Софтуер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Софтуер
Щом си с кабел от склад66, нещо бъркаш при инсталацията. Там няма цялата вирт. машина, а само плейър и не се занимаваш с IP-та, само внимаваш за виртуалния com-порт. Деинсталирай всичко и преинсталирай, като внимателно четеш всичко.
- kosio2001
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 11.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530d
- Мечтае да кара: BMW E61 530xd
Re: Софтуер
Здравейте колеги имам едно въпросче към по напредналите в тази област така преправеният кабел който ползват повечето от нас (по описанието на колегата jomby
) може ли да се ползва отново за VAG-COM (преди преправянето знам, че може но след модификацията
? Благодаря предварително.


- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: Софтуер
Махнах VMWare Workstation и инсталирах само VMWare Player и всичко е Ок. Благодарности на NikVanov 

Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
- jonybravo_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 4.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i , 143hp
- Детайли за колата: е46
Re: Софтуер
Здравейте,
Някой има ли представа как да премахна програмираната опция за фабрична аларма, тъй като такава нямам? Явно някой преди мен си я е програмирал за да използва светенето на мигачите при отключ/заключ. Дразни ме регистрирането на грешка поради липсата на ОЕМ аларма .Порових из ДИС, но не намерих опция.
Благодаря!
Някой има ли представа как да премахна програмираната опция за фабрична аларма, тъй като такава нямам? Явно някой преди мен си я е програмирал за да използва светенето на мигачите при отключ/заключ. Дразни ме регистрирането на грешка поради липсата на ОЕМ аларма .Порових из ДИС, но не намерих опция.
Благодаря!
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Софтуер
Спокойно, това е единствената грешка, която не трябва да те дразни. Може да се махне заедно със светлините, но мисля, че не си струва. Не знам дали със скенера или експерта може да ти помогнат.
- jonybravo_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 4.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i , 143hp
- Детайли за колата: е46
Re: Софтуер
Аз мигачите съм ги махнал. Тоест не й ползвам функциите на тая аларма. Но ми сля, че ако се програмира да я няма после с ДИС не може да се програмира да я има....може би и за това с ДИС не намерих опция за изключване.
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Софтуер
Да се уточним. Ти нямаш фабрична аларма, така че не можеш да ползваш никакви нейни функции. С DIS може да се включи опция при заключване на колата да светват мигачите, след което дава една грешка, за която изрично е указано, че ,,е грешка само ако имаш фабрична аларма'', иначе просто показва, че ти е включена въпросната опция. Предполагам, че е компютърен бъг, който софтуерните инженери не са успели да изчистят, но може да има и друго обяснение. Свържи се с Dimitroff да разбереш дали той може да ти помогне, подозирам, че е невъзможно, но той работи и със Скенер и Експерт и има опит в софтуера. Но честно казано просто не обръщай внимание, това не е истинска грешка и нищо не пречи на колата.
- bmw_760il
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 10.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 99'
Re: Софтуер
Аз имам DIS и съм си отключвал борда.Интересува ме как точно става това програмиране да ми светят мигачите при заключване?И ако ги направя така после ще мога ли пак да си ги върна както си беше?
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Софтуер
CAR MEMORY OPTIONS
1. Anti Theft System (DWA) (Алармена система)
- Interior sensor (вътрешен датчик) - активен; може да се деактивира.
- Tilt Alarm Sensor (датчик за накланяне, разместване)- активен; може да се деактивира.
- Начини за активиране – дистанционно; от ключалките и дистанционното
- Сигнализиране – 1.Деактивиране (визуално) – когато е активно се потвърждава от кратко мигане на мигачите;
2. Деактивиране (звуково) – когато е активно се потвърждава с кратко изсвирване на клаксона;
3. Активиране (визуално) - когато е активно се потвърждава от кратко мигане на мигачите;
4. Активиране (звуково) - когато е активно се потвърждава с кратко изсвирване на клаксона;
5. Активиране след затваряне на врата/капак (визуално) - когато е активно се потвърждава от кратко мигане на мигачите след затваряне на врата/капака;
6. Активиране след затваряне на врата/капак (звуково) - когато е активно се потвърждава от кратко изсвирване на клаксона след затваряне на врата/капака;
7. Сигнализиране без наличие на алармена система – не активно – ако се активира, заключването и отключването на колата се потвърждават от кратко мигане на мигачите (при това GM-модулът ще генерира код „07 грешка в алармената система”, но няма да предизвика никакви бъдещи проблеми, просто е процедура за сигурност).
1. Anti Theft System (DWA) (Алармена система)
- Interior sensor (вътрешен датчик) - активен; може да се деактивира.
- Tilt Alarm Sensor (датчик за накланяне, разместване)- активен; може да се деактивира.
- Начини за активиране – дистанционно; от ключалките и дистанционното
- Сигнализиране – 1.Деактивиране (визуално) – когато е активно се потвърждава от кратко мигане на мигачите;
2. Деактивиране (звуково) – когато е активно се потвърждава с кратко изсвирване на клаксона;
3. Активиране (визуално) - когато е активно се потвърждава от кратко мигане на мигачите;
4. Активиране (звуково) - когато е активно се потвърждава с кратко изсвирване на клаксона;
5. Активиране след затваряне на врата/капак (визуално) - когато е активно се потвърждава от кратко мигане на мигачите след затваряне на врата/капака;
6. Активиране след затваряне на врата/капак (звуково) - когато е активно се потвърждава от кратко изсвирване на клаксона след затваряне на врата/капака;
7. Сигнализиране без наличие на алармена система – не активно – ако се активира, заключването и отключването на колата се потвърждават от кратко мигане на мигачите (при това GM-модулът ще генерира код „07 грешка в алармената система”, но няма да предизвика никакви бъдещи проблеми, просто е процедура за сигурност).
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Софтуер
Проблема е следният: IFH-0003: Data transmission HOST/Interface failed
Това е съобщението за грешка при опит да се свържа с екуто, а това са възможните причини според бмв инпа:
Reason 1: In the Ediabas.ini file, the interface is set to STD:OBD. However, you have
connected an ADS connector.
Solution 1: Modify the interface setting.
Reason 2: The data transmission failed when sending (e.g. short circuit in the line).
Solution 2: Get rid of the short circuit, for example.
Reason 3: Connector not connected or no power supplied.
Solution 3: Check whether the connector is connected and is supplied with power.
Reason 4: The device manager has been used to disable the FIFO buffer for COM1.
Solution 4: In the device manager (Windows XP: Enter “Start” à “Control Panel” à
“System” à “Hardware” à “Device Manager” à Ports (COM & LPT)), and then
select COM1 from the ports. Then under the “Port Settings” tab, select
“Advanced”. There must be a check-mark by “Use FIFO buffers” and “8” must be
selected for the receive buffer and transmit puffer.
Всичко по-горе пробвах и пак не мога да се свържа, а всичко до днес работеше...мамка му
Това е съобщението за грешка при опит да се свържа с екуто, а това са възможните причини според бмв инпа:
Reason 1: In the Ediabas.ini file, the interface is set to STD:OBD. However, you have
connected an ADS connector.
Solution 1: Modify the interface setting.
Reason 2: The data transmission failed when sending (e.g. short circuit in the line).
Solution 2: Get rid of the short circuit, for example.
Reason 3: Connector not connected or no power supplied.
Solution 3: Check whether the connector is connected and is supplied with power.
Reason 4: The device manager has been used to disable the FIFO buffer for COM1.
Solution 4: In the device manager (Windows XP: Enter “Start” à “Control Panel” à
“System” à “Hardware” à “Device Manager” à Ports (COM & LPT)), and then
select COM1 from the ports. Then under the “Port Settings” tab, select
“Advanced”. There must be a check-mark by “Use FIFO buffers” and “8” must be
selected for the receive buffer and transmit puffer.
Всичко по-горе пробвах и пак не мога да се свържа, а всичко до днес работеше...мамка му

- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- trezeg00l
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i
- Мечтае да кара: BMW 520i
- Детайли за колата: 2.2i
185HP(Remap)
09.2002
Re: Софтуер
Здравейте колеги, дали някой от вас имащ кабел от склад66 и находящ се в София ще може да ми отдели 15 минутки за тест.
Проблема е че си закупих "Интерфейс (кабел) BMW OBD - USB порт" с който не мога да се вържа към никои от модулите, но може да чете данни(online) от двигателя.(с INPA)
Софтуера е предоставен от склад66, така че не би трябвало да е от него, пробвах на два лаптопа, като единият преинсталирах с чисто XP 32 bit и пак същият резултат - изключваме и ПЦ-то
Остава или предмониторното устройство-АЗ или кабела...според мен. Ако някой се е сблъсквал със подобен проблем, моля да сподели.
След лутане из нета се оказа че може да има проблем с PIN8, но за да съм сигурен трябва да пробвам с друг кабел.
колата е 320CI M54
Благодаря предварително.
ПС: бирата е от мен
Проблема е че си закупих "Интерфейс (кабел) BMW OBD - USB порт" с който не мога да се вържа към никои от модулите, но може да чете данни(online) от двигателя.(с INPA)
Софтуера е предоставен от склад66, така че не би трябвало да е от него, пробвах на два лаптопа, като единият преинсталирах с чисто XP 32 bit и пак същият резултат - изключваме и ПЦ-то
Остава или предмониторното устройство-АЗ или кабела...според мен. Ако някой се е сблъсквал със подобен проблем, моля да сподели.
След лутане из нета се оказа че може да има проблем с PIN8, но за да съм сигурен трябва да пробвам с друг кабел.
колата е 320CI M54
Благодаря предварително.
ПС: бирата е от мен

- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Софтуер
trezeg00l написа:Проблема е че си закупих "Интерфейс (кабел) BMW OBD - USB порт" с който не мога да се вържа към никои от модулите, но може да чете данни(online) от двигателя.(с INPA)
колата е 320CI M54
С колко букси си колега и към коя букса се свързваш? На моята кола 05/2000г имам две букси. През кръглата букса се свързвам за четене на грешки и кодиране, а през буксата до педалите се свързвам за живи данни от двигателя.
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Софтуер
До trezeg00l-Пиши ми на л.с., ако мога ще ти помогна.
До dido0o```- с вътрешната букса с коя програма се свързваш? Разпознава ли ти автоматично колата? Досега мисля. че битуваше мнение, че ако има двете букси, работи само външната? Разбира се, еднакви коли няма.
До dido0o```- с вътрешната букса с коя програма се свързваш? Разпознава ли ти автоматично колата? Досега мисля. че битуваше мнение, че ако има двете букси, работи само външната? Разбира се, еднакви коли няма.
Последна промяна NikVanov на 03 Юни 2012, 12:45, променена общо 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани