Проблем с 325тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 4.03.2012
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: e36 2.5tds
Мечтае да кара: икарус

Проблем с 325тдс

Мнение от onzii » 01 Апр 2012, 19:47

Колеги имам проблем и незнам от къде да започна.От скоро съм собственик на тази марка,и несъм на ясно.Та така,по някой път като загрее започва да пали след голямо въртене(не винаги).Изведнъж стана много мудно,започва да върви след 2500 оборота.Като стиснеш маркуча на турбото и даваш газ надува много слабо.Да поясня само,масло,маслен,горивен,въздушен филтър са сменени преди 500 км.Студен,топъл двигател не пуши изобщо,дори и на пълна газ. :help: :help: Благодаря предварително. :bowdown:
Колкото повече,толкова повече

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 2.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325 тдс
Мечтае да кара: M3 e92

Re: Проблем с 325тдс

Мнение от kiret0 » 01 Апр 2012, 20:40

Та така,по някой път като загрее започва да пали след голямо въртене(не винаги)

Това е често срещан проблем дори и аз съм го имал в началото "топъл старт" причините са много за трудното палене виж си в търсачката има много писано...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с 325тдс

Мнение от vladobate » 01 Апр 2012, 21:00

Колко си скорошен на тази марка и това дет си описал значи ли , че преди е вървяла доста повече или ..... Неналичието на пушек означава малко гориво , при сменени описани консумативи провери цедката преди помпата в резервоара позадръства се и намаля количеството доставяно гориво . Следваща стъпка проверка маркучлето на мапа от входящите колектори до него ( мапа се намира близо до горивния филтър , черна кутийка в която влиза въпросното мъркучле , едно на брой ) , вадиш го от него и надуваш бузи да го продухаш :mhihi: ако нямаш друго по-подходящо , също е добре и самия мап да му пръснеш контактен спрей в щуцера ( след това изтръскай хубаво и подсуши ) за прочистване или прегледай да не е напукано маркучлето или въобще да е изскочило от колекторите. Следваща стъпка дизелджия мастер с диагностика да и види стойностите на ГНП количество гориво и предварение , ако е малко горивото така става мудна , да я настрои пък и предварението да види и да я врътне малко помпата за да се оправи евентуално топлия старт . Айди дерзай и после да пишеш кво става .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Проблем с 325тдс

Мнение от Nasko_325TD » 02 Апр 2012, 7:18

Значи двигателя мени ли обороти на празен ход?Като не иска да пали как върти стартера?

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 4.03.2012
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: e36 2.5tds
Мечтае да кара: икарус

Re: Проблем с 325тдс

Мнение от onzii » 02 Апр 2012, 8:11

Ходих на диагностика,стойностите на помпата са в рамките на нормалното,просто турбото не работи на 100%.Казаха да откача катализатора и да пробвам така.Не мени оборотите,не тресе,все едно не работи,просто е много тих.Стартера си върти нормално.Днес ще опитам нещата които сте описали и да видим какво ще стане.
Колкото повече,толкова повече

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с 325тдс

Мнение от vladobate » 02 Апр 2012, 10:28

onzii написа:Ходих на диагностика,стойностите на помпата са в рамките на нормалното,просто турбото не работи на 100%.Казаха да откача катализатора и да пробвам така.Не мени оборотите,не тресе,все едно не работи,просто е много тих.Стартера си върти нормално.Днес ще опитам нещата които сте описали и да видим какво ще стане.

За да разбереш турбото дали работи закачаш манометър и следиш как и до колко качва налягане. Иначе има един клапан в него предпазен понякога запича и нагар натрупва оставайки леко открехнат и така пропуска част от изгорелите газове и не може да се развърти като хората , друго може и маркучлетокъм тоз клапан да е спукано или някъв друг пробив по турбопътищата . А за катализатора иди до ауспуха и на работещ двигател сложи ръката на тръбата , ако усещаш как реди цилиндрите значи не е чак толкоз запушен че да умре колата .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
Мечтае да кара: M6 разбира се

Re: Проблем с 325тдс

Мнение от Gancho » 02 Апр 2012, 18:17

Колега не се чуди а махай катализатора.И аз моя го махнах преди три години и нямам никакви ядове.То този катализатор ще е оргиналния(15год.)и ще е доста запушен.Просто се осеща едно отпушване след махането му.Но си сложи резонаторно гърне.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 4.03.2012
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: e36 2.5tds
Мечтае да кара: икарус

Re: Проблем с 325тдс

Мнение от onzii » 02 Апр 2012, 21:23

Проблема е решен,спукам маркуч на вакума на турбото,протрит интеркулер(защото някой умник го е връзвал с тел и св.опашки :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )запушен катализатор и много нерви.Остана само топлият старт :mhihi: .
Колкото повече,толкова повече

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с 325тдс

Мнение от vladobate » 03 Апр 2012, 12:38

onzii написа:Проблема е решен,спукам маркуч на вакума на турбото,протрит интеркулер(защото някой умник го е връзвал с тел и св.опашки :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )запушен катализатор и много нерви.Остана само топлият старт :mhihi: .

Не е вакумен тоз маркуч , някой ти говори глупости . Това само в интерес на истината . Вакум при тдс само от вакум помпата отникъде другаде . Това дет ти писах за топлия старт направихте ли или не . Врътни помпата един милиметър към мотора и виж дали ще се оправи ( ако има мегдан още за въртене ) .

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook