Ниско налягане на маслото и тракане на клапаните!?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 8.05.2011
Пол: Мъж

Ниско налягане на маслото и тракане на клапаните!?

Мнение от Chainz » 25 Мар 2012, 21:39

Моля за помощ колата е Е36 М52Б20, историята е следната, гарнитурата на тялото на масления филтър (към блока на двигателя) изпускаше масло и напоследък стана много и за това се принудих да я сменя точно преди да правя и смяна на маслото. Всичко добре разглобих всичко каквото трябваше: ремъка, алтернатора, хидравличната помпа и най накрая тялото на масления филтър. Смених само гарнитурата и го сглобих обратно.
Запалих колата лампата за налягане на малсото изгасна. Колата работеше, но се чуваше тракане като от повдигачите на клапаните. Помислих си, че ще изчезне този звук след известно време. Мина минута две, но така и не се махна шума погледнах в купето а лампата за маслото премигваше (светва след 2-3 сек. изгасва). Проверих маслото е на максимум. Един колега ме посаветва да налея 200 - 300 грама масло направо при филтъра (за да се обезвъздушяло към помпата) направих го, но няма ефект.

Някой имал ли е същия или подобен проблем?
Трябва ли по някакъв начин да обезвъздуша системата?
Някой сменял ли е тази гарнитура на масленото тяло и как е било при него?

Ако някой знае, моля да пише, ще съм много признателен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Ниско налягане на маслото и тракане на клапаните!?

Мнение от ~Мишо~ » 26 Мар 2012, 12:02

viewtopic.php?f=8&t=172039

Аз май съм сменял :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 8.05.2011
Пол: Мъж

Re: Ниско налягане на маслото и тракане на клапаните!?

Мнение от Chainz » 03 Апр 2012, 14:25

~Мишо~ написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=172039

Аз май съм сменял :roll:


Много благодаря за отговора.
Ще попитам още един тъп въпрос, понеже това тяло на моята кола е малко по различно и колата е бензинова има ли съществена разлика или просто се намира на друго място върху масленото тяло този клапан?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1665
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Кукерландия
Пол: Мъж
Кара: Тъпата кака да маа с черпака
Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....

Re: Ниско налягане на маслото и тракане на клапаните!?

Мнение от saleen » 06 Апр 2012, 7:52

Колега, какво масло си сипал при смяната? Питам, понеже има някаква вероятност то да е причината.
Никой не мое ма връне на селу!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 24.01.2009
Местоположение: Heaven
Пол: Мъж
Кара: e36 `98

Re: Ниско налягане на маслото и тракане на клапаните!?

Мнение от DriftKing » 06 Апр 2012, 9:00

колега и аз преди време се наложи да я направя тая процедура че беше станала като лейка точно оттам смених гарнитурата на между тялото на масления филтър и блока + 2 О-пръстена на клапана който се намира там мотора ми е м43 след като ги смених нямам проблеми
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 18.11.2009
Местоположение: Майна таун
Пол: Мъж
Кара: e36 compact,96'индивидуъл
Мечтае да кара: 6 serries
Детайли за колата: монреалблауууу

Re: Ниско налягане на маслото и тракане на клапаните!?

Мнение от vaykisss » 06 Апр 2012, 22:37

DriftKing написа:колега и аз преди време се наложи да я направя тая процедура че беше станала като лейка точно оттам смених гарнитурата на между тялото на масления филтър и блока + 2 О-пръстена на клапана който се намира там мотора ми е м43 след като ги смених нямам проблеми


и при мен всичко беше наред след смяната на гарнитурата :dunno: ,лампа не светна

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 8.05.2011
Пол: Мъж

Re: Ниско налягане на маслото и тракане на клапаните!?

Мнение от Chainz » 02 Май 2012, 15:10

Много благодаря за отговорите.
Оказа се че, след смяна на масления филтър и О ронгчетата и малсото се реши проблема с налягането.
Но проблемите са били два. Това което съм чувал като тракане не е било от повдигачите, а от една от горивните дюзи.
Сега май ще трябва да копувам дюзи втора ръка защото май само по една не ги продават.

А някой да знае къде има стенд за тестване на дюзи в София и горе долу на каква цена? (така иа така ще ги махам поне да видя дали нямат нужда от почистване и дали всичко е наред)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook