Инфо за 740 i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ddinobot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: beyond the Milky Way
- Пол: Мъж
- Кара: SR1 NORMANDY
- Мечтае да кара: 320 turbo DRM
Re: Инфо за 740 i
St-George написа:ОЕМ алтернативи има. Даже един колегата @kita беше дал линк към едно такова "БМВ" - http://www.youtube.com/watch?v=_fY6Ig2_O80
Ама както каза @7BREYTON - май и идва в повечко (няма да казвам Пернишки за да не обидя колегите от Перник) този ...тунинг
Аууу не, този клип не мога да издържа да го гледам още един път

- mystvd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 8.08.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E66 760Li
- Мечтае да кара: BMW E66 760Li
Re: Инфо за 740 i
St-George написа:ОЕМ алтернативи има. Даже един колегата @kita беше дал линк към едно такова "БМВ" - http://www.youtube.com/watch?v=_fY6Ig2_O80
Ама както каза @7BREYTON - май и идва в повечко (няма да казвам Пернишки за да не обидя колегите от Перник) този ...тунинг
Това BMW от клипа много нагласено.Супер е



- 7BREYTON
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Re: Инфо за 740 i
http://www.youtube.com/watch?v=_fY6Ig2_O80
за мен лично това е повечко. Не е ли ОЕМ , сякаш стои чуждо. Мигачите на страничните огледала са готини ... но не и цената им. Но всеки си кара неговата кола и си прави каквото на него му е кеф. Аз умирам за интериора,
и моят проект е почти на 85% завършен. мигачите ако бяха по евтини и ако сум сигурен че няма да показват грешки бих се замислил ...
за мен лично това е повечко. Не е ли ОЕМ , сякаш стои чуждо. Мигачите на страничните огледала са готини ... но не и цената им. Но всеки си кара неговата кола и си прави каквото на него му е кеф. Аз умирам за интериора,
и моят проект е почти на 85% завършен. мигачите ако бяха по евтини и ако сум сигурен че няма да показват грешки бих се замислил ...
- mystvd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 8.08.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E66 760Li
- Мечтае да кара: BMW E66 760Li
Re: Инфо за 740 i
Здравейте колеги имате ли идея тази функция дето е на борда дали отваря клапата за въздух или нещо друго.Направи ми впечатление,че като сменя от EIN на AUX ако не се лъжа чува се едно все едно отваря и затваря нещо.Прилага снимка.Функцията е тази "LOFT"



- tngeorgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 2.08.2006
- Местоположение: София
Re: Инфо за 740 i
mystvd написа:Здравейте колеги имате ли идея тази функция дето е на борда дали отваря клапата за въздух или нещо друго.Направи ми впечатление,че като сменя от EIN на AUX ако не се лъжа чува се едно все едно отваря и затваря нещо.Прилага снимка.Функцията е тази "LOFT"
-люфт на немски е въздух, т.е. пуска външен въздух в купето
E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
- mystvd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 8.08.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E66 760Li
- Мечтае да кара: BMW E66 760Li
Re: Инфо за 740 i
tngeorgiev написа:mystvd написа:Здравейте колеги имате ли идея тази функция дето е на борда дали отваря клапата за въздух или нещо друго.Направи ми впечатление,че като сменя от EIN на AUX ако не се лъжа чува се едно все едно отваря и затваря нещо.Прилага снимка.Функцията е тази "LOFT"
-люфт на немски е въздух, т.е. пуска външен въздух в купето
Добре колега има ли голямо значение как е нагласено,но пък по надолу имам още едно копче да върти въздуха в купето или да вкарва отвън.
Та се чудя за какво има две функции с едно и също действие на работа.И още нещо тази функция "LOFT" играе ли (важна)роля за парното.

Re: Инфо за 740 i
На моето е38, както и на е39-ката съм с меню на английски и това ЛОФТ явно на английски е Vent On, което служи да си пуснеш парното да върти дори, когато колата е загасена. Също така може да му се наглася таймер - да се включва в определен час. Това което казваш, че го имаш долу (което също вкарва въздух) е REST бутона, но той служи за да можеш да си пуснеш парното след като си загасил колата. Обаче REST работи само при външна темература под 15 градуса.
ВЕНТ ОН (loft ein) е за големите горещини, за да ти завърти въздуха преди да се качиш в автомобила, така уж по-нормално ще приемеш напечената кожа и табло
С други думи LOFT и REST не са еднакви функции - едната е за големите студове, а другата по-скоро за големите горещини.
По готината екстра е HEAT ON (печка), но рядко я имат бензинови колици...
ВЕНТ ОН (loft ein) е за големите горещини, за да ти завърти въздуха преди да се качиш в автомобила, така уж по-нормално ще приемеш напечената кожа и табло

С други думи LOFT и REST не са еднакви функции - едната е за големите студове, а другата по-скоро за големите горещини.
По готината екстра е HEAT ON (печка), но рядко я имат бензинови колици...
- mslmisko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 27.08.2010
- Местоположение: Димитровград Сьрбия
- Пол: Мъж
Re: Инфо за 740 i
извинявам се ако пиша на неподобно място..
нормално ли е да е температура на мотора 107 градуса...? доста бьрзо постига тази температура и след това е така постояно.
става дума за 740и (м62)..
колата много добре работи и вьрви. един познат ми каза че било нормално не повече от 95 градуса.
нормално ли е да е температура на мотора 107 градуса...? доста бьрзо постига тази температура и след това е така постояно.
става дума за 740и (м62)..
колата много добре работи и вьрви. един познат ми каза че било нормално не повече от 95 градуса.
Re: Инфо за 740 i
Нормална е тази температура на м62.
Точно за да може да се постигне такава работна температура, термостатът при м62 е електрически, а не обикновен, какъвто е при автомобилите, които са с работна температура до 95градуса.
Дано това ти отговори на въпроса:

Добре е всеки собственик на м62 да си има това файлче (обяснени са доста тънки моменти, за които кварталния майстор дори не подозира ;]] ): http://veteo.org/BMW/M62-engine-details.pdf
Точно за да може да се постигне такава работна температура, термостатът при м62 е електрически, а не обикновен, какъвто е при автомобилите, които са с работна температура до 95градуса.
Дано това ти отговори на въпроса:
Добре е всеки собственик на м62 да си има това файлче (обяснени са доста тънки моменти, за които кварталния майстор дори не подозира ;]] ): http://veteo.org/BMW/M62-engine-details.pdf
- mslmisko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 27.08.2010
- Местоположение: Димитровград Сьрбия
- Пол: Мъж
Re: Инфо за 740 i
колко и да сам фен на е38 нямам толко инфо..
полезен линк.
мерси колега..
полезен линк.
мерси колега..
- ljubo72
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: е65 750i
- Мечтае да кара: V12 но без притеснения
- Детайли за колата: N62B48
Re: Инфо за 740 i
и аз благодаря за инфото за този мотор
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
Re: Инфо за 740 i
victor2k написа:Въпорсния датичик сензор - е маса пари 2000+ нагоре, трбва му настройки, нещо като като центровка. Отделно има един пластмаси отдолу под броняата които трябва да са изрядни - да не са пуктнати или огънати (от бордюри или камъни), има си модул свързан с ABS/DSC а и DSC трябва да е последното поколение 2000/2001г. Не трябва да има никакви грешки по системата иначе не работи.
Следя разни форуми - хората си казват![]()
п.с. супер супер рядка екстра
Номенклатурен номер : 66316755910
Описание : ACC-датчик
Ед.цена (с ДДС) : 5276.36 BGN
Няма наличност
калибрирането (при ретрофит) е 500 евро и то само в някои оторизирани бмв сервизи
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- mystvd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 8.08.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E66 760Li
- Мечтае да кара: BMW E66 760Li
Re: Инфо за 740 i
Здравейте колеги искам да помоля за съвет и за повече инфо не ми се отваряше нова тема затова пиша тук.Значи става на въпрос в момента съм със 740i и от известно време мисля да мина на 750IL имам добра оферта за 750,но пък от една страна не ми се разделя с моята,че съм доста доволен от нея пусната е в нета за продажба(моята кола),но все се надявам да не звънне и да я вземат 
Ясно ми е,че за разхода,обслужване и такива неща ще трябва да се бъркам повече.
Иначе 750IL е 98 год. всички възможни екстри.
Благодаря ви предварително

Ясно ми е,че за разхода,обслужване и такива неща ще трябва да се бъркам повече.
Иначе 750IL е 98 год. всички възможни екстри.
Благодаря ви предварително


Re: Инфо за 740 i
mystvd написа:Иначе 750IL е 98 год. всички възможни екстри.
чакай, чакай, списъка със всички възможни есктри е много дълъг...
печка за подгряване на мотора и купето
Active Cruise Control
хром вътре в салона по елементите
хладилник
активни седалки (в самата седалка се мести една течност, за да ти раздвижва стойката)
телевизор за задните седалки
са част от по-редките екстри за модела
общо взето, моето непрофесионално мнение е - гледай екстрите, гледай километрите, гледай състоянието на мотора и купето (в този ред)
щото ретрофит на някои екстри е почти невъзможен или ужасно скъп, километрите назад не се връщат, а мотор и купе се правят
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
Re: Инфо за 740 i
mystvd написа:...В момента съм със 740i и от известно време мисля да мина на 750IL...
Има-няма 6 месеца и й се нарадва на 740-ката. Защо реши да я сменяш (освен че 750iL е по-дълга с 15-20см и с по-голям мотор)?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани