Навръзване на инсталация в е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Навръзване на инсталация в е36
Здравейте колеги!
Искам да взема един мотор от колега, обаче инсталацията е преправяна и ако вземем най-лошия случай ще трябва да се купи и постави друга инсталация. Не знам как точно става този процес, но на мен ми звучи като вземане на инсталацията и прекарване на всяко едно кабелче до всеки един датчик, бушон, пин и т.н. и изобщо хамалогия.
Въпроса е, ако е скапана инсталацията можем ли да изпозваме друга от друг мотор (същия) и действително ли е толкова трудно навръзването?
Къде и колко пари би ми струвало това да го направят качествено? Ако някой го е правил, може да ми пише на ЛС
Поздрави!
Искам да взема един мотор от колега, обаче инсталацията е преправяна и ако вземем най-лошия случай ще трябва да се купи и постави друга инсталация. Не знам как точно става този процес, но на мен ми звучи като вземане на инсталацията и прекарване на всяко едно кабелче до всеки един датчик, бушон, пин и т.н. и изобщо хамалогия.
Въпроса е, ако е скапана инсталацията можем ли да изпозваме друга от друг мотор (същия) и действително ли е толкова трудно навръзването?
Къде и колко пари би ми струвало това да го направят качествено? Ако някой го е правил, може да ми пише на ЛС

Поздрави!
Re: Навръзване на инсталация в е36
Мен ми звучи по-скоро като смяна на големия сноп кабели, който събира жиците от датчици стартер и тн и прави връзката между компютъра, мотора и купето(кръглите букси до бушониерата). Това не би трябвало да е проблем особено на свален двигател. Ако е М42 (предполагам и за М43 важи) трябва да се смъкне горната част на колектора, ако е 6 цилиндров като е свален може и нищо да не се наложи да махаш, но не съм го правил и не гарантирам 100%. Със сигурност няма нужда да прекарваш всяко кабелче едно по едно.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Навръзване на инсталация в е36
За М50 става въпрос, ама аз си мисля, че няма огромна разлика в инсталациите.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Навръзване на инсталация в е36
Полезна тема , и аз искам да оставя само кабелите за мотора и да изрежа всичко друго , ама кога ли ще се хвана да видя кое къде ходи
I'm slowly drifting


- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Навръзване на инсталация в е36
u`F`o написа:За М50 става въпрос, ама аз си мисля, че няма огромна разлика в инсталациите.
Никакви ядове, само трябва да се махне смукателния колектор и ще я смените бързо. Инсталацията е само за отпред в коша на мотора и се свързва само с букси към купето и няколко силови кабела. Инсталацията на мотора е доста лесна и не професионалист няма да има никакви проблеми да я смени. Аз си прехвърлях инсталацията от единия на другия мотор при свалени двигатели ни отне към 30мин.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: Навръзване на инсталация в е36
DirtySouth написа:Полезна тема , и аз искам да оставя само кабелите за мотора и да изрежа всичко друго , ама кога ли ще се хвана да видя кое къде ходи
Не мога да си представя защо би искал да направиш такова нещо, но ако сериозно искаш да се захванеш, няма да ти е никак трудно. Трябва да останат само кабелите на ЕВС-а, тези към контактния ключ, тези към таблото(спийд сигнал, обороти, разход, температура и всичко, което искаш да продължи да работи) и най-важното - кабела на бензиновата помпа. Всичко останало ако го махнеш мотора ще продължи да си работи без проблем. Много лесно можеш да се ориентираш по цветовете, в бентлито има всичко http://www.mediafire.com/file/gldgnyynz4y/Bentley_BMW_3-Series_Service_Manual_(e36).pdf
We love you Ronnie!
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Навръзване на инсталация в е36
maxpower написа:u`F`o написа:За М50 става въпрос, ама аз си мисля, че няма огромна разлика в инсталациите.
Никакви ядове, само трябва да се махне смукателния колектор и ще я смените бързо. Инсталацията е само за отпред в коша на мотора и се свързва само с букси към купето и няколко силови кабела. Инсталацията на мотора е доста лесна и не професионалист няма да има никакви проблеми да я смени. Аз си прехвърлях инсталацията от единия на другия мотор при свалени двигатели ни отне към 30мин.
Ако имаш някакво излишно време да ни удариш едно рамо няма да се разсърдя




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани