Аларма с отделно дистанционно, несработващо централно и т.н.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Аларма с отделно дистанционно, несработващо централно и т.н.
Здравейте колеги
С оригиналната аларма съм с отделното външно дистанционно тип плочка с червен и бял бутон. Ключът ми е този с лампата. Как работи при мен системата?! - Значи алармата заключва и четирите врати, стига машинките да са в добро настроение и да не са ми обидени че първи са видели завоя преди фаровете
. Ако само с ключ заключвам откъм шоф. врата - не ми работи централното и не заключва/отключва четирите врати а само нея! същото важи и с проба на ключалката при пасажера.
Имам комфорт модул и със задържане на бутона на дистанционното след заключване вдига стъклата. Но с отключване и задържане на бутона не ги сваля. С ключ в ключалката пък, чрез задържане ключа на съответната страна изобщо няма конфорт
Машинките на 2 от вратите ми сработват когато си искат, като едната задна тотално се отказа да работи и съм и натиснал копчето отвътре директно да не ме занимава с глупости
Та питанията ми са:
- Могат ли оригиналните машинки да се заменят с някакви по-добри универсални, но поне работещи безотказно? Знам че тези правят често бели и някак си искам да елиминирам проблема с един истрел.
- Не винаги ми сработва конфорт модула, чрез задържането на бутона. Батерията в дистанционното е нова!
- Забелязах, че когато съм в колата и заключа с алармата - е невъзможно да отворя заключените вратите с вътрешните дръжки. Но ако съм заключил без аларма, само на ръка с копчетата за заключване - с дърпане на вътрешните дръжки се отключват и отварят.
- Заключил съм с алармата, но оставям отворени прозорците като съм отвън колата! Като дръпна копчето на предните врати и отворя - се чува еднократна звукова сирена! Така ли трябва да бъде - щото това не е никаква аларма и като цяло звукова сигнализация тип сирена или клаксон не чувам с пробите на отваряне досега. На задните врати със същата процедура - алармата не отчита никакъв сигнал. А имам буталца или там как се казват за всички отваращи се врати и капаци по колата.
- На капак, предни врати и отворени прозорци сработва еднократен силен сигнал при заключване, подсказващ че има отворен елемент. Като отворя врата по описания горе начин - сигнала е същия. Не трябва ли да е поне трикратен или друг точно както е редно за една аларма?
- Има ли вариант да оставя оригиналната аларма и да сменя дистанционното само от друга дори някоя китайска? Може ли да се програмира ключ от друг модел БМВ - ромбоидния или този с трите бутона да работят с тази аларма и имобилайзера/ако имам изобщо/?
- В самия ключ освен лампичка - има ли накакъв чип? Отварял съм го и има някаква платка, но ми се вижда прекалено проста за да е чип за имобилайзер
- В какво се изразява двойното заключване и как да го проверя?
Това е засега - ако се сетя още нещо ще питам. В интерес на истината ми идва да я махна и да си сложа друга но поне работеща като хората. Не малко аларми с помощта на алармаджия разбира се съм слагал автърмаркет по автомобили без такива в далечните 2001 - 2005 и да ви кажа една илиенска 50 левова върши по добра работа във всяко отношение от тази моята

С оригиналната аларма съм с отделното външно дистанционно тип плочка с червен и бял бутон. Ключът ми е този с лампата. Как работи при мен системата?! - Значи алармата заключва и четирите врати, стига машинките да са в добро настроение и да не са ми обидени че първи са видели завоя преди фаровете

Имам комфорт модул и със задържане на бутона на дистанционното след заключване вдига стъклата. Но с отключване и задържане на бутона не ги сваля. С ключ в ключалката пък, чрез задържане ключа на съответната страна изобщо няма конфорт


Та питанията ми са:
- Могат ли оригиналните машинки да се заменят с някакви по-добри универсални, но поне работещи безотказно? Знам че тези правят често бели и някак си искам да елиминирам проблема с един истрел.
- Не винаги ми сработва конфорт модула, чрез задържането на бутона. Батерията в дистанционното е нова!
- Забелязах, че когато съм в колата и заключа с алармата - е невъзможно да отворя заключените вратите с вътрешните дръжки. Но ако съм заключил без аларма, само на ръка с копчетата за заключване - с дърпане на вътрешните дръжки се отключват и отварят.
- Заключил съм с алармата, но оставям отворени прозорците като съм отвън колата! Като дръпна копчето на предните врати и отворя - се чува еднократна звукова сирена! Така ли трябва да бъде - щото това не е никаква аларма и като цяло звукова сигнализация тип сирена или клаксон не чувам с пробите на отваряне досега. На задните врати със същата процедура - алармата не отчита никакъв сигнал. А имам буталца или там как се казват за всички отваращи се врати и капаци по колата.
- На капак, предни врати и отворени прозорци сработва еднократен силен сигнал при заключване, подсказващ че има отворен елемент. Като отворя врата по описания горе начин - сигнала е същия. Не трябва ли да е поне трикратен или друг точно както е редно за една аларма?
- Има ли вариант да оставя оригиналната аларма и да сменя дистанционното само от друга дори някоя китайска? Може ли да се програмира ключ от друг модел БМВ - ромбоидния или този с трите бутона да работят с тази аларма и имобилайзера/ако имам изобщо/?
- В самия ключ освен лампичка - има ли накакъв чип? Отварял съм го и има някаква платка, но ми се вижда прекалено проста за да е чип за имобилайзер

- В какво се изразява двойното заключване и как да го проверя?
Това е засега - ако се сетя още нещо ще питам. В интерес на истината ми идва да я махна и да си сложа друга но поне работеща като хората. Не малко аларми с помощта на алармаджия разбира се съм слагал автърмаркет по автомобили без такива в далечните 2001 - 2005 и да ви кажа една илиенска 50 левова върши по добра работа във всяко отношение от тази моята

Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Аларма с отделно дистанционно, несработващо централно и
Знаеш ли колко хора с Е36 искат да им работи вдигането на стъклата по описания от теб начин. За автоматично сваляне при отключване обаче няма как да стане, заводски не се предлага. Дай снимка на ключа си и дистанционното. Имам едно съмнение, че имаш две аларми. Едната е така наречения DWA модул, оригинално вграждан в Е36, а другата е пак за BMW, но е от ретрофит алармите. При монтирането на ретрофит лармата, явно е преправяно нещо, за да се получи описаното от теб функциониране.
Двойното заключване вече си го открил, но явно не си разбрал. Като заключиш с алармата и се опиташ да отвориш от вътрешната стране не се получава нищо.
Двойното заключване вече си го открил, но явно не си разбрал. Като заключиш с алармата и се опиташ да отвориш от вътрешната стране не се получава нищо.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Аларма с отделно дистанционно, несработващо централно и
Ето това е ключа и дистанционното
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Аларма с отделно дистанционно, несработващо централно и
Нещо е направено при свързването на алармата. Не би трябвало да има проблем когато заключваш с ключа.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани