НЕРАБОТИ ШИБИДАХ НА БМВ 318 И....Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- igra4a_bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 253
- Регистриран на: 11.06.2007
НЕРАБОТИ ШИБИДАХ НА БМВ 318 И....Е36
КОЛЕГИ ЗДРАВЕЙТЕ ,НЕ МИ РАБОТИ ЕДНА ОТ СТЕПЕНИТЕ НА ШИБИДАХА ИЛИ ПО ТОЧНО ТАЗИ КЪДЕТО ЗАДЪРЖАШ КОПЧЕТО ЗА ПРИБИРАНЕ НА ШИБИДАХА И ТОИ СЕ ЗАТВАРЯ И СЛЕД ТОВА СЕ ПОВДИГА ЗАДНАТА МУ ЧАСТ И НЕ ТЕ ПЕЧЕ СЛЪНЦЕТО А СИ ПОДУХВА ВЕТРЕЦ,БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО НА ВСИЧКИ 
bum_bum: Колега, писането с главни букви се приема за крещене. Моля те, поправи си поста.

bum_bum: Колега, писането с главни букви се приема за крещене. Моля те, поправи си поста.
- BMWis
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 328 sport
- Мечтае да кара: Gpower
Re: НЕРАБОТИ ШИБИДАХ НА БМВ 318 И....Е36
колега моя предния шибидах беше почти по същия начин след което спря да работи на цяло. Чупят се водачите. Има реле под волана. Провери него
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: НЕРАБОТИ ШИБИДАХ НА БМВ 318 И....Е36
Ако смяташ че проблема е в електрониката, виж дали идва ток до моторчето. Ако идва отваряй платката и търси пукнати спойки или провери микроключето дето е монтирано на колелото с гърбиците.
Моя шибидах отказваше редовно като се нагрее покрива на колата, фанах поялника и му разтопих всички спойки , да чукна на дърво още нямам проблеми
Моя шибидах отказваше редовно като се нагрее покрива на колата, фанах поялника и му разтопих всички спойки , да чукна на дърво още нямам проблеми


- igra4a_bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 253
- Регистриран на: 11.06.2007
Re: НЕРАБОТИ ШИБИДАХ НА БМВ 318 И....Е36
mihal написа:Ако смяташ че проблема е в електрониката, виж дали идва ток до моторчето. Ако идва отваряй платката и търси пукнати спойки или провери микроключето дето е монтирано на колелото с гърбиците.
Моя шибидах отказваше редовно като се нагрее покрива на колата, фанах поялника и му разтопих всички спойки , да чукна на дърво още нямам проблеми
ами според мен би трябвало да идва цхтом като се затваря и отваря но не ми работи това което се отваря под наклон,иначе това реленце под волана кьде е мисля да нее от там,заштото задържам копчето напред и не става както преди да се отвори под наклон:)
- venssy_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Montana
- Пол: Жена
- Кара: 318 tds
- Мечтае да кара: X6
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: НЕРАБОТИ ШИБИДАХ НА БМВ 318 И....Е36
igra4a_bmw написа:mihal написа:Ако смяташ че проблема е в електрониката, виж дали идва ток до моторчето. Ако идва отваряй платката и търси пукнати спойки или провери микроключето дето е монтирано на колелото с гърбиците.
Моя шибидах отказваше редовно като се нагрее покрива на колата, фанах поялника и му разтопих всички спойки , да чукна на дърво още нямам проблеми
ами според мен би трябвало да идва цхтом като се затваря и отваря но не ми работи това което се отваря под наклон,иначе това реленце под волана кьде е мисля да нее от там,заштото задържам копчето напред и не става както преди да се отвори под наклон:)
може да е вътре в миклроключето проблема...
тва как стана? изведнъж спря и после никакви признаци на живот, или се е случвало и да сработва отвреме на време?
ако схемата е като моята - шибидаха не се управлява от комфорт модула ами си е на отделна верига, тогава релето ти е 100% здраво щом работи в едната посока

- igra4a_bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 253
- Регистриран на: 11.06.2007
Re: НЕРАБОТИ ШИБИДАХ НА БМВ 318 И....Е36
mihal написа:igra4a_bmw написа:mihal написа:Ако смяташ че проблема е в електрониката, виж дали идва ток до моторчето. Ако идва отваряй платката и търси пукнати спойки или провери микроключето дето е монтирано на колелото с гърбиците.
Моя шибидах отказваше редовно като се нагрее покрива на колата, фанах поялника и му разтопих всички спойки , да чукна на дърво още нямам проблеми
ами според мен би трябвало да идва цхтом като се затваря и отваря но не ми работи това което се отваря под наклон,иначе това реленце под волана кьде е мисля да нее от там,заштото задържам копчето напред и не става както преди да се отвори под наклон:)
може да е вътре в миклроключето проблема...
тва как стана? изведнъж спря и после никакви признаци на живот, или се е случвало и да сработва отвреме на време?
ако схемата е като моята - шибидаха не се управлява от комфорт модула ами си е на отделна верига, тогава релето ти е 100% здраво щом работи в едната посока
ами отказа отведнъж,ште погледна да не е от копчето ,благодарим

Re: НЕРАБОТИ ШИБИДАХ НА БМВ 318 И....Е36
Как ще е проблема в електрониката или копчето, след като шибидаха се движи напред назад. Най-вероятно са ти счупени номер 12 от схемата:
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE61&mospid=47425&btnr=54_0190&hg=54&fg=05
Не са скъпи, стига да не счупиш и нещо друго при ремонта, както аз направих.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE61&mospid=47425&btnr=54_0190&hg=54&fg=05
Не са скъпи, стига да не счупиш и нещо друго при ремонта, както аз направих.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: НЕРАБОТИ ШИБИДАХ НА БМВ 318 И....Е36
да погледне човека, пък и кой говори за копчето.. микроключето написах, дето е вътре при платката и едно колело с гърбици го натиска

Re: НЕРАБОТИ ШИБИДАХ НА БМВ 318 И....Е36
По-горе имаше и предположение за копчето. За ключето не се бях замислял, колегата може веднага да разбере дали е то - ако натиска повторно копчето и моторчето работи, но люкът не се повдига нагоре, значи ключето е здраво и проблемът е механичен, ако пък нищо не се чува, значи е ключето. Но доста ме съмнява да е то, защото ако не работеше вероятно при затваряне изобщо нямаше да спира в нормално положение ами направо щеше да се вдига нагоре ако не отпуснеш копчето в точния момент. Ако все пак е ключето ще извади голям късмет, няма да има нужда да се сваля тавана и цялата тава и тн.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: НЕРАБОТИ ШИБИДАХ НА БМВ 318 И....Е36
Exy написа:По-горе имаше и предположение за копчето. За ключето не се бях замислял, колегата може веднага да разбере дали е то - ако натиска повторно копчето и моторчето работи, но люкът не се повдига нагоре, значи ключето е здраво и проблемът е механичен, ако пък нищо не се чува, значи е ключето. Но доста ме съмнява да е то, защото ако не работеше вероятно при затваряне изобщо нямаше да спира в нормално положение ами направо щеше да се вдига нагоре ако не отпуснеш копчето в точния момент. Ако все пак е ключето ще извади голям късмет, няма да има нужда да се сваля тавана и цялата тава и тн.
колегата може да пробва дали проблема е в електрониката като свали цялото моторче от 3-те болта и види дали работят 2-те му степени:
първо отваряш целия шибидах (от бутон назад, държиш докато спре)
после държиш бутон "напред" докато спре
натискаш отново бутон "напред" и трябва да завърти още малко - тука според мене ще се провали теста, щото ако беше в механиката вероятно щеше да се чува щракане и други неприятни звуци
ако моторчето при свалено положение също няма тая степен ще трябва да импровизираш докато намериш проблема


Re: НЕРАБОТИ ШИБИДАХ НА БМВ 318 И....Е36
При мен не се чуваха никакви неприятни звуци, само леко потропване на люка все едно нещо се опитва да го побутне нагоре, но не успява. Дано колегата все пак напише какво е, че иначе жалко за гадаенето дето му ударихме
Аз залагам твърдо за механичен проблем, често срещан е. Ако механиката е здрава, люкът ще се отвори вертикално без проблем, това отваряне става със същото движение на моторчето в същата посока както при хоризонталното затваряне. Разликата е, че в тавата има едно място, където вътрешната кора и металният капак се освобождават от жилото, то вече не ги мести напред, а започва да подпъхва едни водачи в тези релси номер 12 на схемата, при което релсите повдигат капака. И ако са отчупени тези релси от крепежния им водач, само отчупеният край се повдига и нищо не се случва. А ролята на управлението е просто да прекъсне моторчето в това ключово положение, където става смяната на режима.

- bimer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 11.08.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i
Re: НЕРАБОТИ ШИБИДАХ НА БМВ 318 И....Е36
Exy написа:При мен не се чуваха никакви неприятни звуци, само леко потропване на люка все едно нещо се опитва да го побутне нагоре, но не успява. Дано колегата все пак напише какво е, че иначе жалко за гадаенето дето му ударихмеАз залагам твърдо за механичен проблем, често срещан е. Ако механиката е здрава, люкът ще се отвори вертикално без проблем, това отваряне става със същото движение на моторчето в същата посока както при хоризонталното затваряне. Разликата е, че в тавата има едно място, където вътрешната кора и металният капак се освобождават от жилото, то вече не ги мести напред, а започва да подпъхва едни водачи в тези релси номер 12 на схемата, при което релсите повдигат капака. И ако са отчупени тези релси от крепежния им водач, само отчупеният край се повдига и нищо не се случва. А ролята на управлението е просто да прекъсне моторчето в това ключово положение, където става смяната на режима.
точно написано,същият проблем имах и като ги смених стана чудо шибидаха се отвори.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: НЕРАБОТИ ШИБИДАХ НА БМВ 318 И....Е36
Exy написа:..че иначе жалко за гадаенето дето му ударихме
ами май гадаене си е, колегата не спомена как реагира люка при опит за отварянет му, само каза не се отваря ама нещо цъка ли не цъка ли


- vasex
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 27.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 316i компакт
- Мечтае да кара: квото падне
Re: НЕРАБОТИ ШИБИДАХ НА БМВ 318 И....Е36
Колеги имам същия проблем но с отварянето назад.Кората под люка се е разкачила и сякаш опира и не може да пропадне и да се отвори назад. Ако някой може да помогне 0882666033
БМВ не е страст а ДИАГНОЗА ...... Drifting Is NOT a Crime ... !!!™
Бензин и гуми бяха последните ми думи ...
носач-40лв, калник-50лв, броня-60лв, ляв завой с десен волан-БЕЗЦЕННО !!!
100км/ч не е скорост,а време да превключиш на 2-ра
Бензин и гуми бяха последните ми думи ...
носач-40лв, калник-50лв, броня-60лв, ляв завой с десен волан-БЕЗЦЕННО !!!
100км/ч не е скорост,а време да превключиш на 2-ра
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]