82' E21 315 - the "charming" granny
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
Re: 82' E21 315 - the "charming" granny
някой е12каджия да обади- DMC, moksika
иначе по спомен бяха plug&play

иначе по спомен бяха plug&play

Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: 82' E21 315 - the "charming" granny
Имам едни тука ми се подмятат 

Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
-
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: 82' E21 315 - the "charming" granny
viewtopic.php?f=36&t=289035#p3213469 тук е обсъждано за преминаването на 5 болта.Честита да ти е количката,само радост да ти носи и успех с проекта . 

BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- Raya
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 344
- Регистриран на: 9.08.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Жена
- Кара: E30 V8 , E21
Re: 82' E21 315 - the "charming" granny
SPEED_GABROVO написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=36&t=289035#p3213469 тук е обсъждано за преминаването на 5 болта.Честита да ти е количката,само радост да ти носи и успех с проекта .
Четох я , но ей този цитат ме притеснява "Тези от Е12 стават само на дебелия ботуш от 323 и някой 320, диаметъра на оста е различен в сравнение на малолитражните Е21-ци. " .
"Of all the things I've lost I miss my mind the most"


- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: 82' E21 315 - the "charming" granny
Raya написа:SPEED_GABROVO написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=36&t=289035#p3213469 тук е обсъждано за преминаването на 5 болта.Честита да ти е количката,само радост да ти носи и успех с проекта .
Четох я , но ей този цитат ме притеснява "Тези от Е12 стават само на дебелия ботуш от 323 и някой 320, диаметъра на оста е различен в сравнение на малолитражните Е21-ци. " .
320 с м20 са с по-дебел ШЕНКЕЛ (пишчицата дето се надява главината), както и всички 323, които са и с дебелия макферсон.
Тва всичко ако няма интервенции от някой преди това.
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: 82' E21 315 - the "charming" granny
Raya написа:..."Тези от Е12 стават само на дебелия ботуш от 323 и някой....." .
Е няма как да ме цитирате без моето знание.


Една молба към moksika от мен, ако можеш колега да измериш дължината на Е12 шенкел където лягат лагерите. Това с и без резбата, както и дадеш диаметър/и на оста. Бих ти бил много благодарен, ако го направиш и публикуваш тук или в другата тема за Е21 към 5 по 120, ето и линка viewtopic.php?f=36&t=289035#p3213469[/quote][/quote]
- Raya
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 344
- Регистриран на: 9.08.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Жена
- Кара: E30 V8 , E21
Re: 82' E21 315 - the "charming" granny
И от първия пост стана ясно ...
Малко по-конкретно искам да ми се обеснява какво точно трябва да се прави, защото предполагам се досещате, че и аз ще трябва да го обеснявам на този , който ще го прави така, че като за жени, моля



Малко по-конкретно искам да ми се обеснява какво точно трябва да се прави, защото предполагам се досещате, че и аз ще трябва да го обеснявам на този , който ще го прави така, че като за жени, моля

"Of all the things I've lost I miss my mind the most"


- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: 82' E21 315 - the "charming" granny
Само да те информирам че отиваш в бисерите




- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: 82' E21 315 - the "charming" granny
През weekend-а ще ги разбутам и ще дам размерите, и снимки за колежката 

Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: 82' E21 315 - the "charming" granny
Raya написа:И от първия пост стана ясно ...![]()
![]()
![]()
Малко по-конкретно искам да ми се обеснява какво точно трябва да се прави, защото предполагам се досещате, че и аз ще трябва да го обеснявам на този , който ще го прави така, че като за жени, моля
в тоя ред на мисли...Lenco обяснява доста образно...пишчици и т.н...така че да внимават за напред колегите с примерите...иначе съд.

- Raya
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 344
- Регистриран на: 9.08.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Жена
- Кара: E30 V8 , E21
Re: 82' E21 315 - the "charming" granny
В тоя ред на мисли - давайте по същество, че имам връзки сред модераторите 

"Of all the things I've lost I miss my mind the most"


- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: 82' E21 315 - the "charming" granny
Най-добрия вариант (според мен) е оставане на 4х100 и големи спирачки, предни от е34 вентилирани, и за отзад предни вентилирани от е30
ръчната на първо време в коша, а забравих по-голямата спирачна помпа. Така ползваш джанти от е30 с фланец, все пак едни от най-красивите джанти за е21 са Алпина 16" от е30.
За 5х120.....предни главини от е12, лагерите са, като на е21(320/6 и 323), главини от е23 ама с лагерите от е23 (не съм сигурен дали са еднакви всички), спирачки квот и как стане.
Отзад, главини от е21 до 1978г, които разправят са ковани, а не лети, като по-новите
разпробиваш нови дупки и навиваш шпилки...........спирачки, квот и как дойде.
Дано не ползваш връзките сред ЗЕЛЕНИТЕ

За 5х120.....предни главини от е12, лагерите са, като на е21(320/6 и 323), главини от е23 ама с лагерите от е23 (не съм сигурен дали са еднакви всички), спирачки квот и как стане.
Отзад, главини от е21 до 1978г, които разправят са ковани, а не лети, като по-новите

Дано не ползваш връзките сред ЗЕЛЕНИТЕ

- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: 82' E21 315 - the "charming" granny
Lenco написа:Най-добрия вариант (според мен) е оставане на 4х100 и големи....
Тук идеята за промяна мисля, че е насочена главно към хубавите модели джанти 5 по 120 на разумни цени като за БГ пазара. Спирачките предполагам са доста назад в списъка със задачи.

Относно самата трансплантация, след като имаме малко цифри от различните размери оси на шенкелите от Е21 и Е12, смятам ще е сравнително лесно да се от играе дали ще може да се преправят или не.

- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: 82' E21 315 - the "charming" granny
Мога да дам чертеж на адаптори за 302мм доскове от Е34, с оригиналните апарати.
Става за 15 цола джанта.
Става за 15 цола джанта.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани