Преместване компресора на нивомата(туринг)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Преместване компресора на нивомата(туринг)
Мой приятел иска да си монтира газова бутилка на мястото на резервната гума, но както може би се досещате, компресора пречи. Конкретният ми въпрос е може ли да се премести, като позицията му няма да е хоризонтална, а вертикална. Влиае ли положението на компресора на работата му? Благодаря.
Последна промяна Делян на 13 Юни 2012, 13:44, променена общо 1 път
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Относно компресора на нивомата
По-лесния вариант е да се насочи към друг вид газова бутилка. Ако вземе да мести компресора и въздушния акумулатор ще трябва да се сменят/удължават разни маркучи, кабели то и управлението е там, след което не се знае какъв ще е ефекта върху и без това проблемния нивомат. А и губи мястото за резервната гума. Така че по-добре да не я пипа системата ами да си сложи друга бутилка и да я сложи до калника а не зад седалката. Така ще се запази дължината на багажника (до предните седалки след като се свали задната облегалка) а ще изгуби от широчината.

ПП Предполагам става въпрос за комби
.

ПП Предполагам става въпрос за комби

- buller
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: BMW E39, 520i 1997
- Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
Re: Относно компресора на нивомата
Определено ще е в пъти по-лесно да монтира цилиндрична бутилка и да я "скрие" (тапицира), така че да не я вижда. Място в багажника поне има...
Re: Относно компресора на нивомата
ПП Предполагам става въпрос за комби

buller написа:Определено ще е в пъти по-лесно да монтира цилиндрична бутилка и да я "скрие" (тапицира), така че да не я вижда. Място в багажника поне има...
То е ясно, че така е по-лесно, но не е по-добрият вариант за практичност.
Никой ли не е местил компресора и по-специално ме интерува, ако се завърти и не е хоризонтално поставен(както е фабричното положение), дали това може да му се наруши по някакъв начин работата?
- denis_dimirev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 27.04.2009
- Местоположение: София, Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3.0i, E61 530xd
- Мечтае да кара: Турбо Комби :-)
Re: Относно компресора на нивомата
Здрасти колега,
дали ще попречи на работата му ако се завърти не знам, но мога да ти кажа как е при мен в комбито. Бутилката е кръгла и е на мястото на разервната гума. Компресорът е върху нея като това по никакъв начин не пречи на кората отгоре. Бутилката ми е 40 литра полезен обем което според мен за стандартите на България е напълно достатъчно
Разбира се резервната гума е в багажника, но ако ми трябва място за нещо винаги мога да я преместя напред за разлика от евентуално монтираната там газова бутилка
Все пак който си купува комби обикновенно винаги има какво да вози
Ако има друго което те интерсува питай, даже ако имаш интерес може и снимка да ти покажа на моя бажник...
Лека и безаварийна!
Денис
Добавка: Компресора си работи нормално във новото си положение, което отбелязвам е същото като оригиналното, просто във височина малко се повдигна.
дали ще попречи на работата му ако се завърти не знам, но мога да ти кажа как е при мен в комбито. Бутилката е кръгла и е на мястото на разервната гума. Компресорът е върху нея като това по никакъв начин не пречи на кората отгоре. Бутилката ми е 40 литра полезен обем което според мен за стандартите на България е напълно достатъчно

Разбира се резервната гума е в багажника, но ако ми трябва място за нещо винаги мога да я преместя напред за разлика от евентуално монтираната там газова бутилка


Ако има друго което те интерсува питай, даже ако имаш интерес може и снимка да ти покажа на моя бажник...
Лека и безаварийна!
Денис
Добавка: Компресора си работи нормално във новото си положение, което отбелязвам е същото като оригиналното, просто във височина малко се повдигна.
Re: Относно компресора на нивомата
Блгаодаря, че се включи, доста ми е полезно твоето мнение
Има ли нещо по-специално относно бутилката или си е стандартна 40 литрова?
Ако не те затруднявам, с интерес бих видял някоя снимка

Има ли нещо по-специално относно бутилката или си е стандартна 40 литрова?
Ако не те затруднявам, с интерес бих видял някоя снимка

- denis_dimirev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 27.04.2009
- Местоположение: София, Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3.0i, E61 530xd
- Мечтае да кара: Турбо Комби :-)
Re: Относно компресора на нивомата
Ето го виновника 120 километра в София да ми излизат 20 лева 
Колата е Е39 туринг радвам се, че поне малко съм помогнал.
Денис

Колата е Е39 туринг радвам се, че поне малко съм помогнал.
Денис
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Относно компресора на нивомата
Благодаря ти
Скоро с подобен разход ще се похвалят и едни 231 коня 
А как си го хванал за бутилката и пак да попитам, тя стандартна 40 литрова ли е?
Ето как го е направил няккъв пич от чуждестранен форум:




А как си го хванал за бутилката и пак да попитам, тя стандартна 40 литрова ли е?
Ето как го е направил няккъв пич от чуждестранен форум:


- denis_dimirev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 27.04.2009
- Местоположение: София, Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3.0i, E61 530xd
- Мечтае да кара: Турбо Комби :-)
Re: Относно компресора на нивомата
Ами честно да си призная не знам как точно е хванат, понеже аз така я купих колата преди 2,5 години. На снимката която си дал в средата на бутилката има някаква тапа, а на моята си е дупка и има една пластина заварена ( най-вероятно ) допълнително към която е монтиран самия компресор. Също така не знам как точно се монтира, но си мисля че горния капак се сваля и през долната страна просто с два болта към нея.
На чуждоземската снимка е готино направено, но все пак губиш мястото в страничната ниша, където отдолу е и акумулатора. Ако се наложи някакша интервенция по него пак свали, качи компресор...... Ако аз трябваше тепърва да слагам газ, не бих го монтирал там. Иначе бутилката ми както ти казах побира 40,41 литра на колонката, което ако приемем че е 80% от обема следователно трябва да я водят: някъде около 49 или 50 литра. Не знам точно какви са им стандартите, но това с газаджийте лесно можете да го проверите
А пък за разхода кво да ти кажа, след 2,5 години и 100 000 километра само на газ съм мега доволен. Бих препоръчал на всеки при тея цени на бензина.....................
Лека и успешна
На чуждоземската снимка е готино направено, но все пак губиш мястото в страничната ниша, където отдолу е и акумулатора. Ако се наложи някакша интервенция по него пак свали, качи компресор...... Ако аз трябваше тепърва да слагам газ, не бих го монтирал там. Иначе бутилката ми както ти казах побира 40,41 литра на колонката, което ако приемем че е 80% от обема следователно трябва да я водят: някъде около 49 или 50 литра. Не знам точно какви са им стандартите, но това с газаджийте лесно можете да го проверите

А пък за разхода кво да ти кажа, след 2,5 години и 100 000 километра само на газ съм мега доволен. Бих препоръчал на всеки при тея цени на бензина.....................
Лека и успешна

Re: Относно компресора на нивомата
Благодаря ти още веднъж
Ще го мислим как ще стане, по твоят начин ми се види най-добре.

Ще го мислим как ще стане, по твоят начин ми се види най-добре.
- sashozmeq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 6.02.2010
- Местоположение: София/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i Touring
- Мечтае да кара: BMW
Re: Относно компресора на нивомата
Аз си купих колата с монтирана 80 литрова туроидална бутилка. Компресора е сложен вертикално, от дясно до бутилката (махнат му е легена). Газовата бутилка е сложена преди повече от 10 години в Италия, и да чукна на дърво - проблеми с компресора до сега нямам. Единственият недостатък в моя случай е, че компресора е хванат за пода на багажника и когато работи усещам вибрации и го чувам. Пробвах с разни гумени подложки и тампончета, но не помогна много. От друга страна се включва доста рядко, така че не е болка за умиране. Ще кача снимки по-късно.
Никога не карай по-бързо, от колкото твоят ангел-хранител може да лети.
- sashozmeq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 6.02.2010
- Местоположение: София/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i Touring
- Мечтае да кара: BMW
Re: Относно компресора на нивомата
Ето и снимки:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Никога не карай по-бързо, от колкото твоят ангел-хранител може да лети.
- denis_dimirev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 27.04.2009
- Местоположение: София, Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3.0i, E61 530xd
- Мечтае да кара: Турбо Комби :-)
Re: Относно компресора на нивомата
Екстра е и твоят монтаж 
Не съм много сигурен, но не е ли това оригиналното положение на компресора само че в кутията му? ( имам предвид ориентацията а не самото му положение )

Не съм много сигурен, но не е ли това оригиналното положение на компресора само че в кутията му? ( имам предвид ориентацията а не самото му положение )
- sashozmeq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 6.02.2010
- Местоположение: София/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i Touring
- Мечтае да кара: BMW
Re: Относно компресора на нивомата
denis_dimirev написа:Екстра е и твоят монтаж
Не съм много сигурен, но не е ли това оригиналното положение на компресора само че в кутията му? ( имам предвид ориентацията а не самото му положение )
Оригинално е легнала. На снимката отдолу се виждат 3-те тампона, чиято равнина би трябвало да е хоризонтална:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Никога не карай по-бързо, от колкото твоят ангел-хранител може да лети.
- denis_dimirev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 27.04.2009
- Местоположение: София, Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3.0i, E61 530xd
- Мечтае да кара: Турбо Комби :-)
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани