Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 04 Апр 2012, 22:01

Да, те ако решат направо могат да го подаряват на хората, само и само да го карат :mhihi: Така ще е първата в света суперкола-подарък :mrgreen:

И сравняваш японска кола в европа и щатите, с щатска кола в щатите и в европа... ти си жесток честно :mhihi:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 04 Апр 2012, 22:04

и ако го направят ще има теми БМВ Е90 М3 вс. ВИПЕРО и ще падам от стола от смях .. щото са в 1 ценови клас хаха

- ти ни караш да ревем от смях всеки път като пишеш :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 04 Апр 2012, 22:04

DrivinGGoD написа:...


тя е ефтина нарочно. просто защото няма смисъл да е скъпа. ся тва ако не може да го разберете, има ли смисъл да пишем изобщо. просто борба на две философии. повече не винаги е по-добре, те ферари имаха и двигатели с по 5 клапана на цилидър, но ги зарязаха, защото освен да усложняват нищо друго не правят.

покажи ми атмосферна кола с такава крива на въртящия момент. аз като я гледам тази графика и се чудя къде са скрили компресора ;)

Изображение
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 04 Апр 2012, 22:05

DrivinGGoD написа:Да, те ако решат направо могат да го подаряват на хората, само и само да го карат :mhihi: Така ще е първата в света суперкола-подарък :mrgreen:

И сравняваш японска кола в европа и щатите, с щатска кола в щатите и в европа... ти си жесток честно :mhihi:


нищо не сравнявам, просто дадох пример за кола, която има драстична разлика в цената между щатите и тук и тя е в полза на бг..

което е в контрапункт на сметките как от 120к долара виперо щял да стане 150 .... ЕВРА? :)


няма да го подаряват, но бъди сигурен, додж са направили много точна сметка за ценовото си позициониране и няма как да станем свидтели на аномалия (малко кола много пара или обратното)

ако е много тънкана виперО ще му е скъпо карането (части, ала-бала) или нещо в тоя дух ще тръгне

но тази кола няма да е над 200 000 лв. в бг, ако изобщо има европейска хомологация и изобщо някои реши да я предложи на нашия пазар

защо? защото тука вече се е намесил гтр-а за 180 бона и виперО ще губи пазар от него.. заради цената

сега не ми казвайте, че виперО и гтр-а не се кросшопват, защото и двете коли са много кола за малко пара и въпреки коренно различните философии.. клиентите са еднакви
Последна промяна BadAngel на 04 Апр 2012, 22:07, променена общо 1 път
No bling at the Ring

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 04 Апр 2012, 22:07

acho.rs написа:
BadAngel написа:
acho.rs написа:
steeN написа:казах ти, вече... баси ;) музеен експонат, който струва $300000+

дойдохме си на думата - по-евтино е . Ся като избацат 150 000 евро цена на вайпъра , друга песен ще се запее . А колкото до музейните експонати :


под 120 к долара ще е виперО

В америка може .Сложи му мита , такси , ддс (ако се начислява) , акциз и ще видиш как излиза от САЩ на 150 000 евро . Така де - ако някой извън америка евентуално го пожелае :mhihi:
И специален поздрав - 2008ма Галаярдо срещу 2012 ГТ-Р
-
http://www.youtube.com/watch?v=MtMj18sgzqg
:smoke:



Какъв акциз бе шефе? Мито и ддс има което са 30% отгоре. Как ги образуваш тия цени не те знам, ама и 150К евро да е пак ше е наполовината на ферарито. Ама нали тука сте олиграси двойно по скъпо не е от значение. Ама всичко опира до пари реално. Берлинети, минети незнам си кво бинокли, като гледам времето на стария вайпър на ринга май не тряяа бинокъл, а или чакай откакто американците почнаха да завиват времето там вече не е важно, ами технологията на мотора пък сега. Колелото е по стара технология от роботизиран крак ама както виждате колите не ходят още, понякой път старата технология има предимства. Като ги почнете тия работи и понякой път се унасяте.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 04 Апр 2012, 22:08

steeN написа:...


Не, ти ми покажи мотор с такава :winky:

Изображение
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 04 Апр 2012, 22:09

BMW_RIDER написа:Какъв акциз бе шефе? Мито и ддс има което са 30% отгоре.


не са 30%.. когато купиш колата в щатите за експорт при попълване на експортните документи единия екземпляр остава за данъчните и с него те ти възвръщат внесеното ДДС, тъй като колата се експортира

след това като дойдеш в бг си внасяш ДДС-то тука и така

реално дължиш само транспорт и мито (10%)

акцизи няма от година-две вече

т.е. колко би струвал виперО за автоджамбазин - 120к долара + 10% мито + транспорт
No bling at the Ring

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 04 Апр 2012, 22:11

DrivinGGoD написа:
steeN написа:...


Не, ти ми покажи мотор с такава :winky:

Изображение



Е кво да ти показва вайпъра на празни обороти има повече въртящ момент отколкото това във пик. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 04 Апр 2012, 22:12

BMW_RIDER написа:
Е кво да ти показва вайпъра на празни обороти има повече въртящ момент отколкото това във пик. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

О М Г :)))))))))))))))))

това ме изкефи, евала
No bling at the Ring

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 04 Апр 2012, 22:13

Да, само дето ако М3то имаше 8,4 литра обем, щеше да е 900 коня и 900 нютона :mhihi: :mhihi: :mhihi:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 04 Апр 2012, 22:13

DrivinGGoD написа:Да, само дето ако М3то имаше 8,4 литра обем, щеше да е 800 коня и 900 нютона :mhihi: :mhihi: :mhihi:


така, ама колко щеше да струва, като 400 коньовото такова е 200 бона? :)
Последна промяна BadAngel на 04 Апр 2012, 22:16, променена общо 2 пъти
No bling at the Ring

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 04 Апр 2012, 22:15

BadAngel написа:
DrivinGGoD написа:Да, само дето ако М3то имаше 8,4 литра обем, щеше да е 800 коня и 900 нютона :mhihi: :mhihi: :mhihi:


така, ама колко щеше да струва, като 400 коньовото такова е 200 бона? :)


Като няма за какво да говорите, почвате с цената :winky: "Абе, да, не е толкова добър, ма поне е евтин" :mhihi: :mhihi: :mhihi:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 04 Апр 2012, 22:15

DrivinGGoD написа:Да, само дето ако М3то имаше 8,4 литра обем, щеше да е 900 коня и 900 нютона :mhihi: :mhihi: :mhihi:



А ако баба имаше мъди штеха да и викат дедо, както казват в едно село близко до твойто :mhihi:
Ако двигателя на М3ката беше 8.4 с щеше да е голям и да тежи колкото половината вайпър
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 04 Апр 2012, 22:16

Вярно, че дупките в мотора тежат много :mrgreen:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Nickelback » 04 Апр 2012, 22:18

DrivinGGoD написа:Да, само дето ако М3то имаше 8,4 литра обем, щеше да е 900 коня и 900 нютона :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Драйвинг, мойте уважения, но това беше детско изказване. Много по-добре от мен знаеш концепцията на М-двигателите ;)

Евала на Додж, че все още съумяват да се противопоставят на световната тенденция по даунсайзинг :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook