кабели за е36 м42

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Re: кабели за е36 м42

Мнение от Exy » 05 Апр 2012, 19:03

Къде набутахте бобината в сметките, и в двата случая трябват 4 броя. На стария М42 са 4 отделни, същите като на М50, на по-новия са 4 в една.
We love you Ronnie!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: кабели за е36 м42

Мнение от plradev » 05 Апр 2012, 19:12

Ами сметката е в това ,че човека иска да сменя само кабели ,които ако ги купи оригинални от представителство ,ще му струват 460лв . Ако сложи 4 бобини от М52 ще му струва не повече от 150лв с НОВИ лули и бобини втора употреба ,щото едва ли ще купи нови.

А иначе да,запалителната уредба на М42 струва повече от тази на М52 като цял комплект чисто нова - оригинална.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: кабели за е36 м42

Мнение от DirtySouth » 05 Апр 2012, 20:30

Exy , не е точно така че в 2та случая имаме 4 бобини , защото в единия бобините са налседствени още от е30 и са направени и произведени като бройка , а за да проектират нови за м42 дето да са над свещите ,да направят производствения процес и тн всичко това струва пари ;)
I'm slowly drifting
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Re: кабели за е36 м42

Мнение от Exy » 06 Апр 2012, 12:38

На М50 се монтират над главата същите бобини, които се слагат и на М42. После М42 претърпява за втори път леки промени, вече е с новите бобини в един корпус. После идва и М44, пак с кабели. Вече ги има произведени и бобините от М52, които вие ползвате. Е как пък за толко години сменяха колектори, слагаха ДИСА, клапан за картерните и кво ли още не и не не можаха да отделят малко пари за редизайн на капака на главата с няколко резби за бобините... Явно те не са достатъчни. Опитвам се да ви обясня, че М42 не е предвиден да има бобини в главата и щом толкова години не са му ги сложили, значи за него е по-удачно да си стои с кабелите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: кабели за е36 м42

Мнение от DirtySouth » 06 Апр 2012, 12:58

Аха и се опитваш да ни го обясниш ,а самия ти нямаш представа защо ... Иначе от тая диса и тоя турски колектор голяма файда има да знаеш ;)
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: кабели за е36 м42

Мнение от plradev » 06 Апр 2012, 13:21

Exy написа:На М50 се монтират над главата същите бобини, които се слагат и на М42. После М42 претърпява за втори път леки промени, вече е с новите бобини в един корпус. После идва и М44, пак с кабели. Вече ги има произведени и бобините от М52, които вие ползвате. Е как пък за толко години сменяха колектори, слагаха ДИСА, клапан за картерните и кво ли още не и не не можаха да отделят малко пари за редизайн на капака на главата с няколко резби за бобините... Явно те не са достатъчни. Опитвам се да ви обясня, че М42 не е предвиден да има бобини в главата и щом толкова години не са му ги сложили, значи за него е по-удачно да си стои с кабелите.

И аз се чудя що за толкова години не взеха да сменят поне съединителя с 228 милиметров като на 20-ка ,ами са си оставили 215-ковия ,който се пали като кибритена клечка ,ама те ... оствили са го. Хубавото на всичките тези недоразумения е ,че са поправими с времето
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook