От 316 М40 към 318ИС
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: От 316 М40 към 318ИС
ми качвай сешоара и на чертата,ама да не забравиш задкрилките, че не мой кацна после
Re: От 316 М40 към 318ИС
Колеги вчера говорих с майстора който да ми сменя двигателя, но той беше категоричен, че няма смисъл да присаждам друг двигател. Каза ми, че след това ще трябва да сменя скорости, диф и т.н. Също ми каза че мъркучите не ставали по-добре било да отворя моя мотор и да видя какво му е, ремонта щял да бъде около 200/300лв. което честно казано не ми се вярва. Та сега вече незнам какво да правя и ми се пали главата.
Re: От 316 М40 към 318ИС
jekichan написа:Колеги вчера говорих с майстора който да ми сменя двигателя, но той беше категоричен, че няма смисъл да присаждам друг двигател. Каза ми, че след това ще трябва да сменя скорости, диф и т.н. Също ми каза че мъркучите не ставали по-добре било да отворя моя мотор и да видя какво му е, ремонта щял да бъде около 200/300лв. което честно казано не ми се вярва. Та сега вече незнам какво да правя и ми се пали главата.
Не знам кой ти е "майстора" ама не се връщай при него. ЩЕ ти го кажа и аз а и много други тук опарили се ще ти потвърдят, че БМВ се прави само от човек, който познава колата. А ако искаш още малко информация и ако искаш да се пообогатиш относно БМВ, в подписа ми има банерче, чукни на него и почети, надявам се да поразбереш основното и да останеш доволен и информиран от написаното там.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: От 316 М40 към 318ИС
jekichan написа:Колеги вчера говорих с майстора който да ми сменя двигателя, но той беше категоричен, че няма смисъл да присаждам друг двигател. Каза ми, че след това ще трябва да сменя скорости, диф и т.н. Също ми каза че мъркучите не ставали по-добре било да отворя моя мотор и да видя какво му е, ремонта щял да бъде около 200/300лв. което честно казано не ми се вярва. Та сега вече незнам какво да правя и ми се пали главата.
Колега ти виж какво се изисква в КАТ , че трябва да ходиш и на комисия .Може да се наложи да се сменят и спирачките освен дифа и скростите . Даже за тях мисля , че може и така да караш но имаше някакъв закон за спирачки с барабан каквито са твоите , че са за коли до 115 коня или нещо такова . трябва да се провери . Поразпитай .
- Snoop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: От 316 М40 към 318ИС
В тоя ред на мисли, колко ли от конверсиите във форума са документирани пред КАТ
и колко си карат с талона за 1,6, 1,8 и 2,0... 


Аз и ти сме луд-ни-ца...




- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: От 316 М40 към 318ИС
Колега , нали ако идеш на истински преглед ще видят , че двигателя е друг . После ако решиш да продаваш колата пак се изправяш пред проблем . А хванат ли те със сменен двигател .... не ми се мисли . Единствения начин да не те хванат е на стария двигател който е 1.6 да му сложиш колянов вал и биели от 1.8 ама трябва да сменяш и дебитомер , гофрирания маркуч и отгоре всмукателните тръби но за тях не съм 100 % сигурен . Познавам човек който си е преправил Е36цата от 2.0 на 2.5 като е преправил стария двигател . Ако ти трябва мощност има в софия 1 човек който прави чудеса от 1.6 . Ще издухваш бмвта по над 4500 кубика ето виж : http://vbox7.com/play:e43344da Обаче цената да ти преправи двигателя е колкото да си купиш читава 2.8 с клима и т.н . Но поне няма да се разправяш с КАТ 

- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: От 316 М40 към 318ИС
jekichan написа:Колеги вчера говорих с майстора който да ми сменя двигателя, но той беше категоричен, че няма смисъл да присаждам друг двигател. Каза ми, че след това ще трябва да сменя скорости, диф и т.н. Също ми каза че мъркучите не ставали по-добре било да отворя моя мотор и да видя какво му е, ремонта щял да бъде около 200/300лв. което честно казано не ми се вярва. Та сега вече незнам какво да правя и ми се пали главата.
Колега не слушай глупостите на разни разбирачи, нарекли себе си ''майстори'' ! Много опитни хора тук ти казаха вече както ти е нужно, а 100% те са минали през тази процедура доста преди аз и ти да сме имали БМВ-та. Дори аз който не знам почти нищо не бих се доверил на такъв майстор, няколко пъти съм се сблъсквал с такива хора и когато им кажа, че не са прави започват да ми говорят глупости и да ми викат оправяй си я сам като много разбираш. Заинтересувай се малко по-сериозно, има адски много неща изписани за двигатели, скорости, диф и т.н. сам ще се увериш какво ти е нужно и какво не. А един съвет ако ще си караш колата и нямаш намерение да я продаваш, може и да не ходиш в КАТ, това не го препоръчвам де, но е пестене на време и пари, все пак няма да ти гледат мотора когато те спрат на пътя. А и това за мен е най-голяма глупост, как може в Германия да си сложиш какъвто и да е двигател без проблеми а тук това не е разрешено. Вярно, така се предотвратява поставянето на двигател от крадена кола и т.н. но все пак двигателя си е един вид консуматив и на него му идва времето и ако не ти се занимава би трябвало да можеш да си сложиш друг без проблем, а не да ходиш в КАТ, че талони, че глупости ... Айде да не измествам темата. Помисли си какво искаш добре, аз бих сложил м42, не съм имал, но съм виждал какви изтезания е понасял и не мисля, че е слаб мотор.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: От 316 М40 към 318ИС
Plamen_Shopov_BMW написа:jekichan написа:. А един съвет ако ще си караш колата и нямаш намерение да я продаваш, може и да не ходиш в КАТ, това не го препоръчвам де, но е пестене на време и пари, все пак няма да ти гледат мотора когато те спрат на пътя. А и това за мен е най-голяма глупост, как може в Германия да си сложиш какъвто и да е двигател без проблеми а тук това не е разрешено. Вярно, така се предотвратява поставянето на двигател от крадена кола и т.н. но все пак двигателя си е един вид консуматив и на него му идва времето и ако не ти се занимава би трябвало да можеш да си сложиш друг без проблем, а не да ходиш в КАТ, че талони, че глупости ... Айде да не измествам темата. Помисли си какво искаш добре, аз бих сложил м42, не съм имал, но съм виждал какви изтезания е понасял и не мисля, че е слаб мотор.
Колега много си прав за това . 1 човек разправяше , че си купил от чужбина кола с блокирал двигател , обаче му я дали в комплет с работещ двигател които трябвало сам да си сложи ест и с документи към него . Сложил го , отишал в кат за регистрация и там му казали : оо този двигател е друг , неможе така . Той казал ама нали е от същата кола , а те му отвърнали , че неговата кола е с двг 1.2 , а този който е сложил е 1.1 и трябва да иде на комисия в София за да му огледат колата и да кажат дали може да се кара така или не . Ест това се заплаща и е над 200 лв . И ако кажат нестаава айде пак слагай допълнителни неща , давай пари , айде пак на комисия още 200 лв и става ....
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: От 316 М40 към 318ИС
jekichan написа:Колеги вчера говорих с майстора който да ми сменя двигателя, но той беше категоричен, че няма смисъл да присаждам друг двигател. Каза ми, че след това ще трябва да сменя скорости, диф и т.н. Също ми каза че мъркучите не ставали по-добре било да отворя моя мотор и да видя какво му е, ремонта щял да бъде около 200/300лв. което честно казано не ми се вярва. Та сега вече незнам какво да правя и ми се пали главата.
Очевидно "майсторът" ти изобщо не е запознат с Е36,а най-вероятно и с BMW като цяло.Спри да слушаш глупости и отиди при някой,който е на ясно.Изобщо не трябва да сменяш нито скоростна кутия,нито диференциал.Много правилно си се насочил към М42 и изобщо не се занимавай да ремонтираш М40-то (не стига че М40,ами и 1.6).Единственото кофти нещо по тая трансплантация,е намирането на читав М42.Това е-успех

Re: От 316 М40 към 318ИС
Колеги говорих с един майстор който се занимава предимно с БМВ-та и той ми каза че става, и срещо 200лв. ще го монтира така, че ще се впускам в приключението.
- angel_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 25.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: e46 318ci
Re: От 316 М40 към 318ИС
Здравейте искам да попитам дали е възможно да сменя коляновия вал на такъв от е36 дизелов или от е46 дизелов?
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1673
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: От 316 М40 към 318ИС
По въпроса за кол.валове,може да прочетете в темата за спортните валове.Там е описано,какво трябва горе-доло.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: От 316 М40 към 318ИС
няма да сгрешиш ако си сложиш 1.8ис(м42),на фона на този м40ков мотор е бижу,пък и всеки знае,че от всички двигатели в е36 м40 си е трагичен случай,аз моя го смених по същият начин и съм много доволен,работата е за един ден(зависи от майстора),вземаш един мотор оборудван с инсталацията и комп и си ти,нито скорости нито диф нито спирачки се бутат,в продава има за по 500лв.доста 1.8ис(м42) потърси няма да съжеляваш,УСПЕХ!!! 

Re: От 316 М40 към 318ИС
А от м40 е30-м42 ако сложа за да паснат скоростите зависи ли дали е от е30 или е36?

- valeri_86_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 20.04.2010
- Местоположение: Ямбол-Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318is Coupe
- Мечтае да кара: BMW e21
Re: От 316 М40 към 318ИС
Колега,jekichan , Аз съм с М42 и само мога да кажа.."Мноо кораву животну" ....Много съм доволен, макар че го имам от 5 месеца...Ноооо аз карам яко в лютеницата...
Успех

31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани