проблем с м43б18 с ГазИнж
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с м43б18 с ГазИнж
Здравейте колеги,
обръщам се най-вече към колегите с Газов Инжекцион, дали могат да ми помогнат със следното питане.
Така колата е 318и м43 двигател , от 6 месеца на ГАЗ.Колата се държеше добре до скоро,около 2 месеца, кога влезе за донагласяне на газовата и майстора ми каза че е тръгнала ламбда сонда.
Аз продължих да карам така, защото това ми е 2ра кола и я карам по малко.
ВЧЕРА се случи следното, изгоря бушона на ГИ,7,5А, сложен точно до + клемата на акум. , смених го с друг, при запалване,изгоря веднага и другия.
След това само за проба сложих 15А за да видя дали ще тръгне и ключето в купето светна,обаче след като загрее колата и мине на газ колата гасне веднага.
Газовият Инжекцион е марка AG .
Въпроса ми е следния:
Може ли ламбда сондата да има нещо общо с горенето на бушона,може ли да карам с 15А бушон, имайки в предвид че на негово място имаше 7,5А и мога ли да направя нещо по въпроса с гасненето , след като премине на газ(дали се нуждае от реглаж)?
Много ще съм Ви признателен, на всички отзовали се , защото колата не е в България, т.е. не мога да посетя газ майстора в този момент.
Колата на бензин работи,с клатещи обороти и муден старт, 99% ламбда сонда за смяна, която ще бъде сменена тези дни + има малка дупка на тръбата ауспуха под купето, ще бъде заварена и проверена цялата генерация.
Благодаря на всички които ще се опитат да ми помогнат,
Поздрави,
Тони
обръщам се най-вече към колегите с Газов Инжекцион, дали могат да ми помогнат със следното питане.
Така колата е 318и м43 двигател , от 6 месеца на ГАЗ.Колата се държеше добре до скоро,около 2 месеца, кога влезе за донагласяне на газовата и майстора ми каза че е тръгнала ламбда сонда.
Аз продължих да карам така, защото това ми е 2ра кола и я карам по малко.
ВЧЕРА се случи следното, изгоря бушона на ГИ,7,5А, сложен точно до + клемата на акум. , смених го с друг, при запалване,изгоря веднага и другия.
След това само за проба сложих 15А за да видя дали ще тръгне и ключето в купето светна,обаче след като загрее колата и мине на газ колата гасне веднага.
Газовият Инжекцион е марка AG .
Въпроса ми е следния:
Може ли ламбда сондата да има нещо общо с горенето на бушона,може ли да карам с 15А бушон, имайки в предвид че на негово място имаше 7,5А и мога ли да направя нещо по въпроса с гасненето , след като премине на газ(дали се нуждае от реглаж)?

Много ще съм Ви признателен, на всички отзовали се , защото колата не е в България, т.е. не мога да посетя газ майстора в този момент.
Колата на бензин работи,с клатещи обороти и муден старт, 99% ламбда сонда за смяна, която ще бъде сменена тези дни + има малка дупка на тръбата ауспуха под купето, ще бъде заварена и проверена цялата генерация.
Благодаря на всички които ще се опитат да ми помогнат,
Поздрави,
Тони
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: проблем с м43б18 с ГазИнж
Ламбда сондата няма отношение към изгарянето на бушона на ГИ. Може да има проблем с газовия компютър и затова да гори бушона. Когато колата има монтиран ГИ сигналът за бензиновите инжектори минава през газовия компютър.
Колата на газ, най-вероятно няма да можеш да я подкараш - това, което можеш да направиш е да видиш къде са прекъснати минусовите кабели на бензиновите инжектори и са вързани към газовия компютър. Разкачаш тези кабели и възстановяваш оригиналната система, за да можеш да се прибереш безпроблемно на бензин.
Не съм на ясно със схемата на газовия компютър и как той предава сигнала от бензиновия компютър към бензиновеите инжектори. Така, че възстановяването на оригиналната инсталация не е гаранция, че всичко ще е ок. Но ако проблемът е в ГИ би трябвало всичко да се оправи, за да се прибере колата.
Проследи и захранващите кабели към газовия компютър от бушона. Може някъде да е опирала жицата и да е протрита изолацията и да окъсява или някакъв друг видим дефект по окабеляването.
Колата на газ, най-вероятно няма да можеш да я подкараш - това, което можеш да направиш е да видиш къде са прекъснати минусовите кабели на бензиновите инжектори и са вързани към газовия компютър. Разкачаш тези кабели и възстановяваш оригиналната система, за да можеш да се прибереш безпроблемно на бензин.
Не съм на ясно със схемата на газовия компютър и как той предава сигнала от бензиновия компютър към бензиновеите инжектори. Така, че възстановяването на оригиналната инсталация не е гаранция, че всичко ще е ок. Но ако проблемът е в ГИ би трябвало всичко да се оправи, за да се прибере колата.
Проследи и захранващите кабели към газовия компютър от бушона. Може някъде да е опирала жицата и да е протрита изолацията и да окъсява или някакъв друг видим дефект по окабеляването.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: проблем с м43б18 с ГазИнж
Според мен има укъсила бобина или на евро сондата или на газовия клапан.
Вероятноста да е газов компютър е пренибрежимо малка но все пак съществува.
Интересно ми е като подадеш само на контакт ли гори предпазителя или след като запалиш?
Вероятноста да е газов компютър е пренибрежимо малка но все пак съществува.
Интересно ми е като подадеш само на контакт ли гори предпазителя или след като запалиш?
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
Re: проблем с м43б18 с ГазИнж
Слагането на по-голям предпазител не е добра идея
така може да изгори нещо друго и да стане по-голямя беля 


Re: проблем с м43б18 с ГазИнж
mladfen написа:Според мен има укъсила бобина или на евро сондата или на газовия клапан.
Вероятноста да е газов компютър е пренибрежимо малка но все пак съществува.
Интересно ми е като подадеш само на контакт ли гори предпазителя или след като запалиш?
Благодаря Ви колеги за отговорите,
към колегата, който съм цитирал - същото нещо ми каза и майстора който монтира ГИто днес по телефона.Че има огромна вероятност да е окъсила бобина на евро сондата или отзад на бутилката или отпред при изпарителя.Консултирах се и майстора ми каза че мога да карам с 15А бушон, сега остава само да разглобя отзад бобината и да се опитам да "ресетна" въпросното буталце.
Иначе колега предпазителя гореше не когато дам на контакт, а когато завъртя стартера.
Днес или утре ще пробвам да развъртя и видя тази сонда.
Отворен съм към още идеи,тези дни ще разрешавам проблема.
Поздрави!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани