m42b18 засякло клапани-въпроси.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

m42b18 засякло клапани-въпроси.

Мнение от Jang1r » 25 Май 2012, 23:14

м42то удари клапаните :mhihi:
1во съм с тънкия 6мм клапан и единична пружина и искам да попитам какво ми е нужно за конверсия към 2ни пружини?
2ро проблем ли е да се кара с леко чукнати бутала?Дупки нямат просто има лек отпечатък на фаската на буталото там където е опрял клапана.Нищо сериозно не изглежда,просто подпряно...
3то какъв е шанса да има криви биели/скапани лагери?Дори и с кривите клапани колата вървеше стабилно(около 1км след което спрях,угасих и ме дръпнаха),но с осезаема загуба на мощност.Нямаше проблем с налягането на маслото,не чукаше и не тракаше :shock: Хайде за биелите ясно утре слизам със шублера и меря,но лагерите? :dunno:
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: m42b18 засякло клапани-въпроси.

Мнение от Jordana » 25 Май 2012, 23:19

И какво ще измериш на биелата със шублера ? На лагерите няма какво да им стане .Просто не я качвай така брутално в червеното .Ти ако мислиш че с двойни пружини няма начин да опре..
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: m42b18 засякло клапани-въпроси.

Мнение от Jang1r » 25 Май 2012, 23:25

Ще измеря разстоянието между ръба на блока и буталата в ГМТ или ДМТ ;) Очаква се да са на еднакво разстояние,а и знаейки хода на коляновия вал и недохода(ако има такъв) ще се знае всичко с точност.Над 6000 общо взето не я въртя,но в бързината когато влезе 2ра вместо 4та става беля :banghead:
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 29.07.2006
Местоположение: София-Банкя
Пол: Мъж
Кара: Legacy 2.5 Limited
Мечтае да кара: Eлектромобил :)
Детайли за колата: Japan Power

Re: m42b18 засякло клапани-въпроси.

Мнение от venom4o » 26 Май 2012, 9:21

Нищо и няма.Все пак клапаните са под ъгъл и са се изкривили нямаш щети по буталото.Ако има нещо криво надолу буталата щяха да са ти на трътка.
По скоро си прегледай водачите и леглата на главата. И виж какво се е осрало във верижното задвижване за да ги засече.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: m42b18 засякло клапани-въпроси.

Мнение от Jang1r » 26 Май 2012, 17:16

При 140 вместо 4та влезна 2ра та на ангренажа му се случиха зверски обороти :mhihi: По прости сметки около 10к :shock: Аут са 8те изпускателни клапана.Всмукателните са ок и днес изтърках лайната по тях и се захванах с почистване на главата и портовете и.Леглата на клапаните и водачите също са непокътнати :shock: Но така или иначе клапаните ще се напасват ;)

Така и не разбрах какво ми е нужно за конверсия към 2на пружина? :dunno:
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: m42b18 засякло клапани-въпроси.

Мнение от M10 » 26 Май 2012, 17:17

Стой си с единични пружини, по-леки са ;)

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: m42b18 засякло клапани-въпроси.

Мнение от vladi_a_i » 27 Май 2012, 0:11

Аз преминах на старата глава с 7мм клапани и двойни пружини/такава глава намерих при смяна/,смело мога да кажа ,че си заслужава. На 6мм клапани да слагаш двойни пружини не е много добре...поне според мен са по-слаби клапаните с тази дебелина.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: m42b18 засякло клапани-въпроси.

Мнение от michev » 27 Май 2012, 17:19

Сещаш ли се че 10 000 оборота на разпределителните валове съответстват на 20 000 на коляновия, така че ако примерно ти е отишла на до 10 000 оборота, на разпределителните си бил с 5 000. Не че нещо, ама нека се пишат технически коректни неща. А по темата - ревизирай главата и не барай надолу, няма как да скапеш лагер и биела от това.
only rear wheel drive

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook