Относно прекъсването на м50``Решен
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Относно прекъсването на м50``Решен
Да дам една насока,за съжаление лоша към колегите с прекъсващи м50-ки на загряла кола.Появи се и при мен прословутото прекъсване на топла кола на празен ход.Почна се да се замерва и гледа всичко.Обаче всичко си беше перфект.Свещи нови,комплект тестови бубини нови и колата си прекъсваше.Накрая мернахме компресията и веднага се откри проблема.5 цилиндъра с компресия 10,6-ти с 5.5.На колата и дават по програмите 10-11 компресия.Пътувам към ревизия на глава,но нека знаят всички колеги със симптоми колеблив празен ход и по мудно ускорение,че може да имат проблем с главата,а не ел.елементите. 

Последна промяна Bavarishe на 17 Юли 2012, 18:20, променена общо 1 път
ТДС - Турбо Див Селянин
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Относно прекъсването на м50
Добър ден ...
копресията е 14.5 на нова , 12.5-13 е перфектната компресия.
10 11 си е за ремонт , не ме питай откъде знам.
както казва един виден форумен колега , даже не един...огледай си маркучите , купи си нови лули , смени гарнитурите на колектора,
още кво беше
?
копресията е 14.5 на нова , 12.5-13 е перфектната компресия.
10 11 си е за ремонт , не ме питай откъде знам.
както казва един виден форумен колега , даже не един...огледай си маркучите , купи си нови лули , смени гарнитурите на колектора,
още кво беше


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Относно прекъсването на м50
явно навсякъде е различно,защото на 2-3 програми я дават 10-11 нова на друга 13-14
Както и да е ще се ревизира и това е

Както и да е ще се ревизира и това е

ТДС - Турбо Див Селянин
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Относно прекъсването на м50
няма как да е 10-11 нова, при положение 4е моята беше 12.5-13 и пак овапца маслото


- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Относно прекъсването на м50
Това което гледате е степен на сгъстяване , няма нищо общо с компресията. За получаване на компресия се умножаваше по 1.3 или 1.4 по спомен. демек на ваноса е 14.5 15 нова , на без ваноса 14 и малко.
ако е 12 навсякъде е чудесна.на 13 мое си удариш гъза в тавана
.
Друг в въпроса ако ти налеят 15.50 и мериш компресия студена.
ако е 12 навсякъде е чудесна.на 13 мое си удариш гъза в тавана

Друг в въпроса ако ти налеят 15.50 и мериш компресия студена.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Относно прекъсването на м50
На студен или топъл мотор се мери?И изключва ли се бензиновата помпа?

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Относно прекъсването на м50
rottweiler написа:е с компресомер няма как да съм мерил с.с.
ясно де , обясних кво е 11ката на м50 ванос в каталога.
на 13 нищо не пречи да пробие гарнитурата и да стартираш месеца с 500 лева назад.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: Относно прекъсването на м50
по тая тема.. и аз знаех и четох че трябва да са по 10-11 на цилинтър,но когато замервах и бмв-то си и реното и 2те бяха с по 13 или 14 компресия(мина година и не помня точно но бяха с 2-3 над това което знаех,че трябва да е) и до колкото разбрах така трябва да е..
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Относно прекъсването на м50
MaxMeyer написа:Трябва ли да питам пак за да получа отговор?
Ама нахален ставаш..питай пак да видим

няма значение , едни го мерят тъй други тъй.
аз я меря на студен с ново масло по каталог . помпата няма нужда освен ако някоя дюза не тече.
така можеш да я хванеш де , с бензин няма компресия - без бензин има.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Относно прекъсването на м50
JIKI_RACER написа:MaxMeyer написа:Трябва ли да питам пак за да получа отговор?
Ама нахален ставаш..питай пак да видим![]()
няма значение , едни го мерят тъй други тъй.
аз я меря на студен с ново масло по каталог . помпата няма нужда освен ако някоя дюза не тече.
така можеш да я хванеш де , с бензин няма компресия - без бензин има.


- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Относно прекъсването на м50
JIKI_RACER написа:Това което гледате е степен на сгъстяване , няма нищо общо с компресията. За получаване на компресия се умножаваше по 1.3 или 1.4 по спомен. демек на ваноса е 14.5 15 нова , на без ваноса 14 и малко.
ако е 12 навсякъде е чудесна.на 13 мое си удариш гъза в тавана.
Друг в въпроса ако ти налеят 15.50 и мериш компресия студена.
колата е точно с 15/50 и я мерихме на леко загряла.Аз мисля,че проблема е точно от маслото

ТДС - Турбо Див Селянин
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Относно прекъсването на м50
ей ма много познавам
.
не е от маслото . това масло е по гъсто уж като е студена и за по стари мотори , карал съм с такова няма проблем.
с това масло може да ти дада малко по висока компресия студена.

не е от маслото . това масло е по гъсто уж като е студена и за по стари мотори , карал съм с такова няма проблем.
с това масло може да ти дада малко по висока компресия студена.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Относно прекъсването на м50
тотално се омотах с тия каруци.Мисля да я карам така цяло лято,ако ще ражда да ражда,но не дава такива симптоми.После може да минем и на друга модернизация 

ТДС - Турбо Див Селянин
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани