява доста трудно и е еобходимо да се направи диагностика на колата в различни условия като се започне от напълно студен двигател до напълно загрял. Живите данни също са от значение.
Последното, което искам да отбележа, е че колкото и деа съм обикалял съ, установил, че всеки си има някакви наблюдения и разбирания, но не съм срещал накой, който да успее да провери всико по колата, свързано с горивната апаратура.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
Не е сменяна цялата помпа,а само помпения елемент,на Е34 и Е39 еднакви били каза тоя "майстор" обясни ми че тоя елемент правил налягане на нафтата обаче с времето се износвал и като загрее колата нафтата се разрежда и не може да направи налягане и затова не пали 

- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
espressto написа:http://bmwpower-bg.net/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=6194 Свържи се с него той ще те насочи около теб кой може да ти помогне или при него в София
Колега, върви при този, който те посъветваха по-горе (не ти е много далече Суходол) за една добра диагностика, защото всичко друго е гадаене.
макар, че и на мен боба ми показва датчик на колянов вал

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
Воденичаров написа:От стартер или акумулатор също може да е проблема.
Абсолютно почни от там.Аз имах същия проблем.Задържаше стартера като загрее и нямаше палене топла.Ама беше късно,че бях изпосменил всичко по колата,помпи,дюзи,вериги и т.н.
Започни с нов акомулатор за проба,ако имаш от къде да вземеш назаем.

- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Пак за проблема с топлия старт (и "маисторите")
друго освен помпения елемент с секцията високо налягане наистина не може да вземе плочката е различна ,за разтеглените вериги на някой коли не е решение има си и настройка на разпределителния вал която се прави след 20000км ,ако е спестена още в началото,в този ред на мисли ако е сваляна глава и там не е зацепена точно (зацепва се с пин и планка) също може да пали трудно,за датчика на коляновия вал едва ли от него ще пали по-бързо след поливане със студена вода,факт е че съм карал с размазан датчик без проблеми в старта
моя съвет е да я закараш на някой майстор с съответния инструмент за м51 да провери зацепването на веригите и след това да продължаваш с помпата
моя съвет е да я закараш на някой майстор с съответния инструмент за м51 да провери зацепването на веригите и след това да продължаваш с помпата
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани