Дросел клапан, Изпуск. Колектор, DPF Филтър ПРОБЛЕМ?

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 21.11.2011
Местоположение: München,Germany
Пол: Мъж
Кара: E60
Мечтае да кара: Lamborghini LP700-4
Детайли за колата: BMW 525 d E60 M-Packet 2005 г.

Дросел клапан, Изпуск. Колектор, DPF Филтър ПРОБЛЕМ?

Мнение от Didaka_Madafaka » 22 Май 2012, 1:31

Здравейте колеги, колата е познатата 525д 2005-та .. Имах проблем със лопане в купето, оказа се, че е заден десен лагер .. за 200 лв. Реших проблема .. По пътя Германия - България и след пристигането ми на родна земя, забелязах че мотора работи неспокойно .. след 1-2 дена .. не само работеше неспокойно, но и самата кола НЕ ВЪРВЕШЕ .. Колата е на 170,000 км, значи при натискане на педала на газта, мотора се чува, че има вътак но самата кола не върви.. Познавам си я добре, доста километри съм минал с нея.. Закарах я във сервиз на БМВ в РУСЕ.. Русе КАР :no: просто за диагностика без да им казвам какви са ми наблюденията и от какво ме мъчи.. Главния механик направи тест-драйв след диагностиката и ми изкараха Дросел клапан и смяна на изпусквателния колектор, 6-те подгревни свещи дали грешка, имало теч на масло от буксата на скоростната кутия - което означавало обслужване на автоматичната скоростна кутия .. Цена + ремонт = 3100 лева :kuku: ? За мен това са много грешни пари :nono: Също така чета от доста време форума и сякаш колата има симптомите на DPF филтъра, на компютърното табло ми дава още 170 хил. км. което мисля, че не е никак вярно понеже заводско му дават 200... а, тя е на 170... тоест би трябвало да има още 30,000 км живот.. Не вади черен пушек, нито излиза грешка за ДПФ филтъра но.. Чудя се нещо от сорта да премахна този проблемен ДПФ филтър чрез програмиране и самият филтър да го заменя със тръби неръждавейки? Определено не ми се дават 4000 лева за ремонти и ще се радвам да чуя някое друго мнение от ваша страна :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 24.07.2011
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530XD
Мечтае да кара: това ми стига:)))

Re: Дросел клапан, Изпуск. Колектор, DPF Филтър ПРОБЛЕМ?

Мнение от krassy_k » 22 Май 2012, 8:49

Ако си в Русе, или си от Русе се обади на лична и ще ти дам телефон и човек, който е Бог за мен по тези проблеми, разполага и с чудесна техника за диагностика, а и работи прфектно в сервиза си с BMW. Казвам на лична за да не излеае, че рекламирам нещо, или някого, но аз си поддържам и двете BMW-та при него и съм доволен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Дросел клапан, Изпуск. Колектор, DPF Филтър ПРОБЛЕМ?

Мнение от da6ip » 22 Май 2012, 10:05

1. Цитираните проблеми нямат нищо общо с ДПФ-филтъра. Ако тези неща са истина и от Русе кар не те лъжат, то това е една доста занемарена и измъчена кола и 3100 лв. не са изненада.
2. Според мен можеш да си почти сигурен че колата не е на 170 хил. км., а може би с поне 100 отгоре. (и то неподдръжана, което увеличава проблемите).
3. За ДПФ-а:
- Трябва да имаш индикация в iDrive за ДПФ-а. Какво пише там?
- Черен пушек ще вади ако е вече премахнат ДПФ-а, така че тук това няма никакво значение.
- Можеш да премахнеш ДПФ-а, но това ти е последния проблем в момента. А можеш и да го почистиш за по-малко пари, освен ако не затлачен докрай, но това тук по интернет никой не може да ти каже. Трябва да идеш на кадърен майстор който да погледне наляганията с диагностика, и да знае какво гледа и защо.

И един приятелски съвет: Като ти следя темите откакто си я купил, на път си да и вземеш животеца на тая кола. При наличието на горните проблеми, ако не ги оправиш, оттук нататък ще става по-зле, и други скъпи неща ще дадат фира. Най-големите са турбото (от частици от пробития изпускателен колектор) и скоростна кутия (от липса на масло). Така че алтернативите ти са: 1. даваш 4000 лв. за ремонти, или 2. караш докато спре окончателно да върви и тогава я продаваш за части или за смешни пари на някой който ще си я оправи. Късмет :yes:
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 17.03.2010
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: bmw F 11 530 D
Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио

Re: Дросел клапан, Изпуск. Колектор, DPF Филтър ПРОБЛЕМ?

Мнение от badjo E60 » 22 Май 2012, 10:18

Как да разбера дали системата за самопочистване на ДПФ работи ?? От доста време не съм усещал колата да се регенерира и това почва да ме притеснява.Хваща ли се такова нещо на диагностика??
ИМА ЛИ ЖЕЛАНИЕ ИМА И НАЧИН
http://aronmen.hit.bg/
http://www.vbox7.com/play:2e3dc271


Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Дросел клапан, Изпуск. Колектор, DPF Филтър ПРОБЛЕМ?

Мнение от da6ip » 22 Май 2012, 10:24

badjo E60 написа:Как да разбера дали системата за самопочистване на ДПФ работи ?? От доста време не съм усещал колата да се регенерира и това почва да ме притеснява.Хваща ли се такова нещо на диагностика??

Мисля че ще даде грешка на диагностиката ако е задръстен, а също така ще пише на колко км е била последната регенерация. Но не съм сигурен. То зависи и кой и какво точно гледа при диагностиката..
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 17.03.2010
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: bmw F 11 530 D
Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио

Re: Дросел клапан, Изпуск. Колектор, DPF Филтър ПРОБЛЕМ?

Мнение от badjo E60 » 22 Май 2012, 11:09

Аха,,ясно.Миналия ден я четох но нищо не ми казаха--но и не знам дали майстора знаеше точно какво да гледа .В тоя град да се чуди човек къде да си закара колата.
ИМА ЛИ ЖЕЛАНИЕ ИМА И НАЧИН
http://aronmen.hit.bg/
http://www.vbox7.com/play:2e3dc271


Изображение

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 21.11.2011
Местоположение: München,Germany
Пол: Мъж
Кара: E60
Мечтае да кара: Lamborghini LP700-4
Детайли за колата: BMW 525 d E60 M-Packet 2005 г.

Re: Дросел клапан, Изпуск. Колектор, DPF Филтър ПРОБЛЕМ?

Мнение от Didaka_Madafaka » 22 Май 2012, 15:04

da6ip написа:1. Цитираните проблеми нямат нищо общо с ДПФ-филтъра. Ако тези неща са истина и от Русе кар не те лъжат, то това е една доста занемарена и измъчена кола и 3100 лв. не са изненада.
2. Според мен можеш да си почти сигурен че колата не е на 170 хил. км., а може би с поне 100 отгоре. (и то неподдръжана, което увеличава проблемите).
3. За ДПФ-а:
- Трябва да имаш индикация в iDrive за ДПФ-а. Какво пише там?
- Черен пушек ще вади ако е вече премахнат ДПФ-а, така че тук това няма никакво значение.
- Можеш да премахнеш ДПФ-а, но това ти е последния проблем в момента. А можеш и да го почистиш за по-малко пари, освен ако не затлачен докрай, но това тук по интернет никой не може да ти каже. Трябва да идеш на кадърен майстор който да погледне наляганията с диагностика, и да знае какво гледа и защо.

И един приятелски съвет: Като ти следя темите откакто си я купил, на път си да и вземеш животеца на тая кола. При наличието на горните проблеми, ако не ги оправиш, оттук нататък ще става по-зле, и други скъпи неща ще дадат фира. Най-големите са турбото (от частици от пробития изпускателен колектор) и скоростна кутия (от липса на масло). Така че алтернативите ти са: 1. даваш 4000 лв. за ремонти, или 2. караш докато спре окончателно да върви и тогава я продаваш за части или за смешни пари на някой който ще си я оправи. Късмет :yes:


Мерси за отговора пич, но аз лично мога да съм сигурен че километрите на колата са си Реални.. Закупена е на 60,000 км от BMW Gebrauchtwagen
във Мюнхен от мой роднина.. А, аз я купих от него.. Едва ли от БМВ са й върнали километрите също едва ли моят роднина ще продаде каруца на племенника си.. Както и да е, това е друг въпрос.. И напротив, колата е поддържана именно във този сервиз Русе КАР, има фактури какво е правено по нея.. Била е почти безпроблемна, човека за няколко години дори не е знаел какво е това Ключ за смяна на спукана гума, но като я платих същата вечер гумата стана на мекица.. КЪСМЕТ.. Просто в мен почна да прави проблеми :dunno: КЪСМЕТ.. идея нямам какво пише в и-Драйв менюто, защото колата е на стенд бай в гаража от известно време, а аз събирам кинти за ремонта :banghead: Тези ремонти са ми болна тема,защото аз от коли не разбирам ( техническата част ) Но явно, няма да ми се разминат тези пари.. защото знам че работата е сериозна.. Просто исках да чуя мнение на хора който разбират от към сферата - Благодаря! :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Дросел клапан, Изпуск. Колектор, DPF Филтър ПРОБЛЕМ?

Мнение от da6ip » 22 Май 2012, 23:08

Братле в такъв филм са те вкарали че доста дълго ще ти държи влага :mhihi: :mhihi: :clap:
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 21.11.2011
Местоположение: München,Germany
Пол: Мъж
Кара: E60
Мечтае да кара: Lamborghini LP700-4
Детайли за колата: BMW 525 d E60 M-Packet 2005 г.

Re: Дросел клапан, Изпуск. Колектор, DPF Филтър ПРОБЛЕМ?

Мнение от Didaka_Madafaka » 23 Май 2012, 5:51

:conf:

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook