! Имам 730d 2003 и искам да и вдигна конете...!

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 21 Юни 2006, 0:03

Иди в prospeed.

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 21 Юни 2006, 11:29

Камор внасят Шнитцер,но се ослушват малко за поемане на гаранция(трябва да ги посръчкаш,защото там никога никой нищо не знае).А ти препоръчвам тази марка,защото засега е единсвената,която не дава никакви проблеми при БМВ дизелите(нито с турбините,нито с изпускателната система).Трябва да ти е ясно,че обикновенно чип тунинг се слага на коли или до 60000 или до 100хилки.В проспеед не разбират от дизелови двигатели и не могат да работят с автоматици защото диното им не позволява такива измервания.Много важен е факта,че оптимизирането на колата от Шнитцер,няма да доведе до извънземни резултати,а цената е солена.Относно пушенето всички дизели пушат,освен ако не са с с филтър за твърди частици.Ако колата ти е снабдена с подобен филтър,всякакви алтернативи освен сток състояние или чипове за 2000 евра означават смяна на изпускателна система.Ако колата ти е на повече от 100 хиляди км,никой не ти дава никаква гаранция така и така.Иначе оня ден бях в Камор за преглед на кутията и смяна на светлина,та поразпитах

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 21 Юни 2006, 15:03

Е ти какво очакваш да ти кажат в камор :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 805
Регистриран на: 13.06.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от pironkov » 21 Юни 2006, 18:20

незнам то толкова различни мнения... :winky: вече и аз се обурках ве пичове :) кво ли непрочетох... :shock: ту пишат че производителя нарочно не прави двигателя до възможностите му заради разликата в качеството на горивата...а в Б-я хич не го бива и незнае кжо слага човек особенно за дизелите... то как тогава да си сложиш чип? :mhihi: Имам приател които си сложи на ЦЛК200компресор...стана му 193 коня и е доволен ама е бензин :) знам ли ве4е и аз.... ако имам чип и горивото не е от най доброто ко става а? :) много са красноричиви мнениата във форума и човек неможе да вземе решение :help: :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 21 Юни 2006, 21:37

Не ти трябва чип,поне не и на 7-цата.Купи си една резачка( М3 примерно :mhihi: )и няма да имаш чувството,че ти липсва мощност ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

ре

Мнение от NESH » 21 Юни 2006, 22:14

Ей ся вече объркахте човека тотално! Не бих коментирал никой от постовете щото всеки си е прав за свойте си причини.Само едно нещо ще кажа на приятелчето питало в Камор: Запитай ги защо 7-ците и 5-ците с 3 литровия мотор ги внасят с някакъв Софтуер за Белгия или Холандия 196 коня и ги чипосват после! Отговорът е първо за да печелят от акциз и ДДС , и второ защото тази наука действа и съществува! :idea: Който го е страх от мечки не ходи в гората!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 805
Регистриран на: 13.06.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от pironkov » 21 Юни 2006, 22:39

то тук маи всеки говори своето...като цяло разбрах баиа неща за чиповете...ама кое е вярно и кое не незнам :) дано риска да науча да не ми излезе през гъза :) а за пича който ме посъветва за М3...не тарся такава кола... имам в момента S500 306 коня...да върви ама и гори :) а аз съм студент човек... патъвам по купони...и разбрах че това за грешни пари за гориво при условие че може да хи изхарчиш за не6то дръго...от колкото да ги налееш в резервоара :winky: ...затова и си взех дизелче сега...и сметнах че ще е добре да му сложа чип, но не съм запознат и се допитах да вас... :) но както казах ве4е малко сум обуркан но и научих много :) :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 21 Юни 2006, 22:47

След това мнение се сетих за моя шеф,който оня ден си купи чисто
ново Porsche Cayenne и ми звънна да ме пита от къде да сипе евтин бензин :mhihi:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 22 Юни 2006, 0:20

bmwdriver написа:....


PRICELESS :winky: :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 805
Регистриран на: 13.06.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от pironkov » 22 Юни 2006, 8:32

bmwdriver написа:След това мнение се сетих за моя шеф,който оня ден си купи чисто
ново Porsche Cayenne и ми звънна да ме пита от къде да сипе евтин бензин :mhihi:

Абе пич то че имаш кинти да си купуваш незначи че трябжа да ги пилееш... :) няма човек които да си изкарва парите с труд и да ги пилее лесно ... ако ме разбираш :) и няма лошо...шефа ти иавно е пресметлив човек :) макарче ако иска икономиа еджа ли Каиена е подходящо... :) но все пак ьубава кола незначи-пелеене на пари за гориво :winky: повярваи ми :)

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 22 Юни 2006, 11:01

Пич преди чипосване е хубаво да се осъзнаеш,какво точно искаш-максимум надежност минимум коне средата или обратното.Колата ти е оборудвана с автомат на ЦФ,който издържа точно на 560нм(и аз съм с такъв,издържа ги).Тъй като колата вече е на годинки и може би километри абсолютно не ти препоръчвам тунинг различен от 3те топ марки.Сега каква е разликата между например Шнитцер и останалите-еми доста голяма е-при оптимизация на Шнитцер се запазват основните характеристики на мощоносещите елементи и се търси максимална надежност(такъв тип тунинг се използва и от самата марка БМВ(е60525д)).Резултата е на пръв поглед голямо увеличение,но всъщност измерено като бързина печалбата често е минимална,но надежността е висока.Втория начин е чрез повишаване на налягането на турбината-много по-евтин и ефективен начин да се вдигне мощността.Използва се от тунери със сравнителнително ограничен финансов ресурс,тъй като повторенията на диностенда необходими за създаване на такъв продукт са много по-малки,а и изискванията към персонала са по-малки-от там и ниската цена.Динамичните характеристики на автомобила се подобряват значително,но колко ще изкара е божа работа

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook