Аксиален лагер

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Аксиален лагер

Мнение от bmw325tds » 17 Май 2010, 11:17

laviatan написа:Взимаш един
BMW 23111228320 ролков лагер Справка за артикули 99.20 лв./за теб идва на 89 лв.
и си готов. ;)
П.С.- моля те не гледай горния сайт http://www.euro07.bg/catalog/catalog.ph ... r&id=19532 ,че да не сменяш същото нещо пак съвсем скоро :mhihi:


Аз го смених тоя лагер и пак тропа :banghead: :banghead: :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Аксиален лагер

Мнение от bmw325tds » 17 Май 2010, 11:22

ceco_ написа:
~Мишо~ написа:Щом мълчи на натиснат съединител е от кутията...

А кутията ... караи смело. Моят се чува след продължително каране, когато всичко вече е топло и маслото достатъчно 'разджуркано'. Преди това по нищо не се познава, че има някакъв проблем. А вече има няма 10к си го търкалям тоз лагер.

jakson написа:да видиш при мен какво е . Като загрее колата трака като дърт дизел . като натисна съединителя се оправя . и така вече 10 000 км :clap:

jekichan написа:Аз така карам вече 25 000км и няма проблеми такаче карай смело а като се наложи да сваляш скорости ще го погледнеш и него.

BiTurbo написа:а аз съм така вече 32 000км и така я взех, тоест не знам още колко по 30к е минала така с проблем в лагера на първичния вал :mhihi:

а аз да попитам нещо друго, при мен като отпусна съединителя малко по рязко и се чува едно извиване и усещам вибрация в педала на съединителя, това извиване заедно с вибрацията трае точно докато отлепи колата, тоест за 1сек. няма и толкова, ако тръгна обаче по лекичко това виене го няма. Та дали това виене само при потеглянето идва от кутията (визирам прецакания ми лагер в кутията) или е от съединителя някъде ?


Колеги, виждам че сте от София.
Хайде тия дни да си направи среща някъде и да видим на кой какво му трака, че ми писна от това тракане.

Да я е** тая скоростна кутия, не вярвам такъв боклук да е. Аз лада съм карал на 300 000км. с оригиналното масло в скоростите и ник'ви ядове. Не може да се скапват така. Лагера на първични вал не е проблем според мен.
Готов съм да изхвърля ATF-а и да налея някакво диференциялно, но да не земат да посинеят лагерите.

Дайте предложение за час, ден и място за среща на BMW тракалячките.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио

Re: Аксиален лагер

Мнение от lop_88 » 17 Май 2010, 11:30

Привет колега.преди 3-4 дена го смених моя и направо си взех цял комплект съединител ,притесквател и лагер na SACHS и ми излезна всичко 330 лева.Като за работа майсторчето ми взе 80 лева.При мен нямаше топло-студен постоянно виеше и дори и да не е настиснат(много леко се чъваше) или натиснат отново отново виеше.Предишния съединител и притесквател е ЛУК ,а лагера си беше оригиналния бмв(бая масивен е и пише само бмв и парт.номер.). Доколкото майсторчето ми сподели съединителя и притесквателя са в добра форма.бая феродо има по съединителя като нов е :ok: .Но така и така четах някаде че ако се сменят е добре да са в комплект.Иначе колата е малкия звяр :mhihi: м40б18 .
Иначе лук ми предлагаше за 230 лева комплекта и на сач на 250 лева .А за ремонт ми отсече 80 лева :mhihi: и като бонус цял ден занимавка с колата
може всичко да е ,да ама не е бмв :)

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 11.04.2010
Пол: Мъж
Кара: 318 tds

Re: Аксиален лагер

Мнение от mirokomgg » 08 Апр 2012, 23:11

Значи номер 13 от схемата е аксиалниа лагер така ли? Ами номер 27 които се намира в опашката на скоростите, където започва кардана как се нарича? Предполагам, че при мен е разбит защото от доста време колата ми тресе при потегляне, а и отскоро започна на моменти да се чува едно яко стържене при потегляне точно в момента в който съединителя "зацепва". Преди няколко дни погледнах колата отдолу на един канал и като разклатих кардана точно дето се свързва със скоростите установих луфт, както и това че цялата опашка е омаслена (вероятно от разбития лагер 27 и семеринг които го затваря). Моля някои колега които е запознат да обясни кои е аксиален, кои е лагер на първичен вал и т.н. и по какво да се, че някои от тях е разбит :roll:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook