BMW 318 i
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Jamaika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 10.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318
- Мечтае да кара: Porsche Carrera.
- Детайли за колата: най-хубавата :)
BMW 318 i
Здравейте, май-май съм се навил да си купувам и аз най на края БМВ! Спрял съм се на 318... В момента от малко по-малко от година карам Нисан Примера 1.6i 16v, 102 кс., харчи ми градско около 9-10, не се чупи (освен предните горни носачи, които на 10к км се разхлопват), двигателя е много добър, не съм долял и грам масло...но мисля, че е време да го сменям, да провбам и други алтернативи... Кажете ми нещо за слабите места на тези коли, за разхода, пъргавината, цената на чарколяците. Чувам много противоречиви мнения относно тази смяна! Едни казват, че много харчели, други, че окачването било много скъпо за ремонт и трябвало да се сменя цялото (носачи) ако нещо се преебе....притеснява ме също факта, че са със задно предаване... Не знам, кажете нещо по-обективно. Надявам се да не ми изскочите с думите - BMW-то - най-добрата кола и край!
От мен да знаеш,
веднъж като се качиш на кола със задно предаване
повече с предно няма да погледнеш
Бмв е кола която предлага лукс, качество, комфорт,
спортно усещане, престиж,
здравината на колата е всепризната
цената на частите не е по скъпа от японските коли а напротив,
/карал съм и японска/
Автомобила се характеризира с много голяма надежност,
е не е от най икономичните, но и затова си има решения
а удоволствието когато го караш просто е неуписуемо,
колата е много послушна следва и изпълнява всяко желание на
шофьора, повярвай ми и аз в началото бях скиптик но
Бмв наистина означава качество, просто се влюбваш
в тази марка кола
веднъж като се качиш на кола със задно предаване
повече с предно няма да погледнеш
Бмв е кола която предлага лукс, качество, комфорт,
спортно усещане, престиж,
здравината на колата е всепризната
цената на частите не е по скъпа от японските коли а напротив,
/карал съм и японска/
Автомобила се характеризира с много голяма надежност,
е не е от най икономичните, но и затова си има решения
а удоволствието когато го караш просто е неуписуемо,
колата е много послушна следва и изпълнява всяко желание на
шофьора, повярвай ми и аз в началото бях скиптик но
Бмв наистина означава качество, просто се влюбваш
в тази марка кола
България над всичко


- Jamaika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 10.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318
- Мечтае да кара: Porsche Carrera.
- Детайли за колата: най-хубавата :)
vase F1 написа:От мен да знаеш,
веднъж като се качиш на кола със задно предаване
повече с предно няма да погледнеш
За това определено не мога да си съглася с теб... Винаги съм смятал ( и имам известни наблюдения), че предното предаване е много по-надеждно от задното, защото:
1. можеш да влизаш в завои с много по-висока скорост и много по-надеждно, защото предните гуми буквално те изтеглят.
2. при сняг и лед много по-добре се рържи колата, защото го няма това поднасяне на задницата
3. предницата е ВИНАГИ по-тежка от задницата и съответно сцеплението е по-голямо.
Re: BMW 318 i
Jamaika написа: Надявам се да не ми изскочите с думите - BMW-то - най-добрата кола и край!
Ами ти какво очакваш тук





Не съм фен на БМВ но мога да ти кажа че донякаде ще останеш приятно изненадан.Все пак немската машина си е немска

Нямам наблюдения върху коли с предно предаване но знам че само 4х4 го превъзхожда


В никакъв случей това не е основателна причина да не си купиш БМВ
Всичко зависи от това дали ще попаднеш на читав екземпляр

Гледай хубаво като си купуваш кола и си я подържай

Ръководиш ли се от хорски приказки най-много яко да се набуташ

Успех

Последна промяна verdano на 13 Юни 2006, 11:22, променена общо 1 път
Няма такова нещо, самият факт, че задното окачване на Бмв е
независимо говори на всеки поне малко разбиращ за стабилност,
която при кола с предно е немислима, защото колата с предно
отзад гумите са свързани с напречна ос най просто казано
и при по голяма скорост в завой
почва да вдига едното колело, примери които съм виждал
с очите си - вектра, октавия, ауди,
каръл съм доста време кола с предно
с задното стига да знаеш как ако ще с вратите напред
скороста в завой е по - голяма, а да не говорим, че
контрола върху поведението с задно предаване е в пъти по добър над предното с предното има един момент на занасяне който
като изпуснеш се завъртъш, а със задното и на страни да си с
малко повече умение може да е увладееш, за зимата
пак не съм съгласен, специално моята е с блокаж на деференциала,
с 4 броя зимни гуми е карам зимата ами вече 2 зима проблеми никакви
върви си супер в снега, единствено съм съгласен, че предницата на предното е по тежка, но ако си вземеш с активен диф. и там
силите се изравняват
и пак казвам независимото окачване си е независимо тва е истината
Само да уточня, ако предното имаше толкова предимство, всички
спорти коли щяха да са с предно
независимо говори на всеки поне малко разбиращ за стабилност,
която при кола с предно е немислима, защото колата с предно
отзад гумите са свързани с напречна ос най просто казано
и при по голяма скорост в завой
почва да вдига едното колело, примери които съм виждал
с очите си - вектра, октавия, ауди,
каръл съм доста време кола с предно
с задното стига да знаеш как ако ще с вратите напред
скороста в завой е по - голяма, а да не говорим, че
контрола върху поведението с задно предаване е в пъти по добър над предното с предното има един момент на занасяне който
като изпуснеш се завъртъш, а със задното и на страни да си с
малко повече умение може да е увладееш, за зимата
пак не съм съгласен, специално моята е с блокаж на деференциала,
с 4 броя зимни гуми е карам зимата ами вече 2 зима проблеми никакви
върви си супер в снега, единствено съм съгласен, че предницата на предното е по тежка, но ако си вземеш с активен диф. и там
силите се изравняват
и пак казвам независимото окачване си е независимо тва е истината
Само да уточня, ако предното имаше толкова предимство, всички
спорти коли щяха да са с предно

България над всичко


Бе кви са тея приказки на изуст за зимата, снега и леда и задното... това го казват хора дет не могат да регулират газта и дават газ като хамали.
Я ходи да изкачваш някой баир със задното да видиш, че с предното не можеш да минеш от там посмъртно, а на БМВ-то качваш тъщата и някой друг слон вътре и баира е твой, а пък и да идеш в дерето нали тъщата е вътре - се печелиш
П.с. При правилно боравене с педалите и волана задното е по-стабилно в завоите, поне при мен.
Я ходи да изкачваш някой баир със задното да видиш, че с предното не можеш да минеш от там посмъртно, а на БМВ-то качваш тъщата и някой друг слон вътре и баира е твой, а пък и да идеш в дерето нали тъщата е вътре - се печелиш


П.с. При правилно боравене с педалите и волана задното е по-стабилно в завоите, поне при мен.
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Jamaika написа:vase F1 написа:От мен да знаеш,
веднъж като се качиш на кола със задно предаване
повече с предно няма да погледнеш
За това определено не мога да си съглася с теб... Винаги съм смятал ( и имам известни наблюдения), че предното предаване е много по-надеждно от задното, защото:
1. можеш да влизаш в завои с много по-висока скорост и много по-надеждно, защото предните гуми буквално те изтеглят.
2. при сняг и лед много по-добре се рържи колата, защото го няма това поднасяне на задницата
3. предницата е ВИНАГИ по-тежка от задницата и съответно сцеплението е по-голямо.
По (1.) - Това с колко можеш да влезнеш в завой
е следствие на още мнооооого други характеристики на колата!

За да не се чудиш, един простичък пример: Настоящото ми БМВ е в пъти по-стабилно от всички японски с предно,
които съм притежавал преди да си взема БМВ-то.
А именно става въпрос за Примера(P10 и P11 с SR20), Съни(N14 с CA16), Мазда 323F (BF), Celica 2.0GT(тая не беше лично моя) !
По (2.) - Така е. Но все пак всичко опира до уменията на тоя зад волана

По (3.) - Да, и за т'ва винаги перфектния баланс 50:50, липсва

- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Абе няма такъв филм
12 години карах рено и други марки с предно
от почти година съм с Е36 318 и да ти кажа няма нищо общо просто нищо
и по нито един от посочените въпроси от теб тия с предното не мога да кажа че превъзхождат колата с задното ! просто всичко упира до шофьора и неговите възможности да вкара колата в пътя а за зимата решението е хубави зимни гуми и наи вече професионално каране
а ти ако си мислиш че не си дорасъл като шофьор (имаш малко опит) по добре покарай нещо друго с задно като лада и москвич да посвикнеш преди да Смачкаш:) нещо което много ще те е яд пук после седни в една баварка и пак с акъл в завоите
А ако си шофьор с опит и знаеш какво да правиш зад волана
скачай веднага в една баварка и ще забравиш другите коли
А аз още имам това рено но не съм го карал от момента в който седнах на БМВ това е незнам какво да ти кажа повече успех при покупката най вече

12 години карах рено и други марки с предно
от почти година съм с Е36 318 и да ти кажа няма нищо общо просто нищо
и по нито един от посочените въпроси от теб тия с предното не мога да кажа че превъзхождат колата с задното ! просто всичко упира до шофьора и неговите възможности да вкара колата в пътя а за зимата решението е хубави зимни гуми и наи вече професионално каране
а ти ако си мислиш че не си дорасъл като шофьор (имаш малко опит) по добре покарай нещо друго с задно като лада и москвич да посвикнеш преди да Смачкаш:) нещо което много ще те е яд пук после седни в една баварка и пак с акъл в завоите

А ако си шофьор с опит и знаеш какво да правиш зад волана
скачай веднага в една баварка и ще забравиш другите коли
А аз още имам това рено но не съм го карал от момента в който седнах на БМВ това е незнам какво да ти кажа повече успех при покупката най вече

Колега, мисля че не си съвсем прав. Вярно зимата предното предаване е по добро, но задното не е чак толкова за подценяване. Аз 7год. съм карал все японки (Mitsubishi, Honda и .т.н.) Общо взето много хубави и здрави коли, но просто удоволствието от карането на БМВ го няма там
. А за влизането с голяма скорост в завой на суха настилка мога само да кажа, че си в голяма ама много голяма грешка!!! При тези коли е много по добре разпределена тежеста на колата , защото отзад имаш един не лек диференциал и куп други глупости. И незнан дали си забелязал , но не случайно спортните коли са или със задно предаване или 4х4. Е това беше моето мнение. Частите са на нормални цени. Има само определени части които са по скъпички, но те не са толкова често срещани проблеми при тези коли и като се замисля един амортесьор за Е36купе е 160лв а за хондата ми беше 220лв така че...ти решаваш 


- Jamaika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 10.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318
- Мечтае да кара: Porsche Carrera.
- Детайли за колата: най-хубавата :)
vase F1 написа:
отзад гумите са свързани с напречна ос най просто казано
и при по голяма скорост в завой
Нисанът, който карам е с независимо задно окачване, а не с мост, и е невероятно стабилна машина.
Icco написа:а ти ако си мислиш че не си дорасъл като шофьор (имаш малко опит) по добре покарай нещо друго с задно като лада и москвич да посвикнеш преди да СмачкашSmile нещо което много ще те е яд пук после седни в една баварка и пак с акъл в завоите Smile
Имам книжка от 96-та година. Карал съм 3 години Лада, Опел Астра известно време и сега Нисан Примера, така, че смятам, че имам известен опит зад волана...


Кажете все-пак нещо по-конкретно относно ремонтите и резервните части( дайте ако трябва някоя ценова листа с чарколяци) и нещо за двигателя 1.8i. Кои са му слабите места, на какво трябва да се обърне внимание... типа на окачването на Е36, такива неща!

БТВ- преди няколко години бях с вас на събор в Казанлък!


Последна промяна Jamaika на 13 Юни 2006, 11:40, променена общо 1 път
Погледни хубаво все пак имаш елемент който свързва двете колела,
една малка щанга, съгласен съм че е независимо но е от друг тип,
тук вече по компетентните ще се изкажат
имам познат с нисан премиера и гледам щом едната гума мърда,
мърда и другата за ква пълна независимост говорим
Коя година ти е Нисана
една малка щанга, съгласен съм че е независимо но е от друг тип,
тук вече по компетентните ще се изкажат
имам познат с нисан премиера и гледам щом едната гума мърда,
мърда и другата за ква пълна независимост говорим
Коя година ти е Нисана
България над всичко


- Jamaika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 10.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318
- Мечтае да кара: Porsche Carrera.
- Детайли за колата: най-хубавата :)
vase F1 написа:Погледни хубаво все пак имаш елемент който свързва двете колела,
една малка щанга, съгласен съм че е независимо но е от друг тип,
тук вече по компетентните ще се изкажат
имам познат с нисан премиера и гледам щом едната гума мърда,
мърда и другата за ква пълна независимост говорим
Коя година ти е Нисана
Няма смисъл да спорим- не е това целта на темата....Нисанът ми е /95-та година, а именно Р10 модификацията, която е с независимо задно окачване. По-новите модели след 96-та (Р11) са вече с мост отзад. Не е логично, но така стоят нещата, може-би поради финансови причини, не знам.
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Jamaika написа:Нисанът, който карам е с независимо задно окачване, а не с мост, и е невероятно стабилна машина.
Земи прочети какво ти написах малко по-горе, относно стабилността на Примерата и други японски .....

Качи се покарай читаво Е36 по завой, каквито искаш и тогава ми говори колко "невероятно стабилна" била Примера-та

Jamaika написа:Кажете все-пак нещо по-конкретно относно ремонтите и резервните части( дайте ако трябва някоя ценова листа с чарколяци) и нещо за двигателя 1.8i. Кои са му слабите места, на какво трябва да се обърне внимание... типа на окачването на Е36, такива неща!
Относно ремонтите: Предполагам Примерата не ти създава неприятности, знам от личен опит, че са много здрави и добри коли.

Изключение при Примерата правят само 5-та скорост и носачите




За Е36 частите са по-евтини от тези на японските,която и рез.част да сръвняваш, за японската е по-скъпа.
И това, което ще напиша е много относително,ама все пак ще си позволя дам коментар(сравнение) относно надеждността на база лични наблюдения: БМВ-то се троши по-малко от японските,а при японските знаеш как е(почти не се развалят). Това се отнася за читави екземпляри и при нормална поддръжка на колата.

Дано съм бил поне малко полезен.
П.С Няма да е лошо да поизползваш малко бутончето "търсене"

34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани