Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 05 Апр 2012, 17:48

Добре де адаш... аз те разбирам и принципно точно тези характеристики така описани за S85 ме карат да харесвам такива мотори, да не е толкова силен ниско долу, няма ресурс, гладен е и ако се счупи - беля... Но карайки го бавно си е нормална кола, а в онези "райски" висини е "ерекция" за душата във всяко отношение - звук, отзивчивост, сила :twisted: :driving:

И тук имам един въпрос - в другата тема за F10 M5 изяждаш всеки, който харесва колата защото е далеч от "светите" обороти, болидски звук и отзивчивост, които дава S85, а този въпросен негов наследник е точно това, което е всеки американски мускул - бавнооборотен (до колкото може да бъде кола с червена линия над 7000об./мин.) гърмящ и трещящ, безобразно силен водопад от въртящ момент и коне. А е и високотехнологичен, лек, икономичен и екологичен? Колата е по-добра за каране в пъти от CTS-V, по-бърза е, много по-добре направена и много по-красива. Не съм защитник на F10 М5 въпреки, че е блестящ автомобил, просто защото съм фен на по-хард, по-леки и първични коли, но ако трябва да имам една кола за всичко то F10 M5 ще е тази кола, защото дори Е60 М5 няма тази многоликост на F10ката...

Та тук в теб се прокрадва сериозно противоречие, което и аз не знам с каква цел правиш :dunno: :oops: :roll: Разбирам F10 M5 да ти е софт защото няма този писък, високи обороти и недодяланост на Е60ката, но да ти харесва повече CTS-V :nono: :dunno:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Alex 320i Cabrio » 05 Апр 2012, 18:17

DrivinGGoD написа:Добре де адаш... аз те разбирам и принципно точно тези характеристики така описани за S85 ме карат да харесвам такива мотори, да не е толкова силен ниско долу, няма ресурс, гладен е и ако се счупи - беля... Но карайки го бавно си е нормална кола, а в онези "райски" висини е "ерекция" за душата във всяко отношение - звук, отзивчивост, сила :twisted: :driving:


ЛС7 върти до 7000об/мин, което за 7 литров мотор е много. Да не говорим, че рацинг версията върти до 9000об/мин. Вярвай ми, и той има отзивчивост

DrivinGGoD написа:И тук имам един въпрос - в другата тема за F10 M5 изяждаш всеки, който харесва колата защото е далеч от "светите" обороти, болидски звук и отзивчивост, които дава S85, а този въпросен негов наследник е точно това, което е всеки американски мускул - бавнооборотен (до колкото може да бъде кола с червена линия над 7000об./мин.) гърмящ и трещящ, безобразно силен водопад от въртящ момент и коне. А е и високотехнологичен, лек, икономичен и екологичен? Колата е по-добра за каране в пъти от CTS-V, по-бърза е, много по-добре направена и много по-красива. Не съм защитник на F10 М5 въпреки, че е блестящ автомобил, просто защото съм фен на по-хард, по-леки и първични коли, но ако трябва да имам една кола за всичко то F10 M5 ще е тази кола, защото дори Е60 М5 няма тази многоликост на F10ката...

Та тук в теб се прокрадва сериозно противоречие, което и аз не знам с каква цел правиш :dunno: :oops: :roll: Разбирам F10 M5 да ти е софт защото няма този писък, високи обороти и недодяланост на Е60ката, но да ти харесва повече CTS-V :nono: :dunno:


Аз ги изяждам, защото на Ф10-ката отзад има бадж на М5... Ако имаше бадж на АМГ или просто БМВ 550иС, щях да ги превъзнасям. Ф10 ми е дърво, защото не се връзва в МОЯТА философия на М автомобил...

ЦТС-В като дизайн ми харесва много повече от Ф10. И си мисля, че ЗА МЕН в МОИТЕ обстоятелства би била по-добрата кола от Е61...

Прочети за НАСКАР - аз също си мислех така както и ти. Има страшно много литература онлайн. Оказа се, че реалността е малко по-различна :dunno:
Power is Nothing Without Insanity

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Zagy » 05 Апр 2012, 18:33

NASCAR:

Ford: 358 c.i. (5866c.cm) - HP:710@8000 rpm - ft.lbs:490@8000 rpm

Chevrolet: 358 c.i. (5866c.cm) - HP:720@8500 rpm - ft.lbs:525@6000 rpm

Pontiac: 358 c.i. (5866c.cm) - HP:715@8000 rpm - ft.lbs:530@6000 rpm

Даже май са карбураторни....
Si non confectus, non reficiat.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 05 Апр 2012, 19:23

Zagy написа:NASCAR:

Ford: 358 c.i. (5866c.cm) - HP:710@8000 rpm - ft.lbs:490@8000 rpm

Chevrolet: 358 c.i. (5866c.cm) - HP:720@8500 rpm - ft.lbs:525@6000 rpm

Pontiac: 358 c.i. (5866c.cm) - HP:715@8000 rpm - ft.lbs:530@6000 rpm

Даже май са карбураторни....


всичките ;) 4-цевния карбуратор е задължителен. както и стоманения блок и мотовилки и двата клапана.

и това са официалните коне за състезание. на квалификации са по 900 коня на 9500-10000 оборота...

сега между другото почнаха да пробват инжекциони но не за повече мощност а за повече икономия...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 05 Апр 2012, 19:55

DrivinGGoD написа:Иначе по въпроса защо американците правят все още такива мотори използващи стара технология за пълнене аз съм напълно в неведение... Не виждам преимущество на тази схема :dunno: освен, че спестяват 2-3 вала, няколко клапана и имат малко по-прости глави не получават нищо друго. А за сметка на това не ги въртят много, не получават някакви характеристики, които не могат с другите технологии и така..... Ако някой знае причината за това нека сподели :wave:


ми ако за почти 100 страници тема не стана ясно... не мисля, че има смисъл.
въпрос на философия. не случайно в европа всичко е по-скъпо. това е основната причина.
"не получават нищо друго". е ми именно... получават същото с много по-малко.
защо трябва да решим някакъв проблем по изключително сложен начин като може
да го решим по много прост и да се фокусираме върху крайния резултат.
точно в това е красотата на тия коли. отваряш капака и няма почти нищо... буквално :)
една от причините да ми харесват бмв, е щото на фона на останалите кошници са изключително
пресметливо направени... или поне бяха. може цял ден си показваме двигатели на бмв
с плоска крива, но тези едно че са най-добрите, но и най-скъпите двигатели за класа си
и второ ще са 5 пъти по-сложни и по-скъпи ако са имат същите показатели както двигателя на вайпър
(въртящия момент от кога е само за теглене на ремъркета пък ся). тяхната концепция няма
scalability (http://en.wikipedia.org/wiki/Scalability)... не знам дали има българска дума, ма тва значи, че
много трудно може да увеличават мащабите на един такъв двигател. така, че не виждам как не
е постижение, че американците правят същото с "подръчни" материали.
както се казваше в онази приказка... "царя е гол".
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 05 Апр 2012, 20:44

Alex 320i Cabrio написа:ЛС7 върти до 7000об/мин, което за 7 литров мотор е много. Да не говорим, че рацинг версията върти до 9000об/мин. Вярвай ми, и той има отзивчивост


Сигурно е така, просто технологията е такава, че теоритично не позволява това, което многоклапанната с минимални елементи "посредници" между вала и клапаните. Сам знаеш, че М моторите дори нямат хидравлични компенсатори, защото не носят високи обороти ;)

Alex 320i Cabrio написа:Аз ги изяждам, защото на Ф10-ката отзад има бадж на М5... Ако имаше бадж на АМГ или просто БМВ 550иС, щях да ги превъзнасям. Ф10 ми е дърво, защото не се връзва в МОЯТА философия на М автомобил...

ЦТС-В като дизайн ми харесва много повече от Ф10. И си мисля, че ЗА МЕН в МОИТЕ обстоятелства би била по-добрата кола от Е61...

Прочети за НАСКАР - аз също си мислех така както и ти. Има страшно много литература онлайн. Оказа се, че реалността е малко по-различна :dunno:


И за мен философията на новите М коли, не е както трябва да бъде, но ти сам каза, че S85 не ти харесва, че в класа на Е60 М5 има по-добри коли и че би карал друга... а тя е 100% по философията на М като мотор, трансмисия, поведение... та тук не мога да хвана логиката. Има голямо противоречие... Харесваш идеологията, философията и традициите на М, но предпочиташ други коли :dunno: Е61 отговаря на твоята философия за М, но за теб и твоите обстоятелства CTS-V би бил по-добър :roll:


Що се отнася до американските и европейските мотори моята позиция е такава:
Аз съм "technical junkie" и се кефя на технологиите, на инженерната мисъл и перфекционизъм. Израснал съм през периода на най-бурното развитие на автомобилите и съм го изучил в детайли. За мен най-добрите постижения в тази насока са постигнати от средата на 80те до началото на новия век (до около 2005-2006 година). Та и преди и след това развитието не ми е любимо, не защото старите мотори са нещо не както трябва или новите са прекалено изкуствени - просто така съм свикнал - всичко трябва да е ефективно, да си личат постиженията и старанието на инженерите, всеки мотор да носи "подписа" на компанията и специалистите, от които е създаден и така... Мускулестите мотори са готини щото са тип "не ни пука другите какво правят и какво иска света, ние си бичим бурканите, слагаме по 8 литра и каквото излезе", докато другите от Европа нямат "топките" и смелостта да го направят напук на пазара, защото много се интересуват от общественото мнение и изискванията на света. Въпреки това обаче, камионджииските принципи (все пак едно време зил-овите мотори, на които сме правили хлабината на клапаните функционират по същия начин) не ме кефят... и при положение, че все пак са модернизирани с разни фешън материалчета, електронно управление и т.н. пак са... как да кажа... скучни и обикновени. Какво остава за състезателни мотори с карбуратори :mhihi: :help: :kuku:

Та аз просто така съм устроен и съм обременен от технологиите, с които съм израсъл... миналото си е минало, бъдещето така или иначе е в противовес с ДВГ-тата тотално, та и то няма как да ми харесва... та съм си избрал нещо по средата 8) :twisted: :driving:

steeN написа:...

са най-добрите, но и най-скъпите двигатели за класа си
и второ ще са 5 пъти по-сложни и по-скъпи ако са имат същите показатели както двигателя на вайпър
(въртящия момент от кога е само за теглене на ремъркета пък ся). тяхната концепция няма
scalability (http://en.wikipedia.org/wiki/Scalability)... не знам дали има българска дума, ма тва значи, че
много трудно може да увеличават мащабите на един такъв двигател. така, че не виждам как не
е постижение, че американците правят същото с "подръчни" материали.
както се казваше в онази приказка... "царя е гол".


Не, мащабите на европейските мотори не трябва да се променят... европейските производители просто правят нещо, за да може то да отговори на определени изисквания - нищо повече, нищо по-малко... Докато американците искат от малолитражките до пикапите да ползват един и същ мотор с леки промени... това е евтино, но е калъп... нищо правено по калъп не е напълно перфектно за дадените условия ;)

И нали знаеш, че правейки един S85 например с 5 литра обем, направата му 8 литра нито ще е кой знае колко скъпа, нито ще му попречи нещо ;) а както казах има не малко примери от европейски производители (включително V12 6,3 литровия мотор в F12) които са си с голям обем, голяма литрова мощност и голям въртящ момент. Всичкото това обаче с прецизно управление, покъртителна отзивчивост, звук, обороти... абе всичко, което един истински фен може да иска :bowdown: Та хем става за такива като мен дето се кефят на някви Hi Tech джунджурии хем за такива дето търсят първична мощност и огромен запас от въртящ момент и брутален звук...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 05 Апр 2012, 20:51

за кво ти е да си правиш душевна чекия от сложността на една технология,

като има по-евтин и по-прост начин за постигането на същия резултат?



забележи, че тези "железа", които са толкова примитивни, си изпълняват и еко изискванията


като някой каже, че корвета с базовия мотор смуче по 8/100 по магистралата всички му се смеят, ама... факт
No bling at the Ring

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 05 Апр 2012, 20:55

BadAngel написа:за кво ти е да си правиш душевна чекия от сложността на една технология,

като има по-евтин и по-прост начин за постигането на същия резултат?


Няма как да ме разбереш колкото и да ти обяснявам... просто това е живота ми от 20 години насам :winky: Другите са ми обикновени, прекалено елементарни, няма предизвикателство ;)
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 05 Апр 2012, 21:02

DrivinGGoD написа:
BadAngel написа:за кво ти е да си правиш душевна чекия от сложността на една технология,

като има по-евтин и по-прост начин за постигането на същия резултат?


Няма как да ме разбереш колкото и да ти обяснявам... просто това е живота ми от 20 години насам :winky: Другите са ми обикновени, прекалено елементарни, няма предизвикателство ;)



напротив по-голямото предизвикателство е да запазиш простотата на конструкцията и в същото време да повишиш производителността
No bling at the Ring

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 05 Апр 2012, 21:06

76к.с./л не е висока на производителност :winky: А всъщност наистина голямото предизвикателство е във високите технологии 8) Не ме питай от къде знам :oops:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 05 Апр 2012, 21:09

:banghead:
Последна промяна BadAngel на 05 Апр 2012, 21:17, променена общо 2 пъти
No bling at the Ring

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 05 Апр 2012, 21:17

Явно за теб мотор със стара технология и с производителност като такъв е нещо впечатляващо :roll: :dunno: Явно аз не разбрах спрямо какво визираш повишаването и... ако говорим за ЗИЛ-овете може... ама ти не разбираш, простено ти е :winky:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 05 Апр 2012, 21:17

еми, сори, че пак за виперО ще говорим.. ама

мотора е добре познатия 8.4 литра (по твоите разбирания уж прост)

640 коня.. това кво прави .. 79 коня от литър :ok:
No bling at the Ring

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 05 Апр 2012, 21:21

Не, всъщност означава 76кс./л. и аз точно него визирах :winky:

И да... сравнено с М10 от края на 70те си е направо впечатляващо :mhihi: Той си има само 65 :bowdown:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 05 Апр 2012, 21:23

Касиото е 100 пъти по-добро от Ролекса , защото и двете показват часа , а практически няма никакъв смисъл от технологична чикия като Ролекс .
Голф 4 1,8Т е много по-як от Е46 328ци , щот само с 3 бутилки уиски инвестиция , опъва БМВто а то е по-скъпо , по-тежко , гори повече , зимата е по-зле , не може да натовариш пералня .
Випер СРТ10 е много по-як от ЛП560 , защото пада само с няколко стотин метра на гонка , а е наполовина по-евтин .
В темата пишат някои хора които са с неизживяно детство и мечти - с малко пари да натрием носа на богатите смотаняци с Ферари и Ламбо . Нещо като НФС Ъндърграунд , Бързи и сладостни и други подобни пуберски проекти . Като чета тука , все едно слушам колеги голаджи - едно към едно са ви доводите :conf:

Някъде по-горе се каза нещо което вероятно е истина - масъл карите са нарпавени евтино и просто , за да са достъпни за обикновения американец . До преди 4-5 години бяха пълна пародия като дизайн , от скоро ги направиха така както трбяваше да изглежда БМВ днес . Да от тази гледна точка - да, Мустанга е перфектен - красива кола , 300кс базов мотор и цена на Голф ТДИ с шукарии .

И пак за Вайпъра - никой на света не може да ме убеди , че подобно естетическо противоречие , може да се нарече красива , камо ли уникална кола .
Изображение

Килограм/кс го забравете в днешния свят . Авантадор реално тежи 1800кг и ускорява до 100 за 2,9 до 300 за 24,5 или казано на разговорен езика - размазва с МНОГО всичко познато . ГТ2РС направо го оставя в миналото а онова има много по-добро съотношение кг/кс и е с един задвижващ мост .
Само че излезе и нещо още по-мощно - изрудско ГТ на Ферари със 740кс на 1500 кг . И това е само началото . Гръмките реплики - новата ера на екстремни В12 дойде - не са само реклама . Ферари от 5 години експериментират с 6 литра и 800-860кс мотори в лимитирани серии . Предстои това да бъде пуснато сериино ...
А Бугати и Кьонингзег разбиха всички мечти на американците са лидерство в рекордния клас .

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook