Най тъпите решения при производството на автомобили
Модератор: Общи модератори
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
не бе, друго си е ако решиш злобно да освиркаш някой едновременно с клаксона да набиеш дълги и мигач
пак добре, че не са побили и чистачките и ел. стъклата на тоя лост

пак добре, че не са побили и чистачките и ел. стъклата на тоя лост


- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
zzuzi написа:Но когато е посредата можеш със злоба да забиеш юмрук в него,псувайки разгорещено засеклия те селянин.
ifcho написа:абе можеш, ама крайния резултат е...
крива емблема

- Бай Семо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 27.03.2010
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: колело в парка
- Мечтае да кара: E34 Alpina
- Детайли за колата: E46 325ti М-pack Imola rot 2
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Kambe написа:daddy_ написа::ok: http://inews.bg/%D0%9B%D1%8E%D0%B1%D0%B ... 97734.html
"Monster Mk1 работи с двигател MG TF, седи на окачване на BMW M3, има електрообзавеждането на Renault Megane, скоростната кутия на Land Rover Freelander и спирачните способности на Audi A8."
демек окачването на М3 е сред най-скапаните ?
това някаква шега ли е ??? Карал съм М3 и е чук стабиляга, карал съм и Ауди А3 fsi 2.0 и спира мн добре. Това е антиреклама
- raddy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 465
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Самоков/Боровец
- Пол: Мъж
- Кара: ше E30 сега:E90 N52B25
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
zazomazo написа: пак добре, че не са побили и чистачките и ел. стъклата на тоя лост![]()
Те тея от Мерсидес се опитват това да го направят май

Ето мултифънкшънъл летвичката им


Догодина официално и ел.стъклата там,след време може и волана да го преместят,така напълно ще изчистят интериора


- Flash
- Автоморгаджията
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 16.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: чорапи у тех и маратонки вънка
- Мечтае да кара: E60 ///M5
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Citroen Xsara и сие - за да свалиш фар, трябва да свалиш подкалника, калника, маската и бронята 

http://www.misterika.blogspot.bg - "Архивите на една друга реалност" - Паранормалният блог на България
На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Flash написа:Citroen Xsara и сие - за да свалиш фар, трябва да свалиш подкалника, калника, маската и бронята
И на е65 за да смениш крушка трябва да свалиш бронята и фара

- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Opel Astra 2011 година.
Освобождавам ръчната спирачка с натискане на бутона и спускане надолу, при което показалеца ми се удря в барчето на скоростния лост.
Как можеш да направиш ръчната да стърчи над барчето на скоростите и почти да опира в него отгоре, така че всеки път когато шофьора пуска ръчната да благославя известната марка и неивестния дизайнер, проектирал това малоумие?

Тук явно нарочно е заснета под такъв ъгъл, че да не се забелязва на пръв поглед, но аз го изпитах.
Освобождавам ръчната спирачка с натискане на бутона и спускане надолу, при което показалеца ми се удря в барчето на скоростния лост.
Как можеш да направиш ръчната да стърчи над барчето на скоростите и почти да опира в него отгоре, така че всеки път когато шофьора пуска ръчната да благославя известната марка и неивестния дизайнер, проектирал това малоумие?

Тук явно нарочно е заснета под такъв ъгъл, че да не се забелязва на пръв поглед, но аз го изпитах.
Touring & windsurf club
- Bushman
-
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 15.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: черна FZ-1N
- Мечтае да кара: черна XJR 1300
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Хубава тема, да се включа и аз с няколко предложения:
1. На по-старите Витари лостчето за отваряне на передния капак се намира в жабката - горе в ляво. Не е лошо като решение, но е неочаквано и ако не знаеш къде е, пада голямо тръсене.
2. На няколко модели Пежо всичко останало по двигателя (освен разпределителния вал) се върти от агренажния ремък - ГНП, водна помпа, генератор, компресор на климатика, помпа на хидравликата. Изглежда удачно, защото има само един ремък. Но ако ти блокира лагерчето на водната помпа (а това се случва, заради изпуснал семеринг на същата) - шайбата на помпата спира и задържа ремъка, той пък спира разпределителния вал и нататък - сещате се, буталата срещат клапаните...
3. Имах BMW 324d - и до сега смятам, че това беше истиснка недомислица. След като му източиш маслото, смениш филтъра и сипеш новота масло, помпата не може сама да си засмуче масло от картера и да угаси лампата на таблото. Трябва с маркуч да напълниш помпата през филтъра, за да може да засмуче.
Да отбележим и някои сполучливи конструктивни решения:
4. На американския Jeep Wrangler задните полуоски се свалят без никакви специални инструменти, трябват ти само гаечни ключове. Сваляш капака на задния диф, изкарваш оста на сателитите, измъкваш с пръсти едни фиксиращи С-образни шайби и после избутваш полуската с пръсти - цялата работа е за 15 минути.
5. На същия джип клапаните са с хидравлични повдигачи и работят само ако има налягане на маслото. Какво се постига с това:
- Двигателят не може да запали без масло.
- При угасен двигател всички клапани са затворени, което предпазва цилиндрите от конденз.
- Клапаните не се регулират никога.
6. На по-старите дизелови Астри клапаните са с чугунени кобилици, които нарочно са отслабени в едно сечение. Ако буталото срещне някой клапан (при скъсване на ремъка, например), кобилицата се чупи, но без други поражения за двигателя. Същата струваше 6 - 8 лева и може да смени лесно, дори на пътя.
1. На по-старите Витари лостчето за отваряне на передния капак се намира в жабката - горе в ляво. Не е лошо като решение, но е неочаквано и ако не знаеш къде е, пада голямо тръсене.
2. На няколко модели Пежо всичко останало по двигателя (освен разпределителния вал) се върти от агренажния ремък - ГНП, водна помпа, генератор, компресор на климатика, помпа на хидравликата. Изглежда удачно, защото има само един ремък. Но ако ти блокира лагерчето на водната помпа (а това се случва, заради изпуснал семеринг на същата) - шайбата на помпата спира и задържа ремъка, той пък спира разпределителния вал и нататък - сещате се, буталата срещат клапаните...
3. Имах BMW 324d - и до сега смятам, че това беше истиснка недомислица. След като му източиш маслото, смениш филтъра и сипеш новота масло, помпата не може сама да си засмуче масло от картера и да угаси лампата на таблото. Трябва с маркуч да напълниш помпата през филтъра, за да може да засмуче.
Да отбележим и някои сполучливи конструктивни решения:
4. На американския Jeep Wrangler задните полуоски се свалят без никакви специални инструменти, трябват ти само гаечни ключове. Сваляш капака на задния диф, изкарваш оста на сателитите, измъкваш с пръсти едни фиксиращи С-образни шайби и после избутваш полуската с пръсти - цялата работа е за 15 минути.
5. На същия джип клапаните са с хидравлични повдигачи и работят само ако има налягане на маслото. Какво се постига с това:
- Двигателят не може да запали без масло.
- При угасен двигател всички клапани са затворени, което предпазва цилиндрите от конденз.
- Клапаните не се регулират никога.
6. На по-старите дизелови Астри клапаните са с чугунени кобилици, които нарочно са отслабени в едно сечение. Ако буталото срещне някой клапан (при скъсване на ремъка, например), кобилицата се чупи, но без други поражения за двигателя. Същата струваше 6 - 8 лева и може да смени лесно, дори на пътя.
Аз съм много лицемерен!Ето какво мисля за БМВ и притежателите му, а в същото време пускам тема в техния форум с призив да ни пазят на пътя!
Наистина интересна равносметка... След Мерцедес, БМВ ми е най-противната от всички марки автомобили. Естествено, не заради самите коли, ами заради хората, които ги купуват, карат, харесват или мечтаят за такива. За мен, това са комплексари, които по този начит се опитват да изпъкнат от тълпата и да се изтъкнат чрез кошницата, която карат. Защото (реално поглднато), един МБ или БМВ не ти дава нищо повече от една Тойота или Хонда от същия клас, при това - на много по-ниска цена. За съжаление, отскоро и аз се пиша при "беемвистите", щото бартеросах Наварата за един такъв самоходен курник. Но това не значи, че го харесвам или съм фен на марката.
Наистина интересна равносметка... След Мерцедес, БМВ ми е най-противната от всички марки автомобили. Естествено, не заради самите коли, ами заради хората, които ги купуват, карат, харесват или мечтаят за такива. За мен, това са комплексари, които по този начит се опитват да изпъкнат от тълпата и да се изтъкнат чрез кошницата, която карат. Защото (реално поглднато), един МБ или БМВ не ти дава нищо повече от една Тойота или Хонда от същия клас, при това - на много по-ниска цена. За съжаление, отскоро и аз се пиша при "беемвистите", щото бартеросах Наварата за един такъв самоходен курник. Но това не значи, че го харесвам или съм фен на марката.
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Темата е малко стара и съм позабравил в детайли всичко споменато в нея,но понеже е изплувала, сега се сетих, на френските двигатели от къде броят 1-ви цилиндър - от към маховика
Извинявам се ако някой го е споменал напред в темата и го повтарям ...
Тая "малка" подробност не я знаех преди време,защото определено нямам опит с мачки ,фички и елхички и един колега с негов приятел овъртели тотално кабелите на едно МИ16 и няма палене ... Додърпаха го в бачкането и аз самонадеяно викам "нема проблеми момчета ,са ще го възпламеним хахахха"...Възпламених си нервите... Едно ,че на дистрибуторната капачка не пише абсолютно нищо и не знаеш от къде да започнеш,друго че аз глупака броя 1-ви цил от там където е традиционно да се намира ииии така няколко часа в опити за палене на безобразния кенеф
.Накрая чичо гугъл ми подсказа как седят нещата,щото ме беше срам да звъня по телефона и да питам ,въпреки ,че старите хора са казали "че не е срамно да питаш ,срамно е да не знаеш" ,ама самия факт ,че нещата са обратни на общоприетите ми изигра лоша шега на самочувствието и от тогава това обръщане съм го квалифицирал като тъпо ... 

Тая "малка" подробност не я знаех преди време,защото определено нямам опит с мачки ,фички и елхички и един колега с негов приятел овъртели тотално кабелите на едно МИ16 и няма палене ... Додърпаха го в бачкането и аз самонадеяно викам "нема проблеми момчета ,са ще го възпламеним хахахха"...Възпламених си нервите... Едно ,че на дистрибуторната капачка не пише абсолютно нищо и не знаеш от къде да започнеш,друго че аз глупака броя 1-ви цил от там където е традиционно да се намира ииии така няколко часа в опити за палене на безобразния кенеф



- rowz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 27.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318is
- Мечтае да кара: 1m coupe
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
SPEED_GABROVO написа:boksioraE39 написа:ms написа:това с 1 ел. стъкло сериозно ли е
И аз съм чувал за такава дивотия!
За на мерниците колите не знам,ама на камионите им го има това,пасажерското стъкло е ел.,а на шофьора си е обикновено и като се возиш постоянно трябва да се пресягаш за копчето на таблото ,дето е до копчето на огледалото и често вместо да си отвориш прозореца разбазикваш огледалото.Също така не знам дали е конструктивен проблем,ама на камиона дето го търкаля бащата,като стигне 80 км и пасажерско огледало се прибира от вятъра,сигурно за по-добра аеродинамика.
това с едното ел. стъкло(шофьорско) съм го виждал в Volvo Polar комби и също е на таблото из м/у другите копчета, а с огледалата които се прибират от вятара са оригиналните супер дупер огледала на Лада Нива, които се регулират отвън и като дигнеш над 50 и се прибират плътно до стъклото, също така издутината най-вляво където има място за почивка на крака при дълъг път е направена от много тънка пластмаса и се чупи много лесно ама Лада
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Най тъпите решения при производството на автомобили
Не помня модела ама беше няква стара Алфа. Отзад ръчката за сваляне на стъклото ако я въртиш нормално, на всеки оборот си удряш ръката в ръкохватката на самата врата. На 1 см разтояние минава, трябва да я хванеш с 2 пръста.
Едит:
Са се сетих и още нещо, преди сто години имахме Рено 25 и имаше борд компютър който говореше в случея на италиански. Движейки се по магистралата със 120-130 ни съобщи следното: "неналична спирачна система, моля спрете автомобила" WTF!!?? (sistema freni non presente, prego fermate il veicolo) В последствие беше просто износени накладки ама нема такъв шок...
Едит:
Са се сетих и още нещо, преди сто години имахме Рено 25 и имаше борд компютър който говореше в случея на италиански. Движейки се по магистралата със 120-130 ни съобщи следното: "неналична спирачна система, моля спрете автомобила" WTF!!?? (sistema freni non presente, prego fermate il veicolo) В последствие беше просто износени накладки ама нема такъв шок...
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Много яка тема ... не видях че е стара и тъкмо се зачетох в първата страница - викам си бази готината тема ся ще ги прегледам тея 4-5 страници и лягам БАМ гледам 35 страници .....
Тъпо решение:
Рено 19 - прословутия дефект на палчетата за заключване на колата
потъват във вратата разглабяш цялата врата и о чудо какво да видиш това което трябва да ремонтираш е скрито там дето нямаш никаква видимост трябва да бараш на сляпо....Френски глупости.
Рено 19 ( агейн) - топката на скоростня лост се вади като поостарее малко и отдоло самия лост не на резба за да сложиш друга трябва лепене със силикон (задната е с повдигащ палец съответно ако се лепи - требва да е прецизно ....
...... ако седна да се ровя в старите проблеми по колите ще се изсипят бая неща - още веднъж евала за темата....
Тъпо решение:
Рено 19 - прословутия дефект на палчетата за заключване на колата
потъват във вратата разглабяш цялата врата и о чудо какво да видиш това което трябва да ремонтираш е скрито там дето нямаш никаква видимост трябва да бараш на сляпо....Френски глупости.
Рено 19 ( агейн) - топката на скоростня лост се вади като поостарее малко и отдоло самия лост не на резба за да сложиш друга трябва лепене със силикон (задната е с повдигащ палец съответно ако се лепи - требва да е прецизно ....
...... ако седна да се ровя в старите проблеми по колите ще се изсипят бая неща - още веднъж евала за темата....
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Пежо 206 не е тъпо решение ,но за мен си е дефект..
Често срещано - да не може да запали заради радиото - маха се бушона му и О чудо
Често срещано - да не може да запали заради радиото - маха се бушона му и О чудо

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Flash
- Автоморгаджията
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 16.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: чорапи у тех и маратонки вънка
- Мечтае да кара: E60 ///M5
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Абе, японецо, ти откачен ли си, друсан ли си бил, докато си мислил Сузуки Лиана `03 ??
Та.. Тръгваш да сваляш табло, за да вадиш инсталацията. Къртиш си пластмасите, развиваш си болтчетата и дърпаш. Не излиза. Гледаш за други болтове. Уверяваш се, че няма и пак дърпаш - НЕ излиза. Гъзиш се, ку*иш се и си викаш - "Аве, ква е тая ч*кия, ве" .. След 20 минути циклене забелязваш, че пасажерският еърбег се държи за таблото на два кръстати болта, обърнати с главите на ГОРЕ, т.е. на 2см. от пластмасата! А бръкни с отвертка или с тресчотка и го развий, а съм ти дал надницата ми.
П.С. В употреба влезе силата на колегата ми (140 кила мускули) и всичко се реши с едно по-яко дръпване

П.С. В употреба влезе силата на колегата ми (140 кила мускули) и всичко се реши с едно по-яко дръпване

http://www.misterika.blogspot.bg - "Архивите на една друга реалност" - Паранормалният блог на България
На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

- Бай Семо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 27.03.2010
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: колело в парка
- Мечтае да кара: E34 Alpina
- Детайли за колата: E46 325ti М-pack Imola rot 2
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Рено 19: За да смениш крушките на стопа, трябва да отвориш едно капаче в багажника. След това се развиват 2 гайки. От вънка се изважда стопа който е захванат с 2 шпилки и след това вече имаме достъп до гнездата с крушките
xaxaxa ....

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани