Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Факт е, че разликата в цените прави Camaro-то още по-привлекателно, отколкото е като визия и двигател... Не съм карал, но ако управлението и поведението са ок и само интериора е проблем определено е евтина алтернатива на М3И както казах, не крия, че ми харесва адски как изглежда, а и концепцията е правилна
Особено евтино е камарото - едно Камаро СС , което далееееееееееч не е ЗЛ1 , ти идва на 80% от цената на М3 ... въпреки че не са един клас и като цяло масъла е по ексклузивен . . . Пред нас обаче е спряла бяла М3ка с черен тава (не фолио) - не е истина как с минимални промени по броните , 3ка купе може да се превърне в толкова красив автомобил . . . отивам да и се порадвам , нищо че е стара , нищо че се виждат под път и надпът , нищо че 320д с М пак е прекалено близо по дизайн ...
Макар че никой няма да направи това - да се прекачи от Е класа купе (техниката на Ц класа и визия на Е класа ) в някое камаро ...
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:DrivinGGoD написа:Факт е, че разликата в цените прави Camaro-то още по-привлекателно, отколкото е като визия и двигател... Не съм карал, но ако управлението и поведението са ок и само интериора е проблем определено е евтина алтернатива на М3И както казах, не крия, че ми харесва адски как изглежда, а и концепцията е правилна
Особено евтино е камарото - едно Камаро СС , което далееееееееееч не е ЗЛ1 , ти идва на 80% от цената на М3 ... въпреки че не са един клас и като цяло масъла е по ексклузивен . . . Пред нас обаче е спряла бяла М3ка с черен тава (не фолио) - не е истина как с минимални промени по броните , 3ка купе може да се превърне в толкова красив автомобил . . . отивам да и се порадвам , нищо че е стара , нищо че се виждат под път и надпът , нищо че 320д с М пак е прекалено близо по дизайн ...
Макар че никой няма да направи това - да се прекачи от Е класа купе (техниката на Ц класа и визия на Е класа ) в някое камаро ...
Абе човек въобще не е на 80% от цената....пак гледащ базови цени.... прилично оборудвано камаро е около 45-50 хил евро от германия, една приятелка кара такова. Базова М3ка е 66 хил евро а ходи питай който и да е дилър на БМВ дали някога са продали абсолютно базова кола. Средна цена за нова М3ка минимум 80 и няколко хиляди евро.
Сега това ЗЛ1 е доста впечатляващо. На един тест му докараха 3.8 до 100 ама не на драг писта, а на обикновенна със завой.
Но от базовата версия не съм толкова впечатлен освен на визия разбира се. Ако трябва да избирам евтина алтернатива на М3 бих взел мустанг 5.0
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
ми де да знам, аз съм карал най-слабата версия и нищо не скърцаше. вярно, че беше на 10к мили, ама все пак. материалите са ок (да си припомним 3ките с платнени седалки, касетофони и ръчки на вратите ?), повече ме дразни, че са искали и отвътре(щото отвън нали...) да изглежда като старо камаро, а в интериора на едно старо камаро няма абсолютно нищо за мен, което трява да се ползва като някакво вдъхновение за дизайн. ест. не е толкова директна като едно bmw и видимостта е малко гадна, ама няма нищо общо с кошницата, която си представяте
с правилното окачване и по-сериозен двигател ще си много сериозна машина, както и изглежда от тестовете...

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
да си припомним 3ките с платнени седалки, касетофони
На моята 13 годишна Е46ца седалките са като НОВИ , ама буквално като нови . Няма нито едно място където текстила да се е протрил или да се е насъбрал на вълнички . Касетофон не знам дали има на Е90 , знам че има на Е46 и почти винаги е в комбинация със СД чейнджър .
А и надявам се не сравняваш екстрите на 316ки със тези на Камаро ...
Сега това ЗЛ1 е доста впечатляващо. На един тест му докараха 3.8 до 100 ама не на драг писта, а на обикновенна със завой.
Е те на М5 му дадоха 3,7 до 60 мили и 11,9 на 400 метра (сигурно вече 4 медии) . Спор няма че ЗЛ1 е зверски бърза кола . Нито че интериора и качеството на изработка има значение за трак кар .
Може принципно да поговорим как се отразява на комфорта и поведението по пътищата задно окачване с листови ресьор , цяла греда и как се отразяват адаптивните амортисьори

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
Май си пропуснал, че камарото е с независимо окачване отзад + електромагнитни(или там magnetorheological) амортисьори от корвет.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
M3ката пък е с EDC
Върви и завива повече от Camaro SS, изглежда по-семпла от него, но това не означава, че не е адски красива, и във всяко друго отношение е по-добрата кола - комфорт, оборудване, качество, ергономия... Лошото е, че Camaro-то убива като цена и наистина е на половината - в БГ започва от 84 000 лв. а М3ката е с база 160 000лв. Ta определено, ако искам нова спортна кола за 100 000лв трябва да гледам 1 М Coupe или Camaro... или М3 на старо
С ZL1 работата е същата, само дето колата е доста по-бърза направо от М3ката и сигурно не малко по-бърза по пистите. Та... и аз бих си купил Camaro... определено колата много ми харесва особено за тия пари
В момента в DE има такива коли от 2010 на цени от по ~30 000 Е, което е цена на хубаво Е46 М3
Та... въпрос на избор, аз бих имал такава кола в гаража си, ако ми хареса как се кара и стои, но само ако имам и друга, докато ако ще е само една кола М3ката ще е моята кола, независимо от кое поколение 


С ZL1 работата е същата, само дето колата е доста по-бърза направо от М3ката и сигурно не малко по-бърза по пистите. Та... и аз бих си купил Camaro... определено колата много ми харесва особено за тия пари

В момента в DE има такива коли от 2010 на цени от по ~30 000 Е, което е цена на хубаво Е46 М3


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
steeN написа:Май си пропуснал, че камарото е с независимо окачване отзад + електромагнитни(или там magnetorheological) амортисьори от корвет.
Не говорех конкретно за Камаро а и не съм сигурен , че СС е със "магнетик райд" .
И говорите за ЗЛ1 все едно е единственото камаро, а то още не е стъпило на пазара и е явява някаква ограничена серия . Дай нещо конкретно за СС , дет пада от всичко или пък за 6 цилиндровите камаро-та дет се кантарят с 3ка дизел

И като говорим за пригодност за ежедневието - кажи е как видимостта през страничните илюминатори

- Ю.Г.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 325is Motorsport International LE
- Мечтае да кара: m50b32 :)
- Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter
Re: Американските VS Европейските спортисти
Аз с удоволствие бих имал и 2012 Мустанг ГТ 5.0 и Е46 М3 в гаража
Не могат въобще да се сравняват "американ масъл"-а с "М" колите. Ако си живея в америка и съм съвсем обикновен човек със съвсем обикновенна работа и съм ентусиаст веднага мога да взема един 5.0ГТ за $29000 нов от магазина и спокойно да си давам по $500 на месец бяз да усетя и да си ходя на "трак дей"-ове , но за е9х М3 мога само да сънувам
Та за "пуур менс ферари" говорим тук , хахахахахах
В България е друго положението и ситуацията , но винаги ще искам да притежавам някоя от М-колите и от Масъл Кар-овете едновременно и да избирам различен дух , емоции , идеи , изпълнение и усещане.
След седмица излиза новия Вайпър и много ми е интересно какво животно ще се появи

Не могат въобще да се сравняват "американ масъл"-а с "М" колите. Ако си живея в америка и съм съвсем обикновен човек със съвсем обикновенна работа и съм ентусиаст веднага мога да взема един 5.0ГТ за $29000 нов от магазина и спокойно да си давам по $500 на месец бяз да усетя и да си ходя на "трак дей"-ове , но за е9х М3 мога само да сънувам

В България е друго положението и ситуацията , но винаги ще искам да притежавам някоя от М-колите и от Масъл Кар-овете едновременно и да избирам различен дух , емоции , идеи , изпълнение и усещане.
След седмица излиза новия Вайпър и много ми е интересно какво животно ще се появи

Re: Американските VS Европейските спортисти
Ю.Г. написа:След седмица излиза новия Вайпър и много ми е интересно какво животно ще се появи

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Американските VS Европейските спортисти
у-ха, най-после да се стигне до същността, защото вече почна да ми омръзва това чесане на езици с камаро вс. М3 
използвам момента да припомня крилатата фраза "there is no replacement for displacement"
и така, някой да каже нещо за гадните интериори на американците?
горната интериорна снимка съвсем спокойно можеше да бъде от модерните ви ферарита...

използвам момента да припомня крилатата фраза "there is no replacement for displacement"

и така, някой да каже нещо за гадните интериори на американците?
горната интериорна снимка съвсем спокойно можеше да бъде от модерните ви ферарита...
No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Почти нищо не се вижда , но се усеща че европейци имат пръст .
- която била актуална 67ма година
"there is no replacement for displacement"
- която била актуална 67ма година

- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Почти нищо не се вижда , но се усеща че европейци имат пръст ."there is no replacement for displacement"
- която била актуална 67ма година
Ачка, бате, ако ще и пингвини да правят интериора - ако е хубав, ще е американска кола с хубав интериор. Подобна дръжка сме виждали в Ламбо, като излезе ще видим има ли база за сравнения.
И, наистина, прощавай, ама не беше ли ТИ човека, който твърдеше, че един даунсайзнат мотор не е по-икономичен като се кара като хората? Не беше ли ти човека, който ропотаеше против много турбини, многото нововъведения и не даваше ли 3.5 литровия мотор на Мерц за пример как атмосферен мотор може да има много мощност и да не харчи много? Сега изведнъж се оказа, че всичко това е от 67ма, така ли? Избери си, моля те. 8.7л в спортен автомобил не могат да бъдат нищо друго освен прекрасни...
- Ю.Г.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 325is Motorsport International LE
- Мечтае да кара: m50b32 :)
- Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter
Re: Американските VS Европейските спортисти
Ето едно интересно видео ревю с Корвет ЗР1 , от Германия до Италия пътуване и интересен финиш на Маранело и среща на ЗР1 с 458 Италия
Chasing 200 mph in a Chevrolet Corvette ZR1 - Epic Drives Episode 3
http://www.youtube.com/watch?v=u2c5CTvv ... AAAAAAADAA

Chasing 200 mph in a Chevrolet Corvette ZR1 - Epic Drives Episode 3
http://www.youtube.com/watch?v=u2c5CTvv ... AAAAAAADAA
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
The7omahawk написа:acho.rs написа:Почти нищо не се вижда , но се усеща че европейци имат пръст ."there is no replacement for displacement"
- която била актуална 67ма година
Ачка, бате, ако ще и пингвини да правят интериора - ако е хубав, ще е американска кола с хубав интериор. Подобна дръжка сме виждали в Ламбо, като излезе ще видим има ли база за сравнения.
И, наистина, прощавай, ама не беше ли ТИ човека, който твърдеше, че един даунсайзнат мотор не е по-икономичен като се кара като хората? Не беше ли ти човека, който ропотаеше против много турбини, многото нововъведения и не даваше ли 3.5 литровия мотор на Мерц за пример как атмосферен мотор може да има много мощност и да не харчи много? Сега изведнъж се оказа, че всичко това е от 67ма, така ли? Избери си, моля те. 8.7л в спортен автомобил не могат да бъдат нищо друго освен прекрасни...
Аз съм си избрал - за ежедневие сравнително добър в ниските атмосферен мотор .Когато доживея за 2ра спортна кола - високооборотна пила , която да настъхвам като изреве ... не да ми напомня зил .
Смятам че няма нито един бял човек на който вайпър да му е единствената кола ... или Ламбо или Ферари . И при положение че Ламбо малкото е 5,2, голямото 6,5 , Ферари е 6,3 не виджам са какви малки мотори говорим . Вайпъра едва ли ще има много повече от 700те НМ на екзотиките . В същото време и Ферари и Ламбо имат 80% от тия 700НМ на 2к оборота , та май вече са направили невъзможното - 6,3л атмосферка със 740кс и тяга при минимални обороти .
Аз като семкаджия в света на сс коли ще се радвам ако Вайпъра са го направили по-качествен и да не прилича на леген вътре , тъкмо конкурентите ще се сетят да предложат повече за парите

Не могат въобще да се сравняват "американ масъл"-а с "М" колите. Ако си живея в америка и съм съвсем обикновен човек със съвсем обикновенна работа и съм ентусиаст веднага мога да взема един 5.0ГТ за $29000 нов от магазина и спокойно да си давам по $500 на месец бяз да усетя и да си ходя на "трак дей"-ове , но за е9х М3 мога само да сънувам

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
Още една седмица 
http://rumors.automobilemag.com/2013-sr ... 20207.html
Плюс още един играч в сегмента на малките седани
http://www.topspeed.com/cars/cadillac/2 ... 09171.html

http://rumors.automobilemag.com/2013-sr ... 20207.html
Плюс още един играч в сегмента на малките седани
http://www.topspeed.com/cars/cadillac/2 ... 09171.html
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани