Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- ARR_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: По света и у нас
- Кара: Купе с 2 врати
- Мечтае да кара: Купе с 4 врати
- Детайли за колата: Седем напред, две назад
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Aко искаш да говорим за Brutus-а, който е с този мотор![]()
А забрави да споменеш, че Пакард-а е двигател идващ от лодка/кораб...
Или ако искаш да споменем и за другите европейски компании слагащи V12 и V16 "директно" от самолетите в колите сиКато Rolls Royce, Bentley, Bugatti
Все европейски мисля...
Иначе аз специално визирах факта, че BMW са първите след войната вграждащи го в лимузина... Ferrari си ги правят от самото начало в историята си... Та
Двигателя на Пакард си е създаден от тях с цел да го слагат на автомобил, както и V16 на Кадилак. Това че някакви ентусиасти са ги слагали на лодки, е съвсем отделен въпрос. Това същото важи и за серийните модели на Бентли, Ролс, и тнт.
Първата лимузина с В12 след войната е Ягуар XJ12

Между другото не се опитвам да сравнявам американските и европейските коли, просто философиите им са доста различни. Но е смешно да се твърди че американците правели В8 с един вал щото нямали акъл за нещо по-модерно.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Packard also made large aeronautical and marine engines. Chief engineer Jesse Vincent developed a V12 airplane engine called the "Liberty engine" that was used widely in entente air corps during World War I. Packard powered boats and airplanes set several records during the 1920s.
Ta едновременно са произвеждали и двете, та кое е първото няма значение, както и при BMW, Rolls-Royce и т.н.
Иначе за първия V12 в лимузина явно съм объркал нещо, защото наистина Jag-а е с такъв още преди 80та година


Факт е обаче, че тръгнахме за Европа да говорим

Иначе по въпроса защо американците правят все още такива мотори използващи стара технология за пълнене аз съм напълно в неведение... Не виждам преимущество на тази схема


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Иначе по въпроса защо американците правят все още такива мотори използващи стара технология за пълнене аз съм напълно в неведение... Не виждам преимущество на тази схемаосвен, че спестяват 2-3 вала, няколко клапана и имат малко по-прости глави не получават нищо друго. А за сметка на това не ги въртят много, не получават някакви характеристики, които не могат с другите технологии и така..... Ако някой знае причината за това нека сподели
Ъм, надеждност?

Колкото по-малко местещи се чарколяци, толкова по-малка вероятност нещо да сдаде багажа.

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Принципно повдигателните пръти са си трън в ... Усложняват доста предаването на движението от вала на кобилиците и клапаните, от там повече инертна маса и по-малко обороти
Отделно двата клапана не са много добре за атмосферното пълнене, отново особено във високите. Но иначе - да, конструкцията е по-проста, но нищо въртящо и движещо се от липсващите не е проблемно по-принцип. Малко по-скъпо и сложно за производство е да сложиш много клапани и валове, но пък има големи предимства... Същия мотор, със същия обем, но само с още по 2 клапана на цилиндър ще стане по-отзивчив, по-ефективен и ще може да се върти до още по-високи обороти, като запази равномерното разпределение на мощността през оборотите
Както казах, ако някоя европейска компания реши да направи 8,4 литров мотор, той ще е поне 800 коня, ще има поне още толкова Нютони и правата на разгръщането им ще бъде успоредна на абсцисата още от празен ход та до 9000 об./мин.


Както казах, ако някоя европейска компания реши да направи 8,4 литров мотор, той ще е поне 800 коня, ще има поне още толкова Нютони и правата на разгръщането им ще бъде успоредна на абсцисата още от празен ход та до 9000 об./мин.

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
Мисля ,че назад в темата доста писах за преимуществата на американската технология! Дадох и за пример с85 и лс7 еднакви години еднакви мощности по различен начин и дори хора притежатели на с85 се изказаха в полза на лс7.
Пак да се повторя разликата в теглото и най-вече в обема на целия мотор е много голямо преимущество на вал в блока!
Пиша от пад и малко неудобно да поствам сними, ама в интернет има достатъчно примерно 3 литров европейски мотор до 6 литров американски и познай кой заема по малко място. Американските мотори от този тип изкарват повече коне от кубатурата си, от европейските защото обема на цилиндрите не е обема на целия двигател!Тези мотори са се доказали във състезателни коли, лодки , мотоциклети, самолети дори! ГМ скоро ще направи 100 милионния смол блок така ,че цена и надеждност въбще да не ги слагаме.
Така ,че за мен технологията не просто има смисъл а е по добрата когато определено състезание не изисква ограничение в кубатурата.
Европейците като направят мотор 9 литра с много цилиндри и 4 вала просто няма да имат кола в която да го съберат! Докато АЛх ще ти каже как 9 литров американски мотор се събира в чопър
Пак да се повторя разликата в теглото и най-вече в обема на целия мотор е много голямо преимущество на вал в блока!
Пиша от пад и малко неудобно да поствам сними, ама в интернет има достатъчно примерно 3 литров европейски мотор до 6 литров американски и познай кой заема по малко място. Американските мотори от този тип изкарват повече коне от кубатурата си, от европейските защото обема на цилиндрите не е обема на целия двигател!Тези мотори са се доказали във състезателни коли, лодки , мотоциклети, самолети дори! ГМ скоро ще направи 100 милионния смол блок така ,че цена и надеждност въбще да не ги слагаме.
Така ,че за мен технологията не просто има смисъл а е по добрата когато определено състезание не изисква ограничение в кубатурата.
Европейците като направят мотор 9 литра с много цилиндри и 4 вала просто няма да имат кола в която да го съберат! Докато АЛх ще ти каже как 9 литров американски мотор се събира в чопър
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Добре де... дайте веднъж за винаги да изчистим този въпрос - дайте сравнение килограми/размери/работен обем/мощност на съпоставими мотори да видим кой кого... Ама обективни, а не такива мерени на кантара на село единия барабар с кутията, пък другия и без колектори... При еднакви условия 6 с 6, V8 с V8, V10 с V10, V12 с V12 

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Добре де... дайте веднъж за винаги да изчистим този въпрос - дайте сравнение килограми/размери/работен обем/мощност на съпоставими мотори да видим кой кого... Ама обективни, а не такива мерени на кантара на село единия барабар с кутията, пък другия и без колектори... При еднакви условия 6 с 6, V8 с V8, V10 с V10, V12 с V12
Според мен разликите в горните данни ще са пренебрежимо малки или несъществени (без обема де) - големи разлики ще има в цената на изработката на така сравнимите мотори.
Si non confectus, non reficiat.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Eто например S65 тежи 202 кг. до колкото знам и пише насам натам с цялата му периферия... Ще се пробвам да намеря размери 
V8, 4.0 литра, 420 к.с., 400NM...
Eто така пък:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E92/C ... rt_engine/
Без периферията е 140кг.
S85 без периферията е 175
с нея е около 240 
V10, 5.0 литра, 507к.с., 520NM.

V8, 4.0 литра, 420 к.с., 400NM...
Eто така пък:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E92/C ... rt_engine/
Без периферията е 140кг.
S85 без периферията е 175


V10, 5.0 литра, 507к.с., 520NM.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- ARR_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: По света и у нас
- Кара: Купе с 2 врати
- Мечтае да кара: Купе с 4 врати
- Детайли за колата: Седем напред, две назад
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Иначе по въпроса защо американците правят все още такива мотори използващи стара технология за пълнене аз съм напълно в неведение... Не виждам преимущество на тази схемаосвен, че спестяват 2-3 вала, няколко клапана и имат малко по-прости глави не получават нищо друго. А за сметка на това не ги въртят много, не получават някакви характеристики, които не могат с другите технологии и така..... Ако някой знае причината за това нека сподели
Вършат същата работа, но са прости, евтини и надежни.
Виж например цените на двигателите на Камаро, Мустанг и М3 - Горе доло еднаква мощност, близки килограми, само американците имат повече торк.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=WD91&mospid=50361&btnr=11_4109&hg=11&fg=05
http://www.superchevyperformance.com/19258770_LS3_6_2L_Crate_Engine_p/19258770.htm
http://www.fordracingparts.com/parts/part_details.asp?PartKeyField=11829
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Eто например S65 тежи 202 кг. до колкото знам и пише насам натам с цялата му периферия... Ще се пробвам да намеря размери
V8, 4.0 литра, 420 к.с., 400NM...
Eто така пък:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E92/C ... rt_engine/
Без периферията е 140кг.
S85 без периферията е 175с нея е около 240
LS3 според каталога на ГМ за двигатели - 415 паунда или 194 кг - 434 кс 585 нм като 400 от тях са от 1000рпм
Лс7 -207 кг 505 кс и 640 нм
Тези тегла са със периферията
Имаше някъде това сравнение на с85 с лс7 в нета даже имаше и кривите на въртящ момент наложени и размерите им, просто ми е малко неудобно да пиша/търс сега.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
ARR_ написа:DrivinGGoD написа:Иначе по въпроса защо американците правят все още такива мотори използващи стара технология за пълнене аз съм напълно в неведение... Не виждам преимущество на тази схемаосвен, че спестяват 2-3 вала, няколко клапана и имат малко по-прости глави не получават нищо друго. А за сметка на това не ги въртят много, не получават някакви характеристики, които не могат с другите технологии и така..... Ако някой знае причината за това нека сподели
Вършат същата работа, но са прости, евтини и надежни.
Виж например цените на двигателите на Камаро, Мустанг и М3 - Горе доло еднаква мощност, близки килограми, само американците имат повече торк.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=WD91&mospid=50361&btnr=11_4109&hg=11&fg=05
http://www.superchevyperformance.com/19258770_LS3_6_2L_Crate_Engine_p/19258770.htm
http://www.fordracingparts.com/parts/part_details.asp?PartKeyField=11829
Според линковете дето си пуснал Мустанговия мотор тежи точно колкото този на М3ката

BMW_RIDER написа:LS3 според каталога на ГМ за двигатели - 415 паунда или 194 кг - 434 кс 585 нм като 400 от тях са от 1000рпм
Лс7 -207 кг 505 кс и 640 нм
Тези тегла са със периферията
Имаше някъде това сравнение на с85 с лс7 в нета даже имаше и кривите на въртящ момент наложени и размерите им, просто ми е малко неудобно да пиша/търс сега.
Тук излиза, че гонейки високите обороти BMW са направили повече цилиндри за същия обем, а от там и дават малко по-високо тегло за литър обем, но разликата е в рамките на 10тина %...
Факт е обаче че моторите са коренно различни като поведение -
-американските са като камионски - ниски обороти висок момент и плоска крива.
-BMWските имат пак плоска крива, брутална отзивчивост заради дроселите и клапаните, но по-високи обороти и такъв характер заради по-ниския момент

Та явно разликите са в това кой какво търси като характер.
Определено обаче разликите в теглата не са толкова фрапиращи както твърдите

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:The7omahawk написа: Вайпър, Корвет и компания са достатъчно близко като параметри и достатъчно далеч като цена от "големите момчета" на Ламбо и Ферари, за да са прекрасен избор на един petrol head.
А точно. Никой от нас не отрича качествата на ЕУ супер екзотиките. Но е малко срамно да се водиш най- добрия спортист на света незнам си кво и коли за половината пари да ти се доближава до характеристиките. Все едно ти да си на 30г и да дойде някой на 15 и да те набие. Самия факт ,че сме сложили американските мъсъл кари до европейските екзотики и се води 80 страници спор, значи ,че не са за изхвърляне.
И това дето умаловажавате цената като стойност, значи ,че верно все едно картинки от турбо сравняваме. Цената чисто и просто си е най-важното нещо не само при колите!
И да лоши и изглеждат американските коли като Ачката извади 3д изображения на нещо от което има 500 бройки и струва един кашон пари, ама ако гледаме реално на нещата на тоя вайпър пазарната конкуренцията е ауди р8 с В8, Карера С. Е кажи ми някое от тях доближава ли се до вайпъра като характеристики. Надолу положението още по зле пазарната конкуренция на мустанг 5.0 и камаро сс не е ц63 блек , а тройка дизел ама без много екстри, и ауди а3.
щото това е реалния свят - вадиш едни пари и гледаш кво можеш да си вземеш за тях. Иначе много лесно - готина била берлинетата ли, а частен самолет е по готин - вдига 1000 и нещо и мога да спя вътре.
ПС: Сега видях горния пост -
Чета темата почти отначало ама не смея да пиша, защото тук очевидно има доста хора с много по-голям опит от мен в суперколите и затова гледам да се скатавам.... Та да си кажа де, работите дето повчето ги говорите са няма толкова абсурдни, все едно да ми говорите, че един часовник Касио (примерно) е да не кажа, по-добър, но поне на едно ниво с няколкократно по-скъпия Ролекс, щото бил на първо място по-евтин ......



Ще ви дам и още един пример, най-вече като отговор за написаното от Райдъра.... Не знам отколко време сте в средите на БМВ обществото, но преди години идваше на Бояна едно момче - Ангел с една много олекотена и орязана Астра ГСИ със нормалния си орязан двулитров атмосферен мотор и раздаваше невероятните шамари наляво и надясно, в това число и на М3 Е92






ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
Re: Американските VS Европейските спортисти
Аз пък си мисля, че никой който харесва масъли, не би си купил ферари. Да покара за тест да, но не и да си го купи, като говорим за фен, не за някой мангал с кладенец пълен с нефт в двора. И тук нещата не опират до това, че видиш ли нямал пари да си го позволи. Просто макар с подобни характеристики, става въпрос за съвсем различен стил автомобил.
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Американските VS Европейските спортисти
Dpy написа:Аз пък си мисля, че никой който харесва масъли, не би си купил ферари. Да покара за тест да, но не и да си го купи, като говорим за фен, не за някой мангал с кладенец пълен с нефт в двора. И тук нещата не опират до това, че видиш ли нямал пари да си го позволи. Просто макар с подобни характеристики, става въпрос за съвсем различен стил автомобил.
аз това го обясних много отдавна ама никой не искаше да ме чуе....хората от вайпър клуба на чийто сбирки от време на време се появявам имат достатъчно кинти и за ламбо и за ферари (вайпър ГТС е към 38к лири, вайпът СРТ-10 купе е около 50к лири, ферари 360 има за 35к-40к лири, гаярдо се намира за 50-55к лири, ферари 430 се взима за 55к), същото е и положението в корвет клуба и хората със з06 и т.н. ама по непонятни прични всички си караме американските кочини.....та е леко крайно твърдението че човек винаги ще избере ферари/ламбо
п.с. а ако тази година пак има българска група на 24те часа на ринга ще предлагам возене на американски варели в плах опит да ви конвертирам към другата секта





- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Американските VS Европейските спортисти
Тука не моа да се сдърша за "върховите" технологии на БМВ ///Моторите и по-специално на S85, дето го има в моя котор...
S85 е върхът на моторите правени от БМВ. Единственият друг агрегат, който е по-добър от него е един В-12ак, който никога не се e слагал в БМВ. S85 e бюджетен мотор, който наистина има връзки с F1...
Обаче...
LS7 е 100 х по-добър. Не, обърках се, 1000 пъти по добър...
Малко нахвърляния, е така...
- S85 му трябва ЕКУ дето е по-бързо и по-мощно от това на "Колумбия" иначе не работи. Недай си боже нещо да не му е наред. Просто влааш в такъв филм, че няя накъде
- S85 няма резерв нито от мощност, нито въртящ момент. Гледали сме опции за ремап, валове, пренаписване на софта за ванусите (оригиналният е мноу спънат заради емисиите и СО2), няаа бате, с мноу зор, я изкараме 560кс, я не, и Господ да ме пази ако се наложи да и сипя 95
- S85 е супер гладен - просто въртящият момент е много високо в оборотите
- Изключително капризен на подръжка
- LS7 - прост като гъбена чорба
- Огромен резерв от мощност
- Икономичен за конски сили/въртящ момент
- Кара се като всеки друг USA мотор...
Ся ша ме питате що карам М5 - ми щото беше много по-евтино от CTS-V... Ако бях в USA, дали щях да карам М5?
П.П. Що не погледнете характеристиките на един NASCAR мотор с пръти и 2 клапана на цилиндър преди да говорите глупости?
S85 е върхът на моторите правени от БМВ. Единственият друг агрегат, който е по-добър от него е един В-12ак, който никога не се e слагал в БМВ. S85 e бюджетен мотор, който наистина има връзки с F1...
Обаче...
LS7 е 100 х по-добър. Не, обърках се, 1000 пъти по добър...
Малко нахвърляния, е така...
- S85 му трябва ЕКУ дето е по-бързо и по-мощно от това на "Колумбия" иначе не работи. Недай си боже нещо да не му е наред. Просто влааш в такъв филм, че няя накъде
- S85 няма резерв нито от мощност, нито въртящ момент. Гледали сме опции за ремап, валове, пренаписване на софта за ванусите (оригиналният е мноу спънат заради емисиите и СО2), няаа бате, с мноу зор, я изкараме 560кс, я не, и Господ да ме пази ако се наложи да и сипя 95
- S85 е супер гладен - просто въртящият момент е много високо в оборотите
- Изключително капризен на подръжка
- LS7 - прост като гъбена чорба
- Огромен резерв от мощност
- Икономичен за конски сили/въртящ момент
- Кара се като всеки друг USA мотор...
Ся ша ме питате що карам М5 - ми щото беше много по-евтино от CTS-V... Ако бях в USA, дали щях да карам М5?
П.П. Що не погледнете характеристиките на един NASCAR мотор с пръти и 2 клапана на цилиндър преди да говорите глупости?
Power is Nothing Without Insanity
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани