Е39 525d - когато е загряла не пали

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 14.06.2011
Пол: Мъж

Е39 525d - когато е загряла не пали

Мнение от maradona » 02 Май 2012, 11:36

Здравейте,

Знам, че форума е от доста време и може вече да сте засягали темата, но имам един малък проблем и ще съм благодарен, ако споделите какво може да е, за да насоча хората в сервиза. Иска ми се първо да имам някой заподозрян за проблема, преди да почват да гледат и разглобяват всичко наред :-).
Когато колата е загряла хубаво (525d), например през лятото и спра и изгася двигателя, след това за известно време не мога да запаля веднага. Колата върти мощно на стартер, но не зацепва и двигателя не пали. Ако колата поседи малко (да изстине) след това пали без проблеми.

Акумулатора е нов - януари 2012 (държи 12.52V, когато рабори двигателя зарежда с около 14V)
Разпръсквачите на дюзите (всичките 6) са нови - на около 8 месеца - 7-8 хил км.
Стартера е рециклиран, четкодържател и четки са нови, т.е. за мене проблема не е в него
Масло, филтри са сменени преди 100 км (миналата седмица).

Ако сте имали подобен проблем, моля пишете. Може ли да е скапано гориво (зареждам само на Петрол), може ли да е някой датчик някъде?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от Leon » 02 Май 2012, 13:23

Вероятно ти е разтегната ангренажната верига. Ползвай търсачката, има доста писано за трудно палене на топъл двигател!
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 3.04.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36 Cupe
Мечтае да кара: М5 Комби

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от ozBMW » 02 Май 2012, 13:32

Като загрее и не иска да запали вдигни капака и сипи няколко кофи студена вода на помпения елемент (това дето от него излизат 6-те тръбичките за нафта) и пробвай да запалиш :yes:
И при мене беше уж разтегната вереига,ама си е баш от помпения елемент колкото и да не ми се иска 790лв :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от LUBO 555 » 02 Май 2012, 13:51

Датчик разпределителен вал
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от nightdriver » 02 Май 2012, 13:57

LUBO 555 написа:Датчик разпределителен вал


и аз съм за датчик 99%
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 10.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
Мечтае да кара: ///M6

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от vanioboy » 02 Май 2012, 17:46

nightdriver написа:
LUBO 555 написа:Датчик разпределителен вал


и аз съм за датчик 99%


Да използвам и аз на колегата темата,а тдс-а има ли такъв датчик и къде е? :help: И при мен нещо на два три пъти я виждам да пали трудно топла+здраво пушене като запали.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от LUBO 555 » 02 Май 2012, 17:57

vanioboy написа:
Да използвам и аз на колегата темата,а тдс-а има ли такъв датчик и къде е? :help: И при мен нещо на два три пъти я виждам да пали трудно топла+здраво пушене като запали.


При теб,колега,проблема е друг.И се оправя или със смяна на ангренажна верига с нова,или с това
http://www.ebay.es/itm/180722410805?ssP ... 1439.l2649
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от gentata » 02 Май 2012, 19:20

ozBMW написа:Като загрее и не иска да запали вдигни капака и сипи няколко кофи студена вода на помпения елемент (това дето от него излизат 6-те тръбичките за нафта) и пробвай да запалиш :yes:
И при мене беше уж разтегната вереига,ама си е баш от помпения елемент колкото и да не ми се иска 790лв :shock:

Не е желателно ама хич на загрял двигател студена вода че нещата ще идат на много повече от 790лв.
А и при теб двигателя е TDS при комънреил е доста по различно.
:driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 10.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
Мечтае да кара: ///M6

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от vanioboy » 03 Май 2012, 7:16

LUBO 555 написа:.....И се оправя или със смяна на ангренажна верига с нова,или с това
http://www.ebay.es/itm/180722410805?ssP ... 1439.l2649


Някой пробвал ли го е тоя артикул от ибея и наистина ли има ефект :dunno: Малко скромни продажби реализирани виждам затова де.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от doomy525 » 03 Май 2012, 18:40

Не се занимавай с това колега :idea: Имах подобно монтирано устройство и подгряваше (лъжеше) всеки път компютъра, че е студена колата. Махнах го, смених вериги, маслени обтегачи и каквото се сетиш още и проблема с паленето изчезна. С това най-много да влошиш или замажеш закратко положението, но след време ще се наложи да ги смениш така или иначе :lol:

edit : говоря за tds :)
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от LUBO 555 » 03 Май 2012, 19:12

doomy525 написа:Не се занимавай с това колега :idea: Имах подобно монтирано устройство и подгряваше (лъжеше) всеки път компютъра, че е студена колата. Махнах го, смених вериги, маслени обтегачи и каквото се сетиш още и проблема с паленето изчезна. С това най-много да влошиш или замажеш закратко положението, но след време ще се наложи да ги смениш така или иначе :lol:

edit : говоря за tds :)



"Скоро"Колко скоро?Щото аз карам с нея вече 8000 км. и като първия ден.А познавам колеги с двойно повече км и без грижи.Не говорете така на изуст,без да познавате даден продукт.То като ще му сменям веригата на тоя мотор на над 300к км.директно му слагам бутала,сегмени и лагери.Да знам,че си заслужава и че ще имам мотор
Но това си остава лично мнение. Всеки има глава на раменете си.
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 10.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
Мечтае да кара: ///M6

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от vanioboy » 03 Май 2012, 21:31

Точно с тдс съм,но като всяко нещо има и пюсове и минуси явно,още не е толкова зле че да не иска да пали ще му мисля като опре ножа до кокала :mhihi:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от Dimitroff » 04 Май 2012, 9:31

LUBO 555 написа:
vanioboy написа:
Да използвам и аз на колегата темата,а тдс-а има ли такъв датчик и къде е? :help: И при мен нещо на два три пъти я виждам да пали трудно топла+здраво пушене като запали.


При теб,колега,проблема е друг.И се оправя или със смяна на ангренажна верига с нова,или с това
http://www.ebay.es/itm/180722410805?ssP ... 1439.l2649


На кой точно сорт боб гледаш ? :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1674
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от ildivvy » 04 Май 2012, 19:27

LUBO 555 написа:
doomy525 написа:Не се занимавай с това колега :idea: Имах подобно монтирано устройство и подгряваше (лъжеше) всеки път компютъра, че е студена колата. Махнах го, смених вериги, маслени обтегачи и каквото се сетиш още и проблема с паленето изчезна. С това най-много да влошиш или замажеш закратко положението, но след време ще се наложи да ги смениш така или иначе :lol:

edit : говоря за tds :)



"Скоро"Колко скоро?Щото аз карам с нея вече 8000 км. и като първия ден.А познавам колеги с двойно повече км и без грижи.Не говорете така на изуст,без да познавате даден продукт.То като ще му сменям веригата на тоя мотор на над 300к км.директно му слагам бутала,сегмени и лагери.Да знам,че си заслужава и че ще имам мотор
Но това си остава лично мнение. Всеки има глава на раменете си.


Ами то май само веригата им се разтяга.Останалото (бутала,сегменти и лагери) са си в перфектно състояние в повечето случаи.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 10.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
Мечтае да кара: ///M6

Re: Е39 - когато е загряла не пали

Мнение от vanioboy » 06 Май 2012, 9:33

Dimitroff написа:......На кой точно сорт боб гледаш ? :mhihi:


Имаш ли някаква идея от какво друга може да е тогава?

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: drifty

Последни теми
Facebook