Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 31.05.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Мечтае да кара: e36 m3

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от PaCk0o » 04 Апр 2012, 19:02

а снимки на интериора някъде има ли ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 04 Апр 2012, 19:04

Айде да спрете да пискате за интериорите вече:

Изображение
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от djkita » 04 Апр 2012, 19:05

Волана все едно Ауди са го правили :D
Добре е харесва ми колата :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 04 Апр 2012, 19:25

Kroki написа:Изображение

V10 с 640 к.с. и 816 Нм

Воала

Ще умра :ahah: Стария вайпър е в пъти по-агресивен от тази пародия . Но поне са копирали малко евро интериор (табло/волан Ауди А3/Ауди ТТ) и там положението е добре . . . коренна разлика от предишното поколение . Салона е убииствен . Сетиха се какво им липсва
ланч контрол
мултифункционално табло

- ужас , гейска работа , плейстейшън , как не ги е срам :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Nickelback » 04 Апр 2012, 19:34

Е точно на тая снимка и на мен не ми харесва, но не бих могъл да добия пълна представа от една снимка :dunno:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 04 Апр 2012, 19:41

Аз разгледах всички , които са пуснати за сега и клиповете - тотално несъответсвие на формите . Фарове в стил италианска екзотика , някаква странна предница , всичко това рязко преминава в класическа черупка на средната част , която стои като калпак и завършва със задницата на вайпър от последните години което е в противоречие с авангардната предница - Франкенщайн ... Страничната линия - колата изглежда пречупена по средата ...
Като мощност е точно колкото 4 годишния ЗР1 - и като коне и като тяга . Теглото не вярвам да е по-ниско, щот Корвета си е на перо .
Последна промяна acho.rs на 04 Апр 2012, 19:45, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от djkita » 04 Апр 2012, 19:41

Като заговорихме за агресия, факт е че новия в тази насока е доста по-назад от стария. Но поне интериора е добре :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 04 Апр 2012, 19:42

acho.rs написа:Стария вайпър е в пъти по-агресивен от тази пародия .
- ужас , гейска работа , плейстейшън , как не ги е срам :mhihi:


:( :(

Изображение

Верно, рафинирали са колата. Ама доколко автомобила с най-голям двигател и репутация на отровна змия трябва да бъде рафиниран...
Все пак още не е излезъл официално, тепърва ше го видим
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 04 Апр 2012, 19:43

профила е размазващ. загубил е от грубия си чар обаче.
това си е "обикновен" GTS нали? има време за SRT-10 и ACR edition ;)

Изображение

p.s. анимациите на таблото вече ми идват в повече. стария ще си остане класика... това е друга кола вече за мен.
Последна промяна steeN на 04 Апр 2012, 19:48, променена общо 2 пъти
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 04 Апр 2012, 19:46

Тъкмо се опитвах да постна тази снимка - колата изглежда пречупена в средата . Висока странична линия в предницата , после слиза надолу и после задницата стои вирната нагоре :conf:
Изображение
Изображение
Изображение


- какво повече да коментираме .
BMW_RIDER написа:
acho.rs написа:Стария вайпър е в пъти по-агресивен от тази пародия .
- ужас , гейска работа , плейстейшън , как не ги е срам :mhihi:


:( :(


Това за гейската работа , го казах с цел ирония и говорех за електрониката и лънч контрола , което са си МНОГО полезни неща , които не бяха слагани с цел , уж да било по-raw ... а ест се правеше с цел икономия на пари , което всъщност не е лошо като идея . След няколко години като пуснат опция за ДКГ и митът за ръчна кутия ще изчезне .
Последна промяна acho.rs на 04 Апр 2012, 19:52, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от magareto_yori » 04 Апр 2012, 20:24

:ranting:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Делян » 04 Апр 2012, 20:35

Явно повечето производители последно време са изтрещели :kuku: Язък.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 04 Апр 2012, 20:41

acho.rs написа:Това за гейската работа , го казах с цел ирония и говорех за електрониката и лънч контрола , което са си МНОГО полезни неща , които не бяха слагани с цел , уж да било по-raw ... а ест се правеше с цел икономия на пари , което всъщност не е лошо като идея . След няколко години като пуснат опция за ДКГ и митът за ръчна кутия ще изчезне .


А пък след още години и бензиновият мотор ще изчезне и ще има някакви на ток дето сигурно извънземни статистики ше имат а звука, о да дотогава тия перник стайл звук на двигател от колоните ше рулират.

А тия електроники ги слагат от пуст маркетинг и да догонват ЕУ като статистики щото да ти кажа ако на 458 италия му махнат кутията и електрониките и ги връчат на масовия им потребител въобще нямаше да постваш от 0 - 100 за незнам си колко правело ферарито.

Яката кола не е тъпи цифри, нито е разни кожи и мониторчета в интериора. Тя е усещане, вибрации звук държание и т.н.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 04 Апр 2012, 20:59

Яката кола не е тъпи цифри, нито е разни кожи и мониторчета в интериора. Тя е усещане, вибрации звук държание и т.н.

Именно - и заради това ЦЕЛИЯ свят определя Ферари за икона . Няма нито един журналист, който да не фаворитизира 458 като най-наелктризиращия суперспортист...И сега и преди когато са били само ръчни скоростните кутии, Ферари е ФЕРАРИ :idea:
ако на 458 италия му махнат кутията и електрониките и ги връчат на масовия им потребител въобще нямаше да постваш от 0 - 100 за незнам си колко правело ферарито.

- ако нямаше такава кутия , мотора нямаше да бъде 4,5 а щеше да е 5,0 и ускорението до 200км/ч щеше да е със 0,5 сек по-слабо . Поствам цифри , щот десетките сравнения които пуснахме се оказаха "некви глупости от нета" .
И тук е момента да питаме за цифри при Вайпъра - ще успее ли да се калсира пред старичкия ЗР1 ?

ПС:берлинета е подготвила големия бинокъл за пепелянката :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 04 Апр 2012, 21:20

такам, новия вайпър е


О МАЙ ГОД !!!!!!!


лоша дума не искам да чувам за тази кола


има си сичко, дизайн, мАтор (и то какъв, дори като чуя 8.4 литра настръхвам) седалки (за ваг феновете) и... е просто прелестен


а тепърва ще има АЦР... :ok:
No bling at the Ring

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook