Най тъпите решения при производството на автомобили
Модератор: Общи модератори
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Flash написа:Абе, японецо, ти откачен ли си, друсан ли си бил, докато си мислил Сузуки Лиана `03 ??Та.. Тръгваш да сваляш табло, за да вадиш инсталацията. Къртиш си пластмасите, развиваш си болтчетата и дърпаш. Не излиза. Гледаш за други болтове. Уверяваш се, че няма и пак дърпаш - НЕ излиза. Гъзиш се, ку*иш се и си викаш - "Аве, ква е тая ч*кия, ве" .. След 20 минути циклене забелязваш, че пасажерският еърбег се държи за таблото на два кръстати болта, обърнати с главите на ГОРЕ, т.е. на 2см. от пластмасата! А бръкни с отвертка или с тресчотка и го развий, а съм ти дал надницата ми.
П.С. В употреба влезе силата на колегата ми (140 кила мускули) и всичко се реши с едно по-яко дръпване
Следващия път ми се обади и си приготви надницата

И пробвай да свалиш на Лада Самара таблото. Като жокер ще ти дам, че първо се сваля купето, а после таблото, монтажа е в обратен ред


ATR-42/72
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Аз съм се изумявал от Форд Ескорт - горивния филтър е в коша а двигателя , зад него , откъм купето.Адски неудобно дори и да имаш стенд. Също и носачите са проектирани така че след 5-10хил.км. да са за смяна.
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
frizzante написа:Движейки се по магистралата със 120-130 ни съобщи следното: "неналична спирачна система, моля спрете автомобила" WTF!!?? (sistema freni non presente, prego fermate il veicolo) В последствие беше просто износени накладки ама нема такъв шок...
мен ми е интересно, как си представя талянскоговорещия комп , че се спира кола движеща се с 130 на магистрала с "неналична спирачна система"



-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Най тъпите решения при производството на автомобили
akula написа:frizzante написа:Движейки се по магистралата със 120-130 ни съобщи следното: "неналична спирачна система, моля спрете автомобила" WTF!!?? (sistema freni non presente, prego fermate il veicolo) В последствие беше просто износени накладки ама нема такъв шок...
мен ми е интересно, как си представя талянскоговорещия комп , че се спира кола движеща се с 130 на магистрала с "неналична спирачна система"![]()
![]()
Именно де! Това си е чист тъпизъм, нали за това е темата! Просто са подбрали грешно съобщение за тая ситуация! Френска му работа!
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Едно от необяснимите за мен решения за колата която карам в момента, а именно Мазда 626 GF модел 2000г. последния фейслифт за модела 626.
За да свалиш халогена от бронята или да му смениш крушката единствения вариант за това е да свалиш цялата предна броня
В единия ми халоген влиза вода, не ме питайте как и кога ще го сваля за да го оправя
За да свалиш халогена от бронята или да му смениш крушката единствения вариант за това е да свалиш цялата предна броня


В единия ми халоген влиза вода, не ме питайте как и кога ще го сваля за да го оправя

THINK POSITIV
- Бай Семо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 27.03.2010
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: колело в парка
- Мечтае да кара: E34 Alpina
- Детайли за колата: E46 325ti М-pack Imola rot 2
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
forski написа:Едно от необяснимите за мен решения за колата която карам в момента, а именно Мазда 626 GF модел 2000г. последния фейслифт за модела 626.
За да свалиш халогена от бронята или да му смениш крушката единствения вариант за това е да свалиш цялата предна броня![]()
![]()
В единия ми халоген влиза вода, не ме питайте как и кога ще го сваля за да го оправя
На много автомобили това им е решението за халогените, не е крайно трудно а за водата разпробий рефлекторът от долу и направи 2,3 отвора за да се изкапва ...

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Алфа 166 3.0 V6. Незнам има ли друга модификация това недоразумение... Пиша това което пише на капака.
Та това е колата с най-недомислената АВТОМАТИЧНА скоростна кутия на света. Уж са пионери... бегайте далече от това чудо. Кутията никога не може да вземе решение на коя скорост да е, пълен провал, колата е 2001 година и е 4-степенна. За вървежа, също ще ви кажа - пълен провал. Дали е от кутията, дали от двигателя... незнам, но се усеща мощ чак на 4000 оборота а на 5000 вече нема никой и гори 28 градско...
Имах честа да карам такъв кенеф няколко месеца, и единственото което ми хареса е дизайна, но нито изработката, нито използваните материали са качествени.
Така че наслаждавайте им се на дизайна, като ги гледате по улиците, но никога не сядайте да ги карате...
Та това е колата с най-недомислената АВТОМАТИЧНА скоростна кутия на света. Уж са пионери... бегайте далече от това чудо. Кутията никога не може да вземе решение на коя скорост да е, пълен провал, колата е 2001 година и е 4-степенна. За вървежа, също ще ви кажа - пълен провал. Дали е от кутията, дали от двигателя... незнам, но се усеща мощ чак на 4000 оборота а на 5000 вече нема никой и гори 28 градско...
Имах честа да карам такъв кенеф няколко месеца, и единственото което ми хареса е дизайна, но нито изработката, нито използваните материали са качествени.
Така че наслаждавайте им се на дизайна, като ги гледате по улиците, но никога не сядайте да ги карате...
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
При е39 безумно малкия пепелник ме дразни, не мога да си тръскам пурите 

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Май никой не спомена следните :
1. Опел Мерива и Зафира ( от предпоследните ) - отпред има толкова ужасни колонки че от тях имаш минимална видимост встрани на кръстовище, някакъв ад е!
2. Ауди с двигател 2.5ТДи... Е на тая кола няма интервенция по мотор, охладителна система или горивоподаваща система, при която да не свалиш предната броня и всичко след нея.... Няма такова чудо...
3. Чистачките на Е34 ги казаха, че са с обратен захват шоферската! Не че е кой знае какъв проблем ама е дразнещо да си единствен един вид... А в бензиностанциите продават чистачки до размер с един по-малък от твоя...
4. Филтъра на климатика/климатроника... Е пак е ужасно като при Е36... Явно така са ги измислили хората ама пък дразнещо при условие, че минимум веднъж в годината трябва да го смениш!
5. Е36 купе с електрически задни стъкълца... Е няма такава гъзария честно... Да отчекнеш стъклото с 3-4см ти трябва и машинка... Ама пък си уникален...
6. Повечето фордове с ужасния номер да си извадиш ключа и да отключиш предния капак... Браво на дизайнера.. Сигурен съм че не кара форд ако има нещо в главата...
7. Да смениш крушката на форд фокус от предпоследните трябва да свалиш фара... ЗАЩО?!
8. Форд турнео.... Освен че има висока версия, но на тавана имаш и дълга стърчаща антена! Като влизаш в мол Карфур примерно винаги удряш табелите... Такова нещо дори с Ку7 неможе да се получи...
9. Щях да забравя и култувото Ренде 21 мисля беше... Маслото на скоростите и на мотора е едно... Тоест сменяш сумати масло при смяна на същото на мотора! Това само на тоя курник съм го виждал...
10. Е34 518и , е това нещо не че е кой знае колко важно дали естетически изглеждаш под предния капак, но като му отвориш предния капак и му извикаш под него и ти връща ехо... Един вид нямаш мотори ни отпред ни отзад...
Има и други такива глупости, по натам ще се сетя за още...
1. Опел Мерива и Зафира ( от предпоследните ) - отпред има толкова ужасни колонки че от тях имаш минимална видимост встрани на кръстовище, някакъв ад е!
2. Ауди с двигател 2.5ТДи... Е на тая кола няма интервенция по мотор, охладителна система или горивоподаваща система, при която да не свалиш предната броня и всичко след нея.... Няма такова чудо...
3. Чистачките на Е34 ги казаха, че са с обратен захват шоферската! Не че е кой знае какъв проблем ама е дразнещо да си единствен един вид... А в бензиностанциите продават чистачки до размер с един по-малък от твоя...
4. Филтъра на климатика/климатроника... Е пак е ужасно като при Е36... Явно така са ги измислили хората ама пък дразнещо при условие, че минимум веднъж в годината трябва да го смениш!
5. Е36 купе с електрически задни стъкълца... Е няма такава гъзария честно... Да отчекнеш стъклото с 3-4см ти трябва и машинка... Ама пък си уникален...
6. Повечето фордове с ужасния номер да си извадиш ключа и да отключиш предния капак... Браво на дизайнера.. Сигурен съм че не кара форд ако има нещо в главата...
7. Да смениш крушката на форд фокус от предпоследните трябва да свалиш фара... ЗАЩО?!
8. Форд турнео.... Освен че има висока версия, но на тавана имаш и дълга стърчаща антена! Като влизаш в мол Карфур примерно винаги удряш табелите... Такова нещо дори с Ку7 неможе да се получи...
9. Щях да забравя и култувото Ренде 21 мисля беше... Маслото на скоростите и на мотора е едно... Тоест сменяш сумати масло при смяна на същото на мотора! Това само на тоя курник съм го виждал...
10. Е34 518и , е това нещо не че е кой знае колко важно дали естетически изглеждаш под предния капак, но като му отвориш предния капак и му извикаш под него и ти връща ехо... Един вид нямаш мотори ни отпред ни отзад...
Има и други такива глупости, по натам ще се сетя за още...
- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
1. При Е46 туринг, сигурно за хубаво е измислено, но на мен ми се стори доста тъпо, че като ми падне акумулатора не мога да си отворя багажника. А тъпия акумулатор е точно там. Електрически ключалки, готино, ама като няма електричество и кво? Пълзял съм по интериора, човек 2 метра и 130 кила като маймуна с акумулатор и гаечен ключ в ръка... Може и да има и друг начин, но на пръв поглед нямаше, а не ми се разглобяваха пластмаси.
2. При Ауди А6 от 1998 до 2002, акумулаторът е сложен в метална вана точно пред предното стъкло. Всичко хубаво, ама тая метална вана има едно смешно дренажче да се отича водата от него при дъжд, че при един по-силен дъжд или в случай на задръстване (което се случва доста по-често от колкото можех да си представя) тая ми ти вана се пълни с вода до горе. И на всичкото отгоре там е и филтъра на купето. Можете да си представите какво следва: пасажерското място (отпред и отзад) става на три пъти гьол вода. После няма съхнене. Накрая беше взело да мухлясва всичко в купето. Уж немска мисъл, а...
2. При Ауди А6 от 1998 до 2002, акумулаторът е сложен в метална вана точно пред предното стъкло. Всичко хубаво, ама тая метална вана има едно смешно дренажче да се отича водата от него при дъжд, че при един по-силен дъжд или в случай на задръстване (което се случва доста по-често от колкото можех да си представя) тая ми ти вана се пълни с вода до горе. И на всичкото отгоре там е и филтъра на купето. Можете да си представите какво следва: пасажерското място (отпред и отзад) става на три пъти гьол вода. После няма съхнене. Накрая беше взело да мухлясва всичко в купето. Уж немска мисъл, а...
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
deyan-enchev написа:При е39 безумно малкия пепелник ме дразни, не мога да си тръскам пурите
Напълно съм съгласен

И се чудя защо са го поставили под подлакътника, а не там където са чашките, но имам две мнения по въпроса и от естетична гледна точка наистина изглежда добре там, но не е удобно

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Е сигурно е до подлакътника, за да си баровела до край, хем облегнат хем с нещо за пушене в ръка.
А по-късоръките, им е зор да стигат до чашките.
Което ме навежда за другия недостатък на е39, много е разстоянието от таблото до предния джам и зорлян се слага навигацията, ако си мръднал по-назад седалката.
А по-късоръките, им е зор да стигат до чашките.
Което ме навежда за другия недостатък на е39, много е разстоянието от таблото до предния джам и зорлян се слага навигацията, ако си мръднал по-назад седалката.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Бай Семо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 27.03.2010
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: колело в парка
- Мечтае да кара: E34 Alpina
- Детайли за колата: E46 325ti М-pack Imola rot 2
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
не ме кефи на Е46 комби подлакътника от зад. Не знам как е на другите но на комбито пада с под главницата



Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
SaSo написа:...
5. Е36 купе с електрически задни стъкълца... Е няма такава гъзария честно... Да отчекнеш стъклото с 3-4см ти трябва и машинка....
значи ти се струва далеч по-удобно като пушиш и решиш да отвориш отзад да се проветрява да спреш, да слезеш, да се навреш на задната седалка и да отвориш джама ръчно?
и след като изпушиш цигарата си да повториш същата процедура, за да го затвориш?

doncheff написа:1. При Е46 туринг, сигурно за хубаво е измислено, но на мен ми се стори доста тъпо, че като ми падне акумулатора не мога да си отворя багажника. А тъпия акумулатор е точно там. Електрически ключалки, готино, ама като няма електричество и кво? Пълзял съм по интериора, човек 2 метра и 130 кила като маймуна с акумулатор и гаечен ключ в ръка... Може и да има и друг начин, но на пръв поглед нямаше, а не ми се разглобяваха пластмаси.
....
имаш изведена плюсова клема в коша при мотора-подаваш ток от новия акумулатор и си отваряш


- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
zazomazo написа:SaSo написа:...
5. Е36 купе с електрически задни стъкълца... Е няма такава гъзария честно... Да отчекнеш стъклото с 3-4см ти трябва и машинка....
значи ти се струва далеч по-удобно като пушиш и решиш да отвориш отзад да се проветрява да спреш, да слезеш, да се навреш на задната седалка и да отвориш джама ръчно?
и след като изпушиш цигарата си да повториш същата процедура, за да го затвориш?
doncheff написа:1. При Е46 туринг, сигурно за хубаво е измислено, но на мен ми се стори доста тъпо, че като ми падне акумулатора не мога да си отворя багажника. А тъпия акумулатор е точно там. Електрически ключалки, готино, ама като няма електричество и кво? Пълзял съм по интериора, човек 2 метра и 130 кила като маймуна с акумулатор и гаечен ключ в ръка... Може и да има и друг начин, но на пръв поглед нямаше, а не ми се разглобяваха пластмаси.
....
имаш изведена плюсова клема в коша при мотора-подаваш ток от новия акумулатор и си отваряш
Верно ли си отваряш задното стъкло като пушиш в колата, а не предното... Честно казано абсолютно никога не съм си отварял така ... Нали си имам предно и шибедах примерно защо ми е да отварям задното? Сигурно има някъв чалъм който незнам и ще го споменеш тука... Не се заяждам просто не виждам грам смисъл от тия ел. джамчета... Да не говорим навремето каква екстра са били и колко пари са стрували... На Е36 поне да бяха сложили вместо тая екстра една подавачка за колана, че трябва да си йога да си го стигнеш...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: b_u_b_o