Прекъсва при загрят мотор
Модератор: Технически модератори
61 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Прекъсва при загрят мотор
Колеги пускам и тук моля някой ако има компютър и датчик на вала работещи да ми даде за проба. Ако ги продава да пише на лични колко пари и дали мога да ги тествам преди това.
Номера на ЕКУ-то: Simens, 5WK9001MS40.03991206
BMW номер на ЕКУ-то: 1738600.9
Номер на датчика: Simens, 5WK90051
BMW номер на датчика на коляновия вал: 1730027
Много моля ако някой има гореспоменатите неща да пише в темата на Л.С. или да звънка на 0887 832 321- Мартин
Благодаря...
Номера на ЕКУ-то: Simens, 5WK9001MS40.03991206
BMW номер на ЕКУ-то: 1738600.9
Номер на датчика: Simens, 5WK90051
BMW номер на датчика на коляновия вал: 1730027
Много моля ако някой има гореспоменатите неща да пише в темата на Л.С. или да звънка на 0887 832 321- Мартин
Благодаря...
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Прекъсва при загрят мотор
Сериозно ли колата ти е без Ванос и е със Siemens електроника?
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Прекъсва при загрят мотор
Да колега жестоко съм преебан с тази кола. От февруари месец не е спряла да ми прави мизерии с тази електроника и тоя гурлив датчик. Едно че е много скъп тоя сименс друго, че се намира много трудно. Дет се вика шанс нали знаеш, един е прецакан и му е гадно а друг е късметлия и му е гот. Аз винаги трябва да съм прецакан имам чувството, че в предишния си живот съм направил на някой голяма мизерия и за тва сега влача яко.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Прекъсва при загрят мотор
Аз дори не знаех, че има такива! :X 

Re: Прекъсва при загрят мотор
Kregec, и аз в миналия живот сигурно съм бил гад
но от колата поне съм доволен, мамицата му!
А не е като да си няма дертове. 





- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Прекъсва при загрят мотор
8 лични ти написах....бори се значи и успех .кво да ти кажа друго?? никой зад клавиаутрата неможе да ти каже кво и е на колата.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Прекъсва при загрят мотор
Kregec написа:Да колега жестоко съм преебан с тази кола. От февруари месец не е спряла да ми прави мизерии с тази електроника и тоя гурлив датчик. Едно че е много скъп тоя сименс друго, че се намира много трудно. Дет се вика шанс нали знаеш, един е прецакан и му е гадно а друг е късметлия и му е гот. Аз винаги трябва да съм прецакан имам чувството, че в предишния си живот съм направил на някой голяма мизерия и за тва сега влача яко.
Колега,всеки с този двигател е преебан,така ,че не се ядосвай.

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Прекъсва при загрят мотор
zvetiko, то голямо успокоение... аз ако бях до сега да съм го сменил с някой Bosch... станаха по 300лв тея мотори... то 2 датчика струват толкова.. може и 1, зависи от къде го купуваш 

- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Прекъсва при загрят мотор
Така колеги ситуацията е следната. Спрях да търся датчик и компютър защото за моя мотор не мога да намеря такъв комп и датчик. Всичко което се предлага е мотроник или бош но не и Сименс. Който и да питам ми казва, че Сименс се слага на М50 с ванус а не на без ванус или моята е супер гига рядка. Вчера говорих с моя майстор и ми каза, че този комп не е за моята кола, защото е бил отварян и четирите болта са различни. Кабелите са рязани и снаждани и е било голяма бъркотия. Сега датчика на коляновия е даден да му се удължи кабела за да се свърже дирекно с компа. От друга страна ще се преинсталира софтуера до колкото разбрах ще се запише софтурер на мотроник. Незнам как става номера и какво се прави но ми каза, че ще стане без проблем. Другото е че когато загрее започва да прекъсва и влиза в авариен режим. Така че това е последната информация по моя проблем. Надявам се вече след цялата галимация с тази електроника вече да няма проблеми. Поне това е целта на всичко и ще се прекарва нова инсталация. Вече след като се направи всичко ще обобщя всичко каквото е правено за да е полезно на другите колеги.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Прекъсва при загрят мотор
Колега,този кабел е екраниран и малко трудно ще се удължи коректно.Това презаписване на софтуера при условие ,че датчиците на Сименс и Бош са различни изобщо не ми е ясно как ще стане.Ще ти вземат парите и нищо няма да направят. Най-добре вземи една друга инсталация с кабелите,датчиците и ЕКУ-то,изхвърли всичко от твоята и си реши за 2 дни проблема.Предполагам,че ще ти дойде доста по-евтино от това ,което си замислил да правиш и което не е ясно как ще завърши.-цял двигател се намира за 300лв.
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Прекъсва при загрят мотор
zvetiko написа:Колега,този кабел е екраниран и малко трудно ще се удължи коректно.Това презаписване на софтуера при условие ,че датчиците на Сименс и Бош са различни изобщо не ми е ясно как ще стане.Ще ти вземат парите и нищо няма да направят. Най-добре вземи една друга инсталация с кабелите,датчиците и ЕКУ-то,изхвърли всичко от твоята и си реши за 2 дни проблема.Предполагам,че ще ти дойде доста по-евтино от това ,което си замислил да правиш и което не е ясно как ще завърши.-цял двигател се намира за 300лв.
Колега незнам ама изобщо за какво става въпрос на тема електроника съм бос и гол. Но на това момче му имам доверие защото да сега винаги каквото е имало по електроника и изобщо по колата се е справил. Най вероятно аз не обясних правилно какво ще се прави, защото не можах да разбера всичко което ми се обясни. Ще изчакам и ще видя днес или утре ще стане ясно какво става и ще пиша.
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: Прекъсва при загрят мотор
И аз съм на мнението на zvetiko, има нещо генерално объркано по тази кола. Със софтуера нищо няма да се постигне, тъй като ще си търси неговите си датчици. Удължаването на кабела е безмислено - много по-лесно е да се просвири от буксата под колекторите до еку-то и да се види има ли нещо нередно. Струва ми се вероятно колата да е била с ванус някога и да е сменян двигател.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Прекъсва при загрят мотор
Всичко си е ок по колата , има няколко бройки сименс без ванос.
Или компа е дал фира или датчиците. може да пуснете директни кабели ама дефекта е в датчика , фанал съм им цаката вече аз....ако не успеете ми се обади
накрая.
Или компа е дал фира или датчиците. може да пуснете директни кабели ама дефекта е в датчика , фанал съм им цаката вече аз....ако не успеете ми се обади


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Прекъсва при загрят мотор
Kregec, според мен подхода на твоят майстор е грешен, но... вие си знаете. Ще следя темата с интерес...
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Прекъсва при загрят мотор
Така колеги преебавка е на макс. Вече съм сигурен че някой ме е проклел вовеки да ми е гадно. Значи нищо не става продълйава да прави цирковете, че сега дава и някакви други грешки, които до сега не ги е давала. Вече съм се хванал за главата и незнам какво да правя. Сменяхме и правехме какво ли не и не става и не става шибанията. Вече съм почти убеден че не е датчика проблема а е компа. За това какви са варянтите според вас колеги. Аз мисля за следните варянти:
1. Да търся друг комп, но това ми се вижда мисия невъзможна, защото няма такъв двигател с такава електроника. Както Жики каза има ама са 1 на 10000000000000.
2. Да търся инсталация на Бош заедно с компа и към нея само двата датчика ли ми трябват или още нещо? Като сменя инсталацията и компа трибва ли да ходя на газаджия да променя нещо по настрйките на газовата?
3. Да търся цял комплект двигател с Бошова инсталация. Но този вариант ми се вижда мега краен и си мисля, че не е рентабилен. Заради един комп да сменям целия двигател.
Вие какво бихте направили на мое място колеги?
Благодаря...
1. Да търся друг комп, но това ми се вижда мисия невъзможна, защото няма такъв двигател с такава електроника. Както Жики каза има ама са 1 на 10000000000000.
2. Да търся инсталация на Бош заедно с компа и към нея само двата датчика ли ми трябват или още нещо? Като сменя инсталацията и компа трибва ли да ходя на газаджия да променя нещо по настрйките на газовата?
3. Да търся цял комплект двигател с Бошова инсталация. Но този вариант ми се вижда мега краен и си мисля, че не е рентабилен. Заради един комп да сменям целия двигател.
Вие какво бихте направили на мое място колеги?
Благодаря...
61 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани