Трябва ли да свети...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Трябва ли да свети...
Сложих нова крушка на ключа за фаровете и сега светва още щом включа на контакт, та въпроса ми е така ли си свети постоянно защото досега я карах без крушка и не знам как трябва да е.
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Така си е нормално. Като дадеш на контакт светва. 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- theraven_nz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 25.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F15
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Да, горят адцки бързо и прецакват свотловодите (нагарят и при демонтиране се начупват) защото си купуваме некви крушки от железарията за 0.50ст а ни се свидят 1.50лв за истинска крушка.
Говоря от личен опит на мойта кола и беше сложена такава крушка и при демонтирането няма да ви казвам колко часа съм си играл да си залепвам свтловодите защото бяха нагоряли зверски, но сега съм с истинска крушка и вече два месеца няма проблем ( а карам от 100 до 200км на ден )
Говоря от личен опит на мойта кола и беше сложена такава крушка и при демонтирането няма да ви казвам колко часа съм си играл да си залепвам свтловодите защото бяха нагоряли зверски, но сега съм с истинска крушка и вече два месеца няма проблем ( а карам от 100 до 200км на ден )
- theraven_nz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 25.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F15
- Glamav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
- theraven_nz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 25.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F15
Glamav написа:Имаше тема как се сваля тая крушка ама не мога да я намеря.
Помагайте
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=26780

---
- Glamav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
- Ethereal
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Предна лява седалка
- Пол: Мъж
- Кара: мързеливо Е90
- Мечтае да кара: BMW 507
моята също не светеше, но след като прочетох горепосочената тема си я смених сам. Също видях доста зор, защото от температурата светлопроводящата пластмаса се беше разтопила около крушката, която естествено се счупи при опита да я извадя.
А ето и решението на проблемът :о)
При мен поне е безпроблемно до момента (вече почти две години).
Първо махаш старата крушка по начина описан в съответната тема.
Ако не се е залепила, и излезе без проблем, значи си късметлия хехе...
После независимо дали си я извадил безпроблемно или си я счупил и има останали стъкълца вътре, взимаш една бургия №6 (ако не се лъжа такава ползвах, но може и 5мм да е била - сам ще си прецениш спрямо дебелината на балона на крушката) и с помощта на клещи или ако си по-корав
може и на ръка, започваш да разширяваш отвора докато новата крушка не само влиза безпроблемно, но и остава малък луфт около нея.
Сега вече слагаш новата крушка (за препоръчване тази от 1,50лв
) и си готов...
така и да нагрее, ще има достатъчно въздух наоколо за да не разтопи, а и дори да ти изгори крушката пак - смяната следващия път ще е безпроблемна...
А ето и решението на проблемът :о)
При мен поне е безпроблемно до момента (вече почти две години).
Първо махаш старата крушка по начина описан в съответната тема.
Ако не се е залепила, и излезе без проблем, значи си късметлия хехе...
После независимо дали си я извадил безпроблемно или си я счупил и има останали стъкълца вътре, взимаш една бургия №6 (ако не се лъжа такава ползвах, но може и 5мм да е била - сам ще си прецениш спрямо дебелината на балона на крушката) и с помощта на клещи или ако си по-корав

Сега вече слагаш новата крушка (за препоръчване тази от 1,50лв

така и да нагрее, ще има достатъчно въздух наоколо за да не разтопи, а и дори да ти изгори крушката пак - смяната следващия път ще е безпроблемна...
Уморен съм!
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
А я кажете вредно ли е да се кара постоянно на включени фарове. Т.е за колата дали е вредно де?За релета, акумулаори и т.н.Че аз постоянно шофирам на фарове
- theraven_nz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 25.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F15
Ми аз вече около година карам почти нон-стоп с пуснати фарове и досега проблеми нямам. Като прочетох въпроса ти специално отидох да огледам, но не видях да са се опекли рефлекторите или пластмасите по фаровете, а и на жици не ми е мирисало до сега. Май онея русите от БМВ са се сетили, че ще ги карат гъзари от БГ и специално са сложили мостов кабел 4 квадрата, че да издържа






---
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани