Проблемът с празния ход на IS-ките
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Vampi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 5.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Купето с Усмивка на лицето
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
ares2 написа:...много е вероятно нестабилния празен ход да си е от нерегламентиран въздух .. някъде да си подръпва..

Айде хвани провери всички маркучи в това число и гуфрето да не са се нацепили...то щом колата ти е '93 гаранция има за смяна.
А до това някой само да вдигне капака и да ти каже "тва е точка" съжалявам ама спряха "канал 2001" там врачките бяха мноооУ добри


- pinciflucnik
-
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 24.05.2006
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
Vampi написа:ares2 написа:...много е вероятно нестабилния празен ход да си е от нерегламентиран въздух .. някъде да си подръпва..
![]()
Айде хвани провери всички маркучи в това число и гуфрето да не са се нацепили...то щом колата ти е '93 гаранция има за смяна.
А до това някой само да вдигне капака и да ти каже "тва е точка" съжалявам ама спряха "канал 2001" там врачките бяха мноооУ добрите може да са 100 неща.
Не ме разбирай погрешно колега, аз не искам интернет диагностика, ако ми прочетеш първия пост ще разбереш, че търся майстор (който да е решавал подобен проблем и преди), или колеги с решен вече подобен проблемю, защото ми писна това ми е 4-то BMW и всеки път си казвам, че следващо няма да има ма пуста надежда, че все някое ще е кола...но уви. А колкото до маркучите и гуфрето го въртях вчера и двата на моторчето за празния ход, и всички вакууми които успях да видя и бяха що годе с лесен достъп. Не съм идиот, съжалявам ако съм оставил такова впечатление, занимавам се всеки ден с автомобили и майстори..търся майстор който да го е правил вече. Да му закарам колата, да мислим да говорим и да установим проблема а не.... абе смени ламбда, дросел или TPS, моторчето на празния ход, маркучите към моторчето, някакъв клапан на картерните газове (който признавам си незнам къде е), дебитомер, свещи, кабели, всички маркучета за вакуум дето видиш, двата клапана на DISA-та и още кво ли не и ще се оправи... От тази вечер е й с друг TPS, надявам се от утре да е с нови свещи и нова гарнитура на капака на клапаните и отново масло, нищо, че колата я имам от 3 седмици и това масло е на има няма 900км, просто явно 10w/40 не е за IS или поне не за този... Та някой има ли идея къде мога да намеря човек който да е рашвал подобен проблем и да има техниката и уменията да тества компонентите по колата???
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1663
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
Какво стана със сервиза на Ясен в София?Там ще е най-добре май.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- pinciflucnik
-
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 24.05.2006
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
ildivvy написа:Какво стана със сервиза на Ясен в София?Там ще е най-добре май.
Ако може да ме упътиш къде е това?
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
Колега, като ти чета темата имам чувството че ходиш и бърникаш моя ИС. Имах същия проблем, като окъпах дебитомера с Меглио, се оправи, но преди това къпах и дросела и стъпковия мотор... аба голяма баня си беше. Остана обаче проблема с ниските обороти. Държи 600 оборота на празен ход и това е...ако пусна повече консуматори дори отиват на 500, а мен вътре ми се плаче щото тресе като дрът дизел. Смених свещи и регулатор и пак е така, клапана за картерните газове ми е затапен ( при м42 е отзад дясно на колектора, до щеката на маслото. Едно черно пластмасово, кръгло клапанче в което влиза маркуч от капака на клапаните.)
Ще следя темата с интерес и дано оправиш количката ( и аз де)

Ще следя темата с интерес и дано оправиш количката ( и аз де)

- V_E_N_G_O
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 3.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318 is
- Мечтае да кара: BMW E36 M3
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
Имах същия проблем указа се че дросел клапата не ми затваряше както трябва и двигателя или държеше високи обороти или гаснеше. Сложихме малко VD за раждата и всичко е ОК все пак са коли 1994 може малко да се е зацапало 





- pinciflucnik
-
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 24.05.2006
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
Ще пиша като има развитие тъй като за съжаление от вчера се чуват адски звуци от мотора и утре ще бъде отворен да видим какво става. Като/ако го сглобим и не сме открили причината за оборотите продължаваме по списъка. Дано щетите по мотора да са малко 
ПС: На М42 се монтират 2 капака на клапаните, един на който мъркуча за картерните е отпред (моя) и друг на който мъкруча е отзад (от дясно на всмукателния колекто). Само на тези на които мъркуча е отзад има клапан за картерните газове => демек моя няма => един компонент по-малко

ПС: На М42 се монтират 2 капака на клапаните, един на който мъркуча за картерните е отпред (моя) и друг на който мъкруча е отзад (от дясно на всмукателния колекто). Само на тези на които мъркуча е отзад има клапан за картерните газове => демек моя няма => един компонент по-малко

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1663
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
Сервиза на Ясен е в София на ул.Медникарска (или нещо такова беше).Аз съм от Пловдив,но се чуваха само прекрасни неща за него,докато имаше "видима" тема!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- pinciflucnik
-
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 24.05.2006
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
Малко ъпдейт: след четири дневен престой в сервиза и доста разглабяне, и посре сглабяне резултата е- за сега (вече трети ден) празният ход е стабилен, значително подобрение на мошността във високи обороти и (от вчера вечерта) прясно настроен газов инжекцион. Сега ще се направя 5-6 засечки и ще споделя разход.
П.С. Направените неща при ремонта са: презацепване на валовете поради разтегната верига, сменени гарнитури (където е отваряно), нови свещи (EYQUEM- френски) и ново масло (20w/50)
П.С. Направените неща при ремонта са: презацепване на валовете поради разтегната верига, сменени гарнитури (където е отваряно), нови свещи (EYQUEM- френски) и ново масло (20w/50)
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
pinciflucnik написа:Малко ъпдейт: след четири дневен престой в сервиза и доста разглабяне, и посре сглабяне резултата е- за сега (вече трети ден) празният ход е стабилен, значително подобрение на мошността във високи обороти и (от вчера вечерта) прясно настроен газов инжекцион. Сега ще се направя 5-6 засечки и ще споделя разход.
П.С. Направените неща при ремонта са: презацепване на валовете поради разтегната верига, сменени гарнитури (където е отваряно), нови свещи (EYQUEM- френски) и ново масло (20w/50)
Колега това в кой сервиз го направи? Интересно за веригата, тя се опъва от хидравличния оптегач ........
- pinciflucnik
-
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 24.05.2006
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
Значе колега, веригата се опъва от хидравличен обтегач така е, той я дъдржи да не е хлабава, но когато връзките на веригата се разтеглят той пак я държи натегната, но тогава разстоянието от връцка до връзка е различно и от там валовете ни стоят както трябва, а и може прости преди това някой не зостатъчно компетентен да я е сменял (тъй като личи че горе долу скоро е сменяня)
пс. извинявам се за правописа но пиша от телефон и ми е трудно :-)
пс. извинявам се за правописа но пиша от телефон и ми е трудно :-)
- BMWis
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 328 sport
- Мечтае да кара: Gpower
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
колеги моя прблем е подобен но не гасне. Също така се получи във високи много бавно взе да ускорява и на около 5000 оборота бучи ужасно. Един вид се спъна. Някаква идея да не върви във високите?
- pinciflucnik
-
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 24.05.2006
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
И при мен го имаше това (с не вървенето във високите) сега определено е по-добре, но незнамдали върви нормално. Виж да не са ти "избягали" много валовете
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
Да ъпнем малко темата.
След 5 години возене и каране на моя М44 му дойде времето с проблема на оборотите, които се изразява в следното:
1. Проблема го прави основно при загрял мотор, но се е случвало и на по-студен. ( оборотите на празен ход са почти на изгасване на мотора, но това не е всеки път, понякога няма и следа да го прави това претрисане). Всички гофрета, маркучи са проверени дали са спукани.
2. След продължително каране се появява едно предърпване когато е на скорост (2, 3, 4, 5-та няма значение на кола). ток или бензин може би и липсва в този момент?
3. при работа на място, когато се наведа към всмукателните колектори се чува едно свирене, може и да дърпа въздух но неможах да определя от къде.
4. Задължително ще се ходи на диагностика, но ако всичко е ОК след нея, и проблема си остане от къде да почвам да човъркам.
След 5 години возене и каране на моя М44 му дойде времето с проблема на оборотите, които се изразява в следното:
1. Проблема го прави основно при загрял мотор, но се е случвало и на по-студен. ( оборотите на празен ход са почти на изгасване на мотора, но това не е всеки път, понякога няма и следа да го прави това претрисане). Всички гофрета, маркучи са проверени дали са спукани.
2. След продължително каране се появява едно предърпване когато е на скорост (2, 3, 4, 5-та няма значение на кола). ток или бензин може би и липсва в този момент?
3. при работа на място, когато се наведа към всмукателните колектори се чува едно свирене, може и да дърпа въздух но неможах да определя от къде.
4. Задължително ще се ходи на диагностика, но ако всичко е ОК след нея, и проблема си остане от къде да почвам да човъркам.


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- 318_is
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530i touring
- Мечтае да кара: E39 - М5
Re: Проблемът с празния ход на IS-ките
Колега при мене това свистене се оказа ето от това ! След смяната нещата си дойдоха на мястото . Успех
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани