Постоянно се върти перката за климатика?!
Модератор: Технически модератори
65 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- vankata_dupnica
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.06.2009
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D
- Мечтае да кара: BMW E60 530D
- Детайли за колата: Лукс...
Комфорт...
Класа!
Re: Постоянно се върти перката за климатика?!
Проблема при мен беше в релето. Има 2 релета за тази перка. Едното е за така да се каже за 1-ва скорост, а другото е за 2-ра скорост. На мен релето за 2-рата скорост на перката ми беше залепило. Аз също махах бушони и какво ли още не. Смених си релето с ново и всичко си е ОК. Дано да съм помогнал
Искаш да продаваш в цял свят ->Уеб дизайн и Онлайн маркетинг
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Постоянно се върти перката за климатика?!
а кое е релето?
- vankata_dupnica
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.06.2009
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D
- Мечтае да кара: BMW E60 530D
- Детайли за колата: Лукс...
Комфорт...
Класа!
Re: Постоянно се върти перката за климатика?!
Пич, нямам си и на идея при 5-ците къде и как са им релетата. Ето някаква схема на релета.
репе
Назначение
К2
Звуковой сигнал
КЗ
Снятие напряжения с контакта R
К4
Вентилятор отопи те ля/стояночный
обогрев
K5
Интенсивная очистка/насос омывателя
К6
Модуль SRA
К8
Дополнительный водяной насос
К9
Снятие напряжения с контакта 15
К10
Защита от перегрузки системы ABS/ASC
К16
Прерыватель аварийной сигнализации
30/30
К18
Развязка кондиционер - Motronic
K19
Компрессор кондиционера
К21
Включение 1 скорости дополни тельного
вентилятора
К22
Включение 2 скорости дополнительного
вентилятора
К40
Включение ближнего света фар
К41
Включение дальнего света фар
К42
Включение противотуманных фар
К43
Включение противотуманных огней
U4
Датчик противоугонной сигнализации
30/30
репе
Назначение
К2
Звуковой сигнал
КЗ
Снятие напряжения с контакта R
К4
Вентилятор отопи те ля/стояночный
обогрев
K5
Интенсивная очистка/насос омывателя
К6
Модуль SRA
К8
Дополнительный водяной насос
К9
Снятие напряжения с контакта 15
К10
Защита от перегрузки системы ABS/ASC
К16
Прерыватель аварийной сигнализации
30/30
К18
Развязка кондиционер - Motronic
K19
Компрессор кондиционера
К21
Включение 1 скорости дополни тельного
вентилятора
К22
Включение 2 скорости дополнительного
вентилятора
К40
Включение ближнего света фар
К41
Включение дальнего света фар
К42
Включение противотуманных фар
К43
Включение противотуманных огней
U4
Датчик противоугонной сигнализации
30/30
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Искаш да продаваш в цял свят ->Уеб дизайн и Онлайн маркетинг
- mModo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 18.04.2008
- Местоположение: София/Младост
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: WBS
- Детайли за колата: Е34 М50Б20+чип-ванус
Е39 М52Б25ТУ (с две цици за мачкане :))
Re: Постоянно се върти перката за климатика?!
релетата може да са по-различни (като при мене), но в началото на лятото имах проблем с климата та Тимето изкара много подробна ел. схема, ако още имаш проблеми ще го намеря да я постне.
- MPOWERfan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 560
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Перник.
- Пол: Мъж
- Кара: E61/530XD
- Мечтае да кара: на по-евтино гориво.
Re: Постоянно се върти перката за климатика?!
Същия проблем има и брат ми с самоче с TDS-a,пали колата кара се 10минути и перката тръгва,
няма как до толко за загрее чак за 10минути и то при положение,че навън е студ.
Понякога тръгва понякога не,явно това сред "децките болести: при Е34.
Виското не работеше много добре,зацепихме го пак същата работа.Сега ще се сменя но с сигурност не е от него,
колата е закачана няколко пъти на диагностика и нищо.Можеби трябвва да прегледаме релето и датчиците за който е писано по-нагоре в темата.
Но да попитам те на същите мста ли са при TDS? Или да ги търсим на друго място,релето преполагам също така не е на това място както при М50? Или бъркам?
няма как до толко за загрее чак за 10минути и то при положение,че навън е студ.
Понякога тръгва понякога не,явно това сред "децките болести: при Е34.
Виското не работеше много добре,зацепихме го пак същата работа.Сега ще се сменя но с сигурност не е от него,
колата е закачана няколко пъти на диагностика и нищо.Можеби трябвва да прегледаме релето и датчиците за който е писано по-нагоре в темата.
Но да попитам те на същите мста ли са при TDS? Или да ги търсим на друго място,релето преполагам също така не е на това място както при М50? Или бъркам?
E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61
Re: Постоянно се върти перката за климатика?!
Какви детски болести те направо пенсии станаха на Е34 , и колегата Зъб ( но в умалителен вариант ) има абсолютно същия проблем та пускал е тема точно затова попрегледай я и виж последното ми мнение да видиш и какви неща се случват и как никой не е застрахован че точно на неговата колица е същото дередже. Даже смятам че е масово явление. Говоря за следното , водната помпа реалоем на Е34 е с пластмасова турбинка и тя с времето излинява ( пластмасата старее) и както е ясно никой не сменя навреме или както е писал производителя ( с малки изключения ) и тя в един момент се чупи и става на парчета. Ха познайте де отиват въпросните такива, част от тях ( по-малките ) отиват в радиатора и се нагмездват там другите кой къде фане и си намери по-спокойно местенце , а голяма част от тях ( по-едрите ) остават в блока и нищо не може ги накар да излязат оттам щото пък и дупките към главата са едни мънички ( който е отварял ще потвърди ). Та от личен опит извадих една шепа ( около 15-на броя ) такива парчотии от пространството между стената на последния цилиндър и стената на блока ( откъм купето ) наблъскани , с метално чопче съм ги изчоплял и после хващал с разни припособления и това всичкото е предходено от два пъти тотална смяна на антифриз с изкъпване и промиване ( с препарати с водна струя и т.н. ) , смяна на радиатора с чисто нов и всички други баеници и прочие , но иска ръчичка да пипне иначе няма излизане. Там тези буклуци са престояли живота на следващата водна помпа която смених със следваща и така като сметна на пръсти
излиза има няма едно поне стотина хилядарки в километри да са си "живяли там" > Пиша всичко това да споделя щото и на мен ми се пускаше карйната защита тъй наречаната втора степен на климатичната перка от никви натоварвания. Всичко това не е задължителна причина за тези прояви на уж прегряване пък то всъщност е локално ( на последния цилиндър дет е датчика на 101гр. ) , но е повече от реална вероятност имайте го предвид. Успех.

- MPOWERfan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 560
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Перник.
- Пол: Мъж
- Кара: E61/530XD
- Мечтае да кара: на по-евтино гориво.
Re: Постоянно се върти перката за климатика?!
Перката засега е с ивадена букса,че много дразни! Странното е,че не винаги се пуска което по-скоро ме нвежда на мисълтта за датчик или реле.
Ще видим накрая какво ще излезе,оправиме ли я ще пиша какво е било в нашия случаи.
Ще видим накрая какво ще излезе,оправиме ли я ще пиша какво е било в нашия случаи.
E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Постоянно се върти перката за климатика?!
пиши пиши колега,
при мен още при паленето се върти тая перка, при 7-8 градуса навън.
при мен още при паленето се върти тая перка, при 7-8 градуса навън.
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Постоянно се върти перката за климатика?!
D_U_D_E_ написа:пиши пиши колега,
при мен още при паленето се върти тая перка, при 7-8 градуса навън.
И при мен така беше, още с даването на контакт се върти, докато изгасиш.....и то на 2-ра степен, бучи яко и супер ме дразнеше...
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Постоянно се върти перката за климатика?!
Има ли някакво развитие по темата, че лятото идва. Сложих бушона на мястото, но след 2 часа се беше разтопил и тая перка не спира. Търсих го тоя датчик в дясно от радиатора, ама не го намерих. Карам ТДС, ако това има значение. Кажете, къде е тоя датчик и кое е релето да го сменя, че ако не стане да гледам преостата вече.
Re: Постоянно се върти перката за климатика?!
Датчикът е на тиквата, колега. 
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=15
Ама някой колега да ти каже кой е точно, въпреки че надали е от него.
А тоя бушон да се топи... има нещо нередно. Ако е с точните ампери, де.

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=15
Ама някой колега да ти каже кой е точно, въпреки че надали е от него.
А тоя бушон да се топи... има нещо нередно. Ако е с точните ампери, де.


- mModo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 18.04.2008
- Местоположение: София/Младост
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: WBS
- Детайли за колата: Е34 М50Б20+чип-ванус
Е39 М52Б25ТУ (с две цици за мачкане :))
Re: Постоянно се върти перката за климатика?!
и при мене го топи бушона, 30А, смених перката с втора употреба - отново го гореше, само че не за ден, а примерно за три-пет, така че според мен е перка.
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Постоянно се върти перката за климатика?!
Това май е доста често срещан проблем - и при мене топеше бушона и го зарязах накрая, щото тъй и нямах много време да се занимавам с него... Пък вече нямам Е34, така че съвсем ми се реши проблема 

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Постоянно се върти перката за климатика?!
Перката гори бушона, и това сме го коментирали.
Аз съм на мнение, че с ревизия на ел. мотора на перката нещата ще заспят, стига да няма стопени намотки
Аз съм на мнение, че с ревизия на ел. мотора на перката нещата ще заспят, стига да няма стопени намотки


- georgistz
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 2.06.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E34 M50B20, лето господне 1994-о
- Мечтае да кара: същото
Re: Постоянно се върти перката за климатика?!
На моята си имаше същия проблем - дам на контакт и моментално тръгва перката на 2-ра степен. Оказа се датчика за налягане на фреона - завинтен е на филтъра-дехидратор (под казанчето на чистачките се намира) и за да се смени не е необходимо да се отваря системата. Има си вентил, та само се развива стария и се слага нов с нов о-пръстен. Най-лесно се проверява дали от там е проблема като се изключи едната букса, само не помня бялата или черната беше за перката. Другата е за минимално налягане - да не включва компресора на климатика ако няма фреон с масло.
65 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани