P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
здравейте,
това в заглавието е проблема. Открих я при диагностика направена заради НЕ светеща контролна лампа на таблото (Check engine -жълта) Оказа се залепен изолирбанд вътре в таблото- мама им дали и джамбази
.
Като запаля двигатела понякога на празен ход има вибрации и неравномерна работа мени обороти
Ето и ИНПАТА какво показва:
Започвам да си мисля за следните неща от видяното:
1.Дебитомер MAF сензор
2.Смучене на въздух от някъде
3.Дюза/"задръстена или пикаеща"
4.Свещи
5.А забравих DISA клапа
Объркан съм дайте идеи откъде да започна...лепенката я отлепих
това в заглавието е проблема. Открих я при диагностика направена заради НЕ светеща контролна лампа на таблото (Check engine -жълта) Оказа се залепен изолирбанд вътре в таблото- мама им дали и джамбази
Като запаля двигатела понякога на празен ход има вибрации и неравномерна работа мени обороти
Ето и ИНПАТА какво показва:
Започвам да си мисля за следните неща от видяното:
1.Дебитомер MAF сензор
2.Смучене на въздух от някъде
3.Дюза/"задръстена или пикаеща"
4.Свещи
5.А забравих DISA клапа
Объркан съм дайте идеи откъде да започна...лепенката я отлепих
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
добави към тези симптоми и компресия и имаш ли газово на колата и с единичен или двоен ванос е
Барай шишарката Минкеее ....
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
anzak написа:добави към тези симптоми и компресия и имаш ли газово на колата и с единичен или двоен ванос е
Компресия е ОК. Газова има с единичен ванос е 520 96год.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
твърде вероятно от газовото да ги го прави имах преди време една кола с подобен проблем и като спрях крана на газта отзад при бутилката и спря да го прави явно когато работеше на бензин пускаше и газ и бъркаше сместа ама провери свещите като за начало и а огледай да не смуче въздух ама само на банка 2 малко съмнително ми се вижда
Барай шишарката Минкеее ....
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
anzak написа:твърде вероятно от газовото да ги го прави имах преди време една кола с подобен проблем и като спрях крана на газта отзад при бутилката и спря да го прави явно когато работеше на бензин пускаше и газ и бъркаше сместа ама провери свещите като за начало и а огледай да не смуче въздух ама само на банка 2 малко съмнително ми се вижда
Именно затова според мен газта отпада. 4,5,6 цилиндър най-вероятно въздух/дюза, азащо не и дебитомер
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
kluna_ написа:anzak написа:твърде вероятно от газовото да ги го прави имах преди време една кола с подобен проблем и като спрях крана на газта отзад при бутилката и спря да го прави явно когато работеше на бензин пускаше и газ и бъркаше сместа ама провери свещите като за начало и а огледай да не смуче въздух ама само на банка 2 малко съмнително ми се вижда
Именно затова според мен газта отпада. 4,5,6 цилиндър най-вероятно въздух/дюза, азащо не и дебитомер
газта ще отпадне ако елимираш на цяло притока на газ и я спреш от клапана а дебитомер е малко вероятно щом ти дава само 3 цилиндъра въздух го има като възможност но първо пробвай спри газта от кранчето отзад на бутилката
Барай шишарката Минкеее ....
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
meha написа:Check engine лампата не свети ли само на двойния ванос ?
А и това е хубав въпрос!!!
А преди да запаля не трябва ли да светне и да изгасне?
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
клапан картерни газове или маркучитему 
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
Има ли развитие или решение вече? Аз съм в абсолютно същото положение . На ИНПА стойностите са същите , същия мотор , същата година, същите симптоми + газова . Единственото е , че смених клапан картерни газове и маркучите. И тая грешка си я набива и набива fuel limit trim bank 2.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
another90sm написа:Има ли развитие или решение вече? Аз съм в абсолютно същото положение . На ИНПА стойностите са същите , същия мотор , същата година, същите симптоми + газова . Единственото е , че смених клапан картерни газове и маркучите. И тая грешка си я набива и набива fuel limit trim bank 2.
Бедна смес на 4-5и6 цилиндър.Сиреч смуче въздух през гарнитурата на всм.колектор на тези цилиндри.Като ги сменяш,смени и другата на 1-2-3
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
И двете гарнитури са сменени колега и тази на дросела.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
another90sm написа:И двете гарнитури са сменени колега и тази на дросела.
Дано гарнитурите са качествени и добре сменени.Не че се съмнявам в работата.По-скоро в качеството на гарнитурите,щото с 10лв е голяма разлика.Виктор Реинц например е с 2мм по дебела от по-ефтините и се “мачка“много по- добре
4-5 и 6 цилиндър продължават да взимат въздух от някъде.Пробвай със спрей за почистване на спирачки,такъв за принудително палене(етер) и т.н. докато мотора работи на обороти.Дано го хванеш от къде смуче.Щом усетиш,че вдига оботротите....
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
Точно Виктор Рейнц взех и си ги смених аз. Не знам за качеството на труд в смисъл такъв, че какво има да ги смениш сваляш старите зачистваш слагаш новите и стягаш ... нали
?
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
Може ли колеги от ламбда сонда да я дава тази грешка, щото на ИНПА като я гледах последния път на живи данни на 2-ра банка беше зациклила на 1.33 волта и друг път така съм я сварвал , но после си тръгна 

31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]



