Типичния проблем на климата, но без начин на решение..
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Типичния проблем на климата, но без начин на решение..
Здравейте, колеги!
Обръщам се към вас, защото не мога да реша един проблем, а имено проблемът с климатика.
Историята започва пт там, че преди почна да ми отказва вентилатора
( колата е 94' със старата клима с врътките).
В началото напълно спря, но беше бушонче и го смених.
После започна да духа, но много слабо,
Докато не спря отново.. Тогава реших
Да разглобя всичко.. Махнах кората по краката,
За да извядя резистора, отворих под чистачките,
За да видя мотороа, който си работеше, но го смазах
С един спрей, отворих си управлението, за да го почистя
И да дава по-добър контакт. След тази процедура( резистора беше преправян
И си намерих ел. схемата в някой сайт и си го свързах правилно.
Монтирах всичко и тръгна да работи, но си менеше оборотите,
Затова реших да видя и таралежа. Разглобих ввсичко, но таралеж нямах?!? След много мъки по търсене, реших да проследя кабелите от управлението и видях, че не са свързани кум никакъв таралеж, ами просто дирекно отиват към мотора, но ми направи впечатление,
Че по едно бреме бяха преекъснати и пак вързани ?!?
Но колата си остана така да си мени оборотите, докато днес просто почна само на 4-та степен да работи... Моля помогнете ми, че се видях в ужас .. И да вметна филтъра в купето е нов...
Обръщам се към вас, защото не мога да реша един проблем, а имено проблемът с климатика.
Историята започва пт там, че преди почна да ми отказва вентилатора
( колата е 94' със старата клима с врътките).
В началото напълно спря, но беше бушонче и го смених.
После започна да духа, но много слабо,
Докато не спря отново.. Тогава реших
Да разглобя всичко.. Махнах кората по краката,
За да извядя резистора, отворих под чистачките,
За да видя мотороа, който си работеше, но го смазах
С един спрей, отворих си управлението, за да го почистя
И да дава по-добър контакт. След тази процедура( резистора беше преправян
И си намерих ел. схемата в някой сайт и си го свързах правилно.
Монтирах всичко и тръгна да работи, но си менеше оборотите,
Затова реших да видя и таралежа. Разглобих ввсичко, но таралеж нямах?!? След много мъки по търсене, реших да проследя кабелите от управлението и видях, че не са свързани кум никакъв таралеж, ами просто дирекно отиват към мотора, но ми направи впечатление,
Че по едно бреме бяха преекъснати и пак вързани ?!?
Но колата си остана така да си мени оборотите, докато днес просто почна само на 4-та степен да работи... Моля помогнете ми, че се видях в ужас .. И да вметна филтъра в купето е нов...
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Типичния проблем на климата, но без начин на решение..
Климата с врътките няма таралеж ,та с две думи си търсил нещо несъществуващо в колата ти
Функцията му се изпълнява от резистора,от когото зависят степените на въртене на вентилатора . Пробвай с друг резистор и друго управление (доказано изправни) и всичко трябва да си дойде на мястото 



- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Типичния проблем на климата, но без начин на решение..
При климатика с врътките резистора си е "таралежа"
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Типичния проблем на климата, но без начин на решение..
kosipicha написа: След тази процедура( резистора беше преправян
И си намерих ел. схемата в някой сайт и си го свързах правилно.
Монтирах всичко и тръгна да работи, но си менеше оборотите,
Щом си видял в схемата , че си с резистор , защо търсиш таралеж ?!
Схемата ти показва ясно какво съдържа цялата верига .... Ако наистина разполагаш със схемата , оправи си инсталацията (ако има проблеми по нея ) и си намери читав резистор (той не подлежи на ремонт , само подмяна със здрав) .... Като си търсиш резистор си вземи такъв с открити бубинки (не тоя дето е зелен , а от другия тип ) , по -издръжливи са и по-сполучливи !
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани