Недозвиване... Мит или реалност!?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Склонност към недозавиване при BMW E36

Мит
70
71%
Реалност
28
29%
 
Общо гласове : 98
ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 13 Юни 2006, 17:33

Lok-Tar!

a3 написа:Пич, евала за инфото, но имам 2 въпроса:
1. На тая графика е показано какво е недозавиване идеално, но как се получава като си с газ в завоя или като си със спирачки в завоя? Щото ако се опитваш да спираш и да завиваш само ABS може да ти помогне.
2. И за каква настилка става въпрос: суха, мокра, хлъзгава, сняг и тн.

Аре почваме отзад напред.

2. На всяква може да ти се получи.
1. По принцип при яко натискане на спирачката и влизане в завой, а може и без газ да се получи. Когато скоростта ти е по-голяма отколкото трябва и завиеш яко можеш да го усетиш. Просто гумите изпускат, предницата тръгва и си продължаваш напред. С предно става и когато даваш газ, докато със задно с газ се оправя от такава ситуация.
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.08.2005

Мнение от a3 » 13 Юни 2006, 17:50

KickingKing написа:Lok-Tar!

Аре почваме отзад напред.

2. На всяква може да ти се получи.
1. По принцип при яко натискане на спирачката и влизане в завой, а може и без газ да се получи. Когато скоростта ти е по-голяма отколкото трябва и завиеш яко можеш да го усетиш. Просто гумите изпускат, предницата тръгва и си продължаваш напред. С предно става и когато даваш газ, докато със задно с газ се оправя от такава ситуация.


В такъв случай от моя скромен опит съм склонен да мисля, че е по-скоро мит! Имам Е36 от 3 месеца преди това карах голф с предно. При нас има един завой, на който си тествам колите та на въпросния завой с голфа при 60км се усещаше нестабилност докато при бумера го взимам с близо 80 и си мисля, че може и още. Колата се държи доста добре като става въпрос на сухо време на дъжда не ми се ще да си правя експерименти. Завоя е горе-долу като на твойта снимка с малко по-голям ъгъл. Пътя е широк но има островче на средата което го стеснява. Но ще видиме зимата как ще е!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 13 Юни 2006, 18:16

a3 написа:
KickingKing написа:Lok-Tar!

Аре почваме отзад напред.

2. На всяква може да ти се получи.
1. По принцип при яко натискане на спирачката и влизане в завой, а може и без газ да се получи. Когато скоростта ти е по-голяма отколкото трябва и завиеш яко можеш да го усетиш. Просто гумите изпускат, предницата тръгва и си продължаваш напред. С предно става и когато даваш газ, докато със задно с газ се оправя от такава ситуация.


В такъв случай от моя скромен опит съм склонен да мисля, че е по-скоро мит! Имам Е36 от 3 месеца преди това карах голф с предно. При нас има един завой, на който си тествам колите та на въпросния завой с голфа при 60км се усещаше нестабилност докато при бумера го взимам с близо 80 и си мисля, че може и още. Колата се държи доста добре като става въпрос на сухо време на дъжда не ми се ще да си правя експерименти. Завоя е горе-долу като на твойта снимка с малко по-голям ъгъл. Пътя е широк но има островче на средата което го стеснява. Но ще видиме зимата как ще е!


не сравнявай предното със задното....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 13 Юни 2006, 18:35

Diablo написа:Въпроса ти е наивен, защото го поставяш като условие за закупуване на колата.
На практика комплект задни пружини айбах са 40 - 50 лева, което би ти решило проблема. Да не говорим за настройка на окачването и прочие, което струва 20 лева на стенда.

Ти какво би си отговорил, при това положение на същия въпрос?


не знам ти какво си имал предвид, но отзад меко окачване и отпред твърдо ще доведе до презавиване и обратно (говоря за пружините, не за стенда)...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 473
Регистриран на: 12.04.2003

Мнение от Diablo » 13 Юни 2006, 19:48

[steeN] написа:
Diablo написа:Въпроса ти е наивен, защото го поставяш като условие за закупуване на колата.
На практика комплект задни пружини айбах са 40 - 50 лева, което би ти решило проблема. Да не говорим за настройка на окачването и прочие, което струва 20 лева на стенда.

Ти какво би си отговорил, при това положение на същия въпрос?


не знам ти какво си имал предвид, но отзад меко окачване и отпред твърдо ще доведе до презавиване и обратно (говоря за пружините, не за стенда)...


Аз пък не знам ти какво прочете - аз пиша за стягане на гъза, ти повтарят същото. Айбах са си ебали мамата - ниски твърди, мен ако питаш си трябват специални амортисьори за тях. Аз ги бях взел само и единствено за дрифт.

Ако искаш стабилност в завоя и по малко ъндърстийр, то тогава е правилно да се оправи предното окачване, а не да се разваля задното. За това, както беше споменато си има доработки на ботушите, за промяна на ъгъла, това споменах и аз, като казах, че колата трябва да мине стенд за настройка на предницата.

Темата е ламерска, за това и няма смисъл да се забиваме във обясняване на това, кое как трябва да се пипне. Ако някой има интерес в момента дори в тунинга има една тема, която го описва в детайли. За гугъл да не споменаваме :lol:.

ЛокТар... тълкуваш ми думите извън контекста, а това е явно неуважение от твоя страна. Ако искаше да си отговориш на въпроса на темата, можеше да го направиш няколко пъти до сега.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 13 Юни 2006, 20:33

Lok-Na-Rok!

Diablo написа:Темата е ламерска, за това и няма смисъл да се забиваме във обясняване на това, кое как трябва да се пипне. Ако някой има интерес в момента дори в тунинга има една тема, която го описва в детайли. За гугъл да не споменаваме :lol:.

ЛокТар... тълкуваш ми думите извън контекста, а това е явно неуважение от твоя страна. Ако искаше да си отговориш на въпроса на темата, можеше да го направиш няколко пъти до сега.


Аре като е ламерска темата вземи спри да пишеш и ходи да караш нисаните и тойотите.
Ако пък това да чета думите ти е неуважение помисли ти какво пишеш и показваш на ламерите. Ае надявам се повече да не сереш в темите ми...
Който смята темата за тъпа или ако няма какво да каже по нея или мисли, че е изчерпана горе у десно "Х"-а го влече. Освен това аз не искам ТИ да ми отговаряш, а искам собствениците на BMW E36 да ми отговарят.
----------------------------------------------------------------------------------
Въздържай се от определения спрямо другите потребители!!!
bmwdriver
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 473
Регистриран на: 12.04.2003

Мнение от Diablo » 13 Юни 2006, 21:40

KickingKing написа: ...


Tи спам-ламе не усети ли, колко отдавна изпадна от разговора на батките? :gives: Ели просто търсиш любов? ... :driving: :comp:

За теби искрено и лично има едни приказки - "пази боже сляпо да прогледне" .. "рани куче да та лае" :idea: :arrow: ... римембъ, кога бачи ти Диабло те светна за авто форумите, как гледаше :shock: :?:

П.П. Нема нужда да си упорит кога си тъп :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 13 Юни 2006, 22:12

От тук нататък всяко мнение не по темата,ще бъде изтрито!!!Личните взаимоотношения си ги изяснявайте на Л.С.

Сега по темата:Да,преди със стандартното окачване и с не много добри гуми,колата недозавиваше леко.Сега,със снижено и доста твърдо окачване и хубави предни гуми,определено е като на релси ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 13 Юни 2006, 22:36

и за мен недозавиването при Е36-ците е по-скоро мит, но и окачването е на ниво
все пак това е единствената кола с задно която карам и може би за това си мисля така
дано бъдещето не ме опровергае :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 14 Юни 2006, 0:11

Къде е това недозавиване не знам, лично аз нямам оплаквания, а ако имате пък толкова голям проблем с него, то опитайте миг преди влизане в завоя леко чукване на спирачката с цел натоварване предния мост и вижте резултата :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 2.03.2006
Местоположение: София City !!!

Мнение от Frenz0 » 14 Юни 2006, 0:52

LEXMAUL написа:
|`oTuH написа:Мит. Моето купенце си завива перфектно.
:yes: Мойто също! ;)


Ставаме 3ма с завиваеми купета :)
Yeah money and cars, Life of a gangsta in world of stars

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '02
Мечтае да кара: 850i или M6

Мнение от Glamav » 14 Юни 2006, 1:05

Frenz0 написа:
LEXMAUL написа:
|`oTuH написа:Мит. Моето купенце си завива перфектно.
:yes: Мойто също! ;)


Ставаме 3ма с завиваеми купета :)

Брой ни 4 с повратливи купета.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 14 Юни 2006, 1:29

Lok-Na-Rok!

Абе то да не се окаже, че само купетата завиват :conf: :mhihi:
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.07.2004
Местоположение: София

Мнение от sith » 14 Юни 2006, 1:44

Е36 няма никаква склонност към недозавиване дори напротив колата много устойчива! Така че продължавай в правилната насока :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 14 Юни 2006, 8:15

KickingKing написа:А сега това не ми е ясно защо точно от задното окачване зависи недозавиването? Я малко повече инфо плз

Не толкова от задното колкото от предното ;)
Проблема в случая е (според мен) ,че не се регулира camber и caster на предницата и еднаквото разпределение на тежеста в/у предния и задния мост ;) Затова трябва да се правят едни приспособления по ботушите за да стане възможно това както написа и Diablo.
Единствения начин да стане елементарно е да си сложиш нови гуми отпред и галоши отзад :mhihi: но това не е решение на проблема :mhihi:
Има и лесен вариант за промяна на caster-а ,като сложиш тампони на носачите от М3 но той пак отсава нерегулируем а само променен към по-добро ;)
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook