Ф10 М5 - 2012 - част 2

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4198
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Kroki » 02 Апр 2012, 21:36

Алекс я снимай с Е60-ката това ускорение на отворени джамове :D :oops:
Който иска, без значение дали алх или Алекс
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от alx » 02 Апр 2012, 22:55

Alex 320i Cabrio написа:Странното е, че С85 въобще няма толкова въртящ момент, обаче съединителят се скапва от лаунч контрол... 4000об/мин е сетинг-а от завода... Плюс това ускорението от 160км/ч до 260км/ч е по-интересно...


ще се скапва я... с ланч контрол първа и част от втора са все на полусъединител... най-бързото ускорение е чрез запазването на сцеплението на задните гуми не като го биеш през краката мотора със газта и спирачките а като модулираш сцеплението със съединителя ...
алекс
трабант 601с
разни други возила

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от DrivinGGoD » 03 Апр 2012, 12:44

Още един бисер адаш :mhihi: Моите уважения, но първо при SMG-то и то при старт на S6 така блъска в дифа, че не се наблюдава нищо като полу-съединител, камоли на цялата първа и половината втора :dunno: А пък това, че сцеплението се модулира със съединителя е още по-голяма глупост... сцеплението се контролира само с газта и само след отпуснат съединител... да не говорим, че спирачките нищо общо нямат в случая :dunno: та аз така съм се научил, ма може и да не разбирам :roll: :oops:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от BadAngel » 03 Апр 2012, 13:06

DrivinGGoD написа:Още един бисер адаш :mhihi:


напротив, точно това което написа алх всъщност е лаунч контрола

газта е напечена до ламарина, а съединителя намалява и увеличава мощността

за това и лаунча толкова мори колите..
No bling at the Ring

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от alx » 03 Апр 2012, 13:13

Всеки съвременен ланч контрол на мощна кола модулира със съединителя- особено ако е турбиниран мотора.
алекс
трабант 601с
разни други возила

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Alex 320i Cabrio » 03 Апр 2012, 13:15

павката написа:е впечатлява ли това ускорение :roll:


сигурен съм, че ще направя 160-260 по-бързо от колкото ти 0-100 :mhihi:
Power is Nothing Without Insanity

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от DrivinGGoD » 03 Апр 2012, 13:39

Ай сега, тъй като не разбирам явно нищо, ми обяснете как с пълна газ и натискане/отпускане на съединителя се модулира мощността и как това не влияе на оборотите на двигателя и той не се форсира, когато се случва така, че електрониката натиска съединителя, че да не стига толкова сила до колелата :dunno:

Лънч контрола всъщност отпуска съединителя максимално прецизно, но го отпуска напълно и наведнъж, без да си играе на натискане/отпускане - т.е. избира точната плавност и скорост на действието от напълно отделен съединител до напълно притиснат, като за останалото (сцеплението) се грижи управлението на двигателя или крака на шофьора с педала на газта.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от alx » 03 Апр 2012, 14:37

DrivinGGoD написа:Лънч контрола всъщност отпуска съединителя максимално прецизно, но го отпуска напълно и наведнъж, без да си играе на натискане/отпускане - т.е. избира точната плавност и скорост на действието от напълно отделен съединител до напълно притиснат, като за останалото (сцеплението) се грижи управлението на двигателя или крака на шофьора с педала на газта.


малко разхвърляни мисли щото нямам време да ги организирам

може. ама на кола 300 коня. като говориме за 500 коня коли съединителя се ползва като буфер за да не роди нещо отдолу- я полуоски, я диф- особено за коли 4х4 които могат добре да зацепят и да товарят всичко отдолу сериозно... съединителя е бушон- не случайно на ламботата и фераритата на всеки 15к мили се сменя профилактично на ръчни и смг/дсг коли.

та те тия неща се случват много бързо та нямам спомени от м5-цата (пък и там беше много куцо на американския вариант), но мога съвсем отговорно да ти кажа че пдк-то на 997.2 турбо на първа отпуска/зацепва съединителя 2-3 пъти, след което сменя рано на 4500-5000 оборота на втора и така...

и друго. аз мога цял ден да ти правя стартове от място със ръчна кутия с кола 1000 коня и се представям чудесно (1.6 20-фута на улични гуми) и няма проблеми със съединителя.. докато като направиш същото с една кола с ланч контрол и на 3-5-тия път или ще ти каже "я почини малко" или ще почне да приплъзва.

ланч контрола тормози страшно съединителя защото както ти казах основното модулиране е с него при мощните коли. особено турбинираните - където идеята е газта да не се затваря защото тогава се губи бууст и като го сецнеш на първа след това ще го видиш на края на втора...
алекс
трабант 601с
разни други возила

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от DrivinGGoD » 03 Апр 2012, 14:49

Това е нещо ново за мен и не съм уверен, че е така :roll: Много по-лесно е да модулират силата с управлението на мотора, отколкото да тормозят съединителя :yes: При нито една кола, която съм карал с роботизирана кутия няма такова нещо - и при Е60 М5 (ЕУ версиите) и Е46 М3 със сигурност, защото съм карал най-много :roll:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от BadAngel » 03 Апр 2012, 17:55

DrivinGGoD написа: Много по-лесно е да модулират силата с управлението на мотора, отколкото да тормозят съединителя :yes: :


по лесно.. и по-бързо са две различни неща

тая работа е малко като "раделяй и владей" - всеки трябва да си прави това, за което е

мотора дава пълната газ, съединителя съединява и така

тук е мястото да си призная, че нямам голям опит с лаунчове, но един-два пъти са ме лаунчвали и.. нещата са осезаеми - мотора е на пълна газ , оборотите не се качват, защото съединителя зацепва и отпуска така, че да държи неща ва пука на максималния въртящ момент
No bling at the Ring

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от DrivinGGoD » 03 Апр 2012, 17:58

BadAngel написа:... нещата са осезаеми - мотора е на пълна газ , оборотите не се качват, защото съединителя зацепва и отпуска така, че да държи неща ва пука на максималния въртящ момент


:mhihi:

Ебаси осезанието имаш, точно ако оборотите стоят на едно място означава, че в нищо не се меси съединителя :winky: това да не е хидротрансформатор :roll: При "сухите" съединители всяко приплъзване при едно и също натоварване (подадена газ) и съпротивление (сцепление) води до промяна в оборотите, а не обратното :wave:

Обърни внимание на старт с кола с ръчни скорости и повече сила... първите няколко секунди са си чисто константни обороти при променлива скорост - защо? Опитай да си отговориш сам ;)
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от BadAngel » 03 Апр 2012, 18:00

DrivinGGoD написа:
BadAngel написа:... нещата са осезаеми - мотора е на пълна газ , оборотите не се качват, защото съединителя зацепва и отпуска така, че да държи неща ва пука на максималния въртящ момент


:mhihi:

Ебаси осезанието имаш, точно ако оборотите стоят на едно място означава, че в нищо не се меси съединителя :winky: това да не е хидротрансформатор :roll: При "сухите" съединители всяко приплъзване при едно и също натоварване (подадена газ) и съпротивление (сцепление) води до промяна в оборотите, а не обратното :wave:

Обърни внимание на старт с кола с ръчни скорости и повече сила... първите няколко секунди са си чисто постоянни обороти - защо? Опитай да си отговориш сам ;)


не, става дума, че не се форсира мотора, все едно е на празен ход, както ти си писал

такъв старт където оборотите са постоянни, а колата седи на едно място.. не ми ги хвали :)
No bling at the Ring

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Convertible » 03 Апр 2012, 18:01

BadAngel написа:
DrivinGGoD написа: Много по-лесно е да модулират силата с управлението на мотора, отколкото да тормозят съединителя :yes: :


по лесно.. и по-бързо са две различни неща

тая работа е малко като "раделяй и владей" - всеки трябва да си прави това, за което е

мотора дава пълната газ, съединителя съединява и така

тук е мястото да си призная, че нямам голям опит с лаунчове, но един-два пъти са ме лаунчвали и.. нещата са осезаеми - мотора е на пълна газ , оборотите не се качват, защото съединителя зацепва и отпуска така, че да държи неща ва пука на максималния въртящ момент

:OT: Геле, а си затрай поне веднъж, като не си компетентен по темата де :evil: (абре няма ли кой да го накаже тоя) :evil:
кое според теб държи нещата (кой неща) ва кой пук - съединителя ли? :ranting:
он топик искате да ми кажете, че като я назлоба и дсц я спира това се отразява на съединителя :roll: според мен не може да е така
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от DrivinGGoD » 03 Апр 2012, 18:04

BadAngel написа:такъв старт където оборотите са постоянни, а колата седи на едно място.. не ми ги хвали :)


http://youtu.be/Q8lpZa7Zhj4?t=28s

Абстрахирайте се от цялото видео, само старта ;)

300+ коня,1200 кг., сликове, ръчна кутия, никакъв полу-съединител - постоянни обороти (в рамките на 200-300 оборота) и контрол с газта :winky: :twisted:

Викаш слаба работа 0-100 за под 5 сек ;)
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от BadAngel » 03 Апр 2012, 18:11

DrivinGGoD написа:300+ коня,1200 кг., сликове, ръчна кутия, никакъв полу-съединител - постоянни обороти (в рамките на 200-300 оборота) и контрол с газта :winky: :twisted:


мда, това е друга интерпретация :yes:

но ако трябва да се върнем на темата за най-добрия старт (лаунча), според мен имаш повече място за грешки по този начин,

от колкото когато съединителя отпуска и пристиска

а нали уж колите ги правят такива, че и ламери като мен да могат да направят еди си колко секунди, та.. :)
No bling at the Ring

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook