Греда под предна М-броня
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Lubtata
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
Греда под предна М-броня
Колеги, ще ви бъда много благодарен ако ми помогнете за следния случай. Е36-цата ми беше със стъклопластова броня без греда под нея(незнам как, но я бяха закрепили някак "германците"), но след като въпросната борня се счупи, реших да я сменя за оригинална(пластмасова). Въпроса ми е каква греда трябва да сложа за основа на бронята - пластмасова или алуминиева??? Колата е е36 компакт 1995г.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- red bulll
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 25.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Кучките да се подмокрят
Re: Греда под предна М-броня
Колега начина на закрепване е еднакъв , каквото набараш това слагай .. това е е36 

- Lubtata
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
Re: Греда под предна М-броня
Мерси много.
- no.breaks
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: е36 М43
Re: Греда под предна М-броня
Тази греда в определен момент, може да ти спаси живота! Преди около 2 год. имах челен удар, не много силен но след това като видях гредата на какво приличаше си представям без нея какво щеше да е по назад към радиатори и тн.н 

- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Греда под предна М-броня
Пластмасовата от личен опит мога да кажа че е адски здрава греда! 

- mafiata_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Греда под предна М-броня
no.breaks написа:Тази греда в определен момент, може да ти спаси живота! Преди около 2 год. имах челен удар, не много силен но след това като видях гредата на какво приличаше си представям без нея какво щеше да е по назад към радиатори и тн.н
Подкрепям колегата

не знаех, че е аломиниева а и не е кой знае колко тежка, също така гредата върви с бронята не знам какво се чудиш.
- no.breaks
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: е36 М43
Re: Греда под предна М-броня
когато аз претърпях инцидента, за който споменах след челния удар гредата (алуминиева) беше изкривена само от моята страна, което според мен предпази много останалите елементи както самите радиатори, така и евентуално навътре ролки казанчета и т.н. така после реших да търся отново алуминиева, която според мен е по здравата имах за сравнение отново подобен удар само че отдолу вместо алуминиева имаше от тези пластмасовите, при което щетите бяха доста повече от споменатите, реално за тази пластмасовата не знам дали е била много истинска така, че може и аз да се бъркам, щом някои от колегите спомена, че има и пластмасови здрави, то тогава вече е въпрос на избор, не съм дотолкова запознат
само за сравнение аз моята я взех втора употреба за около 80 лева

- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Греда под предна М-броня
Ами аз претърпях два инцидента с тази пластмасова.Първия беше зимата при около -10 градуса лек удар с около 20-30км в едно дърво в дясната част,бронята беше здрава,но крива и с много мъки успях да изправя тази здрава пластмасова греда,не се топи дори и след 10минутно греене с пистолет за горещ въздух.
Втория инцидент беше със скорост около 140км влязох в една прасковена градина,минах през доста храсти и през няколко тънки дървета...и след всичко това от предната част остана само гредата и номера на нея защото беше с видий,нямаше следи от бронята...
Като цяло съм се убедил че бмв-то е адски здрава машина
Втория инцидент беше със скорост около 140км влязох в една прасковена градина,минах през доста храсти и през няколко тънки дървета...и след всичко това от предната част остана само гредата и номера на нея защото беше с видий,нямаше следи от бронята...
Като цяло съм се убедил че бмв-то е адски здрава машина

- no.breaks
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: е36 М43
Re: Греда под предна М-броня
Значи твоята е някава истинска ние с тази пластмасовата се счупи, което означава че не е ставала за нищо (удар в мантинела след поднасяне) така че си има явно и пластмасови различни
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Греда под предна М-броня
Аз само ще допълня малко информация относно гредите. Лично сравнявах двата вида греди и установих, че разлика има дебелината им, като и двата вида греди могат да се монтират на всяка една предна броня. Оказа се оаче, че има разлика в буферите. За да се компенсира разликата в дебелината на гредите, буферите са със различна дължина. Лично премерих буфер за пластмасовата греда и един за алуминиевата. Буферът за алуминиевата греда е по-дълъг от този, който е за пластмасовата греда. Ако се използват буфери за алуминиева греда и на тях са монтира пластмасова, предната броня ще е издадена с около 1 см по-напред от нормалното положение. При обратния вариант, алуминиева греда с буфери за пластмасова, бронята влиза със сантиметър по-навътре. И в двата случая се получава разминаване на краищата на бронята с краищата на маската и стои грозно.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани