BG АутоБилд-корумпирани типове (BMW 745i E65 vs Audi A8 4,2)

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

BG АутоБилд-корумпирани типове (BMW 745i E65 vs Audi A8 4,2)

Мнение от alpina-ma6inata » 19 Юли 2003, 18:39

Ето какво намерих в един по-стар брой на корумпираното списание-Българският Ауто Билд. Това е един тест между BMW 745i E65 и новото Audi A8 4,2 Quattro. Ето и заглавието на “актуалната” статия, което е “АТАКАТА НА А8”. Ето я и нея:


Лек, мощен, луксозен-с този рекламен лозунг преди години Ауди се втурна в лигата на луксозните автомобили. Днес по подобен начин второто поколение А8-ци се опитва да подразни надебелялата седмица на БМВ.
Главно действащо лице в следващите редове е Ауди А8, който ще отпразнува своята световна премиера на Парижкия автосалон в края на септември, а през ноември ще се появи и при дилърите. Това е една луксозна бърза кола, която ще противопоставим на новата седмица на БМВ. В гръдта на последната има две противоречиви душа-тази на спортиста и тази на надебелял богаташ.
Когато голямото Ауди с мускулестото и моделирано като културист алуминиево тяло (което сега има по-малко структурни елементи, но е по-устойчиво на усукване) се появи, седмицата внезапно остаря.

Изчистената клиновидна форма и динамичният куполообразен покрив допадат повече, независимо, че не предлагат толкова пространство за пътниците отзад като своя конкурент. Привлекателността в голяма степен идва от динамичните пропорции на луксозния спортист. Въпреки учудващата си дължина от 5,05м, А8 е висок само 1,44м . Седмицата е с два сантиметра по-къса и с пет по-висока и прилича повече на ответен удар срещу бившия лайнер S класа Mercedes 140.
По-добрият iDrive се нарича MMI-него всеки го разбира за серийното производство. Съвършено изработените седалки с електрическо регулиране, прекрасният спортен волан с четири спици и луксозната архитектура на арматурното табло предизвикват приятно усещане.
Управлението на функциите в колата в известна степен приличат на тези на БМВ. Ауди залага на централния въртящ и натискащ се бутон, вместо армия клавиши. Това се нарича MMI (Multi Media Interface), а в сравнение с iDrive на БМВ обслужването е много по-просто. Както във VW Phaeton има осем бутона за управление на основните менюта. Към това трябва да добавим четири функционални бутона, които извикват специални подпрограми. Със средния сребрист бутон в средата след това може да прелиствате (всъщност да въртите) и избирате (за това трябва да го натиснете). Връщането става много просто с клавиша Return (обратно)-всичко това могат да разберат и най-технически неграмотните ни съвременници. Бутона Car управлява въздушното окачване (Adaptive Air Suspension) с безстепенно регулируемо втвърдяване (както при Phaeton, но приспособено за А8).
На степени автоматик и комфорт А8 няма защо да се притеснява от седмицата. Вози спокойно и без напрежение и до отдалечени цели. Едва при динамично положение, което сваля автомобила с 20мм (над 130 км/ч с 25) надолу, се проявява спортната нотка на А8.
Ако човека желае, може да повдигне А8 с 25мм (само до 100 км/ч) и да си взима млякото направо от краварника.
Луксозното возило обещава още повече радост по терен със завои. Тъй като силата на втвърдяване непрекъснато се приспособява към ситуацията на пътя, движенията на каросерията са страшно малко. С прецизното управление А8 завива перфектно благодарение на Quattro задвижването, запазва сравнително неутрално поведение на пътя като винаги има достатъчно сцепление. Въпреки, че и седмицата си я бива, тя завива малко тромаво и с не толкова леки стъпки по кривите. В лесния за управление А8 винаги се изпитва усещането, че седите в една много малка кола.

А8 се управлява толкова лесно сякаш е А4.

Това впечатление се подсилва от 4200-кубиковия V8. Въпреки че по принцип ни е познат от предшественика на А8, чрез малко промени (например двустепенните смукателни колектори от S 8) Ауди измъкна още 25к.с. от алуминиевия мотор. 335-те к.с. от V8 с по пет клапана на цилиндър светкавично и сякаш без усилия задвижват колата, откриват в 6-степенната автоматична предавателна кутия (подобно на тази на БМВ от ZF и непроменена за 4x4 задвижване) съвършен партньор и звучат толкова мощно, колкото концерт на живо на Stones.
За начало имате възможност да си поръчате малкия 3,7-литров V8 с 280к.с. (+20) и двойно предаване срещу 66 400 евро. Ауди А6 и двигателят W12 ще се появят през 2003 г. Тогава и феновете на дизела ще бъдат ощастливени с нови модели двигатели. 3,0-литровият V6 и 4,0-литровият V8 залагат на най-модерна Common-Rail техника (максимално налягане на впръскване 1800 бара) и вероятно са мощни колкото новите дизели на баварците, т.е. около 218-258к.с. или дори над това ниво. Мотото ще бъде: Силните дизели се наричат TDI.



Технически характеристики - A8 4,2 - BMW 745i
Мощност (кВт/к.с.) - 246/335 - 245/333
Въртящ момент (Нм) - 430 - 450
Макс.скорост (км/ч) - 250 - 250
0-100 км/ч (сек) - 6,3 - 6,3
Разход (л/100км) - 11,9 супер + - 10,9 супер +
Маса (празен в кг) - 1780 - 1945
Цена (евро) - 72 500 - 72 500

4200-кубиковият V8 на А8 винаги може да се опъна на 4400-кубиковия V8 на BMW, развива дори 2 к..с. повече и просто изглежда по-добре. Затова пък отзад в А8 е малко по-тясно, отколкото в просторната седмица. Отпред в А8 се наслаждаваме на изтеглящата се напред долна част на седалките.




*Изреченията с по-дебелия шрифт означават смешни изказвания :lol:

Въъъъъх, тез хора не се чуват какво говорят толкоз ме изнервиха :evil: :fart:
На ви АутоБилд- :1: Големата работа, че тая бръкма била с 2к.с. повече, а защо не споменаха за въртящия момент :?: :x А,за теглото, коя кола е по-тежка :?: :evil: К'во ми го хвалят туй :puke: Ауди дето като го подкараш имаш чувството че си яхнал комета :lol: :arrow:
Каквото и да ми говорят марката е една-BMW ;-)


Въъййй, ияхти му и корумпираното списание

Оставям коментара на вас :roll2:

П.С.-съжалявам за разбърканата таблица, дано да я разчитате
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Мнение от Alpina » 19 Юли 2003, 19:26

Свободен преразказ по картинки с елементи на "разсъждение".
Просто си личи, че авторите нито едното нито другото май не са го виждали наживо.
Дори и всичко това да е вярно, как може да пишеш сравнителен тест, след акто си предубеден???
Последна промяна Alpina на 21 Юли 2003, 15:44, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1689
Регистриран на: 7.09.2002
Местоположение: Пловдив
Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
Мечтае да кара: и да му е спокойно

Мнение от Babuna » 19 Юли 2003, 20:19

Дали наистина това е пълна глупост ? Май наистина новата 7ца е повече луксозна отколкото динамична. Ускорението наистина е умопорачително, но за мен новата 7ца няма особено много общи неща с предшествениците си. Много от нас са виждали какво прави Е23ката 728и на Жоро Гондолов от Пловдивската ударна група, видяхме какво може и Е38 735и във филма "Транпортьoрът". Аз също така съм се возил в Е32 735и и просто не мога да усетя как толкова лесно се подпалват гуми 235мм. И трите са славни гондоли и трите са злобни хищници, а т'ва новото... май пак навлизаме в темата за новите продукти на БМВ. Не харесвам А8цата, но тя наистина (не мога да кажа на бялото черно) ИЗГЛЕЖДА малко по-динамично, въпреки че характеристиките са еднакви. Просто си мисля, че новата 7ца е правена единствено и само за мастите американци...
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 19 Юли 2003, 23:05

Споко,момчета всички знаем коя е марката,знаем и достатъчно за нея така че такива изказвания немогат да ни повлияят.
Аз вече дори тука(Герм.) не чета билда или по-скоро не му се връзвам(българският билд не е ли превод на немския ???) Понякога пишат такива глупости,а да не ви говоря за тестовете.Шибаняците са абсолютно пристрастни,спокойно ако ми кажете три коли за примерен тест мога да ви кажа как ще ги класира билда.Голф-а до сега не е губил от никои разбира се.То това Алфа,Фиат,Пежо,Рено,Ситроен няма те не съществуват.Сега познайте като излезе 5-ия Голф какво ще става,малиии не ми се мисли мое вече да го сравнят и с новата 5-ца :lol: В последния билд който си купих(преди две седмици) отново не ме изненада Е60 vs. E-Klasse.Е познайте как заваршва теста :?: :!: :?: :wink: Хехееее,ами да Е-Klasse мноо добра бе направо мачка,мачка.Ама то това спирачки,ама ускорение,ама вътрешно пространство,управление,на пилоните......ааа да и тука най голямата глупост,пилончетатаааааа.Тъй като шибаната Е-Klasse е хипер добра там,почти я псуваха по лиубимото ми предаване а именно Automotor und Sport TV.На това предаване сравняваха пак същите коли само 4е с други двигатели и за разлика от списанието показаха как става всичко нагледно и Е-класата как се сука на пилонитееееее,защото новата система била кофти(както винаги) и волана автоматично ставал мноо твард и ставала неуправляема при екстремно завиване.........,а баварката се промъкваше м/у пилоните сякаш се движеше със 50км/ч по-бавно :) И познайте спирачки,ускорение................................без коментар :shock: :P

Изображение
Най-мразя да съм прав!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 11.07.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW X3 3.0d '04

Мнение от DIDO » 20 Юли 2003, 8:17

Български Autobild е основно превод на немския. Тази статия която
alpina-ma6inata цитира най-напред я четох в немския и след месец
излезе и в нашия Autobild.
Ако сте забелязали МБ винаги печелят в т.нар. дуели, и защо:
1. Явно се плаща здраво.
2. Така се прави че точките са с 2-5 повече /прим. 456т. и 460т./
3. Тези точки идват субективни глупости като комфорт на водача,
качество на изработка, дизайн и т.н. - чисто СУБЕКТИВНИ неща..
Ами за мене комфортът на водача при BMW е СТО точки, а при
МБ НУЛА. Изработката също.
Вече спрях да се ядосвам, защото:

Всички тук знаем кое е най-доброто - BMW :wink:


Аватар
Мнения: 1452
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кво ли не...

Мнение от Nasti » 20 Юли 2003, 10:00

Еееее, не гледате реално на нещата...
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

Мнение от LandShark » 20 Юли 2003, 10:09

Nasti, нима ти гледаш реално на нещата? :lol: :shock: :D


Аватар
Мнения: 1452
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кво ли не...

Мнение от Nasti » 20 Юли 2003, 10:21

Андро, да... гледам, фен съм на Ауди, но винаги когато някой пусне нещо по-добро го признавам.

Мойто скромно мнение е че за да си фен трябва една марка да ти харесва... това че друга марка в определен момент вади по-добра кола за мен не е повод да я отричам или да се отричам от марката която харесвам. Аз съм фен на Ауди защото ми допадат най-много като коли - просто за вътрешния си комфорт с нея ми е най-добре, не е задължително тази кола да е най най най във всяко едно отношение...

Когато обаче се случи да е така, се кефя максимално... това е.

Другото вече си е изкривяване, а третото несериозно отношение, защото имам един познат който е фен на колата която си купи, може и трабант да е ще каже че е велика, тогава по-добре не бъди фен а си карай и тва е...

За това и преди ви казах че колите са хубави и лоши...
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 27.01.2003

Хм..........745 впечатления.....

Мнение от Cult Society » 21 Юли 2003, 8:51

С риск да бъда нападнат от всички фенове на БМВ.....

7цата е страхотен автомобил - като го разгледах за пръв път, ми спре тока направо (имаме служебно в фирмата Март '03) - фичкано с екстри - (бас колоните под предните седалки например с праговете на колата за обем :shock: ) , всичките парктроници, типтроници и какви ли не системи за стабилност, два телевизора..абе мани.......
обаче е 2 тона......2 тона и се усещат!!! 330 ИХ го къса отвсекъде!!!
Много е тежка.........а и друго - - - 35'000км - трети комплект накладки и втора кормилна рейка!!! :? Чух че и някои от 760ките в София са с разбити кормилни рейки - явно има някакъв проблем......
Иначе е уникален автомобил....
Аз лично не вярвам в такива сравнения - от списания - за мен не може да се придобие реална представа за един автомобил за 2-3 дена каране.....А и специално за лимузини - избора е личен и то не ваш, а на шефовете :lol:

А относно удоволствието от каране - 330ката дава много повече радост - поне на мен - мини М3 :wink:


Аватар
Мнения: 1452
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кво ли не...

Re: Хм..........745 впечатления.....

Мнение от Nasti » 21 Юли 2003, 9:36

Cult Society написа:Много е тежка.........а и друго - - - 35'000км - трети комплект накладки и втора кормилна рейка!!! :? Чух че и някои от 760ките в София са с разбити кормилни рейки - явно има някакъв проблем......



Нашето 740Д е на 10 000км. - регистрация 05. 2003г. и вече има една смяна на биалети, в момента пак тропа нещо...
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1316
Регистриран на: 16.12.2002
Местоположение: София

Re: Хм..........745 впечатления.....

Мнение от tsvet40 » 21 Юли 2003, 14:16

Nasti написа:
Cult Society написа:Много е тежка.........а и друго - - - 35'000км - трети комплект накладки и втора кормилна рейка!!! :? Чух че и някои от 760ките в София са с разбити кормилни рейки - явно има някакъв проблем......



Нашето 740Д е на 10 000км. - регистрация 05. 2003г. и вече има една смяна на биалети, в момента пак тропа нещо...


Що така бе, Миме? Какво става с тия машини? Така ли е и с другите марки, говори се, че всички компании много са свалили новото, ама чак пък толкоз.. :twisted:

младши завивач
Аватар
Мнения: 760
Регистриран на: 1.04.2002

Мнение от ivo » 21 Юли 2003, 15:21

Значи и вас ви кефи "Списанието на VW" :mha: :mha: :mha:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 11.07.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW X3 3.0d '04

Мнение от DIDO » 21 Юли 2003, 15:40

Или:
Списанието на такситата /МБ/ :mha: :mha: :mha:

:bowdown: :bowdown: :bowdown: BMW

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Re: Хм..........745 впечатления.....

Мнение от Alpina » 21 Юли 2003, 15:48

Nasti написа:...
Нашето 740Д е на 10 000км. - регистрация 05. 2003г. и вече има една смяна на биалети, в момента пак тропа нещо...


Ми трябва Кастрол да му сипвате, а не Приста Супер ;-)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1316
Регистриран на: 16.12.2002
Местоположение: София

Re: Хм..........745 впечатления.....

Мнение от tsvet40 » 21 Юли 2003, 17:11

Alpina написа:
Nasti написа:...
Нашето 740Д е на 10 000км. - регистрация 05. 2003г. и вече има една смяна на биалети, в момента пак тропа нещо...


Ми трябва Кастрол да му сипвате, а не Приста Супер ;-)

Ти откъде знаеш, че сипват Приста? Поне имат хубава кола, в която да сипват нещо :evil:

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook