Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
Абе говорите за тия двигатели на ферари 6-7 литра 900кс все едно ги има от 20г а те още не са излезли.
Несмятате ,че ферари това го праят и с още 4 цилиндъра.
А това за отзивчивоста- да може във фабричен вариант 85 да е по отзивчив от лс7 ама не е нещо от земята до небето. Освен това тая отивчивост идва от индивидуалните дросели и формата на колекторите. А такива има и за лс7 и за многодруги американски мотори.
Добре амада видим какво става като вложиш многото пари в американски мотор:
Двигаеля на Уейнек кобра - 10.2 литра - 1200 кс атмосферно и се равърта по бързо отколото инструмента може да следва!
Двигателите на Нелсън рейсинг -версии с по 2500 кс туин турбо мотори.
Цяла армия от тунинг компании и части и блокове и т.н. каквито просто в Европа липсват
Несмятате ,че ферари това го праят и с още 4 цилиндъра.
А това за отзивчивоста- да може във фабричен вариант 85 да е по отзивчив от лс7 ама не е нещо от земята до небето. Освен това тая отивчивост идва от индивидуалните дросели и формата на колекторите. А такива има и за лс7 и за многодруги американски мотори.
Добре амада видим какво става като вложиш многото пари в американски мотор:
Двигаеля на Уейнек кобра - 10.2 литра - 1200 кс атмосферно и се равърта по бързо отколото инструмента може да следва!
Двигателите на Нелсън рейсинг -версии с по 2500 кс туин турбо мотори.
Цяла армия от тунинг компании и части и блокове и т.н. каквито просто в Европа липсват
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Американските VS Европейските спортисти
Така е, и дори Ачката след малко да изтипоса 1500кс ламбото на UR, истината е , че тавана на мощност при американските мотори е много, много по-високо отколкото при конкурентните ЕУ коли. Друг е въпроса дали такива мощности могат да се слагат ефективно на асвалта. Отностно това просто ме изуми как е направен тунинга на 458 италия - с компресор или как беше, но я бяха засилили до 700кс и правеше ластик на Авентадор. Линк имаше някъде в темата.
Тунинг-майстора , разбира се, е американец
Което ми напомни на това, което каза Марк ЛаБранк ( или както се пишеше името му, абе Джоуи от приятели ) като беше в Топ Гиър. На въпроса "защо , по дяволите американците непрекъснато си тунинговате колите" отгова му беше "виж сега, аз съм ентусиаст и ще се чувствам някакси тъпо ако позьорчето до мен има абсолютно същия автомобил" ...
Тунинг-майстора , разбира се, е американец

Което ми напомни на това, което каза Марк ЛаБранк ( или както се пишеше името му, абе Джоуи от приятели ) като беше в Топ Гиър. На въпроса "защо , по дяволите американците непрекъснато си тунинговате колите" отгова му беше "виж сега, аз съм ентусиаст и ще се чувствам някакси тъпо ако позьорчето до мен има абсолютно същия автомобил" ...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:Абе говорите за тия двигатели на ферари 6-7 литра 900кс все едно ги има от 20г а те още не са излезли.
Несмятате ,че ферари това го праят и с още 4 цилиндъра.
А това за отзивчивоста- да може във фабричен вариант 85 да е по отзивчив от лс7 ама не е нещо от земята до небето. Освен това тая отивчивост идва от индивидуалните дросели и формата на колекторите. А такива има и за лс7 и за многодруги американски мотори.
Добре амада видим какво става като вложиш многото пари в американски мотор:
Двигаеля на Уейнек кобра - 10.2 литра - 1200 кс атмосферно и се равърта по бързо отколото инструмента може да следва!
Двигателите на Нелсън рейсинг -версии с по 2500 кс туин турбо мотори.
Цяла армия от тунинг компании и части и блокове и т.н. каквито просто в Европа липсват
Тая уейнек кобра колко един прототип , нетестван има ?
И темата утива на - като чипосам голфчето и му сменя турбината знайш кво ша праа тая 328ца

виж сега, аз съм ентусиаст и ще се чувствам някакси тъпо ако позьорчето до мен има абсолютно същия автомобил" ...
- нещо вие няколко човека мощно сте объркали форума . Тук се цени ЗАВОДСКИЯ вид и ЗАВОДСКИТЕ тунинг елементи (М пакети , Алпина пакети)

Това са само едни от нещата които ви отличават от БМВ ентусиастите , само да ви го напомня

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
Тая уейнек кобра колко един прототип , нетестван има ?
Води се сериен автомобил, стриит лигал, има толко колкото има и от разни гъмперти и кйонигзеги дето ги пускаше по рано.
Говорихме за ресуср на двигателите, не за кво ше стане ако сложа чип на голфа.
И не не сме объркали форума, аз съм си доволен от БМВ-тата за това за което служат. Но кво ако припадам и пускам е такива икони

When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа: нещо вие няколко човека мощно сте объркали форума . Тук се цени ЗАВОДСКИЯ вид и ЗАВОДСКИТЕ тунинг елементи (М пакети , Алпина пакети)Предпочитания тунинг е със присаждане на по-голям мотор/М пауър в купето на автомобила .
Това са само едни от нещата които ви отличават от БМВ ентусиастите , само да ви го напомня
Нещо ти много мощно почваш да се осираш с изказванията и да излизаш от добрия тон, което лично мен адски много ме дразни

ТУК, в ТОЗИ форум ТИ нямаш право да казваш какво се цени и какво не, щото си толкова крайна инстанция колкото колата ти е с ляв волан ! А, забравих, това сигурно е заводски тунинг

Колата на ТОМ - viewtopic.php?f=67&t=143847
Началото на кариерата на alex_matrix с турбо Е30 - viewtopic.php?f=67&t=244977
Както и проекта на многоуважавания г-н Росен Коларов - viewtopic.php?f=12&t=135311
Кажи ми, тези хора не са ли ентусиасти? Или те нищо не са направили за клуба и са сбирщина голфаджии? Прощавай, забравих, че ти тука си най-големия ентусиаст и си мерило за всичко, никой не може да се сравнява с твоят принос към БМВ Клуб България



Един съвет, Ачка - спри да се излагаш. В темата се получава съвсем приятна дискусия от която човек може да научи доста нови и интересни неща, ако никой не се прави на Господ и не умаловажава знанието и мнението на другите!
- Vankoto_
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кабрио
- Мечтае да кара: Кабрио на задно
Re: Американските VS Европейските спортисти
Три дена четох темата от самото начало за да мога по някакъв що годе обективен начин да се включа в нея ... И за да е ясно - аз съм автомобилна кур*ва
Честно казано предпочитам американските "спортисти" пред европейските, но със същия ентусиазъм се радвам и на европейските...Всяка със преимуществата и недостатъците си... Реших да се включа след като видях новия Вайпър и след "размишленията" как щял да убие всички Ферарита. Точно това няма как да стане и не заради друго, ами заради това, че вече Крайслер/Додж са собственост на ФИАТ. В света има 5 големи концерна - ГМ, Форд, ВАГ, ФИАТ и Тойота. Тойота я оставяме настрани, защото е собственик само на азиатски марки. Остават другите 4 и още 4 много силни, но по-малки концерни - Даймлер, БМВ, Рено-Нисан и ПСА Груп(Пежо-Ситроен). Пежо-Ситроен Груп ги оставяме като Тойота настрани, защото правят коли за масовката, нищо че имат и своите супер-спортни модели. Рено-Нисан също ги мръдваме настрани със ГТР-а... Даймлер и БМВ са всеизвестни какво могат... Остават основните 4 най-големи концерна - ГМ, Форд, Фиат и ВАГ. В тези 4 концерна са съсредоточени 80% от спортните, суперспортните, ГТ, Хипер и пр. коли. Астон Мартин, Кьонисег, Хенеси, ССХ Аеро и прочие бутикови също отиват настрани... И сега ми кажете как ФИАТ като собственик на Крайслер/Додж, ще позволи на Вайпъра да бъде по-добра кола от флагмана на концерна Ферари... Както никога едно Ламбо, няма да е по-добро от Бугати или Ауди от Порше, или Ауди от Ламбо(всичките досега са собственост на ВАГ). Да, имат си собствени политики и разбирания, но накрая за решенията отсича шефа на ФВ... Същата е работата и при ФИАТ. Защо една Алфа 8С, колкото и яка да е, и да е произведение на изкуството, дори с двигател от Ферари, пак беше по-долу от Ферари. Защото е Алфа. Същата работа е и с Мазерати. В концерна всичките се намират под Ферари, точка по въпроса. Вече и Додж е в тоя кюп, така че...сами си вадете изводите. Затова и толкова прилича на Ферари отпред, затова седалките му са правени от същите хора, затова е правен в "сътрудничество" с Ферари. Просто това ще е Ферарито на обикновения американец, ама местно производство. Защото всеки див селянин в Щатите, може да отиде с парата и да си купи Вайпър. Същата е историята и в ГМ и Форд, но те нямат толкова много подопечни марки, които да имат сериозни "спортисти" в гамата си... Ще дам един много тъп пример, колкото да е пределно ясно. Абстрахирам се с това, че съм в БМВ форум, примера ще е с Опели. Астра ГСи е 2,0 16в 150 к.с., нали?? А Корса ГСи е 1,6 16в 109 к.с.. Така, 2,0 при първоначалния проект е 240 к.с., но не отговаря на еко нормите, нормите за шум и разход за годините. за това е скопен до 150 за да покрие нормите. Но 1,6 по проект е към 180 к.с. при това учудващо покривайки всички норми, но бива скопен до 109. Защо?? защото не може топ модификацията на автомобил позициониран в по-долен сегмент да бъде по-мощен и по-добър от топ модификацията на по-горния сегмент... Така е със всички марки във вътрешно-моделната гама, както и в концерните в позиционирането на марките.
Общо взето си нахвърлях мислите в тоя текст, надявам се да сте ми разбрали идеята. Просто колкото и да си лаламе тука, тези 4-мата големи определят правилата, не че не могат и по-бързи коли и по-високотехнологични, и по-не знам си какво, да направят, и то всичките от тях имат възможността, ако искате и седалки от рибешка кожа да направят... Просто си позиционират продуктите според желанията на простичките клиенти. И важното е, че се купуват... Пък както гласи старата руска поговорка - "На цвет и вкус, товарищи нет"

Общо взето си нахвърлях мислите в тоя текст, надявам се да сте ми разбрали идеята. Просто колкото и да си лаламе тука, тези 4-мата големи определят правилата, не че не могат и по-бързи коли и по-високотехнологични, и по-не знам си какво, да направят, и то всичките от тях имат възможността, ако искате и седалки от рибешка кожа да направят... Просто си позиционират продуктите според желанията на простичките клиенти. И важното е, че се купуват... Пък както гласи старата руска поговорка - "На цвет и вкус, товарищи нет"

Последна промяна Vankoto_ на 06 Апр 2012, 14:47, променена общо 1 път
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Американските VS Европейските спортисти
това за хе-то много интересно,с тези 240 коня.малко не ми се вярва такова ''скопяване'' с такава разлика....
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Американските VS Европейските спортисти
павката написа:това за хе-то много интересно,с тези 240 коня.малко не ми се вярва такова ''скопяване'' с такава разлика....

XE-то май беше разработка на Косуърт, така че може... вече дали това са точните коне е друг въпрос

Si non confectus, non reficiat.
- Vankoto_
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кабрио
- Мечтае да кара: Кабрио на задно
Re: Американските VS Европейските спортисти
Ами определено над 220 беше... предполагам между 235 и 245, за това написах 240... за 5-10 коня проблем ли ще ми правите 

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Няма да ти излезе сметката така, най-малкото защото по-доброто дишане според теб...
този въпрос ще го продължим, щото и на мен ми е интересно...
BMW_RIDER написа:Абе говорите за тия двигатели на ферари 6-7 литра 900кс все едно ги има от 20г а те още не са излезли.
Несмятате ,че ферари това го праят и с още 4 цилиндъра.
междо другото, че аз не бих се очудил ако наследника на енцо е турбо кола. и няма да има никакъв проблем да е така, все пак Ф40 е турбо.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
The7omahawk написа:acho.rs написа: нещо вие няколко човека мощно сте объркали форума . Тук се цени ЗАВОДСКИЯ вид и ЗАВОДСКИТЕ тунинг елементи (М пакети , Алпина пакети)Предпочитания тунинг е със присаждане на по-голям мотор/М пауър в купето на автомобила .
Това са само едни от нещата които ви отличават от БМВ ентусиастите , само да ви го напомня
Колата на ТОМ - viewtopic.php?f=67&t=143847
Началото на кариерата на alex_matrix с турбо Е30 - viewtopic.php?f=67&t=244977
Както и проекта на многоуважавания г-н Росен Коларов - viewtopic.php?f=12&t=135311
Кажи ми, тези хора не са ли ентусиасти? Или те нищо не са направили за клуба и са сбирщина голфаджии? Прощавай, забравих, че ти тука си най-големия ентусиаст и си мерило за всичко, никой не може да се сравнява с твоят принос към БМВ Клуб България![]()
![]()
Един съвет, Ачка - спри да се излагаш. В темата се получава съвсем приятна дискусия от която човек може да научи доста нови и интересни неща, ако никой не се прави на Господ и не умаловажава знанието и мнението на другите!

- казал съм ПРЕДПОЧИТАН тунинг - да ти изброявам ли колко БМВта са със суопнати двигатели ? Дали не са 10:1 със тези с турбото . Не съм отричал турбиниратние БМВта , казвам кои е предпочитания вариант .
Прощавай, забравих, че ти тука си най-големия ентусиаст и си мерило за всичко, никой не може да се сравнява с твоят принос към БМВ Клуб България![]()
![]()
- имам ти малко уважение и заради това няма да те насоля

междо другото, че аз не бих се очудил ако наследника на енцо е турбо кола. и няма да има никакъв проблем да е така, все пак Ф40 е турбо.
- никакъв шанс . Ферари до 1000 коня нямат проблеми да пускат атмосферни мотори . Видя се какво става преди 5 години с 6 литров атмосферен мотор (860кс) на 1100кг .
Води се сериен автомобил, стриит лигал, има толко колкото има и от разни гъмперти и кйонигзеги дето ги пускаше по рано.
- Гъмперт има вече към 100ина бройки , Кьонинзег са няколко стотин . Разгледах това за което говориш - уникално постижение като мощност . Даже 15 бройки са пуснали, но за 60те години ли ще говорим

За тунинг потенциал , американците са по-напред и като култура и като опции . Което не означава че евро спортисти не могат да се тунинговат или на четвърт миля , шведи да не правят рекорди .
А ако говорим за сериино производство рекордите за :
- макс скорост , ускорение , спирачен път , най-бърз четириврат автомобил , най-бързо кабрио/СУВ/лимузина се държат от европейски коли до колкото знам . За времена на писти - лимитирани трак версии на Ферари и Пагани , както и англииски картове са на върха .
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Американските VS Европейските спортисти
Vankoto_ написа:Ами определено над 220 беше... предполагам между 235 и 245, за това написах 240... за 5-10 коня проблем ли ще ми правите
знае се,че хе и абф в първоначалните си версии са били по-силни,но чак такава разлика не ми се вярва.откъде ти е инфото?
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Американските VS Европейските спортисти
Доколкото съм чел от C20XE са вадили и 290 в атмосферен вариант. Както и от S42B20 - 315 коня
В тая връзка ми се струва, че американците нямат атмосферен двигател с подобна литрова мощност 


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Американските VS Европейските спортисти
абе те са ги вадили,ама не и в цивилни версии.мисълта ми е,че в първоначалната сглобка хе-то да е било ок 170-то коня.но влиза в категорията на по-големите двигатели,екологии,разход и айде редукция до уж 150
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
Nickelback написа:Доколкото съм чел от C20XE са вадили и 290 в атмосферен вариант. Както и от S42B20 - 315 коняВ тая връзка ми се струва, че американците нямат атмосферен двигател с подобна литрова мощност
в рамките на шегата - опел е собственост на дженерал моторс. така, че...

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани