Амортесьори-съвет
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Амортесьори-съвет
Здравейте,трябва да сменявам амортесьорите като задните за момента са с предимство защото са в плачевно състояние.Поразчетох се из форума,и след като изчетох тонове спам останах леко раздвоен.В момента карам със пружини Lowtec които са горе долу 40/30 или нещо такова,но поведението на колата не ми харесва.Меки са и возията им е добра но като кача 3-ма човека отзад се сгъват като л**на.Аз обичам возията да е твърдичка,да си бройкам неравностите и като се излитам на някой завой да не се накланя.На писти не карам,не дрифтя и общо взето не си троша колата,целта е само стойка
и добро поведение на пътя. Та сега на въпроса.. в момента разполагам с около 500лв. с които горе-долу мога да се включа с комплект средно хубави пружини и някакви задни амортесьори,или цял сет китайци при това реголируеми.От 2-3 дни звъня из магазините и разглеждам каталози в нета и горе долу стигам до това:
1- Комплект Koni Sport 40/20 от Руди на цена 1161лв.Там мога да ползвам около 30-35% отстъпка и ще ми дойдат на приблизителна цена около 800лв. с които излизам от бюджета и ще трябва да чакам,а и мненията които чета за кони от Руди не са от най добрите.
Има възможност и закупуване само на пружини 40/20 Koni на цена 245 лв. с поръчка и доставка до 45 дни*
2 Apex Sport 40/40 от Хеед на цена 826лв. там нямам отстъпка
Общо взето съм чул и чел само добри мнения за тях.Но пак излизам от бюджета.....
Или само пружини Apex 40/40 на цена на цена 349лв.
3 FK Койлоувъри на цена ~500лв. или нереголируеми 35/40 за около 400.или Lowtec еквивалент. за горе долу същите пари.Тук имам притеснение относно издръжливостта
4 Да си купя комплект пружини кони или апекс и амортесьори Billstein B4 (само задни 150лв. за да се включа в бюджета) Тук обаче имам едно притеснение ако взема пружини 40/40 тъй като от време на време ми се налага да качвам по 3-ма човека отзад+багаж как ще се отрази на стоковите амортесьори отзад и дали няма да се здъвчат като сегашните ми......
5 Предложете вие вариант
Моля без Спам и мерене на пишки,искам да обосновавате отговорите си по възможност с реални наблюдения ,цялата ми ходова част е с полиуретан.
В момента е такава фасадата на колата като искам височината да си остане горе долу същата може би отпред малко по надолу.

1- Комплект Koni Sport 40/20 от Руди на цена 1161лв.Там мога да ползвам около 30-35% отстъпка и ще ми дойдат на приблизителна цена около 800лв. с които излизам от бюджета и ще трябва да чакам,а и мненията които чета за кони от Руди не са от най добрите.
Има възможност и закупуване само на пружини 40/20 Koni на цена 245 лв. с поръчка и доставка до 45 дни*
2 Apex Sport 40/40 от Хеед на цена 826лв. там нямам отстъпка

Или само пружини Apex 40/40 на цена на цена 349лв.
3 FK Койлоувъри на цена ~500лв. или нереголируеми 35/40 за около 400.или Lowtec еквивалент. за горе долу същите пари.Тук имам притеснение относно издръжливостта
4 Да си купя комплект пружини кони или апекс и амортесьори Billstein B4 (само задни 150лв. за да се включа в бюджета) Тук обаче имам едно притеснение ако взема пружини 40/40 тъй като от време на време ми се налага да качвам по 3-ма човека отзад+багаж как ще се отрази на стоковите амортесьори отзад и дали няма да се здъвчат като сегашните ми......
5 Предложете вие вариант

Моля без Спам и мерене на пишки,искам да обосновавате отговорите си по възможност с реални наблюдения ,цялата ми ходова част е с полиуретан.
В момента е такава фасадата на колата като искам височината да си остане горе долу същата може би отпред малко по надолу.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ///Micev_87
-
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис м42 94г
- Мечтае да кара: e46 m3
- Детайли за колата: всичко по много
Re: Амортесьори-съвет
аз съм със апекс и съм мн доволен ве4е 3 година са ми на колата и не вози твърдо като другите ако пита6 мен съм за апекса но ти си ре6ава6 


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Амортесьори-съвет
Според мен най-добрия ти вариянт с най-малко излизане от бюджета е Апекс-а от Heed. Цял кит си е, пружините са сметнати спрямо хода на амортисьорите, а от към издържливост и аз съм чувал добри неща. Стоковите амортисьори също са си супер, но не знам с тези ниски пружини дали няма да ги изтормозиш преждевременно. На твое място не бих рискувал, 40мм смъкване ми се струват много за фабричен амортисьор. Кони-то безпорно е най-хубаво, но цената е по-височка, а от Руди напоследък се оплакват.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Амортесьори-съвет
За задните пружини инвестирай в нещо марково - Eibach и подобните. Пак свалят колкото другите, НО като качиш хора не се сплескват кат мекици. Отзад карам с Boge стандартни 2-3 години 40/30 окачване, все още няма ядове, но много рядко товаря колата. Освен в амортесьори инвестирай и в 2 стаб щанги щом не искаш да се накланя- предна Мтехник и задна от м3 или пак м-техник . За задните амортесьори мога само да ти кажа, да не си взимаш Boge
здрави са, но определено не са достатъчно твърди и нормално де, никой не е казал, че са спортни.

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Амортесьори-съвет
Къде в българско се продават Eibach? За нови става въпрос не втора ръка,че досега каквито и да съм търсил 2-ра ръка, обикновенно са някакви ръждоляци и никой незанае какви са или пък колко свалят......
И кои са "подобните" които могат да се купят оттук?
И кои са "подобните" които могат да се купят оттук?
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Амортесьори-съвет
Не знам ,моите ги взех 2ра употреба. Имаше си надписите и каталожните номера, от е30 ама по принцип преди това били от е36
абе както и да е на място ги сложихме и я пробвах. Под подобни имам в предвид нещо Apexi ,H&R и т.н.

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Амортесьори-съвет
Някой може ли да ми каже стоков амортесьор за компакт колко е дълъг в разгънато положение?
- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: Амортесьори-съвет
За да не отварям нова тема искам да попитам какво ви е мнението за регулируемото окачване FK което се продава като комплект тук във форума. Колата ми е 320 купе със сток окачване в момента и със 17-ки опиращи в задните вежди. По писти не ходя, от време на време се мъча да пързалям някой завой. Целта ми е да я направя по-ниска и твърда отпред и твърда отзад, понеже като мина през някоя неравност отзад се свива много и опира и като цяло е мекица. Интересува ме издръжливо ли е като за всекидневно каране или е поредния китайски шит който трябва да сменям след 5к километра 


- Harry^racinG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 12.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: e70 40d
Re: Амортесьори-съвет
FK никога.. колата е олигофренски твърда и "пружинира"
Колкото до Б4-те.. хубав амортесиор ,но стоков.. Колата ти няма да е твърда с него ..
Колкото до Б4-те.. хубав амортесиор ,но стоков.. Колата ти няма да е твърда с него ..
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Амортесьори-съвет
sas_88 написа:Някой може ли да ми каже стоков амортесьор за компакт колко е дълъг в разгънато положение?
Варира леко според марката, ако все още те интересува имам свален Боге и мога да го премеря...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: Амортесьори-съвет
Какво имаш в предвид под "пружинира". Твърдоста не ми е проблем... на 21 съм и колкото по-твърда, толкова по-добре. Въпроса е твърда да е при каране. Защото разбрах за случаи в които е твърда при натискане, ама ако тръгнеш да караш е мека. И издръжливо ли е окачването 


- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Амортесьори-съвет
~Мишо~ написа:sas_88 написа:Някой може ли да ми каже стоков амортесьор за компакт колко е дълъг в разгънато положение?
Варира леко според марката, ако все още те интересува имам свален Боге и мога да го премеря...
Ако можеш измери го колега,конкретно задния ме интересува.Дължината само на стеблото и дължината на целия в разгънато състояние.

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Амортесьори-съвет
lancerpor написа:Какво имаш в предвид под "пружинира". Твърдоста не ми е проблем... на 21 съм и колкото по-твърда, толкова по-добре. Въпроса е твърда да е при каране. Защото разбрах за случаи в които е твърда при натискане, ама ако тръгнеш да караш е мека. И издръжливо ли е окачването
Колко са издържливи не зная, но никога не съм чувал добри отзиви. За пружинирането и твърдостта... качествата на едно окачване от този тип не се крият само в това колко твърда и колко ниска може да се направи колата. При амортисьорите са важни параметрите им - сила на сгъване и сила на разгъване, както и хода им. И понеже това са окачвания от общо взето пазарната ниша, при тях няма отделно регулиране на сгъването и разгъването. С една дума може да се окаже така, че на сгъване са твърди, но на разгъване недостатъчно, което е крайно неблагоприятно за доброто поведение на колата. В комбинация с твърдите пружини става още по-зле. Така че винаги можеш да направиш колата твърда, но с тия компромисни решение никога няма да е твърда точно когато е нужно, и цялата идея на "спортното" окачване се губи.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Амортесьори-съвет
H&R Coilovers
возят много приятно

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Амортесьори-съвет
Аз съм с окачване от М3 - наистина е втора ръка, но се държи много добре, за сега
Пружини, амортисьори и тампони с изместен център отпред.
Приятно твърдо, доста стабилно, като стойка е като при теб.
Единственият недостатък е, че не е ново, но така прецених - не карам много и не мога и на 1/3 да мина ресурса на ново окачване, което е 3 пъти и нещо по-скъпо..

Пружини, амортисьори и тампони с изместен център отпред.
Приятно твърдо, доста стабилно, като стойка е като при теб.
Единственият недостатък е, че не е ново, но така прецених - не карам много и не мога и на 1/3 да мина ресурса на ново окачване, което е 3 пъти и нещо по-скъпо..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани