Труден старт - палене М43 - Решение
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
vankatagsi написа:На някой коли го има този винтил, на други не. На тези които го няма знам че се мери налягането на изходящия бензин. Но не съм на 100% сигурен така че нека някой който е напълно сигурен да каже къде се мери налягането в рейката при положение че няма клапан за измерване! Ще е полезно да се знае
като няма винтил на входящия с тройник, на изходящия нищо няма да премериш, щото там вече се връща в резервара а там налягане няма

- lubchitu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
да възродим малко...
а от някое реле може ли да е,тей като неска пак като тръгна да изстива и неможа да запали от първия път и ми направи за момент впечатление че някакво реле /като че ли от под жабката или някъде там. изцъка и после пак цъкна и се възстановиха оборотите и заспаха....?!?!
а от някое реле може ли да е,тей като неска пак като тръгна да изстива и неможа да запали от първия път и ми направи за момент впечатление че някакво реле /като че ли от под жабката или някъде там. изцъка и после пак цъкна и се възстановиха оборотите и заспаха....?!?!

- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
Да не пиша другаде,някой има ли представа,след смяна на гофрирания маркуч след дебитомера,обезвъздушаване освен от това болче на разширителния съд от другаде прави ли се или слагам маркуча и си паля?
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
lpfc1990 написа:Да не пиша другаде,някой има ли представа,след смяна на гофрирания маркуч след дебитомера,обезвъздушаване освен от това болче на разширителния съд от другаде прави ли се или слагам маркуча и си паля?
Обезвъздушаване се прави, когато има течност




http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
Мерси за съвета колега,заработи си по-нормално в движение след смяната на маркуча,но паленето си остана и без да натискам педала на газта нестава, или много рядко да стане,както и в началото като запаля играят оборотите и след половин минута се стабилизират ,явно от моторчето за празния ход ,някакво решение да има .Свещи ли трябва да сменя?
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Труден старт - палене М43 - Решение
lpfc1990 написа:Мерси за съвета колега,заработи си по-нормално в движение след смяната на маркуча,но паленето си остана и без да натискам педала на газта нестава, или много рядко да стане,както и в началото като запаля играят оборотите и след половин минута се стабилизират ,явно от моторчето за празния ход ,някакво решение да има .Свещи ли трябва да сменя?
И кво, като смениш свещите ще се оправи моторчето за празния ход ли ?



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- lubchitu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Труден старт - палене М43 - Решение

Мойто решение се оказа в смяна на стъпково моторче и маншона на дебитомера....Вече нямам проблеми с паленето след като е загряла и поизстинала .../да не казвам голяма дума де/

Преди това бях сменял регулатора на налягане,ламбда сонда,проверени- дюзи,свещи,бензинова помпа, дебитомер,компютър..../
И така....
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани