Ф10 М5 - 2012 - част 2
Модератор: Общи модератори
- raddy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 465
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Самоков/Боровец
- Пол: Мъж
- Кара: ше E30 сега:E90 N52B25
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Sorry за

Баси на фона на тия снимки е60 и е90-ките изглеждат като от средновековието....
Нз какво още може да се очаква от колите - може би да полетят....
Също нз как може да се оплюе нещо толкова перфектно като този автомобил...



Баси на фона на тия снимки е60 и е90-ките изглеждат като от средновековието....
Нз какво още може да се очаква от колите - може би да полетят....
Също нз как може да се оплюе нещо толкова перфектно като този автомобил...




Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
павката написа:тея електроники на хубаво място са положени
Пак са отстрани. На големите мерцедеси еку-то на двигателя е баш отгоре.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
acho.rs написа:Интериора както и при другите Ф10 мирише на скъпарско , много скъпарско . Късмет от американец да видиш подобно качество ...
Мда, точно това "скъпарско" излъчване е това, което ме отблъсква. За мен това е минус. За мен дизайна трябва да следва функцията, без излишни лигавщини.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Да , 5та серия , 5 метровия бизнес кораб на БМВ, трябваше да следва "успешния" задокенаски модел и да лъха на Део 
Като искаш семпло - Е90/Е92 - дори и във вариант М3 , базово са достатъчно изчистени .

Като искаш семпло - Е90/Е92 - дори и във вариант М3 , базово са достатъчно изчистени .
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Колкото повече чета за новото М5, гледам снимки ( даже ей-сега преди 30 мин, седейки в едно заведение видях и чух една как мина отпред ) , толкова повече оставам с впечатлението, че М6 ще бъде №1 желание за мен за доста време напред... Абсолютен връх в гамата на BMW!
- LArgo50
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 11.06.2011
- Пол: Мъж
- Кара: конджул...
- Мечтае да кара: G-POWER M5 HURRICANE RR
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Знам ли...нещо ми се губи спортният дух...навярно и по-нетипичният за ///М звук и той помага в случая, за да мисля така. Пък иначе гледах Топ гиър Ф10 М5 - Е60 М5.. Ф10 М5 е дзвер...ама нещо не ми е на сърце, много модерна ми идва 

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
acho.rs написа:Много ми е интересно как определяте цената като висока ? Порше Панамера Турбо е малко по-бавна и струва 100 000 отгоре . Ауди РС6 (ако още се произвежда) е по-скъпо , Е63 АМГ е няколко хилки по-скъпо , Ягуар ХФ-Р който е много по-слаб е по-евтин 20ина хил ЛЕВА . Накрая излиза че колата , не само е най-бърза в класа си , но и най-евтина . Имало там някакъв евтин кадилак - хубаво , остава някой да успее да го пробутна и на не-американци , белкем света чуе нещо за него .
Ако се хвана за моите думи имах предвид, че за мен е висока цената, иначе за лукса и мощноста която предлага си струва всеки цент..
Малко офтопик : лично според мен най-доброто от БМВ до сега като интериор и ергономия е новата Z4 Е89.. просто всичко е така пипнато в тая кола, че седнеш ли НЕ ти се става с часове. Много, много красив салон и страшно удобни седалки, перфектно изчистена линия, няма претрупани и излишни циганийки по конзолата, която от своя страна изглежда доста масивна и създава чувството за много приятен комфорт..



I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4199
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
А защо при лаунч контрола европейските Ф10-ки тръгват от 5к оборота, а амереканките от 3к? Или аз нещо съм в грешка
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Kroki написа:А защо при лаунч контрола европейските Ф10-ки тръгват от 5к оборота, а амереканките от 3к? Или аз нещо съм в грешка
Нещо си в грешка или тръгването от 5к не е било с лънч . Дори атмосферките на Ферари и Ламбо тръгват от около 3000-3500 ...
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Kroki написа:А защо при лаунч контрола европейските Ф10-ки тръгват от 5к оборота, а амереканките от 3к? Или аз нещо съм в грешка
Това беше така при е60 м5. Американките бяха на 2500 оборота, европейските на 5000 ( и можеше да се регулира ръчно нагоре/ надолу)
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
alx написа:Kroki написа:А защо при лаунч контрола европейските Ф10-ки тръгват от 5к оборота, а амереканките от 3к? Или аз нещо съм в грешка
Това беше така при е60 м5. Американките бяха на 2500 оборота, европейските на 5000 ( и можеше да се регулира ръчно нагоре/ надолу)
това с каква идея се прави?
само не ми казвай, че американците са лумпени и злоупотребяват с "изстрелванията"

No bling at the Ring
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Факт е, че много се оплакват от това по хамериканските форуми... Просто очевидно е направено точно с цел да отговори на някое от изискванията на континента, защото са преценили, че персоналната настройка (както е при европейските версии) няма да бъде направена адекватно и може да стават бели...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
DrivinGGoD написа:Факт е, че много се оплакват от това по хамериканските форуми... Просто очевидно е направено точно с цел да отговори на някое от изискванията на континента, защото са преценили, че персоналната настройка (както е при европейските версии) няма да бъде направена адекватно и може да стават бели...
и на мен нещо такова ми се въртеше в главата
ако на некой американо му изтрещи колата от лаунчове - това е добра предпоставка рязко да забогатее
за това бмв си щракат на 2500 оборота
в началото когато се появиха гтр-ите нали имаше една драма с лаунча, защото некви руснаци го бяха спекли от изстрелвания - същата работа

което всъщност е голям комплимент за нас - бмв не ни смятат за аборгени

No bling at the Ring
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Странното е, че С85 въобще няма толкова въртящ момент, обаче съединителят се скапва от лаунч контрол... 4000об/мин е сетинг-а от завода... Плюс това ускорението от 160км/ч до 260км/ч е по-интересно...
Power is Nothing Without Insanity
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
е впечатлява ли това ускорение 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани