Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 05 Апр 2012, 21:24

DrivinGGoD написа:Не, всъщност означава 76кс./л. и аз точно него визирах :winky:



всъщност си прав, наистина е 76 коня от литър

това какво значи ? висок експоатационен ресурс и голям потенциал за развитие


говорим си едно и също между другото, не знам дали се усещате, ама през 3-4 страници се опира до един и същ разговор :)
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 05 Апр 2012, 21:30

И нали знаеш, че правейки един S85 например с 5 литра обем, направата му 8 литра нито ще е кой знае колко скъпа, нито ще му попречи нещо

Те БМВ си му увеличиха обема , но пуснаха само една бройка , защото се прецени че няма търсене вече и еко нормите се затегнаха .
Ето какво прави едно М6 леко сторукнато (ако това е точния термин)
http://www.youtube.com/watch?v=hzyLR64-fAw
Та - въпрос на желание и преоритети . Вместо да увеличат мощността , БМВ пуснаха лимитирани серии на кожения салон :no:

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 05 Апр 2012, 21:36

acho.rs написа:...


:yes: :ok:

Особено това в началото много ми хареса :mhihi: 8)

BadAngel написа:това какво значи ? висок експоатационен ресурс и голям потенциал за развитие


Нали ме питаш какво ми е скучно и казваш, че има предизвикателство в това да не използваш ресурса на дадена техника... за мен нещо, което е оставено недовършено не ме кефи :help: по учебниците пише точно колко трябва да се презапасява нещо, защото иначе КПД-то куца ;) А... да... и не почвайте пак с разхода, щото евентуално може нормално да харчат ОК, но когато на един 8+литров мотор започнеш да му подаваш физиката на горенето си казва думата - за пълно изгаряне в определен обем въздух трябва определено количество гориво и обратното :winky: Та един ден искам с някой от вас да седнем в една обикновена М3ка с 420 к.с. и след това в едно Камаро/Мустанг със същата мощност и да им даваме газ някъде в планината... и после да сипваме :mhihi:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Alex 320i Cabrio » 05 Апр 2012, 21:56

BadAngel написа::banghead:


Точно...

Сашо, БМВ не могат да "надуят" С85 на 8 литра. Не ме питай защо. Дълго и сложно е да обяснявам. Логиката, че щом правят 100кс/лтр от 5 лтр то автоматично стават 800кс от 8лтр важи само на детската площадка.

Не се подигравай на гениално простите неща. Т34 срещу Пантера и АК47 срещу М16 са първите примери, които ми идват на ум. Тези мотори от Наскар са смятани до побъркване от инженери, които са не по-малко кадърни от Европейските.

Ни ма карай да се смея за разхода. М5-цата даде разход от 70 литра за 120км на Ринга. Въпросът е, че и на дълъг път дава 15лтр/100км при каране на автопилот със 125км/ч. ЛС7 дава разход от 11лтр/100км при същата скорост...
Power is Nothing Without Insanity

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 05 Апр 2012, 21:56

Както имаше една стара поговорка - върха на технологията не е да направиш писалка която не се разтича в космоса, върха е да ползваш молив. Гениалните неща са прости. Върха на технологията е да направиш нещо просто здраво и надеждно останалото е чекия.... Драйвинг 8 литра мотор, грамаден в8 - скучни..... каи честно? Но всеки с неговото си виждане. Високите обороти са много яки, ама в мотор или нещо 800 кила в два тона лимузина е чист маркетинг - виж те ни това е технология от ф1.....
И невиждам кво толкова се прехласвате по това - къс ход на буталото и огромни клапани при малък обем те ти 100кс на литър, няма нищо кой знае колко технологично.

Това с мустанга и м3ката - скоро. Само,че айде да направим и другото сравнение аз всимам мустанг за еди си колко пари и после ти вземаш каквато и да е кола - същата година за същите пари и правим сравнение кое е по готино - става ли?
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 05 Апр 2012, 22:02

не ме разбирате, няма проблеми. както казах различна философия.
това с 8 литровия С85... я пак си помисли как ще стане.
как не разбрахте, че тук не става въпрос за литри срещу литри,
а производителност срещу производителност.
640 коня атмосферен двигател на bmw ще струва колкото още едно М5.
дори се сещам за точно един такъв двигател :lol: просто щото е единствения.
и единствения шанс да се види такова нещо е в някой музей или на изложение.

acho.rs написа:Само че излезе и нещо още по-мощно - изрудско ГТ на Ферари със 740кс на 1500 кг . И това е само началото . Гръмките реплики - новата ера на екстремни В12 дойде - не са само реклама . Ферари от 5 години експериментират с 6 литра и 800-860кс мотори в лимитирани серии . Предстои това да бъде пуснато сериино ...
А Бугати и Кьонингзег разбиха всички мечти на американците са лидерство в рекордния клас .


края на атмосферните мотори е зад ъгъла. след като стигнат 900-1000 коня и това е.
следва принудително пълнене и хибридни технологии. така, че това дето го правят е
на доизживяване. безсмислено ижинерно порно.

acho.rs написа:В темата пишат някои хора които са с неизживяно детство и мечти - с малко пари да натрием носа на богатите смотаняци с Ферари и Ламбо . Нещо като НФС Ъндърграунд , Бързи и сладостни и други подобни пуберски проекти . Като чета тука , все едно слушам колеги голаджи - едно към едно са ви доводите :conf:


тва ся не знам как можа да го напишеш...
Последна промяна steeN на 05 Апр 2012, 22:07, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 05 Апр 2012, 22:06

Alex 320i Cabrio написа:
BadAngel написа::banghead:


Точно...

Сашо, БМВ не могат да "надуят" С85 на 8 литра. Не ме питай защо. Дълго и сложно е да обяснявам. Логиката, че щом правят 100кс/лтр от 5 лтр то автоматично стават 800кс от 8лтр важи само на детската площадка.

Не се подигравай на гениално простите неща. Т34 срещу Пантера и АК47 срещу М16 са първите примери, които ми идват на ум. Тези мотори от Наскар са смятани до побъркване от инженери, които са не по-малко кадърни от Европейските.

Ни ма карай да се смея за разхода. М5-цата даде разход от 70 литра за 120км на Ринга. Въпросът е, че и на дълъг път дава 15лтр/100км при каране на автопилот със 125км/ч. ЛС7 дава разход от 11лтр/100км при същата скорост...

Ферари вадят 800кс от 6 литра - нямат нужда от 8 .
ЛС7 в каква кола даде 11/100 . Предполагам не сравняваш Е61 Туринг със Корвет :roll:
Само,че айде да направим и другото сравнение аз всимам мустанг за еди си колко пари и после ти вземаш каквато и да е кола - същата година за същите пари и правим сравнение кое е по готино - става ли?

- а ако има нещо по-готино и по-скъпо , това означава ли че не е по-готино , защото е по-скъпо :roll:
И май е добре да спрем да сравняваме пони кар с 3ка - М3ката е вълк в овча кожа а ти кожите сравняваш .
края на атмосферните мотори е зад ъгъла. след като стигнат 900-1000 коня и това е.
следва принудително пълнене и хибридни технологии. така, че това дето го правят е
на доизживяване. безсмислено ижинерно порно.

- тва може да го разправяш на клиентите на БМВ или на мечтателите с голфчета :mhihi:
1000коня вика зад ъгъла :mhihi: Дреме има на производителите на екзотични супер-спортисти . Свалиха нормирания разход с 30% при 20% по-висока мощност - тва обягна ли ти ? Или факта че в момента най-бързите автомобили са АТМОСФЕРНИ .
Аз си мисля , че докато има ДВГ атмосферките ще са си на върха . После като дойде тока и горивните клетки с водород , може да се говори за край на тия технологии - някъде след 50 години :winky:

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 05 Апр 2012, 22:14

Невъзможна била литровата мощност на голям обем? Аз дадох няколко примера... днес Ferrari правят 6,3 литров мотор с 740 коня... направете сметките... преди 20 години :!: BMW са правили 6,1 литров мотор с над 100 коня на литър... викате сега трудно било :nono:

Отдавна минаха времената на мотори като S14 и S2000 дето са с момент като колело и просто не работят под 4000об./мин. Сега има такива като S65, S85, всички тези на Ferrari и Lambo...

И явно не се разбираме какво е производителност - вкарана енергия/изкарана енергия... това е най-просто.
Да S85 e лаком, а другите? Защо S54 или S65 не са така? Лесно е да спрем горивото на един голям мотор като го караме леко, а какво става като почнем да му даваме газ? Някой мерил ли е? Някой може ли да докаже, че един 6-7-8 литров мотор с 400-500 коня ще харчи по-малко от същите коне, но и по-малко обем при цялата газ?
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 05 Апр 2012, 22:19

DrivinGGoD написа:Някой може ли да докаже, че един 6-7-8 литров мотор с 400-500 коня ще харчи по-малко от същите коне, но и по-малко обем при цялата газ?


гарантирам ти ;) много е просто... по-ниски обороти = по-добро дишане, по-малко триене = по-високо КПД.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 05 Апр 2012, 22:24

Лесно е да спрем горивото на един голям мотор като го караме леко, а какво става като почнем да му даваме газ?

Всъщност Мерцедес направиха точно това - спират половината цилиндри градско, директно впръскване , оптимизиране при работа с обеднени смеси и това точно СЛК 55 АМГ -5500кк, 422коня и 540 НМ автоматик - среден разход НЕДК 8,4 ( НЕФЗ 7,5) . Можело значи ...

ПС:
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 05 Апр 2012, 22:57

steeN написа:
DrivinGGoD написа:Някой може ли да докаже, че един 6-7-8 литров мотор с 400-500 коня ще харчи по-малко от същите коне, но и по-малко обем при цялата газ?


гарантирам ти ;) много е просто... по-ниски обороти = по-добро дишане, по-малко триене = по-високо КПД.


Няма да ти излезе сметката така, най-малкото защото по-доброто дишане според теб всъщност е компенсирано/влошено от неефективното пълнене и изпускане с два клапана... да не говорим, че високата скорост (от многото обороти) на въздушния поток в смукателния тракт води до по-добро смесообразуване и по-добра отзивчивост ;)... по-малкото триене отива на вятъра (компенсира се) заради повдигателните пръти и т.н. посредници и движещи се части... а по-големия обем въздух (предопределен от големия работен обем) предполага по-голямо количество гориво за пълноценно горене, а ако се работи с бедни смеси изразходваната енергия за засмукване и сгъстяване на излишното (неизползвано за горене) количество въздух намалява КПД-то... и т.н. и т.н. Та на ниска скорост/натоварване мотора може да харчи малко, щото работи с бедна смес, но при пълно натоварване си 'арчи :winky: Та не се знае къде ще излезе сметката... казвате кога и мерим при еднаква мощност къде отиват нещата ;)
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 05 Апр 2012, 23:01

acho.rs написа:
Лесно е да спрем горивото на един голям мотор като го караме леко, а какво става като почнем да му даваме газ?

Всъщност Мерцедес направиха точно това - спират половината цилиндри градско, директно впръскване , оптимизиране при работа с обеднени смеси и това точно СЛК 55 АМГ -5500кк, 422коня и 540 НМ автоматик - среден разход НЕДК 8,4 ( НЕФЗ 7,5) . Можело значи ...


ако знаеш колко смешно звучи да даваш пример за икономия с АМГ мотор точно.. :)
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 05 Апр 2012, 23:14

BadAngel написа:
acho.rs написа:
Лесно е да спрем горивото на един голям мотор като го караме леко, а какво става като почнем да му даваме газ?

Всъщност Мерцедес направиха точно това - спират половината цилиндри градско, директно впръскване , оптимизиране при работа с обеднени смеси и това точно СЛК 55 АМГ -5500кк, 422коня и 540 НМ автоматик - среден разход НЕДК 8,4 ( НЕФЗ 7,5) . Можело значи ...


ако знаеш колко смешно звучи да даваш пример за икономия с АМГ мотор точно.. :)

Смешка, това се води атмосферния мотор с най-добро КПД :idea:
Ц350 е 315кс с 7,1 с автоматик с хидротрансфоматор и 6,9 с ръчка .
Опс направих грешка да отговоря на твои пост - сега ще изпишеш един вагон скечове и ще съжаля че съм писал ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 05 Апр 2012, 23:30

айде, няма да ти отговоря :bchug:

все пак ти си прочел всичко по нета, а аз.. аз кво, аз просто видях как 90 литровия резервоар на 6.2 литрова АМГ свърши в бургас :)
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 05 Апр 2012, 23:40

Ferarri boss Luca di Montezemolo has told Auto News that the successor to the Ferrari Enzo will be designed and previewed to its clients later this year. The closed door event will help to lend finishing touches and shape up the next iteration of the legendary supercar that will eventually bow in at the Geneva Motor Show or the North American International Auto Show in early 2013.
7.3-liter V12 engine aided with breakthroughs made by its Formula 1 team such as developing a highly efficiency KERS energy recovery system and aerodynamic fittings to the rear of the car, but nothing so far has been confirmed by Ferrari. The engine allegedly produces a whopping peak power of 920hp :idea: :idea: :idea: on the new Enzo.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook