смяна на гумичките

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 20 Юни 2006, 23:39

Sami99 написа:Ге-а - и в кво се състои ремонта и кво ще рече тънки пари :?:


ми ти ли точно ме питаш в кво се състои ремонта :mhihi: :mhihi: :mhihi: Ми пилене милене и тем подобни плюс смана на гумичките, тва некаде до колкото разбрах в козлодуй ако не бъркам де, иначе около 50 кинта.
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Street Disorder Workshop
Street Disorder Workshop
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от Sami99 » 20 Юни 2006, 23:41

Аз за тва те питам щото вместо да мааш до Козлодуй отиваш я до обеля я до враждебна и си готов-припасване ,шлайфане и гумички :winky:
street disorder workshop
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 20 Юни 2006, 23:46

Sami99 написа:Аз за тва те питам щото вместо да мааш до Козлодуй отиваш я до обеля я до враждебна и си готов-припасване ,шлайфане и гумички :winky:


Ми давай оферти де !!! ко са тайш :D

П.С. И да не забравиш, че имам ваучер при тебе :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Street Disorder Workshop
Street Disorder Workshop
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от Sami99 » 20 Юни 2006, 23:50

Еми звънни и ше измислим нещо :winky:
street disorder workshop
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 20 Юни 2006, 23:56

Sami99 написа:Еми звънни и ше измислим нещо :winky:


Ок, утре може и лично да се видим, и да си побъбрим :winky: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 2.08.2005

Мнение от marto-yo » 21 Юни 2006, 8:16

sonny написа:Тогава най-вероятно незадаваш въпросите си правилно, защото като страничен наблюдател си вадя такъв извод, иначе единствената тънкот е ваденето на кавалите и кобилиците. Които при М30 моторите са разделени на две, тоест понеже кавала (това дето се държат кобилиците на него)е много дълъг, умниците от Мюнхен са го разделили на две, демек едната половина я избиваш в едната посока, а другата в обратната

е тва имах предвид за тънкости щото и намен ми казаха че са разделени на две и разглобяването било по-особенно...
и значи за това се смаква главата зада може да се избие другата половина от кавалите :idea: сори че въпросите ми са ти изглеждали тъпичко отстрани но признавам си при двиг.на BMWсъм още малко бос :uups: та и затова пуснах темичката щот знам че се намери някой майстор(в добрият смисал)да каже как става ;)



:OT: мноо ме е яд и мисля че е крайно време да си прекарам нет и в нас та да си пиша спокойно че колегите в офиса се чудят дали идвам да работя или да си чатъркам по цял ден в някой форум :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Предишна

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook