Отново за АБС
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Отново за АБС
kraininski написа:отказвам се да споря с теб колега, за пореден път не четеш какво пиша....пробвай само следното, запамети 100км/ч на 5-а скорост, натисни съединителя и дай 4-та, след това натисни копчето за възтановяване на запаметената скорост и ще видиш че колата ще достигне пак 100км/ч със запаметената на 5-а предавка скорост, но с по-високи обороти
за 7-и път ще повторя ..........
Добре де , щом си толкова компетентен защо пускаш тема че имаш проблем ? Ами реши си го сам тогава . Или важното е диалог да има .

Re: Отново за АБС
С ръчна скоростна кутия на темпомат се променя само моментния разход . Нито скорост нито обороти се променят освен ако съединителя не е гудбай или Е39 да е с няква извънземна технология .
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Отново за АБС
vladobate написа:С ръчна скоростна кутия на темпомат се променя само моментния разход . Нито скорост нито обороти се променят освен ако съединителя не е гудбай или Е39 да е с няква извънземна технология .
втрещен съм....никой ли не чете какво пише или само си чешете пръстите...колега много внимателно прочети предходния ми пост и може и да усетиш за какво говорим
за по-горния колега, темата е за да се разсъждава над проблема и да се стигне до решение....но това го правя само аз, останалите коментирате неща несвързани с проблема, изказвайки заключения далечни от истината
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Отново за АБС
моля темата да бъде заключена или изтрита, щото хората ще четат тука и ще бъдат дезинформирани от някои изкавзания
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Отново за АБС
vladobate написа:С ръчна скоростна кутия на темпомат се променя само моментния разход . Нито скорост нито обороти се променят освен ако съединителя не е гудбай или Е39 да е с няква извънземна технология .
пробвай само следното, запамети 100км/ч на 5-а скорост, натисни съединителя и дай 4-та, след това натисни копчето за възтановяване на запаметената скорост и ще видиш че колата ще достигне пак 100км/ч със запаметената на 5-а предавка скорост, но с по-високи обороти, защото сме вече на 4-та !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
Re: Отново за АБС
kraininski написа:vladobate написа:С ръчна скоростна кутия на темпомат се променя само моментния разход . Нито скорост нито обороти се променят освен ако съединителя не е гудбай или Е39 да е с няква извънземна технология .
пробвай само следното, запамети 100км/ч на 5-а скорост, натисни съединителя и дай 4-та, след това натисни копчето за възтановяване на запаметената скорост и ще видиш че колата ще достигне пак 100км/ч със запаметената на 5-а предавка скорост, но с по-високи обороти, защото сме вече на 4-та !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Четем , четем ама кво ли се пише . Това дет за трети път го пишеш е стана ясно отдавна ама каране на темпомат означава че говорим за една зададена програма всяко друго действие (освен подаване на газ ) прекратява това задание и следващото е ново няма нищо че е запаметено като стойност. Аз говорех в рамкита на едно задание че не се изменя скорост и обороти при различен терен ( изкачване или слизане ) където компа подава повече гориво за повече мощност и съответно се променя само моментния разход . А с другото съм с две ръце на твоя страна в смисъл е ясно че ако вземем за пример автомат там дори в рамките на едно задание се променят и обороти ( поради минаване на друга предавка автоматично ) и разход моментен само скоростта се поддържа константа.
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Re: Отново за АБС
vladobate написа:kraininski написа:vladobate написа:С ръчна скоростна кутия на темпомат се променя само моментния разход . Нито скорост нито обороти се променят освен ако съединителя не е гудбай или Е39 да е с няква извънземна технология .
пробвай само следното, запамети 100км/ч на 5-а скорост, натисни съединителя и дай 4-та, след това натисни копчето за възтановяване на запаметената скорост и ще видиш че колата ще достигне пак 100км/ч със запаметената на 5-а предавка скорост, но с по-високи обороти, защото сме вече на 4-та !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Четем , четем ама кво ли се пише . Това дет за трети път го пишеш е стана ясно отдавна ама каране на темпомат означава че говорим за една зададена програма всяко друго действие (освен подаване на газ ) прекратява това задание и следващото е ново няма нищо че е запаметено като стойност. Аз говорех в рамкита на едно задание че не се изменя скорост и обороти при различен терен ( изкачване или слизане ) където компа подава повече гориво за повече мощност и съответно се променя само моментния разход . А с другото съм с две ръце на твоя страна в смисъл е ясно че ако вземем за пример автомат там дори в рамките на едно задание се променят и обороти ( поради минаване на друга предавка автоматично ) и разход моментен само скоростта се поддържа константа.
Това се опитваше да ти обясни kraininski, темпомата не следи оборотите на двигателя! Просто за дадена скорост на дадена предавка те са константа! Но изходната величина за тази програма за която говориш е скоростта т.е обороти но не на двигателя а на главината!
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Отново за АБС
Аз взех на Sambeto колата, на която не беше ползвал Темпомата и мога да кажа, че работи безотказно засега.
Тествал съм до на 80, на 130 и на 160 дори по магистрала Тракия.
Искам да ви убедя, че при зададена скорост 80 - примерно, често я карам така на Околовръстното посока Младост - Бояна - някои знаете, че има нагорнища и надолнища - макар и слаби.
Оборотите се менят, скоростта остава константа.
Как дори може да си помислите, че Темпомата, след като си му задал стойност на скорост, не ти мени оборотите?
В книжката с инструкции дори пише 1 стъпка на + бутона = 0.6 км, а не еди си колко оборота.
За да поддържа зададената скорост функцията Темпомат мени оборотите на мотора, което пък се отразява на временния разход и видимо може да се види на уреда под оборотомера.
Тествал съм до на 80, на 130 и на 160 дори по магистрала Тракия.
Искам да ви убедя, че при зададена скорост 80 - примерно, често я карам така на Околовръстното посока Младост - Бояна - някои знаете, че има нагорнища и надолнища - макар и слаби.
Оборотите се менят, скоростта остава константа.
Как дори може да си помислите, че Темпомата, след като си му задал стойност на скорост, не ти мени оборотите?
В книжката с инструкции дори пише 1 стъпка на + бутона = 0.6 км, а не еди си колко оборота.
За да поддържа зададената скорост функцията Темпомат мени оборотите на мотора, което пък се отразява на временния разход и видимо може да се види на уреда под оборотомера.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Отново за АБС
Аз написах образно "оборотите" или ДДЕ. При Д моторите, темпомата се връзва към ДДЕ, за бензините не знам. Защо тогава при прекъсната връзка със датчика от който взима инфо скоростомера, темпомата работи? Абсурдно е да е вързан към всички датчици защото колелата не се въртят с еднакви обороти!
А колега deyan-enchev освен ако колата не е автомат защото там не знам как работи темпомата, при ръчка, при зададена скорост да речем 120, оборотите не се променят освен ако някъде не преплъзва връзката между колянов вал и гумите. Това е абсурдно! Вдигат ли се оборотите, вдига се и скоростта.
А колега deyan-enchev освен ако колата не е автомат защото там не знам как работи темпомата, при ръчка, при зададена скорост да речем 120, оборотите не се променят освен ако някъде не преплъзва връзката между колянов вал и гумите. Това е абсурдно! Вдигат ли се оборотите, вдига се и скоростта.

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Отново за АБС
Да аз пиша изрично за автоматик, за ръчка нямам претенции, че знам, понеже не съм пробвал 
Ама и това което ти пишеш за неработещите датчици и работещия Темпомат не мога да си го обясня ... може би някой от запознатите с фунционирането на екстрата колеги ще ни обясни.

Ама и това което ти пишеш за неработещите датчици и работещия Темпомат не мога да си го обясня ... може би някой от запознатите с фунционирането на екстрата колеги ще ни обясни.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Re: Отново за АБС
520_i написа:vladobate написа:kraininski написа:vladobate написа:С ръчна скоростна кутия на темпомат се променя само моментния разход . Нито скорост нито обороти се променят освен ако съединителя не е гудбай или Е39 да е с няква извънземна технология .
пробвай само следното, запамети 100км/ч на 5-а скорост, натисни съединителя и дай 4-та, след това натисни копчето за възтановяване на запаметената скорост и ще видиш че колата ще достигне пак 100км/ч със запаметената на 5-а предавка скорост, но с по-високи обороти, защото сме вече на 4-та !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Четем , четем ама кво ли се пише . Това дет за трети път го пишеш е стана ясно отдавна ама каране на темпомат означава че говорим за една зададена програма всяко друго действие (освен подаване на газ ) прекратява това задание и следващото е ново няма нищо че е запаметено като стойност. Аз говорех в рамкита на едно задание че не се изменя скорост и обороти при различен терен ( изкачване или слизане ) където компа подава повече гориво за повече мощност и съответно се променя само моментния разход . А с другото съм с две ръце на твоя страна в смисъл е ясно че ако вземем за пример автомат там дори в рамките на едно задание се променят и обороти ( поради минаване на друга предавка автоматично ) и разход моментен само скоростта се поддържа константа.
Това се опитваше да ти обясни kraininski, темпомата не следи оборотите на двигателя! Просто за дадена скорост на дадена предавка те са константа! Но изходната величина за тази програма за която говориш е скоростта т.е обороти но не на двигателя а на главината!
Е къде съм твърдял че следяло оборотите темпоматчето . Щест пъти четох темата и това на което наблегнах е единствено породено от следното изказване на колегата Kraininski " а да ми коментираш че ръчката при каране с една скорост държи едни обороти е несериозно, мисля че коментираме далеч по-сложни неща за да не знаем такива елементарни !!! " , защото този път не уточни " при различни предавки " . Иво също се заблуди в тая посока и оттам се получи това недоразумение , говореше се последователно за ръчка и автомат и понякога не се уточняваше за какви режими . Извинявам се на колегата пуснал темата , но постовете ми бяха само и единствено заради уточняване на истината и детайлите по глупавия спор , нищо лично. А колкото до проблема той си го е установил сам още във втория пост е обяснил подробно и направил заключението , остава само след прегледа на модула който е пратил да се установи на 100% причината в него ли е била или сагата продължава . Е това единствено ако той пожелае да спомене в темата си. Как да е успех.
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Отново за АБС
мислех да не влизам повече в тая тема, че истински се бях издразнил
, ама добре че го направих та да видя че най-после има консенсус 
модула още не съм го пратил че нямам никакво време, но като го направя ще пиша за ефекта....ако не се оправи значи логиката ми е грешна и ще го мисля пак


модула още не съм го пратил че нямам никакво време, но като го направя ще пиша за ефекта....ако не се оправи значи логиката ми е грешна и ще го мисля пак

"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Отново за АБС
АБС модула се разходи до Варна, хората казаха че са го направили и всичко е точно, да ама промяна няма никаква.на 19-и колата отива в Дару за диагностика, всички останали които пробвах са напълно безполезни...а ходих при не един и двама "препоръчани" диагностици.да се надяваме в Дару да хванат проблема.
МОЛБА ако на някой колега от София с модул 001 му се иска да изкара някой лев и да бъде почерпен обилно с бира нека пише да ги разменим за проба, смяната става за 10 мин. ще съм безкрайно благодарен, поне едно нещо да елиминрам...на този етап проблема все още може да е навсякъде
.
МОЛБА ако на някой колега от София с модул 001 му се иска да изкара някой лев и да бъде почерпен обилно с бира нека пише да ги разменим за проба, смяната става за 10 мин. ще съм безкрайно благодарен, поне едно нещо да елиминрам...на този етап проблема все още може да е навсякъде
.
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Отново за АБС
Колега трябваше да започнеш с датчиците.
Обикновено там е проблема. Аз съм имал няколко случая с датчици и нито един с модула а ми е 001, демек проблемен. На диагностика излиза веднага кой е датчика, не знам къде си правил диагностиката но щом не излиза кой е, смени диагностика!


- TAIFUNA
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 22.05.2011
- Местоположение: бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 530д
Re: Отново за АБС
Ivo_Borisov написа:Колега трябваше да започнеш с датчиците.Обикновено там е проблема. Аз съм имал няколко случая с датчици и нито един с модула а ми е 001, демек проблемен. На диагностика излиза веднага кой е датчика, не знам къде си правил диагностиката но щом не излиза кой е, смени диагностика!
колеги на мен ми даваше постоянно преден ляв датчик на диагностиката и ми светеше АСЦ. Размених ляв с десен датчик и пак ми даде ляв. Смених модула естествено 001 и колата се оправи
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани